Reverse sneeze.quote:
Daarom, geen verdienopdracht dus.quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Spel of verdien opdracht sowieso niet, want geld hebben ze nog genoeg. Weet niet precies het bedrag wat ze nog hebben en pakketten winnen lijkt mij ook niet..
Zou wel een beetje heel erg dom zijn..quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien is er toch een fles achterover gedrukt
Jeff zei er een uurtje geleden al wat overquote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Spel of verdien opdracht sowieso niet, want geld hebben ze nog genoeg. Weet niet precies het bedrag wat ze nog hebben en pakketten winnen lijkt mij ook niet..
Ja of wel.quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Dan kunnen ze tenminste spullen kopen om wat meer te bouwen of zo. Zou ik niet erg vinden.quote:
Ah dat zou ook kunnen ja, net zoals dat dansen.. maar hoop dan wel echt een zwaar opdracht..quote:Op maandag 7 november 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zei er een uurtje geleden al wat over
dat ze misschien een lange opdracht kregen
Bestellen ze nog meer lekker eten enzquote:
Een gele kaart + ¤10.000 van de pot af..quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou wel een beetje heel erg dom zijn..
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..quote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kunnen ze tenminste spullen kopen om wat meer te bouwen of zo. Zou ik niet erg vinden.
Of spullen, of kleding.
vind ik ook domquote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..
En degene die dat op zijn geweten heeft, wordt de volgende keer naar huis gestuurdquote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gele kaart + ¤10.000 van de pot af..
True. Al verbaas ik me soms toch wel hoeveel kleding ze hebben. En een relatief kleine koffer.quote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..
Mwa, snap dat ook niet.. teveel kleren meegenomen dat het niet meer in de koffer pastequote:
Jurkjes kan wel klein opvouwen?quote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Al verbaas ik me soms toch wel hoeveel kleding ze hebben. En een relatief kleine koffer.
Meeste jurken van gister heb ik ook niet eerder gezien.
Zou wel terecht zijnquote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gele kaart + ¤10.000 van de pot af..
Ja of vacuüm. Maar toch, zit daar wel eens op te letten, en denk dan… waar komt toch al die zooi vandaan.quote:
Een grote kerstboom, kerstman pak, verlichting etc..quote:
Of Sinterklaasfeest.quote:
vooral van Wendyquote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Al verbaas ik me soms toch wel hoeveel kleding ze hebben. En een relatief kleine koffer.
Meeste jurken van gister heb ik ook niet eerder gezien.
Tja sommige dragen wel vaak het zelfde..quote:Op maandag 7 november 2022 10:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja of vacuüm. Maar toch, zit daar wel eens op te letten, en denk dan… waar komt toch al die zooi vandaan.
Ja sommige wel inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Loveable het volgende:
[..]
Tja sommige dragen wel vaak het zelfde..
De max. was 23 kilo.quote:Op maandag 7 november 2022 10:57 schreef Loveable het volgende:
In een vacuum zak past sowieso al veel meer natuurlijk,,
Weet wel dat mora iets uit de koffer moest halen, van de rest weet ik het niet (heb ik niet gezien)quote:
Een vibrator ... FEBO wilde het risico niet lopenquote:Op maandag 7 november 2022 10:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet wel dat mora iets uit de koffer moest halen, van de rest weet ik het niet (heb ik niet gezien)
hij denkt eliminatiequote:Op maandag 7 november 2022 10:59 schreef spapaars het volgende:
De alles verbiedende marci loopt al met een rode halsband
Niet, weet ik uit ervaring van mijn laatste verhuizing. Je vergist je dan zelfs eerder in gewicht omdat het volume suggereert dat het weinig is.quote:Op maandag 7 november 2022 10:58 schreef Loveable het volgende:
Weet alleen niet of het gewicht dan minder wordt..
quote:Op maandag 7 november 2022 11:01 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Een vibrator ... FEBO wilde het risico niet lopen
Was kleding en dat mocht niet in de koffer, dus toen trok ze het ook aanquote:Op maandag 7 november 2022 10:59 schreef Loveable het volgende:
[..]
Weet wel dat mora iets uit de koffer moest halen, van de rest weet ik het niet (heb ik niet gezien)
Ah ok..quote:Op maandag 7 november 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet, weet ik uit ervaring van mijn laatste verhuizing. Je vergist je dan zelfs eerder in gewicht omdat het volume suggereert dat het weinig is.
want babbel is standaard irritantquote:Op maandag 7 november 2022 11:05 schreef 5thencounter het volgende:
Waarom moet BabbelBet nou weer dramapose doen![]()
[ afbeelding ]
Ow dus ik hoef niet te switchen?quote:Op maandag 7 november 2022 11:07 schreef 5thencounter het volgende:
Nah ..Streams weer kampioen nixlatenzien
quote:Op maandag 7 november 2022 11:05 schreef Alocanda het volgende:
De nachtwacht. Maddy denkt dat ze zo moeten gaan staan.
quote:
ik gok dat het de nachtwacht isquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik gok dat het de nachtwacht is
Is het de nachtwacht ?quote:Op maandag 7 november 2022 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
[..]
ik gok dat het de nachtwacht is
En ze krijgen een uur de tijd om het schilderij in zich op te nemen... daarna 3 uur om na te bootsenquote:Op maandag 7 november 2022 11:09 schreef Ireth het volgende:
Gokje, met attributen uit de loods moeten ze de nachtwacht nabootsen...
Voor deze nacht mocht het zei Jeff.quote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
Bern lag in het bed van Kim D
zodat Kim D bij Jeff kon liggen![]()
![]()
Die logica snap ik niet. Waarom moet Bern dan in haar bed?quote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
wat een logicaquote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
je snapt hem nietquote:Op maandag 7 november 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor deze nacht mocht het zei Jeff.
bij sasha op de kamerquote:Op maandag 7 november 2022 11:12 schreef engine het volgende:
[..]
Die logica snap ik niet. Waarom moet Bern dan in haar bed?
As we speak is daar een kunstenares mee bezig.Duurt iets van 3 jaar.quote:Op maandag 7 november 2022 11:13 schreef Ireth het volgende:
Valt het niet onder plagiaat als ze hem na moeten schilderen?
Snap nooit waarom het altijd zo lang duurt, voor ze horen hoe en wat..quote:Op maandag 7 november 2022 11:14 schreef 5thencounter het volgende:
Eerst maar wachten wat de opdracht is
quote:Op maandag 7 november 2022 11:15 schreef engine het volgende:
Klein gokje.. Misschien iemand nomineren die een uur de tijd krijgt om het ding op te vreten.
Het is het Schuttersgilde, dus zal vast iets met schieten te maken hebbenquote:Op maandag 7 november 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
Jappie denkt dat ze nachten moeten waken
zo gek is dat idee niet
Is door 6 mensen gekocht mede door een lening van Isaac.quote:Op maandag 7 november 2022 11:17 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pot shag, is die van een aantal mensen of is die door Jeff gekocht met geld van de huishoudpot? Ik ze zeggen dat Babette alles heeft uitgedeeld maar kan me niet voorstellen dat die pot van Babette of Wendy was, zij hadden echt geen zakgeld om nog maar iets te kunnen kopen.
Goedemorgen
Babette en Wendy hebben geld geleend bij Isaac, en een aantal mensen meegekregen om samen met hen in de schuld te gaan.quote:Op maandag 7 november 2022 11:17 schreef lojanda het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met die pot shag, is die van een aantal mensen of is die door Jeff gekocht met geld van de huishoudpot? Ik ze zeggen dat Babette alles heeft uitgedeeld maar kan me niet voorstellen dat die pot van Babette of Wendy was, zij hadden echt geen zakgeld om nog maar iets te kunnen kopen.
Goedemorgen
Ahh duidelijk, begreep niks van dat uitdelen.quote:Op maandag 7 november 2022 11:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is door 6 mensen gekocht mede door een lening van Isaac.
Dat hele uitdelen en "lenen" was ook zo schimmig als wat. Klopte echt niets meer van op een gegeven moment.quote:Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh duidelijk, begreep niks van dat uitdelen.
ze hebben allemaal(Ima, Rupie Martin, Jeff Babette en Wendy) een deel van de pot shag gehadquote:Op maandag 7 november 2022 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ahh duidelijk, begreep niks van dat uitdelen.
ze voelde zich thuisquote:
Ik begreep er ook niets meer van. Dan hebben denk ik Babette Wendy Ima Rupert Jeff en Martin samen de pot shag gekocht met geleend geld van Isaac?quote:Op maandag 7 november 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele uitdelen en "lenen" was ook zo schimmig als wat. Klopte echt niets meer van op een gegeven moment.
jaquote:Op maandag 7 november 2022 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep er ook niets meer van. Dan hebben denk ik Babette Wendy Ima Rupert Jeff en Martin samen de pot shag gekocht met geleend geld van Isaac?
Tiano ligt ook niet in KimD dr bed ...quote:Op maandag 7 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben allemaal(Ima, Rupie Martin, Jeff Babette en Wendy) een deel van de pot shag gehad
Wanda heeft shaggies zitten draaien voor Tiano van Rupies shag
later heeft Babette shaggies gedraait van de shag van Wendy Babette en Jeff ook voor Tiano
Tiano zit niet in het shag groepje
Johquote:Op maandag 7 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
![]()
Ja, en het idee is dat ooit terug te betalen van zakgeld ... het is geen waterdicht plan zeg maar.quote:Op maandag 7 november 2022 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik begreep er ook niets meer van. Dan hebben denk ik Babette Wendy Ima Rupert Jeff en Martin samen de pot shag gekocht met geleend geld van Isaac?
quote:Op maandag 7 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben allemaal(Ima, Rupie Martin, Jeff Babette en Wendy) een deel van de pot shag gehad
Wanda heeft shaggies zitten draaien voor Tiano van Rupies shag
later heeft Babette shaggies gedraait van de shag van Wendy Babette en Jeff ook voor Tiano
Klopt idd dat zag k gisteren ook op de stream
Tiano zit niet in het shag groepje
eh??quote:Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Tiano ligt ook niet in KimD dr bed ...
De vraag is alleen nog even waar Isaac van terug betaald gaat worden. Komt dat uit de huishoudpot of van de volgende keer zakgeld.quote:Op maandag 7 november 2022 11:24 schreef lojanda het volgende:
[..]
vandaar een dikke verdienopdracht nuquote:Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en het idee is dat ooit terug te betalen van zakgeld ... het is geen waterdicht plan zeg maar.
zakgeldquote:Op maandag 7 november 2022 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
De vraag is alleen nog even waar Isaac van terug betaald gaat worden. Komt dat uit de huishoudpot of van de volgende keer zakgeld.
Vraag me af of Jeff daar correct in zal zijn of het dat hij het zo laat gaan.quote:Op maandag 7 november 2022 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, en het idee is dat ooit terug te betalen van zakgeld ... het is geen waterdicht plan zeg maar.
Iedereen een winterjas van de Jumbo.quote:Op maandag 7 november 2022 11:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vandaar een dikke verdienopdracht nu![]()
gokje!
Precies, vraag ik me ook afquote:Op maandag 7 november 2022 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
De vraag is alleen nog even waar Isaac van terug betaald gaat worden. Komt dat uit de huishoudpot of van de volgende keer zakgeld.
Hebben Jef en Isaac al geregeld...gewoon huishoudpot..dat lenen was het verhaal voor de anderenquote:Op maandag 7 november 2022 11:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gaat het ook zo gebeuren? Jeff is niet zo open over waar het geld heen gaat tot nu toe.quote:
hoor je nooit meer wat over....quote:
geen ideequote:Op maandag 7 november 2022 11:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar gaat het ook zo gebeuren? Jeff is niet zo open over waar het geld heen gaat tot nu toe.
Ja, moelijk in te schatten.. volgens mij is hij best wel rechtlijnig, dus zal het echt van het zakgeld moeten komen... maar ja, moeten ze dat wel eerst hebben. En wat als hij geen manager meer is straks...quote:Op maandag 7 november 2022 11:27 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vraag me af of Jeff daar correct in zal zijn of het dat hij het zo laat gaan.
sowieso is het hele geld uitgeven niet te controlerenquote:Op maandag 7 november 2022 11:28 schreef Verida het volgende:
[..]
hoor je nooit meer wat over....
het zit dermate ingewikkeld in elkaar, 5 euro van een boksding enz., niet meer te volgen en ook niet meer te controleren voor ons als kijkers.
Wendy zei tegen ???, desnoods geef ik 13.50¤ wel terug aan Isaac als ik buiten ben !?!?quote:Op maandag 7 november 2022 11:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat hele uitdelen en "lenen" was ook zo schimmig als wat. Klopte echt niets meer van op een gegeven moment.
quote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Alle opdrachten vanaf nu achter SL, kunnen we vast wennen aan BB die dat ook weer doen straks...
Hoop dat de rest van de bewoners het in de gaten krijgen dat Jeff hun besteelt .quote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, moelijk in te schatten.. volgens mij is hij best wel rechtlijnig, dus zal het echt van het zakgeld moeten komen... maar ja, moeten ze dat wel eerst hebben. En wat als hij geen manager meer is straks...
dat zeg je goed "ook" twijfelsquote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso is het hele geld uitgeven niet te controleren
bij de 1ste manager waren er ook al twijfels
Vraagt hij rente dan?quote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef spapaars het volgende:
Isaac is lucratief bezig met die 500.
Hij belegd het in plaats van voor zichzelf een mooi kadootje uit te zoeken bij bolletje.com
Dat wil ik nietquote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef freaky40 het volgende:
Alle opdrachten vanaf nu achter SL, kunnen we vast wennen aan BB die dat ook weer doen straks...
Bij Maddy waren er toch ook al schulden?quote:Op maandag 7 november 2022 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
sowieso is het hele geld uitgeven niet te controleren
bij de 1ste manager waren er ook al twijfels
we kunnen het toch niet controlerenquote:Op maandag 7 november 2022 11:31 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zeg je goed "ook" twijfels
Dus er zijn bij Jeff ook duidelijke twijfels.
quote:Op maandag 7 november 2022 11:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bij Maddy waren er toch ook al schulden?
Dus ze zijn gewoon niet te vertrouwen, goede manager die Jeff. Nu had ik ook niets anders van hem verwacht.quote:Op maandag 7 november 2022 11:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Hebben Jef en Isaac al geregeld...gewoon huishoudpot..dat lenen was het verhaal voor de anderen
Je moet je mening niet als feit gaan verspreiden..quote:Op maandag 7 november 2022 11:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Hebben Jef en Isaac al geregeld...gewoon huishoudpot..dat lenen was het verhaal voor de anderen
neequote:Op maandag 7 november 2022 11:28 schreef Setje72 het volgende:
[..]
Ook jij nietquote:Op maandag 7 november 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
we kunnen het toch niet controleren
Een tientjequote:Op maandag 7 november 2022 11:32 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Bij Maddy waren er toch ook al schulden?
Ze hebben wel iets dergelijks gezegd, over een eerdere lading sigaretten.quote:Op maandag 7 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je moet je mening niet als feit gaan verspreiden..
Kijk zo krijg je wilde verhalen idd, ik dacht dus dat het echt zo is gegaan.quote:Op maandag 7 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
dat was onder Maddyquote:Op maandag 7 november 2022 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets dergelijks gezegd, over een eerdere lading sigaretten.
Dat ze iets "gesjoemeld" hadden, of woorden van die strekking.
Ja, maar dat kan je ook gewoon zeggen op dat moment. Maar niet hoe hij/zij dat net posttequote:Op maandag 7 november 2022 11:35 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze hebben wel iets dergelijks gezegd, over een eerdere lading sigaretten.
Dat ze iets "gesjoemeld" hadden, of woorden van die strekking.
Wel veel jaquote:
Dat had Rupie er doorheengedrukt.quote:Op maandag 7 november 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was onder Maddy
en die waren van Rupie en Ima
Die er niet op staan moeten weg.quote:Op maandag 7 november 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
30 personen op het schilderij... 2 moeten dus nog worden geelimineerd
nopequote:
Ze hadden het toch over 3 per maand ..zou kunnen dan.quote:Op maandag 7 november 2022 11:36 schreef chufi het volgende:
30 personen op het schilderij... 2 moeten dus nog worden geelimineerd
Misschien geeft Jeff daarom "stiekum" mensen dingen ( Esther rooibos thee, Gertan speculaas, Kenzi deo)quote:Op maandag 7 november 2022 11:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dan gaat ze niet, die zegt en hoop maar doet niets...in alle opzichten...quote:Op maandag 7 november 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zucht ... zal wel weer Alies zijn ..
er staan er toch 26 op incl. hondquote:Op maandag 7 november 2022 11:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Die er niet op staan moeten weg.zou leuk zijn
Alies natuurlijk.quote:
Als ze weer 24u aanvraagt en niet gaat mogen ze van mij een gele kaart geven hoor. Drama queen.quote:Op maandag 7 november 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zucht ... zal wel weer Alies zijn ..
Wie mag de hond zij?quote:Op maandag 7 november 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
er staan er toch 26 op incl. hond
dat zij martin net
Hoezo niet?quote:Op maandag 7 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Alicia wil het niet bij deze manager aanvragen![]()
![]()
wtf ... dan moet ze 5 weken wachten nogquote:Op maandag 7 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
![]()
Jijquote:Op maandag 7 november 2022 11:39 schreef KoningWouter het volgende:
Wie steekt er ff als grap 3 vuurpijlen af naast de loods vanavond om 11 uur?
Drie keer denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 11:39 schreef Ireth het volgende:
Gj vind het een grote winst dat ze haar hebben mogen leren kennen
Gaat ze dood ofzo?? Wat een drama!!!
jeezzzquote:Op maandag 7 november 2022 11:39 schreef Ireth het volgende:
Gj vind het een grote winst dat ze haar hebben mogen leren kennen
Gaat ze dood ofzo?? Wat een drama!!!
Als dat zo is, dan wil ze echt niet weg anders had ze al lang weg geweest.quote:
En nu moeten de bewoners zo veel mogelijk namen opnoemen, elke naam diequote:
Lekker makkelijk dan.quote:Op maandag 7 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
![]()
wat ze net zei tegen Isaacquote:
Dan bouwen ze maar een stellage rond die man.quote:
Ze is nog sneuer dan Berendquote:Op maandag 7 november 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
de periodes dat het niet goed met haar gaat worden langer dan de periodes waarin het wel goed met haar gaat
Babbel
net of het over een zwaar ziek persoon gaat
Ja echt hé, gewoon terminaalquote:Op maandag 7 november 2022 11:42 schreef greysbones het volgende:
de periodes dat het niet goed met haar gaat worden langer dan de periodes waarin het wel goed met haar gaat
Babbel
net of het over een zwaar ziek persoon gaat
Zoe heeft Mexx haar doos gewassen onder de douche.quote:Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Gj heeft mexx geholpen naar de douche toe, gj heeft haar bed verschoond. Ik dacht dat Zoë dat had gedaan?
Moet dat via de manager dan?quote:Op maandag 7 november 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
![]()
Jan Willem had dat ook al gedaanquote:Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Gj heeft mexx geholpen naar de douche toe, gj heeft haar bed verschoond. Ik dacht dat Zoë dat had gedaan?
nee in bad gertjanquote:Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx haar bed is 20 keer verschoond vannacht
Vandaar dat ze zoveel was hebben.quote:Op maandag 7 november 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
heb je ook gekijk? hier was je nietquote:Op maandag 7 november 2022 11:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe heeft Mexx haar doos gewassen onder de douche.
dat heeft Zoe heel vaak gezegdquote:Op maandag 7 november 2022 11:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je ook gekijk? hier was je niet
Mexx in bad?quote:
Het gaat nergens overquote:Op maandag 7 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
Babbel lult maar weer een end in de rondte
Djedi haar krantje.quote:
Ja inderdaad, vaag wijf.quote:Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
En daarom loopt ze in zijn kleding kleren 😉
Zie het meer andersom.quote:Op maandag 7 november 2022 11:44 schreef juul. het volgende:
Ik snap helemaal niets van GJ, wat moet hij met dat kind, was het nog een leuk kind maar verre van dat
Raar ventje
'Klopt'quote:Op maandag 7 november 2022 11:43 schreef Ireth het volgende:
Gj heeft mexx geholpen naar de douche toe, gj heeft haar bed verschoond.
Kookquote:Op maandag 7 november 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
ik had degene die de badkamer had ondergekotst lekker zelf laten opruimen
de was maar halfdood, voll weggetretenquote:Op maandag 7 november 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
ik had degene die de badkamer had ondergekotst lekker zelf laten opruimen
Nee.. het dekbed heeft buiten gelegen .. de muizen hebben de kots (en dus het dekbed) opgevroten.quote:Op maandag 7 november 2022 11:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
vandaar de gaten in het dekbed
Terwijl ‘ze’ het dekbed gewoon buiten hebben gelegd.quote:Op maandag 7 november 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
quote:Op maandag 7 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
[..]
Nee.. het dekbed heeft buiten gelegen .. de muizen hebben de kots (en dus het dekbed) opgevroten.
echt daar heb je ook niks aanquote:
Janet was not amused.quote:Op maandag 7 november 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
Mirthe al toegegeven dat ze in de kas heeft geplast ?
Jaquote:Op maandag 7 november 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
de handdoeken en theedoeken zou ik er ook niet voor gebruikenquote:Op maandag 7 november 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Mensen die hun bril met hun mouw schoonmaken ..![]()
daarom loopt ze ook regelmatig in zijn kleren rond...raar kindquote:
quote:Op maandag 7 november 2022 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarom loopt ze ook regelmatig in zijn kleren rond...raar kind
en ik doe puff daddy naquote:Op maandag 7 november 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben Marciano en ik ben 43 jaartjes.
De psyche van een puberquote:Op maandag 7 november 2022 11:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
daarom loopt ze ook regelmatig in zijn kleren rond...raar kind
Vraag me af wat er nou exact tussen hen is gebeurd aangezien ze beiden constant zwaar negatief over elkaar sprekenquote:
ik had toch gelijk met kas maar hier stond in de tuinquote:Op maandag 7 november 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
zoals gezegd de eerste 24 uurs aanvraagquote:Op maandag 7 november 2022 11:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me af wat er nou exact tussen hen is gebeurd aangezien ze beiden zwaar negatief over elkaar spreken
Kas staat in de tuin dus is beide goedquote:Op maandag 7 november 2022 11:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik had toch gelijk met kas maar hier stond in de tuin
Toen hebben ze een gesprek gehad toch?quote:Op maandag 7 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals gezegd de eerste 24 uurs aanvraag
Ruzie over lawaaioverlast in een slaapkamer.quote:Op maandag 7 november 2022 11:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vraag me af wat er nou exact tussen hen is gebeurd aangezien ze beiden zwaar negatief over elkaar spreken
Wat vond Ruben er eigenlijk van? Was ie erbij toen met Djedi?quote:Op maandag 7 november 2022 11:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik ben Marciano en ik ben 43 jaartjes.
ja nur in de kas is zij privatequote:Op maandag 7 november 2022 11:58 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Kas staat in de tuin dus is beide goed
toen was Alicia boos na het intrekken dat Jeff niet naar haar toekwamquote:Op maandag 7 november 2022 11:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toen hebben ze een gesprek gehad toch?
Allemaal leuk en aardig maar waar blijft de rest van het verhaal?quote:Op maandag 7 november 2022 11:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoals gezegd de eerste 24 uurs aanvraag
ik zou zeggenquote:Op maandag 7 november 2022 12:00 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar waar blijft de rest van het verhaal?
Geen idee, Ruben heeft té weinig spieren in het gezicht om emotie te kunnen tonen.quote:Op maandag 7 november 2022 11:59 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wat vond Ruben er eigenlijk van? Was ie erbij toen met Djedi?
ruben heeft vooral een resting bitch facequote:Op maandag 7 november 2022 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, Ruben heeft té weinig spieren in het gezicht om emotie te kunnen tonen.
Zij zal nog eerder een lege maag of weinig gewend de afgelopen maanden de schuld geven dan de feitelijke alcohol zelfquote:Op maandag 7 november 2022 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het kotsen is het gevolg, ze zou excuses moeten maken voor de oorzaak
het is 1 en al puddingquote:Op maandag 7 november 2022 12:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Geen idee, Ruben heeft té weinig spieren in het gezicht om emotie te kunnen tonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |