Stond al lang in je DM.quote:Op maandag 7 november 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja! Heel dat topic vergeten. Thanks
Als ik muziek wil horen zet ik de radio wel aanquote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook niet vaak, maar is wel de manier om dingen te horen/zien soms.![]()
Beetje muziek zou wel oké zijn. Maar wel dat je ze kan verstaan. Of bijvoorbeeld 1/2uurtjes muziek.
Kitten is net zo snel met dm-en als dat jij bentquote:
Dat is hetzelfde als Wanda ademtquote:Op maandag 7 november 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda roddelt, KimD luisterde af in de wc
quote:
Het is niet persoonlijkquote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitten is net zo snel met dm-en als dat jij bent
quote:
Ze ademt roddelsquote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Wanda ademt
Ontzettend flauwquote:
Kenzy en Jasper welquote:Op maandag 7 november 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
♥
Zijn de tortelduiven al uit bed ?
Dat heb ik ook niet gezien hoor.. ze lagen gewoon te lepelen. Maar na 2:00u heb ik niet meer gekeken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
Las dat er 1 hier schreef dat Kim D en Jeffrey de hele nacht bezig waren.
Nee dus, het was slapen.
Ze weten heel goed dat Zoe het nog wel aan gaat kaarten.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ontzettend flauw
Zoe heeft enorm geholpen met Mexx
Jawelquote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezien hoor.. ze lagen gewoon te lepelen. Maar na 2:00u heb ik niet meer gekeken.
Dat was ik en zeker weten dat ze bijna de hele nacht hebben liggen knuffelen kussen en nog wat meer. Ik heb het live gezien. Maar ze hebben eerst denk ik zo’n twee uur braaf naast elkaar gelegen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
Las dat er 1 hier schreef dat Kim D en Jeffrey de hele nacht bezig waren.
Nee dus, het was slapen.
Volgens mij zei Kenzy net dat ze iets niet wilde wat Jasper wel wildequote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat filmpje ben ik heeeel benieuwd naar
Kusjes in de nek.quote:Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat was ik en zeker weten dat ze bijna de hele nacht hebben liggen knuffelen kussen en nog wat meer. Ik heb het live gezien. Maar ze hebben eerst denk ik zo’n twee uur braaf naast elkaar gelegen.
En toen kwam er een extra deken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij zei Kenzy net dat ze iets niet wilde wat Jasper wel wilde
Wat geknuffeld, toen moest hij maar een eigen deken halen , later was ze weg.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat filmpje ben ik heeeel benieuwd naar
Oh. Dacht dat het alleen om kusjes in de nek gingquote:Op maandag 7 november 2022 09:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jawel
Seattle die niet kon slapen melde dit
Zeker waarquote:Op maandag 7 november 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
Eigenlijk vond ik Zoe het leukste gisteren. Die had wel wat gedronken, liep opzichtig te flirten met Jeff, maar heeft hem verder niet lastig gevallen door op hem te gaan hangen enz. En de manier waarop ze Mexx heeft geholpen en gewassen enz. Petje af, dat is pas een vriendin.
Zoe wordt steeds leuker, net als Wendy.
Schattigquote:Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat was ik en zeker weten dat ze bijna de hele nacht hebben liggen knuffelen kussen en nog wat meer. Ik heb het live gezien. Maar ze hebben eerst denk ik zo’n twee uur braaf naast elkaar gelegen.
En dat wordt niet besproken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
En Kim K gaat gewoon verder alsof er niets aan de hand is.
En Marci zal niet veranderen, en haar van alles opleggen wat ze niet mag.
Dat was toch ook zo?quote:Op maandag 7 november 2022 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda moet echt even overdrijven over KimD.
Ze was inderdaad dronken, maar Wanda moet even benadrukken dat ze al vroeg dronken was.
Is wel een beetje waar.quote:Op maandag 7 november 2022 09:22 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda moet echt even overdrijven over KimD.
Ze was inderdaad dronken, maar Wanda moet even benadrukken dat ze al vroeg dronken was.
Het gaat er om dat ze het met afgunst verteld.quote:
Jajaquote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
Mexx heeft nog nooit gekotst van de alcohol zegt ze.
Dankzij de drank hebben we nu veel meer details over hun verhouding, dat ze zijn sloofje is wisten we al.quote:
marciano is vanmorgen stoer, trots op zijn dronkenschap. Dat is natuurlijk veel makkelijker dan erkennen dat je fout zat.quote:Op maandag 7 november 2022 09:22 schreef spapaars het volgende:
En Kim K gaat gewoon verder alsof er niets aan de hand is.
En Marci zal niet veranderen, en haar van alles opleggen wat ze niet mag.
Ik heb van het hele feest niets gezien, maar Wendy en Zoë staan bij mij sowieso hoog op het favorietenlijstjequote:Op maandag 7 november 2022 09:18 schreef Verida het volgende:
Zoe wordt steeds leuker, net als Wendy.
En die moeten wel even praten met elkaarquote:Op maandag 7 november 2022 09:26 schreef greysbones het volgende:
Jappie en kenzi![]()
![]()
Die zitten ook doodstil naast elkaar
Vond zoe op een gegeven moment wel naar het sneue af, met haar Jeff versierenquote:Op maandag 7 november 2022 09:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb van het hele feest niets gezien, maar Wendy en Zoë staan bij mij sowieso hoog op het favorietenlijstje
Nou hèquote:Op maandag 7 november 2022 09:27 schreef Seattle het volgende:
[..]
En die moeten wel even praten met elkaar
Ze vertelde dat ze met Marciano aan het praten was. KimK luisterde af.quote:Op maandag 7 november 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda roddelt, KimD luisterde af in de wc
Ik zit daar op te wachten.quote:
Ah! Thanksquote:Op maandag 7 november 2022 09:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze vertelde dat ze met Marciano aan het praten was. KimK luisterde af.
Kimk en en Marciano zitten er nu allebei bij.
quote:Op maandag 7 november 2022 09:28 schreef Dotteke het volgende:
Kenzo zegt dat er niets gebeurd is tussen haar en Jasper. Ze gaat met de buren praten ze wil
Niet dat er een verkeerd beeld naar buiten wordt gebracht
Tja als je elke dag bij iemand in bed gaat liggenquote:Op maandag 7 november 2022 09:29 schreef Moeraskat het volgende:
[..]![]()
Nou…. Zo leek het echt niet. Ze zal wel spijt hebben.
quote:Op maandag 7 november 2022 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
Als er niks gebeurd is waarom zou Kenzy zich dan druk maken voordat ze überhaupt de beelden heeft gezien.![]()
Straks Kenzy zwanger
Ze wist niet hoe snel ze bij hem in bed moest kruipen toen het leek dat ze alleen moest slapen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
marciano is vanmorgen stoer, trots op zijn dronkenschap. Dat is natuurlijk veel makkelijker dan erkennen dat je fout zat.
en KimK, geen medelijden meer mee, die heeft heel de avond lopen jammeren hoe zielig ze wel niet was, want ze mag niets van Tiano enz.
en nu weer gewoon door alsof er niets is gebeurd of gezegd.
quote:Op maandag 7 november 2022 09:30 schreef Moeraskat het volgende:
Als er niks gebeurd is waarom zou Kenzy zich dan druk maken voordat ze überhaupt de beelden heeft gezien.![]()
Straks Kenzy zwanger
Wel opgeroepenquote:
Ik heb ook niks raars gezien van Zoë.quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
... maar waarom zou Zoë dan weg zijn? Zoals ik hier gelezen heb heeft die zich juist wel gedragen??
Niks geloven van wat er op fb staat...quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
... maar waarom zou Zoë dan weg zijn? Zoals ik hier gelezen heb heeft die zich juist wel gedragen??
Ik heb heus niet alles gezienquote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
Zoe had tegen de regels in cocktails op haar kamer verstopt.quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
Omdat ze in iemands bed heeft gelegen zonder de eigenaar van dat bed. Dat schijnt niet te mogenquote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
O jee, dat ook nog…quote:Op maandag 7 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe had tegen de regels in cocktails op haar kamer verstopt.
Er is ooit helemaal in het begin gezegd dat er gele kaarten zouden worden uitgedeeld als men zich dronken zou misdragen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:32 schreef Ireth het volgende:
Ik lees dit op fb...
[ afbeelding ]
Dat werd vrij snel ontdekt.quote:
Na 17:00 uur? Dan is ze nog dommer dan ze lijkt.quote:Op maandag 7 november 2022 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zoe had tegen de regels in cocktails op haar kamer verstopt.
Relatief wel..quote:Op maandag 7 november 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
Wanda ging redelijk nuchter naar bed
Uhuh
quote:Op maandag 7 november 2022 09:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Na 17:00 uur? Dan is ze nog dommer dan ze lijkt.
Bern ookquote:Op maandag 7 november 2022 09:34 schreef Seattle het volgende:
[..]
Omdat ze in iemands bed heeft gelegen zonder de eigenaar van dat bed. Dat schijnt niet te mogen
Die heeft ook nog aardig wat biertjes gehadquote:
Ook maar een gele kaart.quote:
Zegt kenzi ?quote:Op maandag 7 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy kroop dus ook bij Jasper en Kenzy in bed. Waarop Jasper Wendy weer uit bed gestuurd heeft.
Aah okquote:Op maandag 7 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jasper en Kenzi vertellen het verhaal samen.
Team Kenzper.quote:Op maandag 7 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
quote:
Ik zag haar al niet.quote:Op maandag 7 november 2022 09:41 schreef Ireth het volgende:
Wendy heeft in dat camouflage pak van Jeffrey geslapen...
Whuuuttttquote:Op maandag 7 november 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Jasper: Drie flessen alcohol zijn weggehaald. 10k per fles zegt Wanda.
O jee hebben ze toch drank achter gehouden dat gaat nog een hoop gedoe geven denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
Hij speculeert/grapt he, is geen feitquote:Op maandag 7 november 2022 09:42 schreef Moeraskat het volgende:
hij is wakkerquote:Op maandag 7 november 2022 09:44 schreef Ireth het volgende:
Ik hoor Mexx en Wendy net zeggen dat er bericht voor de manager is, maar die bleef gewoon in zijn nest liggen
O gelukkig. Dus niets gebeurd tussen Jasper en Kenzi wat Kenzi niet wilde?quote:Op maandag 7 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Of wat Jasper niet wilde.quote:Op maandag 7 november 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
O gelukkig. Dus niets gebeurd tussen Jasper en Kenzi wat Kenzi niet wilde?
Ik zou zeggen van niet hoe ze met elkaar omgaan..quote:Op maandag 7 november 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
als Kenzi iets niet wilde had ze beter in haar eigen bed kunnen gaan liggenquote:Op maandag 7 november 2022 09:45 schreef Seattle het volgende:
[..]
Maar vond zichzelf zo geweldig.quote:
Stoer, denkt hij.quote:Op maandag 7 november 2022 09:47 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Martin altijd met zijn reet op het aanrecht. Ga aan tafel zitten.
Haha had ook nog gekund. Maar ik hoorde Kenzi vanochtend tegen Mexx zeggen dat …. Iets deed wat ze niet wilde, maar dat was dan denk ik Wendyquote:
Dicht bij de pappot.quote:Op maandag 7 november 2022 09:47 schreef pingu66 het volgende:
Waarom zit Martin altijd met zijn reet op het aanrecht. Ga aan tafel zitten.
Niet op camera wilde denk ik. Of Wendy jaquote:Op maandag 7 november 2022 09:47 schreef Seattle het volgende:
[..]
Haha had ook nog gekund. Maar ik hoorde Kenzi vanochtend tegen Mexx zeggen dat …. Iets deed wat ze niet wilde, maar dat was dan denk ik Wendy
FEBO zijn ook wel zeikerds wat dat betreftquote:Op maandag 7 november 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles moet weer terug op z'n plaats.
Jeff : Maar wel per direct.
Semi-strengquote:Op maandag 7 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO zijn ook wel zeikerds wat dat betreft
Zal wel een alarm komen straks ... hebben ze die ruimte weer nodig.quote:Op maandag 7 november 2022 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
FEBO zijn ook wel zeikerds wat dat betreft
Haar bed was bezet door iemand anders volgens mij ( weet ook niet wie en waarom ze die er niet uitgeflikkerd heeft.quote:Op maandag 7 november 2022 09:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Kenzi iets niet wilde had ze beter in haar eigen bed kunnen gaan liggen
die lag om 8(?) uur al in het bed van Jasper
alles moet met precisie terug op de juiste plekquote:
Zou heel goed kunnen. Denk eliminatiequote:Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zal wel een alarm komen straks ... hebben ze die ruimte weer nodig.
Jasper dook bij Kenzy en Wendy in bed, waarna Wendy meteen het bed verliet.quote:Op maandag 7 november 2022 09:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy kroop dus ook bij Jasper en Kenzy in bed. Waarop Jasper Wendy weer uit bed gestuurd heeft.
niet vanaf 8 uur savondsquote:Op maandag 7 november 2022 09:49 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Haar bed was bezet door iemand anders volgens mij ( weet ook niet wie en waarom ze die er niet uitgeflikkerd heeft.
quote:Op maandag 7 november 2022 09:51 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff: Als hij zo gaat wordt het een 48 uurtje?
ow wachtquote:
Nee hij zei dat als het alarm af gaat word het een lange nachtquote:Op maandag 7 november 2022 09:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow wacht
misschien bedoelt hij voor zichzelf
zonder slaap
quote:Op maandag 7 november 2022 09:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee hij zei dat als het alarm af gaat word het een lange nacht
Speculatiesquote:
Geen eten verder in huis, gok ik.quote:Op maandag 7 november 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Boodschappen komen morgen tussen 16-19 vertelt Jeff : Anders hebben we morgen geen eten.
Maar morgen is toch restjesdag?
de restjes zijn al op???quote:Op maandag 7 november 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Boodschappen komen morgen tussen 16-19 vertelt Jeff : Anders hebben we morgen geen eten.
Staat wel op het bord.quote:Op maandag 7 november 2022 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen ontbijt en lunch misschienquote:Op maandag 7 november 2022 09:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
de restjes zijn al op???
geen idee
kan toch ook nietquote:Op maandag 7 november 2022 09:57 schreef FreshFruit het volgende:
Ruben tegen Erik die met een plant aan het sjouwen is: "Zwaar hoor Erik."
Maar niet even helpen.
Dat moet ook nog even besproken worden.quote:Op maandag 7 november 2022 09:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan toch ook niet
Erik is gisteren gedrogeerd!!!
In Mexx naar bed lag ook iemandquote:
die is echt koekoek hoorquote:Op maandag 7 november 2022 09:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat moet ook nog even besproken worden.
Ik la Alies🤣quote:Op maandag 7 november 2022 09:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Alles moet weer terug op z'n plaats.
Jeff : Maar wel per direct.
Rupert ging daar ook nog "geintjes"over maken.quote:Op maandag 7 november 2022 10:03 schreef Verida het volgende:
Ik snap die weerzin tegen Erik niet helemaal. Als hij het gevoel heeft gehad dat er iets in zijn drank is gedaan, moet dat wel besproken worden lijkt mij.
Ik zie er meerdere toe in staat om "voor de gein" zijn mocktail wat op te leuken.
Misschien dat hij het nog wel in de groep gooit, morgen tijdens centraal?quote:Op maandag 7 november 2022 10:03 schreef Verida het volgende:
Ik snap die weerzin tegen Erik niet helemaal. Als hij het gevoel heeft gehad dat er iets in zijn drank is gedaan, moet dat wel besproken worden lijkt mij.
Ik zie er meerdere toe in staat om "voor de gein" zijn mocktail wat op te leuken.
Dat is er dus eentje die ik echt wel zoiets zou zien doen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert ging daar ook nog "geintjes"over maken.
eens….hij stelt zich ook aan.quote:Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
die is echt koekoek hoor
dat zet wel meer vraagtekens bij mij vwb Erik
Zal niet veel zin hebben, wordt natuurlijk glashard ontkent.quote:Op maandag 7 november 2022 10:05 schreef Loveable het volgende:
[..]
Misschien dat hij het nog wel in de groep gooit, morgen tijdens centraal?
ik vraag me echt af of dat is gebeurtquote:Op maandag 7 november 2022 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens….hij stelt zich ook aan.
Erik is van de regels. Hij wil geen alcohol en heeft dat blijkbaar gekregen.
Mogelijk expres volgens hem. Hij noemt dat drogeren(nog al overdreven want dat is een misdrijf) . Maar drogeren kan volgens mij alleen met drugs of een medicijn en heb je dat niet door omdat het in je drankje zit. Alcohol ruik je gewoon en proef je bij de eerste slok.
Ik geloof wel dat er alcohol in z’n drankje zat. Maar of dat opzet is laat ik in het midden. Heb het niet gezien.quote:Op maandag 7 november 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Zal niet veel zin hebben, wordt natuurlijk glashard ontkent.
Maar persoonlijk geloof ik Erik wel, die zal dat echt wel zo gevoeld hebben.
Maar hier in de cos wordt het afgedaan als een sugarcrush.....
Je proeft dat ook wel, als alcohol in je drankje zit..maar we wachten even af hoe dit afloopt..quote:Op maandag 7 november 2022 10:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Zal niet veel zin hebben, wordt natuurlijk glashard ontkent.
Maar persoonlijk geloof ik Erik wel, die zal dat echt wel zo gevoeld hebben.
Maar hier in de cos wordt het afgedaan als een sugarcrush.....
nou, dat ben ik niet met je eens dat je dat proeft. Er waren allemaal toevoegingen, ook in de mocktails.quote:Op maandag 7 november 2022 10:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
eens….hij stelt zich ook aan.
Erik is van de regels. Hij wil geen alcohol en heeft dat blijkbaar gekregen.
Mogelijk expres volgens hem. Hij noemt dat drogeren(nog al overdreven want dat is een misdrijf) . Maar drogeren kan volgens mij alleen met drugs of een medicijn en heb je dat niet door omdat het in je drankje zit. Alcohol ruik je gewoon en proef je bij de eerste slok.
dat zou heel goed kunnenquote:Op maandag 7 november 2022 10:07 schreef Alocanda het volgende:
Zag met teruglezen Beerend weer midden in de nacht rondlopen. Volgens mij is hij niet fit omdat hij heel zijn dag-nachtritme aan het omgooien is.
Hij is toch ook niet para gegaan? Heeft alleen aangegeven dat hij het gevoel had dat er alcohol in zijn drankje zat .quote:Op maandag 7 november 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vraag me echt af of dat is gebeurt
nuchtere sascha stond er toch?
en van 1 drankje ga je niet compleet para
Door het etiket van een wijnfles te lezen ben ik al aangeschotenquote:Op maandag 7 november 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er stond ook een heel glas vol alcohol die zij terug in de fles heeft gegoten dus die ze waarschijnlijk ook niet zelf in dat glas heeft geschonken. Blijkbaar konden mensen gewoon bij de drank.quote:Op maandag 7 november 2022 10:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 november 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door het etiket van een wijnfles te lezen ben ik al aangeschoten
Komt uit de DGK tijd.quote:Op maandag 7 november 2022 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Zou iemand van de Febo hier meelezen?
( waarom wordt het hier eigenlijk Febo genoemd)
Ik proef het oprecht altijd. Maar dat hoeft inderdaad niet voor iedereen zo te zijn. Heb je gelijk in.quote:Op maandag 7 november 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens dat je dat proeft. Er waren allemaal toevoegingen, ook in de mocktails.
En nogmaals, hij mag dat natuurlijk gewoon drogeren noemen als hij dat idee heeft. Want zo voelt het voor hem wel.
En hij heeft verder gisteren leuk meegedaan, heeft niet sjago als iemand van de blauwe knoop aan de kant gezeten.
komt nog uit de gouden kooi tijdquote:Op maandag 7 november 2022 10:11 schreef pingu66 het volgende:
Zou iemand van de Febo hier meelezen?
( waarom wordt het hier eigenlijk Febo genoemd)
Ik drink bijna nooit alcohol en ik ben al aangeschoten na twee wijntjes..quote:Op maandag 7 november 2022 10:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Door het etiket van een wijnfles te lezen ben ik al aangeschoten
Ik kan me voorstellen dat het vervelend is als je aangeeft geen alcohol te willen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is toch ook niet para gegaan? Heeft alleen aangegeven dat hij het gevoel had dat er alcohol in zijn drankje zat .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door FreshFruit op 07-11-2022 10:20:43 ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
eerder een opdrachtquote:Op maandag 7 november 2022 10:14 schreef Loveable het volgende:
Maar vandaag dus misschien Eliminatie ?
GJ heeft zich afgezonderd door in de keuken te gaan afwassen de hele avond. Drinkt ook niet ( de reden waarom weet ik niet)quote:Op maandag 7 november 2022 10:09 schreef Verida het volgende:
[..]
nou, dat ben ik niet met je eens dat je dat proeft. Er waren allemaal toevoegingen, ook in de mocktails.
En nogmaals, hij mag dat natuurlijk gewoon drogeren noemen als hij dat idee heeft. Want zo voelt het voor hem wel.
En hij heeft verder gisteren leuk meegedaan, heeft niet sjago als iemand van de blauwe knoop aan de kant gezeten.
Verslavingsgevoelig.quote:Op maandag 7 november 2022 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ heeft zich afgezonderd door in de keuken te gaan afwassen de hele avond. Drinkt ook niet ( de reden waarom weet ik niet)
misschien iets te maken met zijn gokverslaving?quote:Op maandag 7 november 2022 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
GJ heeft zich afgezonderd door in de keuken te gaan afwassen de hele avond. Drinkt ook niet ( de reden waarom weet ik niet)
Of een coctailmiddag.quote:
Misschien omdat hij verslavingsgevoelig is? Hij was gokverslaafd.quote:Op maandag 7 november 2022 10:15 schreef pingu66 het volgende:
[..]
quote:
Met kerst/oud en nieuw maar weer drank in de loodsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op maandag 7 november 2022 10:15 schreef Charmian het volgende:
ik vind dat ze strings moeten verbieden, nou ja je moet zelf weten of je met een reepje stof in je reet wil lopen, maar ik wil er niet naar hoeven te kijken
Ik zou het echt niet weten.quote:Op maandag 7 november 2022 10:16 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Misschien omdat hij verslavingsgevoelig is? Hij was gokverslaafd.
die dingen zitten vaak ook nog zover in hun arsssquote:Op maandag 7 november 2022 10:15 schreef Charmian het volgende:
ik vind dat ze strings moeten verbieden, nou ja je moet zelf weten of je met een reepje stof in je reet wil lopen, maar ik wil er niet naar hoeven te kijken
Done.quote:
Kim D drinkt thuis nooitquote:Op maandag 7 november 2022 10:23 schreef pingu66 het volgende:
Iedereen zegt, ik drink anders nooit zoveel.
🤣
quote:Op maandag 7 november 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend kan het verhaal van Kim mooi vertellen.
Haar Insta verteld iets anders.quote:
Op een gegeven moment begon hij over een Ford Focus.quote:Op maandag 7 november 2022 10:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend kan het verhaal van Kim mooi vertellen.
heb jeff wel op instaquote:Op maandag 7 november 2022 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Haar Insta verteld iets anders.
https://www.instagram.com/kim.vdeelen/quote:Op maandag 7 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jeff wel op insta
leuke zus
die reageert ook
ok heel verwarrend ik begreep Wendy ook met Rupiequote:Op maandag 7 november 2022 10:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee.. ze wou even controleren wie er met Rupie had gezoend.. is dus Mexx.
Zolang er mensen dreigen om weg te gaan zal er weinig kans zijn op een nominatie denk ik.quote:Op maandag 7 november 2022 10:30 schreef 5thencounter het volgende:
Mooie dag voor weer een nominate, alle lol is weer geweest, laat het geen komkommerweek worden
Zou best kunnen.. Wendy heeft iig weer met Babette lopen zoenen.quote:Op maandag 7 november 2022 10:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
ok heel verwarrend ik begreep Wendy ook met Rupie
benieuwd of Babbel weer afstand gaat nemenquote:Op maandag 7 november 2022 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Zou best kunnen.. Wendy heeft iig weer met Babette lopen zoenen.
quote:Op maandag 7 november 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Die jongen ... hij loopt al de hele week achter me aan !!
![]()
![]()
Nee, dat was ikquote:Op maandag 7 november 2022 10:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Op een gegeven moment begon hij over een Ford Focus.
Ruben, Dzjeezie en Maddie dacht ik, maar na het feest zullen die ook wel weer omgeturnd zijnquote:Op maandag 7 november 2022 10:33 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Zolang er mensen dreigen om weg te gaan zal er weinig kans zijn op een nominatie denk ik.
volgens mij is Matin een sneaky manquote:Op maandag 7 november 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
![]()
quote:Op maandag 7 november 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
![]()
Wat is zn instaquote:Op maandag 7 november 2022 10:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb jeff wel op insta
leuke zus
die reageert ook
Heeft ook geen eigen bed.. echt zielig hoor.. De Mexxquote:Op maandag 7 november 2022 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is Matin een sneaky man
doet alsof Mexx achter hem aan loopt en dan ondertussen in haar oor fluisteren
Matin heeft haar gisteravond zelf meegesleeptquote:Op maandag 7 november 2022 10:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Heeft ook geen eigen bed.. echt zielig hoor.. De Mexx
In het filmpje op dit moment zei Berend het.quote:
Ja. gedwongen , zo erg..quote:Op maandag 7 november 2022 10:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Matin heeft haar gisteravond zelf meegesleept
ik zeg niet gedwongenquote:Op maandag 7 november 2022 10:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja. gedwongen , zo erg..![]()
[ afbeelding ]
We tellen even meequote:Op maandag 7 november 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
90 seconden duren daar vaak 3 minuten
er moesten er een aantal uit de hottub komenquote:
Berend leest mee!quote:Op maandag 7 november 2022 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
In het filmpje op dit moment zei Berend het.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 november 2022 10:43 schreef D. het volgende:
[..]
Berend leest mee!
Hij heeft een iPhone onder de dekens!
Geen kots?quote:Op maandag 7 november 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
havermout en melk in zijn make upkoffer
Het kotsen is het gevolg, ze zou excuses moeten maken voor de oorzaakquote:Op maandag 7 november 2022 10:41 schreef greysbones het volgende:
Mexx
sorry dat ik heb gekotst
mijn excuses
en bedankt voor alle hulp
vond het wel netjes van haarquote:Op maandag 7 november 2022 10:44 schreef D. het volgende:
[..]
Het kotsen is het gevolg, ze zou excuses moeten maken voor de oorzaak
Sliding genot.quote:Op maandag 7 november 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy ging dus onderuit, vertelt ze, na het alarm onderweg naar de slaapkamer. Ze maakte een mooie sliding.
en die was gisteren ook al onderuit gegaanquote:Op maandag 7 november 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy ging dus onderuit, vertelt ze, na het alarm onderweg naar de slaapkamer. Ze maakte een mooie sliding.
Glans moet weg?quote:
iemand zei het, toch niet dat het zeker was ?quote:Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar iemand moet misschien naar huis.
Maddy : Ja, ik mag niks zeggen, maar iemand is gedrogeerd.
Maddyquote:Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Maddy : Ik weet niet of ik het mag zeggen, maar iemand moet misschien naar huis.
Zeg dan niks tutholaquote:Op maandag 7 november 2022 10:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Erikquote:Op maandag 7 november 2022 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
iemand zei het, toch niet dat het zeker was ?
en zo krijg je de praatjesquote:
Erik zegt dat hij gedrogeerd is... ik denk dat we even de volledige uitleg moeten horen. Erik ziet dingen soms anders dan wij. En als het wel zo is.. hup.. gele kaart.quote:Op maandag 7 november 2022 10:46 schreef just me het volgende:
[..]
iemand zei het, toch niet dat het zeker was ?
Potverdikkie ik wist hetquote:
Ik ook niet.quote:
ze gaan een opdracht krijgenquote:
Iets met antiglanspoeder in haar haar.quote:
en Bern ook geen alcohol gegeven aan hemquote:Op maandag 7 november 2022 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Bern : Alles goed met Erik? Hij leek bezorgd. Hij dacht gister dat iemand hem alcohol had gegeven..
Rupert : Zonde van de alcohol. Ik heb voor hem 1 virgin mojito gemaakt. Weet niet of hij zelf nog wat gepakt heeft.
Hoop hetquote:Op maandag 7 november 2022 10:40 schreef Seattle het volgende:
Eliminatie jongens kan niet anders. Verdienopdracht zou nergens op slaan
Jij wel, ik zit bij de tandarts in de wachtkamerquote:Op maandag 7 november 2022 10:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Net op tijd thuis! Gooi er maar een eliminatie in
quote:Op maandag 7 november 2022 10:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jij wel, ik zit bij de tandarts in de wachtkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |