Ja precies, dat zegt niemand over zichzelfquote:Op donderdag 17 november 2022 08:04 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
"Ik heb gefaald, het team miljoenen gekost en hoor hier niet thuis ondanks mijn leuke achternaam."
Of Hulk de juiste vervanger is gaan we zien.
Ich werde züruck kommen!quote:
Dat is ook wat ik bedoel. Met Hulk weet je dat je veel minder schade rijdt dan met Mick of een rookie en dat is wat Haas zoekt.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:17 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Er is nu nergens een talentvolle rijder te vinden? Geen USA driver met potentie?
Je brengt weliswaar ervaring met Hulkenberg maar die heb je ook met Magnussen.
En Hulkenberg is ook geen top coureur
Moet Hulkenberg geen kans maken op een podium anders zet hij hem ook in de muur.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is ook wat ik bedoel. Met Hulk weet je dat je veel minder schade rijdt dan met Mick of een rookie en dat is wat Haas zoekt.
Maar aangezien ze financieel een sprong maken komend jaar, had ik toch gehoopt op wat meer fantasie dan Hulkenberg.
Vind het ook best wel een gok, Hulk heeft nog geen ervaring met deze auto's dus misschien wordt het wel een Ricciardo maar dan op Haas niveau, schroef er dan maar vast een rode lantaarn op.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:52 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Moet Hulkenberg geen kans maken op een podium anders zet hij hem ook in de muur.
quote:Volgens @lequipe
spreken Charles Leclerc en Mattia Binotto "niet meer met elkaar" sinds Silverstone!
De Monegask, die de race had verloren na een nieuwe strategische fout, werd door Binotto voor de camera's berispt toen hij uit zijn auto stapte.
Wel fijn voor Hulkenberg dat Jack Plooij er niet meer loopt, die vroeg hem toch altijd alleen maar wat ie van Verstappens wedstrijd vond.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2022 09:41 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
Wel fijn voor Hulkenberg dat Jack Plooij er niet meer loopt, die vroeg hem toch altijd alleen maar wat ie van Verstappens wedstrijd vond.
Mag ie wel eens doortrappen, ik was gerust altijd wel fan van Perez, en ik denk dat het een prima tweede rijder is, maar als het er op aankomt dan laat hij het zelden zien, je ziet dat als alles normaal loopt bij de topteams, Perez meestal rond 5 a 6 zijn rondjes draait. Wil je kampioen worden, dan moet je minimaal structureel 2 plekken omhoog.quote:Op woensdag 16 november 2022 09:29 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Het gaat eindelijk gebeuren
Perez kan gewoon niet beter. Aan het begin van het seizoen toen de wagen nog neutraal was vanwege wat overgewicht kon hij redelijk mee komen. Maar vanaf het moment dat de wagen sneller werd, beter ging insturen en meer overstuur accenten ging vertonen haakte Perez af. Dat heeft niets te maken met dat de auto werd afgesteld voor Verstappen, ook al roept Perez dat natuurlijk.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mag ie wel eens doortrappen, ik was gerust altijd wel fan van Perez, en ik denk dat het een prima tweede rijder is, maar als het er op aankomt dan laat hij het zelden zien, je ziet dat als alles normaal loopt bij de topteams, Perez meestal rond 5 a 6 zijn rondjes draait. Wil je kampioen worden, dan moet je minimaal structureel 2 plekken omhoog.
Helemaal mee eens. Hulkenberg heeft al zoveel kansen gehad. Zie dan liever een veelbelovende coureur die een kans krijgt. Maar ja, dan is de kans op schade ook groter. En dat is blijkbaar de afweging die is gemaakt.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:41 schreef Starflyer het volgende:
Tja, dan had ik liever een Drugovich, Doohan of Pourchaire gezien. Jonge talenten met potentie in plaats van een coureur die al heeft laten zien net dat laatste beetje te missen.
Dat minder crash zullen we gaan zien.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:17 schreef ondeugend het volgende:
Simpel
Minder crash, meer ontwikkeling
Bij Haas heeft hij in ieder geval minder kansen op een podium, dus wie weet.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat minder crash zullen we gaan zien.
De hulk stond niet echt bekend om zijn crashes toch?quote:Op donderdag 17 november 2022 10:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat minder crash zullen we gaan zien.
Het gaat juist om die ene kans die je wel krijgt per seizoen, dat je die weet te verzilveren. Dat deed hij b.v. ook niet bij Force India, terwijl zijn teamgenoot Perez toen elk seizoen een podium wist te pakken.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:21 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Bij Haas heeft hij in ieder geval minder kansen op een podium, dus wie weet.
Die kan de Magnussen dan pakken terwijl Hulkenberg de auto uit de muur houdt.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het gaat juist om die ene kans die je wel krijgt per seizoen, dat je die weet te verzilveren. Dat deed hij b.v. ook niet bij Force India, terwijl zijn teamgenoot Perez toen elk seizoen een podium wist te pakken.
Mick is sinds Monaco niet meer gecrasht maar toch blijft iedereen dat aanhalen.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:25 schreef ondeugend het volgende:
[..]
De hulk stond niet echt bekend om zijn crashes toch?
Ik denk dat men redeneert dat er niet veel meer te crashen valt dan met Mick en daarbij de Hulk veel meer ervaring heeft zodat ze meer geld overhouden om te ontwikkelen.
Met Mick is het geld op steeds.
Lijkt toch ook weer wat meer een trend te zijn in de hedendaagse F1, dat oudere coureurs met ervaring weer vaker aan bod komen. Zie Alonso die terugkeerde, zie Magnussen, zie nu Hulkenberg.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:36 schreef DjVero het volgende:
Ergens wel knap; nooit een echt noemenswaardig resultaat behalen, maar toch op je 35e nog / weer wat rondjes rijden in de Formule 1. Speltip 27: weet waar je kansen liggen!
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Perfecte voorbereiding op een seizoen bij Haas
één keer met Aston Martin toch? redenering is zuiver ingegeven door het gecrash van Mick de laatste twee jaar. Hulk was altijd heel goed in constante races rijden, maar toen de auto minder grip kreeg aan de achterkant werd zijn rijstijl een nadeel. kans op punten of podium is misschien niet groot maar met de overgebleven kandidaten was die kans er toch al niet.quote:Op donderdag 17 november 2022 08:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind het ook best wel een gok, Hulk heeft nog geen ervaring met deze auto's dus misschien wordt het wel een Ricciardo maar dan op Haas niveau, schroef er dan maar vast een rode lantaarn op.
Onze vriend Russell dan, in 55 races was zijn beste finish P8. Die kan er niet veel vanquote:Op donderdag 17 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hulkenberg
160+ races zonder podium.
Dat gaat natuurlijk allemaal samen met zijn slechte prestaties.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Mick is sinds Monaco niet meer gecrasht maar toch blijft iedereen dat aanhalen.
Japan vergeten? Op weg terug na de proefstartquote:Op donderdag 17 november 2022 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Russell zat in een van de slechtste auto's van het veld, Hulkenberg heeft vrijwel zijn hele carrière gereden in auto's die tussen P4 en P7 zaten in het constructeurskampioenschap.quote:Op donderdag 17 november 2022 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onze vriend Russell dan, in 55 races was zijn beste finish P8. Die kan er niet veel van
Maar die zat maar 1x in een auto waarmee dat mogelijk was (dat werd wel legendarisch verprutst toen), terwijl Hulkenberg wel vaker in een podiumwaardige auto zat..quote:Op donderdag 17 november 2022 10:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Onze vriend Russell dan, in 55 races was zijn beste finish P8. Die kan er niet veel van
Aquaplanning is gewoon pech. Dat zo'n klein tikje een chassis sloopt al helemaal, een Mercedes zou nul schade hebben.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Japan vergeten? Op weg terug na de proefstart
Podiumwaardig vind ik ook weer een groot woord. Even aangenomen dat de Hulk sowieso altijd een auto had die minder was dan MERC, Ferrari en RBR en in het begin van zijn carrière ook McLaren. Het klopt dat Perez zo nu en dan wel op het podium stond, maar we hebben het dan wel echt over one offs. Het spreekt niet voor hem dat het hem dan nooit lukte, maar het is niet zo dat zijn teamgenoot elk jaar 5 à 6 podiums pakte en hij 0. Het was altijd 1 verdwaald podium dat hij dan net niet pakte.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:03 schreef Marcoss het volgende:
rmee dat mogelijk was (dat werd wel legendarisch verprutst toen), terwijl Hulkenberg wel vaker in een podiumwaardige auto zat..
Ah dan is er wel nuance. Het is volgens mij ook niet zo dat hulkenbergs teamgenoten wel de een na de andere podiumsplaats pakten.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Russell zat in een van de slechtste auto's van het veld, Hulkenberg heeft vrijwel zijn hele carrière gereden in auto's die tussen P4 en P7 zaten in het constructeurskampioenschap.
Een logisch gevolg van de budgetcap. Jonkies crashen, dat kost geld. Geld wat teams liever in ontwikkeling steken. Eigenlijk zou je zo dus weer kunnen redeneren dat de topteams wederom buiten schot blijven, omdat zij doorgaans geen jonkies in die wagens zetten en dat geld dus weer in ontwikkeling kunnen steken.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:00 schreef Red_85 het volgende:
Typisch dat er zo veel talent rondloopt op het moment, maar dat er toch wordt teruggegrepen op ervaring. Je zou best kunnen zeggen dat er te weinig plekken zijn in de F1. 1 of 2 teams er bij is toch wel wenselijk vind ik.
Oké, podiumwaardig is misschien wat overdreven gesteld, maar ik denk dat het geen toeval is dat hij dat verdwaalde podium dan nooit pakte.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Podiumwaardig vind ik ook weer een groot woord. Even aangenomen dat de Hulk sowieso altijd een auto had die minder was dan MERC, Ferrari en RBR en in het begin van zijn carrière ook McLaren. Het klopt dat Perez zo nu en dan wel op het podium stond, maar we hebben het dan wel echt over one offs. Het spreekt niet voor hem dat het hem dan nooit lukte, maar het is niet zo dat zijn teamgenoot elk jaar 5 à 6 podiums pakte en hij 0. Het was altijd 1 verdwaald podium dat hij dan net niet pakte.
Zoals gezegd, mooie voorbeelden zijn Baku 2017 (crash) en Hockenheim 2019 (crash). Beide chaosraces waar de kleinere teams moeten profiteren als ze de kans krijgen. Beide keren gooit Hulkenberg het daar zelf weg terwijl hij in riante positie ligt. Rusland 2015 staat teamgenoot Perez op het podium terwijl Hulkenberg er door een startcrash uit ligt. Bahrein 2014 en Monaco 2016 staat Perez op het podium en finisht Hulkenberg erbuiten.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Oké, podiumwaardig is misschien wat overdreven gesteld, maar ik denk dat het geen toeval is dat hij dat verdwaalde podium dan nooit pakte.
Maar dat mogelijke verdwaalde podium verprutste hij dan zelf door te crashen,quote:Op donderdag 17 november 2022 11:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Podiumwaardig vind ik ook weer een groot woord. Even aangenomen dat de Hulk sowieso altijd een auto had die minder was dan MERC, Ferrari en RBR en in het begin van zijn carrière ook McLaren. Het klopt dat Perez zo nu en dan wel op het podium stond, maar we hebben het dan wel echt over one offs. Het spreekt niet voor hem dat het hem dan nooit lukte, maar het is niet zo dat zijn teamgenoot elk jaar 5 à 6 podiums pakte en hij 0. Het was altijd 1 verdwaald podium dat hij dan net niet pakte.
Wat probeer je te bewijzen? Dat hij slecht is en MSC de stoel verdient?quote:Op donderdag 17 november 2022 12:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zoals gezegd, mooie voorbeelden zijn Baku 2017 (crash) en Hockenheim 2019 (crash). Beide chaosraces waar de kleinere teams moeten profiteren als ze de kans krijgen. Beide keren gooit Hulkenberg het daar zelf weg terwijl hij in riante positie ligt. Rusland 2015 staat teamgenoot Perez op het podium terwijl Hulkenberg er door een startcrash uit ligt. Bahrein 2014 en Monaco 2016 staat Perez op het podium en finisht Hulkenberg erbuiten.
Dan is het onderhand geen toeval meer wat mij betreft.
Dat Hulkenberg geen coureur is waar je iets bijzonders van moet gaan verwachten. Heeft verder niks met Schumacher te maken.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:26 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Wat probeer je te bewijzen? Dat hij slecht is en MSC de stoel verdient?
Het lijkt erop dat Haas vooral baalt van de vele brokken die Mick maakte. Al kan ik me persoonlijk niet eens zo heel veel crashes van 'm herinneren. Blijkbaar hebben ze het idee dat Hulkenberg wat zuiniger met het materieel is, maar of dat zo is moeten we ook nog maar zien.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat Hulkenberg geen coureur is waar je iets bijzonders van moet gaan verwachten. Heeft verder niks met Schumacher te maken.
Als Haas dat prima vindt dan moeten ze het verder zelf weten.
Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat een coureur met veel ervaring in meerdere auto's ook in staat is om de auto beter te ontwikkelen dan een andere coureur die die ervaring niet of minder heeft?quote:Op donderdag 17 november 2022 12:26 schreef TagForce het volgende:
Jullie vergeten dat het Haas helemaal niet om prestaties gaat de komende 2 jaar. Het gaat om ontwikkeling. En Hulkenberg heeft in veel verschillende auto's gereden, en heeft veel test/simulator werk gedaan bij Aston Martin het afgelopen jaar. Het liefst hadden ze Nyck gehad, want die heeft gewoon ervaring in 4 verschillende 2022 wagens, maar die is weggekaapt.
Dan is de ervaring van Hulk iig beter dan eender welke rookie dan ook. En ook dan Magnussen, want die heeft alleen de Haas gezien, en het afgelopen jaar een Indycar.
Volgens Steiner heeft Hulkenberg elk team waarvoor hij reed of ontwikkelingswerk deed (Aston Martin) verder naar voren op de grid gebracht. Dat is wat ze willen.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat een coureur met veel ervaring in meerdere auto's ook in staat is om de auto beter te ontwikkelen dan een andere coureur die die ervaring niet of minder heeft?
Zo denk ik dat ik eerder bij Max zou uitkomen dan bij Perez als het gaat om de ontwikkeling van de auto, terwijl Max eigenlijk maar bij 1 team (of 1,5 team.. ) heeft gereden in z'n carriere
Mooi. Dit gezeur ook weer uit de wereld.quote:As a team we made some mistakes in Brazil. We had not envisaged the situation that unfolded on the last lap and we had not agreed a strategy for such a scenario before the race. Regretfully, Max was only informed at the final corner of the request to give up position without all the necessary information being relayed. This put Max, who has always been an open and fair team player, in a compromising situation with little time to react which was not our intention. Following the race Max spoke openly and honestly, allowing for both drivers to resolve any outstanding issues or concerns. The Team accept Max's reasoning, the conversation was a personal matter which will remain private between the team and no further comment will be made.
Nee, dat hoeft niet zo te zijn, maar ervaring met verschillende auto's geeft je wel een voorsprong om over te brengen aan de design afdeling welke kant je op zou moeten willen met het rijgedrag van de auto. Meer ervaring met auto's geeft je meer ervaring met verschillend rijgedrag.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar het hoeft toch niet zo te zijn dat een coureur met veel ervaring in meerdere auto's ook in staat is om de auto beter te ontwikkelen dan een andere coureur die die ervaring niet of minder heeft?
Zo denk ik dat ik eerder bij Max zou uitkomen dan bij Perez als het gaat om de ontwikkeling van de auto, terwijl Max eigenlijk maar bij 1 team (of 1,5 team.. ) heeft gereden in z'n carriere
Hulkenberg is gewoon een tussenpaus voor een jaar of misschien twee jaar inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:40 schreef TagForce het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet zo te zijn, maar ervaring met verschillende auto's geeft je wel een voorsprong om over te brengen aan de design afdeling welke kant je op zou moeten willen met het rijgedrag van de auto. Meer ervaring met auto's geeft je meer ervaring met verschillend rijgedrag.
Ik zou bij Max uitkomen als ik een auto voor Max wil ontwikkelen, ja... Maar als ik gewoon een snelle auto wil krijgen, dan is Max de uitgelezen persoon om niet voor te kiezen. Ook een Hamilton niet. Vettel zou wel kunnen. Alonso ook. Haas weet ook wel dat de Hulk niet (lang) blijft, en belangrijker, ze weten niet hoe lang de sponsor blijft. Dus de afweging is heel simpel: We hebben nu geld, dus we moeten nu ontwikkelen, en dan als dat gebeurt is, dan kijken we wel wie er bij ons in stapt.
En dan is Hulkenberg geen slechte keuze, kijkend naar wat er beschikbaar is.
Hulk is denk ik gewoon een commerciele keuze. Misschien blijven de duitse sponsoren plakken (enige duitser nog) en hij spreekt een deel aan van het fanatieke Nederlandse publiek.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hulkenberg is gewoon een tussenpaus voor een jaar of misschien twee jaar inderdaad.
En daarna weer een Ferrari junior, zoals Oliver Bearman.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:41 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hulkenberg is gewoon een tussenpaus voor een jaar of misschien twee jaar inderdaad.
Oké, als dat niet een mooi PR-praatje is en het echt zo is, zou dat een logischere reden zijn om hem te halen jaquote:Op donderdag 17 november 2022 12:39 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Volgens Steiner heeft Hulkenberg elk team waarvoor hij reed of ontwikkelingswerk deed (Aston Martin) verder naar voren op de grid gebracht. Dat is wat ze willen.
quote:Op donderdag 17 november 2022 10:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ah, afgehandeld.quote:Op donderdag 17 november 2022 11:11 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Aquaplanning is gewoon pech. Dat zo'n klein tikje een chassis sloopt al helemaal, een Mercedes zou nul schade hebben.
Multi 21, Max!quote:Op donderdag 17 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
RBR: 'foutje gemaakt in Brazilie, sorry Max!'
https://www.redbullracing(...)nt-brazil-grand-prix
[..]
Mooi. Dit gezeur ook weer uit de wereld.
Dat statement ontkent dat ook niet. Alleen dat hij hierdoor in een onmogelijke situatie werd gebracht.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Statement RB kan nooit kloppen. Eigenlijk zegt Max dat net ook op de NOS.
Hij had 'm hoe dan ook niet voorbij gelaten, al hadden ze die opdracht ruim van te voren gegeven.
Omdat er 'bepaalde dingen die gebeurd zijn niet met elkaar uitgesproken zijn"
"Doel je op Monaco?"
"Dat laat ik in het midden"
Het klopt half.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat statement ontkent dat ook niet. Alleen dat hij hierdoor in een onmogelijke situatie werd gebracht.
Die reactie zegt mij alleen maar dat ze iets te verbergen hebben.. hup onder het tapijt ermee voor de FIA wakker wordt.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:40 schreef Red_85 het volgende:
RBR: 'foutje gemaakt in Brazilie, sorry Max!'
https://www.redbullracing(...)nt-brazil-grand-prix
[..]
Mooi. Dit gezeur ook weer uit de wereld.
Schumacher is bijna zonder uitzondering sterker geweest op de zondag dan Magnussen, dat gaat er bij mij echt niet in.quote:Op donderdag 17 november 2022 12:55 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
[..]
Ah, afgehandeld.
Maar serieus,
Het is natuurlijk wel het vele crashen in combinatie met KMags performance,wat hem de kop kost.
Hij verlengd zijn wereldtitel car destruction.
quote:Op donderdag 17 november 2022 19:26 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Die reactie zegt mij alleen maar dat ze iets te verbergen hebben.. hup onder het tapijt ermee voor de FIA wakker wordt.
Red Bull PR vind het gewoon leuk om de debiele verontwaardigde reacties van al die schuimbekkende redditmensjes te lezen. Voor of tegen zijn op een onderwerp, dan allemaal de WO1-style loopgraven in en geen centimeter toegeven.quote:Op donderdag 17 november 2022 18:56 schreef Nieuwschierig het volgende:
Statement RB kan nooit kloppen. Eigenlijk zegt Max dat net ook op de NOS.
Hij had 'm hoe dan ook niet voorbij gelaten, al hadden ze die opdracht ruim van te voren gegeven.
Omdat er 'bepaalde dingen die gebeurd zijn niet met elkaar uitgesproken zijn"
"Doel je op Monaco?"
"Dat laat ik in het midden"
Ja, daarom heeft Magnussen 2x zoveel punten gehaald. Omdat Schumacher op zondag zoveel beter is.quote:Op donderdag 17 november 2022 19:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Schumacher is bijna zonder uitzondering sterker geweest op de zondag dan Magnussen, dat gaat er bij mij echt niet in.
Scorebordjournalistiek. Bijna alle punten van Magnussen zijn van twee lucky races aan het begin van het seizoen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:03 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, daarom heeft Magnussen 2x zoveel punten gehaald. Omdat Schumacher op zondag zoveel beter is.
Die lezen Twitter joh, dat is echt kwaliteit.quote:Op donderdag 17 november 2022 20:51 schreef PirE het volgende:
[..]
Red Bull PR vind het gewoon leuk om de debiele verontwaardigde reacties van al die schuimbekkende redditmensjes te lezen. Voor of tegen zijn op een onderwerp, dan allemaal de WO1-style loopgraven in en geen centimeter toegeven.
Liever scoreboardjournalistiek dan jouw fanboy onderbuikgeneuzel. Je stelling 'bijna zonder uitzondering beter op zondag' is gewoon aantoonbare onzin, kijk de resultaten er maar op na.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Bijna alle punten van Magnussen zijn van twee lucky races aan het begin van het seizoen.
Van de races die ze beiden hebben uitgereden finishte MAG 9 keer voor MSC en 6 keer was het andersom.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Scorebordjournalistiek. Bijna alle punten van Magnussen zijn van twee lucky races aan het begin van het seizoen.
Leuk feitje: in twee van die races is Schumacher eraf gereden door iemand. In Mexico kreeg hij een belachelijk slechte strategie terwijl hij tot dat moment ruim voor Magnussen op puntenkoers reed, en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:21 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Van de races die ze beiden hebben uitgereden finishte MAG 9 keer voor MSC en 6 keer was het andersom.
Dus nee, Schumacher is niet 'bijna zonder uitzondering sterker' geweest op de zondagen. Het was vooral stuivertje wisselen.
https://www.statsf1.com/e(...)ick-schumacher.aspx#
Blijft je stelling nog altijd gewoon onzin.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: in twee van die races is Schumacher eraf gereden door iemand. In Mexico kreeg hij een belachelijk slechte strategie terwijl hij tot dat moment ruim voor Magnussen op puntenkoers reed, en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.
Wederom scorebordjournalistiek, je hebt context nodig achter deze cijfers. Hij was echt niet zo slecht als sommigen hem graag afschilderen, er is gewoon maar zo veel dat je kan laten zien als je bij een team zit dat je niet steunt en zelfs Ferrari nog strategisch briljant laat lijken.
Die voorbeelden zijn er andersom ook natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leuk feitje: in twee van die races is Schumacher eraf gereden door iemand. In Mexico kreeg hij een belachelijk slechte strategie terwijl hij tot dat moment ruim voor Magnussen op puntenkoers reed, en zo zijn er vast wel meer voorbeelden.
Wederom scorebordjournalistiek, je hebt context nodig achter deze cijfers. Hij was echt niet zo slecht als sommigen hem graag afschilderen, er is gewoon maar zo veel dat je kan laten zien als je bij een team zit dat je niet steunt en zelfs Ferrari nog strategisch briljant laat lijken.
Wat ik ermee wilde zeggen is dat resultaten gewoon niets zeggen. Zo heeft Mick echt een geweldige inhaalrace gereden in Brazilië, maar tenzij je erop gelet hebt, zou je dat niet zeggen op basis van de uitslag. Dat ie niet met kop en schouders boven de zeer ervaren Magnussen uitsteekt, in wat stiekem wel zijn eerste echte seizoen genoemd mag worden, is geen schande, het maakt hem gewoon geen topper.quote:Op vrijdag 18 november 2022 19:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Die voorbeelden zijn er andersom ook natuurlijk.
Niet dat ik vind dat Schumacher het belachelijk slecht heeft gedaan of zo, van mij had hij best nog een jaartje mogen blijven om door te groeien.
Hij heeft weinig laten zien, zowel in positieve zin als in negatieve zin. Mijn mening
Maar ik snap Haas ook wel. Schumacher is geen 'wonderkind' en de naam is blijkbaar niet genoeg om de sponsoren binnen te hengelen. Ze zitten daar krap bij kas en Schumacher heeft nu eenmaal voor heel veel geld schade gereden. Zijn schuld of niet, dat kan zo'n team simpelweg niet betalen. Als Schumacher nou busladingen sponsoren zou meenemen zou dat niet zo'n probleem zijn. Nu kiezen ze begrijpelijk voor een vrij stabiele coureur die de auto en het team naar een hoger niveau zou kunnen tillen. Dat mag je van een rookie niet verwachten.
Ik denk ook niet dat van Hulkenberg verwacht wordt dat hij snelle successen gaat opleveren, maar dat hij met zijn ervaring en naar het schijnt capaciteiten de auto en het team gaat verbeteren.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat ik ermee wilde zeggen is dat resultaten gewoon niets zeggen. Zo heeft Mick echt een geweldige inhaalrace gereden in Brazilië, maar tenzij je erop gelet hebt, zou je dat niet zeggen op basis van de uitslag. Dat ie niet met kop en schouders boven de zeer ervaren Magnussen uitsteekt, in wat stiekem wel zijn eerste echte seizoen genoemd mag worden, is geen schande, het maakt hem gewoon geen topper.
Maar dat maakt de keuze van Hülkenberg niet minder achterlijk. Dat team heeft jaren met een zeer ervaren duo gereden, en eindigde uiteindelijk helemaal achteraan. Schumacher kan alleen nog maar beter worden, hij is ook echt gegroeid dit seizoen. Daar heb je op de lange termijn veel meer aan dan iemand die al ver in de nadagen van zijn carrière zit en al 2 jaar geen F1 wagen bestuurd heeft.
Wat Evenstar dus zegt. Dit team gaat voor middelmaat in plaats van potentie. Je zit in de meest competitieve autosportklasse ter wereld, de absolute top. En je gaat als team voor middelmaat waarbij je talent er zonder pardon uit gooit. Ik ben echt heel benieuwd welk excuus er uiteindelijk naar buiten komt voor dit besluit, want van een sportief standpunt is hier geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:37 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat van Hulkenberg verwacht wordt dat hij snelle successen gaat opleveren, maar dat hij met zijn ervaring en naar het schijnt capaciteiten de auto en het team gaat verbeteren.
Ook een Max Verstappen gaat met de Haas zoals die nu is geen podiums pakken.
Ja, dat zijn PR praatjes. Een nieuwe coureur is altijd een grote held die het team omhoog gaat helpen, zelfs als het niet eens de eerste of tweede keus was.quote:Op vrijdag 18 november 2022 20:56 schreef Starflyer het volgende:
Steiner heeft dat al naar gezegd. Ze willen iemand die de auto kan helpen ontwikkelen en vinden dat Hulkenberg bij elk team waar hij gereden heeft het team naar voren heeft gebracht. Dat willen ze bij Haas ook.
Het is in ieder geval het excuus waar je om vraagtquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dat zijn PR praatjes. Een nieuwe coureur is altijd een grote held die het team omhoog gaat helpen, zelfs als het niet eens de eerste of tweede keus was.
Daar heb je mequote:Op vrijdag 18 november 2022 21:01 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is in ieder geval het excuus waar je om vraagt
Haas heeft de luxe niet om iets om talent te geven. Die auto's moeten gewoon heel blijven en ze moeten een coureur er in hebben die de auto mee kan helpen ontwikkelenquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:38 schreef Evenstar het volgende:
Mijn probleem is vooral dat ze hem vervangen met Hulkenberg. Als ze nou een talent of een coureur er in hadden gezet waarvan je denkt "ja, die kan ze iets speciaals brengen" was het één ding.
Wat heeft Hulkenberg nou bereikt in al die jaren? Hiermee laten ze vooral zien dat ze geen kut geven om talent en gewoon rondjes willen rijden als een rijdend reclamebord met zo min mogelijk kosten. Het is gewoon jammer. Was Mick super goed? Nope, maar heeft wel groei laten zien. Misschien niet wat men had verwacht, maar er zat echt wel wat groei in en ook nog wel genoeg potentie. Beetje pech, beetje domme tactiek vanuit team en ook een deel domme fouten van Mick zelf.
Hij had dat stoeltje echter wel meer verdiend dan Hulkenberg. Ik had zelfs begrip gehad als ze Ricciardo erin hadden gezet (maar die wilde natuurlijk niet). Ik vond HAAS al een zielloos team, maar nu bewijzen ze dat wat mij betreft ook nog eens.
Nou ja, ze raken in elk geval in 2023 de budgetcap aan, maar ze willen natuurlijk doorontwikkelen en dan snap ik de keuze voor twee ervaren coureurs wel. Liever zie ik een combinatie van een ervaren coureur en een talent, maar Haas denkt meer lange termijn en wil stappen maken. Die talentvolle rijder die pikken ze wel op.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Haas heeft de luxe niet om iets om talent te geven. Die auto's moeten gewoon heel blijven en ze moeten een coureur er in hebben die de auto mee kan helpen ontwikkelen
Stroll, Latifi, Tsunoda en Schumacher zijn wel de genomineerde kandidatenquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:20 schreef Maanvis het volgende:
Rudy van Buren zei (na meeluisteren met de radio's) dat er 1 coureur op de grid echt kut feedback geeft, maar hij wilde niet zeggen welke. Zou dat Schumacher zijn?
Tsunoda idd, maar die kan wel japans dus misschien geeft ie wel goede motorfeedback tijdens het vloeken ofzoquote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stroll, Latifi, Tsunoda en Schumacher zijn wel de genomineerde kandidaten
Hamilmans natuurlijk. Die zegt "Tyres are gone" en rijdt dan de race uit op die banden. Nee daar heb je wat aan.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:20 schreef Maanvis het volgende:
Rudy van Buren zei (na meeluisteren met de radio's) dat er 1 coureur op de grid echt kut feedback geeft, maar hij wilde niet zeggen welke. Zou dat Schumacher zijn?
Ik zou dan gokken op Stroll. Die geeft wel vaker vage feedback.quote:Op vrijdag 18 november 2022 21:29 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stroll, Latifi, Tsunoda en Schumacher zijn wel de genomineerde kandidaten
“I didn’t see him….”quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou dan gokken op Stroll. Die geeft wel vaker vage feedback.
"The pit-confirm button is the ok button braaaaaadddd."quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:26 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou dan gokken op Stroll. Die geeft wel vaker vage feedback.
quote:Op vrijdag 18 november 2022 23:29 schreef TearsoftheKingdom het volgende:
[..]
"The pit-confirm button is the ok button braaaaaadddd."
Toch zullen ze voldoende valuta moeten hebben als mensen willen uitcashenquote:Op zaterdag 19 november 2022 10:14 schreef Starflyer het volgende:
Niet elke crypto sponsor is afhankelijk van een eigen coin, en is vaak een platform waar mensen handelen. Die zijn dus afhankelijk van de hoeveelheid verkeer op hun platform in plaats van de waarde van een coin.
quote:Op zondag 20 november 2022 04:55 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Stephane, meiske kan wel racen blijkbaar, van alle journalisten in de f1 heeft zij de kartcompetitie gewonnen
en nu mag ze in een f1 auto van alpine van een paar jaar geleden gaan rijden.
dus als 1e nederlandse vrouw in een f1 auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |