aangezien ze gisteravond al een slaapplek had geregeld voor jeff van iets wistquote:Op maandag 7 november 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Yep .. ze zegt het net![]()
Jeff kwam er mee![]()
[ afbeelding ]
Hendrik???quote:Op maandag 7 november 2022 22:43 schreef Hoempah het volgende:
[ afbeelding ]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
De afbeeldingen zijn klikbaar en leiden naar het topic van de desbetreffende kandidaat
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic.
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd.
Ja Klazien.quote:
Was afgesproken met Bern, ook dat Bern in Kims bed ging liggen en zij bij Jeffquote:Op maandag 7 november 2022 22:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
aangezien ze gisteravond al een slaapplek had geregeld voor jeff van iets wist
geloof ik mevrouw niet meer zo
wortelkanaalbehandeling?quote:
Hij had eerst grotere borsten iddquote:Op maandag 7 november 2022 22:46 schreef FreshFruit het volgende:
Uitslag Berend: Hormoonhuishouding in de war.
deden ze vroegerquote:Op maandag 7 november 2022 22:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wortelkanaalbehandeling?
hij moet echt naar de tandarts
ben ook een keer eigenwijs geweest
wekenlang met ontstoken kaak daardoor rondgelopen
of hij moet "achter" gewoon bij-etenquote:Op maandag 7 november 2022 22:47 schreef greysbones het volgende:
dokteradvies
veel groente en fruit
dus febo moet over de brug komen volgens berend
quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Doktersadvies dat berend gezond moet eten. Gaat ook richting programma, zegt hij.
Maarja.. je doet mee aan een programma waarbij het bekend was dat je misschien niet ideaal zou eten. Gaat hij dan extra eten krijgen terwijl hij ondertussen niet mee hoeft te doen aan het leven in de loods? beetje vaag..
neequote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef Sociologica het volgende:
Te lang wachten met zoiets is hells idd. Een ontsteking is bijna niet meer te verdoven. Heb het met een verstandskies gehad, dat wil je niet
Die had liever een biefstukje gehad.quote:Op maandag 7 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
Berend gelooft het nog niet zo
heb ik het idee
Omdat hij geen zin heeft om gezond te eten.quote:Op maandag 7 november 2022 22:49 schreef greysbones het volgende:
Berend gelooft het nog niet zo
heb ik het idee
en een bak patatquote:Op maandag 7 november 2022 22:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die had liever een biefstukje gehad.
en bewegen is natuurlijk ook wel een dingetjequote:Op maandag 7 november 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij geen zin heeft om gezond te eten.
Mag hij naar de tandarts binnenkort?quote:Op maandag 7 november 2022 22:45 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
wortelkanaalbehandeling?
hij moet echt naar de tandarts
ben ook een keer eigenwijs geweest
wekenlang met ontstoken kaak daardoor rondgelopen
Gezonder eten, maar of hij dat wil is de vraag.quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Doktersadvies dat berend gezond moet eten. Gaat ook richting programma, zegt hij.
Maarja.. je doet mee aan een programma waarbij het bekend was dat je misschien niet ideaal zou eten. Gaat hij dan extra eten krijgen terwijl hij ondertussen niet mee hoeft te doen aan het leven in de loods? beetje vaag..
Is al 2 keer geweest.quote:Op maandag 7 november 2022 22:51 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Mag hij naar de tandarts binnenkort?
Voor hem welquote:Op maandag 7 november 2022 22:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en bewegen is natuurlijk ook wel een dingetje
Alsof hij hiervoor thuis zo gezond at, ik dacht het niet en voor zijn zakgeld kocht hij ook alleen maar snacks en snoep.quote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef HappyCharly het volgende:
Ik wilde het niet posten maar dacht dit idd ook… heb ook niet het idee dat hij buiten de loods zich volstopte met groente en fruit. Was hij niet degene die helemaal losging bij de herstemming over de diepvriespizzas versus muziekquote:Op maandag 7 november 2022 22:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij geen zin heeft om gezond te eten.
Het mooiste verhaal was dat hij een all you can eat restaurant kon verslaan.Die wilden hem niet meer binnen.quote:Op maandag 7 november 2022 22:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Ik wilde het niet posten maar dacht dit idd ook… heb ook niet het idee dat hij buiten de loods zich volstopte met groente en fruit. Was hij niet degene die helemaal losging bij de herstemming over de diepvriespizzas versus muziek
Waar bemoeit dat mens zich meequote:Op maandag 7 november 2022 22:52 schreef Vlinder1974 het volgende:
esther gaat er is lekker voor zitten en vraagt aan Jeff hoe het zit met Kim
Berend zei, net voordat hij ziekjes werd, toch dat hij ging staken oid als ze niet meer eten zouden krijgen? Hij was best fel daarover. En niet dat hij boontjes en banenen miste. Het voelt wat vreemd als febo hem zou bijvoederen.. dan moet je gewoon naar huis.quote:Op maandag 7 november 2022 22:52 schreef freaky40 het volgende:
Kortom: Berend gaat maar lekker naar huisje toe als hij gezond wil eten, want me dunkt er staat toch best wel wat groente op het menu de laatste weken, dus hoe moet het nog beter worden voor hem...
boven bij Jeff liggen ook gewoon appelsquote:Op maandag 7 november 2022 22:48 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
of hij moet "achter" gewoon bij-eten
gezellig bij de febo appeltjes gaan eten
Juist.quote:Op maandag 7 november 2022 22:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Berend zei, net voordat hij ziekjes werd, toch dat hij ging staken oid als ze niet meer eten zouden krijgen? Hij was best fel daarover. En niet dat hij boontjes en banenen miste. Het voelt wat vreemd als febo hem zou bijvoederen.. dan moet je gewoon naar huis.
Haar poep is tegenwoordig heel droog.quote:
scheelt dat ze dat zelf ook isquote:Op maandag 7 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Haar poep is tegenwoordig heel droog.
En daarom lees ik de cos nooit als ik aan het eten ben.quote:Op maandag 7 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
1 keer per week afgewisseld met een klysma.quote:Op maandag 7 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
okequote:Op maandag 7 november 2022 22:58 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is regel 1.quote:Op maandag 7 november 2022 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En daarom lees ik de cos nooit als ik aan het eten ben.
Opdracht, kom op.
of eventueel een combiquote:Op maandag 7 november 2022 23:00 schreef pingu66 het volgende:
4 ibuprofen in een uur is harstikke slecht... normaal 4 op een dag. Ibuprofen helpt opzich wel maar is slecht voor de maag. Je kan beter overgaan op paracetamol en 6 per dag en een spiegel opbouwen tot hij naar de tandarts kan.
Dacht dat Kenzi ook geweest was.
Morgen pas denk ikquote:Op maandag 7 november 2022 23:00 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
En daarom lees ik de cos nooit als ik aan het eten ben.
Opdracht, kom op.
Dat hele vuurwerk zou er sowieso nooit van gekomen zijn als je een beetje logisch nadenktquote:Op maandag 7 november 2022 23:01 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Als je op het vuurwerk doelt, niets gehoord
Daar ben ik blijkbaar ff niet toe in staat, enlighten mequote:Op maandag 7 november 2022 23:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat hele vuurwerk zou er sowieso nooit van gekomen zijn als je een beetje logisch nadenkt
Hij wordt steeds valser, in het bijzijn van Jef doet hij niets anders dan veren in de achterste van Jef te stekenquote:Op maandag 7 november 2022 23:01 schreef HappyCharly het volgende:
Zo raar dat Isaac slinks Jeff subtiel onder de bus gooit.... nu weer over het ontbijt..
Nee, 24 uurs opdrachten geweest.quote:Op maandag 7 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Tot op heden waren het enkel kantooruren waarop de FEBO in actie schoot of niet dan?
opdracht wacht ikquote:Op maandag 7 november 2022 23:01 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Als je op het vuurwerk doelt, niets gehoord
300% 300%quote:Op maandag 7 november 2022 23:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij wordt steeds valser, in het bijzijn van Jef doet hij niets anders dan veren in de achterste van Jef te steken
Bijna op de seconde.quote:Op maandag 7 november 2022 23:04 schreef juul. het volgende:
En Nadir gooit GJ ook nog even voor de bus, het wordt druk
echt he .. en dat dan tegen mensen die zwaaaaaar roddelen... Rupert en Isaacquote:Op maandag 7 november 2022 23:04 schreef juul. het volgende:
En Nadir gooit GJ ook nog even voor de bus, het wordt druk
Maar die liepen vanzelf en begonnen overdagsquote:Op maandag 7 november 2022 23:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Nee, 24 uurs opdrachten geweest.
Precies, maar soms werken ze over, zoals met het puzzelen.quote:Op maandag 7 november 2022 23:02 schreef Kakadylo het volgende:
Tot op heden waren het enkel kantooruren waarop de FEBO in actie schoot of niet dan?
Haha make my day...quote:Op maandag 7 november 2022 23:06 schreef chufi het volgende:
Zou lachen zijn als Jeff morgen meldt tegen Nadir .... Oh ja die 24 uur heb ik gistermiddag idd aangevraagd ... je hebt nog een uurtje of zo ....
Kreeg de indruk uit dat nachtelijke gesprek van Jeff en Jappie in het kantoor dat Jappie hem een beetje begint te doorzien.quote:Op maandag 7 november 2022 23:03 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij wordt steeds valser, in het bijzijn van Jef doet hij niets anders dan veren in de achterste van Jef te steken
Zeker, ze gaven aan hem niet volledig te vertrouwen en niet te zien als hun innercircle. Gelukkig.quote:Op maandag 7 november 2022 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kreeg de indruk uit dat nachtelijke gesprek van Jeff en Jappie in het kantoor dat Jappie hem een beetje begint te doorzien.
KinkiJanquote:Op maandag 7 november 2022 23:07 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kreeg de indruk uit dat nachtelijke gesprek van Jeff en Jappie in het kantoor dat Jappie hem een beetje begint te doorzien.
jaquote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef Sociologica het volgende:
Doet Jeff het so far eigenlijk beter dan Martin voor jullie gevoel? Niet helemaal te vergelijken want andere budgetten en net gestart, maar ik heb de eerste maand alleen de tv uitzendingen gezien
100% beter bro.quote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef Sociologica het volgende:
Doet Jeff het so far eigenlijk beter dan Martin voor jullie gevoel? Niet helemaal te vergelijken want andere budgetten en net gestart, maar ik heb de eerste maand alleen de tv uitzendingen gezien
Martin had de moeilijkste run als eerste dus valt niet te vergelijken. Maddy deed het vrij slecht, dat is wel een feit.quote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef Sociologica het volgende:
Hahaha ja ik ben gaan streamen vanaf die wissel en dit is idd wel 10 niveautjes hoger. Dat besefte ik me net en had daardoor de vraag waar Martin dan ongeveer in die range zatquote:Op maandag 7 november 2022 23:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Martin had de moeilijkste run als eerste dus valt niet te vergelijken. Maddy deed het vrij slecht, dat is wel een feit.
Zeker te wetenquote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef Sociologica het volgende:
Maar die Isaac mijd ik de laatste tijd wel vaak als hij in beeld is. Dat overdreven "ge-ja bro, bro 100% bro, ja man bro man bro" niet te doenquote:
Zo zie ik het ook. Martin heeft het als eerste best netjes gedaan. Jeff is nu net bezig. Vooralsnog geeft hij het geld ook niet dom uit maar is wel nog te kort om te kunnen oordelen.quote:Op maandag 7 november 2022 23:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Martin had de moeilijkste run als eerste dus valt niet te vergelijken. Maddy deed het vrij slecht, dat is wel een feit.
Ja dit vooral. Achteraf toen Maddy kwam, waardeerde ik Martin meer. Hartstikke lastig om als eerste een systeem op te zetten en het liep best prima. Maddy was uiteraard totale chaos. Jeff heeft echt een heel duidelijk gameplan.quote:Op maandag 7 november 2022 23:10 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer twijfelachtigquote:
jeweettoch, snapje, 100%quote:Op maandag 7 november 2022 23:12 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Maar die Isaac mijd ik de laatste tijd wel vaak als hij in beeld is. Dat overdreven "ge-ja bro, bro 100% bro, ja man bro man bro" niet te doen
Maar het was een retorische vraag zo te merken en dat mag hoor.quote:Op maandag 7 november 2022 23:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben gaan streamen vanaf die wissel en dit is idd wel 10 niveautjes hoger. Dat besefte ik me net en had daardoor de vraag waar Martin dan ongeveer in die range zat
we geven keurig antwoordquote:Op maandag 7 november 2022 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar het was een retorische vraag zo te merken en dat mag hoor.
ik gun het hem! hij doet veel voor de groepquote:Op maandag 7 november 2022 23:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer twijfelachtig
We zijn nette mensen.quote:
ik vond martin het ook wel goed doenquote:Op maandag 7 november 2022 23:09 schreef Sociologica het volgende:
Precies! Precies! Jij snapt het bro, jij snapt het.quote:
Hij doet het vooral voor zichzelf. Zo zie ik dat.quote:Op maandag 7 november 2022 23:14 schreef Thorelf het volgende:
[..]
ik gun het hem! hij doet veel voor de groep
Blijkbaar, maar niet helemaal (bewust) want heb echt weinig van die eerste maand meegekregen. Maar idd, thx voor de reacties duidelijkquote:Op maandag 7 november 2022 23:13 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Maar het was een retorische vraag zo te merken en dat mag hoor.
nee ik zie het iets andersquote:Op maandag 7 november 2022 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Hij doet het vooral voor zichzelf. Zo zie ik dat.
Doe maar toch ja. Zou wel interessant zijn als die gozer dat gewoon doet en kijkt wat er zal gebeuren maar het blijven drie weken en niet drie jaar. Sowieso zit die kwarrel or whatever ook niet stil natuurlijk en zijn we alweer bijna drie maanden verder. Heeft ie serieuze verliefde gevoelens dan zou je een poging kunnen wagen inderdaad want waarom zou je het niet doen ook.quote:Op maandag 7 november 2022 23:02 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Daar ben ik blijkbaar ff niet toe in staat, enlighten me
Martin is een keer door de hele groep uit bed gehaald.quote:Op maandag 7 november 2022 23:15 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
ik vond martin het ook wel goed doen
deed wel zijn best voor iedereen
stond voor iedereen klaar
die speelde toen volgens mij minder spel dan Jeff
Jeff bestuurt de boel heel tactisch
daarbij had martin de moeilijke taak om de eerste te zijn in de aftastingsfase
en hij probeerde de groep bij elkaar te trekken
denk ik
Zachte.quote:
Mattin.quote:Op maandag 7 november 2022 23:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Wat is dat met die zachte bezems buiten net, wie wil dat en waarom?
hoezo is niks??quote:Op maandag 7 november 2022 23:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Martin is een keer door de hele groep uit bed gehaald.
is dat van die wijn die gisteren op was?quote:Op maandag 7 november 2022 23:12 schreef Sociologica het volgende:
Jeff schenkt een lekker wijntje voor zichzelf in op kantoor en cheerst met zichzelf
Haha ja oké. Hoop gewoon op een beetje actie aan de poort op zo’n saaie dag. Maar best kans idd dat hij op zijn beurt zonder Kim geniet en het klaar is zonder vuurwerkquote:Op maandag 7 november 2022 23:16 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe maar toch ja. Zou wel interessant zijn als die gozer dat gewoon doet en kijkt wat er zal gebeuren maar het blijven drie weken en niet drie jaar. Sowieso zit die kwarrel or whatever ook niet stil natuurlijk en zijn we alweer bijna drie maanden verder. Heeft ie serieuze verliefde gevoelens dan zou je een poging kunnen wagen inderdaad want waarom zou je het niet doen ook.
De stofzuiger is hem te zwaar.quote:
streamen is veel leuker ook dan alleen de tv uitzendingenquote:Op maandag 7 november 2022 23:11 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Hahaha ja ik ben gaan streamen vanaf die wissel en dit is idd wel 10 niveautjes hoger. Dat besefte ik me net en had daardoor de vraag waar Martin dan ongeveer in die range zat
Heb ik ff niet scherp, hij haalde het onderuit het kastje op kantoor flesje rood was volgens mij al wel openquote:Op maandag 7 november 2022 23:17 schreef Verida het volgende:
[..]
is dat van die wijn die gisteren op was?
die wijn van : alles voor de groep?
Er is NIET gestemd voor transparantie en je hebt een kantoor of nietquote:
precies datquote:Op maandag 7 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is NIET gestemd voor transparantie en je hebt een kantoor of niet
Die moet vandaag gewoon leeg.Product management.quote:Op maandag 7 november 2022 23:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Heb ik ff niet scherp, hij haalde het onderuit het kastje op kantoor flesje rood was volgens mij al wel open
Zeker waar. Maar het is gewoon stelen van de groep. Bert zit woest voor de tv nu.quote:Op maandag 7 november 2022 23:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Er is NIET gestemd voor transparantie en je hebt een kantoor of niet
quote:Op maandag 7 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar het is gewoon stelen van de groep. Bert zit woest voor de tv nu.
Die wou toch gewoon geld uit de potquote:Op maandag 7 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker waar. Maar het is gewoon stelen van de groep. Bert zit woest voor de tv nu.
Die doet nu vast een monoloog.quote:Op maandag 7 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Het is een debiele afspraak maar KimD zal hem hebben willen vasthouden ofzo en het is al niet de meest slimme denkerquote:Op maandag 7 november 2022 23:18 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha ja oké. Hoop gewoon op een beetje actie aan de poort op zo’n saaie dag. Maar best kans idd dat hij op zijn beurt zonder Kim geniet en het klaar is zonder vuurwerk
Om met zijn vrouw op vakantie te gaan toch?quote:
Nee Focus.quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
Zou KimD vertrekken bij vuurwerk denken jullie?
Inmiddels niet meer denk ik, dan was ze vandaag wel wat onrustiger geweest over vannachtquote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
Had ie die nog ? Wat deed ie daar dan ?quote:Op maandag 7 november 2022 23:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Om met zijn vrouw op vakantie te gaan toch?
Nee hoor, dat miljoen trekt even meer ....quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
hoezo is geen opdracht?quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie die nog ? Wat deed ie daar dan ?
nee die heeft vanmiddag vuurwerk mogen ervaren ...quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Kakadylo het volgende:
Herstellen van een burnout.Zijn tweede.quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Had ie die nog ? Wat deed ie daar dan ?
nee joh..ik denk dat hij met stelen als je dat zo wil noemen ergens onder aan de lijst staatquote:Op maandag 7 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zonder wijn (lust ik niet) en dan vooral kijken kijken kijken.quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Flory het volgende:
Lekker heur, beetje online shoppen, wijntje erbij [ afbeelding ]
Oh ja een soort therapie ... opzouten met dat soort gastenquote:Op maandag 7 november 2022 23:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Herstellen van een burnout.Zijn tweede.
Beetje een miscast.quote:Op maandag 7 november 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh ja een soort therapie ... opzouten met dat soort gasten
Gaat er sowieso komen want een investering voor het hele jaar en jij bent daar dan verantwoordelijk voorquote:
Bertweter zou er sowieso wel vrij snel zijn uitgestemdquote:Op maandag 7 november 2022 23:22 schreef engine het volgende:
[..]
Janet was de witchquote:Op maandag 7 november 2022 23:28 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Voor Esther om op naar huis te vliegen
Tenzij Maddy het had besteld. Dan was het een slechte koop waar zij verantwoordelijk voor wasquote:Op maandag 7 november 2022 23:28 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Gaat er sowieso komen want een investering voor het hele jaar en jij bent daar dan verantwoordelijk voor
Jeff is ook een betweter en is nu manager. Blijft lastig te voorspellenquote:Op maandag 7 november 2022 23:29 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bertweter zou er sowieso wel vrij snel zijn uitgestemd
Over een halfuur de buzzer.quote:Op maandag 7 november 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
Jeff heeft vast een berichtje, hij moet lachen
In het begin was er ook geen aanleiding om vuurwerk te verwachten aangezien ze alleen maar met die kwarrel bezig was. Het enige wat dan zou kunnen is dat hij haar bij zich wil hebben. Dan moet je je echter niet opgeven voor zo'n lang programma.quote:Op maandag 7 november 2022 23:25 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer denk ik, dan was ze vandaag wel wat onrustiger geweest over vannacht
Misschien ziet hij de filmpjes van vannacht ....quote:Op maandag 7 november 2022 23:30 schreef Flory het volgende:
Jeff heeft vast een berichtje, hij moet lachen
Jaahquote:Op maandag 7 november 2022 23:31 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien ziet hij de filmpjes van vannacht ....
Juist, maar je vraagt of ze ervoor zou weggaan en dat denk ik inmiddels niet meer. In de eerste weken idd vast welquote:Op maandag 7 november 2022 23:31 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In de eerste weken was er ook geen aanleiding om vuurwerk te verwachten aangezien ze alleen maar met die kwarrel bezig was
Bert had een hele vervelende hautaine manier van mensen verbeterenquote:Op maandag 7 november 2022 23:30 schreef engine het volgende:
[..]
Jeff is ook een betweter en is nu manager. Blijft lastig te voorspellen
quote:Op maandag 7 november 2022 23:34 schreef Thorelf het volgende:
probeer het allemaal terug te lezen,maar heeft nadir nou wel of niet 24 uur aangevraagd? want zo klonk het net wel buiten
Maar zat wel om 06:00 klaar om de fans toe te sprekenquote:Op maandag 7 november 2022 23:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bert had een hele vervelende hautaine manier van mensen verbeteren
Pijltjes op een bord gooien toch ook wel?quote:Op maandag 7 november 2022 23:33 schreef chufi het volgende:
Ja Sjeff een sjoelbak is leuker dan een pijltjesbord .... sjoelen kan iedereen namelijk
Kunnen ze wel oefenen voor wanneer ze weer zo'n dart opdracht krijgenquote:Op maandag 7 november 2022 23:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Pijltjes op een bord gooien toch ook wel?
Dat was wel een reden om lang wakker te blijven.quote:Op maandag 7 november 2022 23:35 schreef engine het volgende:
[..]
Maar zat wel om 06:00 klaar om de fans toe te spreken
Als er sprake was van echte love dan zou ie haar sowieso missen dus dan kon ie al in de eerste week vuurwerk afstekenquote:Op maandag 7 november 2022 23:31 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Juist, maar je vraagt of ze ervoor zou weggaan en dat denk ik inmiddels niet meer. In de eerste weken idd vast wel
Die nog niet,GJ mag pas wenen waneer ze weg is.quote:Op maandag 7 november 2022 23:35 schreef Flory het volgende:
[..]
Heb niet veel kunnen zien vandaag, heeft Alies ook 24h aangevraagd?
das nou weer jammer, eerlijk gezegd zie ik haar nog liever gaan dan nadirquote:Op maandag 7 november 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die nog niet,GJ mag pas wenen waneer ze weg is.
Ok tnxquote:Op maandag 7 november 2022 23:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die nog niet,GJ mag pas wenen waneer ze weg is.
Niet helemaal toch, in die theorie hadden we meer partners allang aan de poort moeten zien rammelen en houdt de 1-maand-verkering-partner van Alicia het meest van haarquote:Op maandag 7 november 2022 23:37 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als er sprake was van echte verliefdheid dan zou ie haar sowieso missen dus dan kon ie al in de eerste week voorwerk afsteken
1 voor 1 gaan ze allemaal binnen een jaar.quote:Op maandag 7 november 2022 23:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
das nou weer jammer, eerlijk gezegd zie ik haar nog liever gaan dan nadir
Idd 3x is scheepsrechtquote:Op maandag 7 november 2022 23:38 schreef Thorelf het volgende:
[..]
das nou weer jammer, eerlijk gezegd zie ik haar nog liever gaan dan nadir
Die kwarrel heeft niets te verliezen en kan haar reactie afwachten terwijl de vriend van Wanda of Djedi dieper nadenktquote:Op maandag 7 november 2022 23:39 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Niet helemaal toch, in die theorie hadden we meer partners allang aan de poort moeten zien rammelen en houdt de 1-maand-verkering-partner van Alicia het meest van haar
quote:Op maandag 7 november 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet eigenlijk gaan slapen, maar wacht nog op het alarm ....
Idem hierquote:Op maandag 7 november 2022 23:41 schreef Sociologica het volgende:
Ik lach mezelf uit dat ik mezelf wakker houd tot 00.00 om er waarschijnlijk achter te komen dat er precies niets gebeurd
Hetzelfde met Tommy Lee.quote:Op maandag 7 november 2022 23:42 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Die kwarrel heeft niets te verliezen en kan haar reactie afwachten terwijl de vriend van Wanda of Djedi dieper nadenkt
Weer een veels te strakke legging om haar bipsquote:Op maandag 7 november 2022 23:40 schreef engine het volgende:
Mirthe nog altijd de nachtwacht aan het bestuderen.
Het Loodsvriendje van Mexx.quote:
Tommy die Mexx als tijdverdrijf zag terwijl Mexx Tommy romantiseerde?quote:
Die Tommy.quote:Op maandag 7 november 2022 23:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Tommy die Mexx als tijdverdrijf zag?
Begreep wel op wie je doelde hoor maar verwachtte een verhaalquote:
Janet had me door.quote:
Deden Mirthe en Moira vanmiddag ook al.quote:Op maandag 7 november 2022 23:45 schreef Sociologica het volgende:
Oh ze mogen wel dingen over het doek opschrijven? Zie Leila met papier en potlood staan volgens mij
moira? heeft zij daar kennis vanquote:Op maandag 7 november 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Deden Mirthe en Moira vanmiddag ook al.
Ze hebben die potloden nu dus blijkbaar mag dat?
Ja maar Mirthe heeft dat zelf niet door. Die is druk met de nachtwacht.quote:Op maandag 7 november 2022 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Weer een veels te strakke legging om haar bips
Wat wil je eraan doen met een FEBO die ook niet scherp is met hun beleidquote:Op maandag 7 november 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Hihi,scherpe potloden.quote:Op maandag 7 november 2022 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen met een FEBO die ook niet scherp is met hun beleid
sowieso 1 potlood per slaapkamer.quote:Op maandag 7 november 2022 23:48 schreef Flory het volgende:
[..]
Z e hadden kunnen eisen dat alles ingeleverd werdquote:Op maandag 7 november 2022 23:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat wil je eraan doen met een FEBO die ook niet scherp is met hun beleid
samequote:Op maandag 7 november 2022 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Moet eigenlijk gaan slapen, maar wacht nog op het alarm ....
En jij geslepen.quote:
Begin eerst maar eens met een duidelijk beleid zoals met gele kaarten en dat onbevangen gedweep met 24 uurquote:Op maandag 7 november 2022 23:51 schreef Flory het volgende:
[..]
Z e hadden kunnen eisen dat alles ingeleverd werd
Komt iedere dag weer uit een ei gekropenquote:Op maandag 7 november 2022 23:51 schreef Thorelf het volgende:
mirthe is een lief meisje/vrouw maar soms zo van de wereld
Kamer drie heeft ook nog een penquote:Op maandag 7 november 2022 23:50 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso 1 potlood per slaapkamer.
Maar er zijn er meer in omloop. Is nog onder Maddy geregeld volgens mij
Ruben en Djedi beide.quote:
En dan zeker maar één streamquote:Op maandag 7 november 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Ben benieuwd ... 5 minuten + extra loods time
en jeff gaat nu net genieten van zijn nachtrustquote:Op maandag 7 november 2022 23:53 schreef Ireth het volgende:
Als dat alarm zo idd afgaat krijg ik vermoedelijk een rotgooi het bed uit..
* Ireth zet volume laag...
wil ik ook wel wetenquote:Op maandag 7 november 2022 23:57 schreef Kakadylo het volgende:
Wie ligt er boven Jeff? Of was dat toch Alicia?
Bummer hoeveel lopen ze achter? Ik wil slapenquote:Op maandag 7 november 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Wat ligt hij te schrijven in bed?quote:Op maandag 7 november 2022 23:54 schreef Thorelf het volgende:
[..]
en jeff gaat nu net genieten van zijn nachtrust
dat mocht gisterenquote:Op maandag 7 november 2022 23:59 schreef Kakadylo het volgende:
Dat gelul over die bedden kan ook wel in de prullenbak want Bern lag zowel in een andere kamer als op een eigen bed
10 min. las ik ooit ergens, geen idee of het kloptquote:Op maandag 7 november 2022 23:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Bummer hoeveel lopen ze achter? Ik wil slapen
Alicia dus bij Babs dus kan zomaar Wendy of Maddy zijnquote:
stoerquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:00 schreef Kakadylo het volgende:
Zou als manager daar ook gelijk vragen over stellen en de discussie aangaan met de FEBO
Beb en Alies? Die "relatie" vind ik zo mogelijk n9g vreemder dan GJ en Aliesquote:
vind ik ook een hele vreemde zaak.quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beb en Alies? Die "relatie" vind ik zo mogelijk n9g vreemder dan GJ en Alies
ja Bep heb magicquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Beb en Alies? Die "relatie" vind ik zo mogelijk n9g vreemder dan GJ en Alies
ik bedoel in het echt geen logeequote:Op dinsdag 8 november 2022 00:01 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alicia dus bij Babs dus kan zomaar Wendy of Maddy zijn
hoezo heet da beeld nachtwacht?quote:Op maandag 7 november 2022 23:53 schreef chufi het volgende:
Schilderij van Het Schuttersgilde Amsterdam.quote:
kenn ik nietquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Schilderij van Het Schuttersgilde Amsterdam.
dat zei jeff dat het gisteren wel een keer mocht ...bern mocht mocht in bed kim... febo vond het een keer goedquote:
1642.quote:
Wellicht wil jij dat imagineren?quote:Op dinsdag 8 november 2022 00:06 schreef Kakadylo het volgende:
Als je niet beter weet dan zou je kunnen imagineren dat Babs en Alies raar bezig zijn onder die dekens
Is wel het bekendste in Nederland.Of je moet Van Gogh mooier vinden.quote:
Heb nog steeds geen enkel steekhoudend argument gehoord want jij noemt enkel individuele wensen van mensenquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:07 schreef Thorelf het volgende:
[..]
dat zei jeff dat het gisteren wel een keer mocht ...bern mocht mocht in bed kim... febo vond het een keer goed
Alsjeblieft niet zegquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:07 schreef Charlotte-007 het volgende:
[..]
Wellicht wil jij dat imagineren?
nee deze tijd kenn ik me niks uitquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel het bekendste in Nederland.Of je moet Van Gogh mooier vinden.
Of het pareltje van Vermeer als je niet vast plaktquote:Op dinsdag 8 november 2022 00:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is wel het bekendste in Nederland.Of je moet Van Gogh mooier vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |