Reverse sneeze.quote:
Daarom, geen verdienopdracht dus.quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Spel of verdien opdracht sowieso niet, want geld hebben ze nog genoeg. Weet niet precies het bedrag wat ze nog hebben en pakketten winnen lijkt mij ook niet..
Zou wel een beetje heel erg dom zijn..quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef 5thencounter het volgende:
Misschien is er toch een fles achterover gedrukt
Jeff zei er een uurtje geleden al wat overquote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Spel of verdien opdracht sowieso niet, want geld hebben ze nog genoeg. Weet niet precies het bedrag wat ze nog hebben en pakketten winnen lijkt mij ook niet..
Ja of wel.quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
Dan kunnen ze tenminste spullen kopen om wat meer te bouwen of zo. Zou ik niet erg vinden.quote:
Ah dat zou ook kunnen ja, net zoals dat dansen.. maar hoop dan wel echt een zwaar opdracht..quote:Op maandag 7 november 2022 10:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jeff zei er een uurtje geleden al wat over
dat ze misschien een lange opdracht kregen
Een gele kaart + ¤10.000 van de pot af..quote:Op maandag 7 november 2022 10:51 schreef Loveable het volgende:
[..]
Zou wel een beetje heel erg dom zijn..
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..quote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan kunnen ze tenminste spullen kopen om wat meer te bouwen of zo. Zou ik niet erg vinden.
Of spullen, of kleding.
vind ik ook domquote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..
En degene die dat op zijn geweten heeft, wordt de volgende keer naar huis gestuurdquote:Op maandag 7 november 2022 10:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een gele kaart + ¤10.000 van de pot af..
True. Al verbaas ik me soms toch wel hoeveel kleding ze hebben. En een relatief kleine koffer.quote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Loveable het volgende:
[..]
Kleding zou geen slecht idee zijn, drie hebben geen winterjas..
Jurkjes kan wel klein opvouwen?quote:Op maandag 7 november 2022 10:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
True. Al verbaas ik me soms toch wel hoeveel kleding ze hebben. En een relatief kleine koffer.
Meeste jurken van gister heb ik ook niet eerder gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |