Stond al lang in je DM.quote:Op maandag 7 november 2022 09:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oja! Heel dat topic vergeten. Thanks
Als ik muziek wil horen zet ik de radio wel aanquote:Op maandag 7 november 2022 09:10 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik kijk ze ook niet vaak, maar is wel de manier om dingen te horen/zien soms.![]()
Beetje muziek zou wel oké zijn. Maar wel dat je ze kan verstaan. Of bijvoorbeeld 1/2uurtjes muziek.
Kitten is net zo snel met dm-en als dat jij bentquote:
Dat is hetzelfde als Wanda ademtquote:Op maandag 7 november 2022 09:12 schreef Moeraskat het volgende:
Wanda roddelt, KimD luisterde af in de wc
quote:
Het is niet persoonlijkquote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kitten is net zo snel met dm-en als dat jij bent
quote:
Ze ademt roddelsquote:Op maandag 7 november 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hetzelfde als Wanda ademt
Ontzettend flauwquote:
Kenzy en Jasper welquote:Op maandag 7 november 2022 09:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
♥
Zijn de tortelduiven al uit bed ?
Dat heb ik ook niet gezien hoor.. ze lagen gewoon te lepelen. Maar na 2:00u heb ik niet meer gekeken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
Las dat er 1 hier schreef dat Kim D en Jeffrey de hele nacht bezig waren.
Nee dus, het was slapen.
Ze weten heel goed dat Zoe het nog wel aan gaat kaarten.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ontzettend flauw
Zoe heeft enorm geholpen met Mexx
Jawelquote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dat heb ik ook niet gezien hoor.. ze lagen gewoon te lepelen. Maar na 2:00u heb ik niet meer gekeken.
Dat was ik en zeker weten dat ze bijna de hele nacht hebben liggen knuffelen kussen en nog wat meer. Ik heb het live gezien. Maar ze hebben eerst denk ik zo’n twee uur braaf naast elkaar gelegen.quote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef spapaars het volgende:
Las dat er 1 hier schreef dat Kim D en Jeffrey de hele nacht bezig waren.
Nee dus, het was slapen.
Volgens mij zei Kenzy net dat ze iets niet wilde wat Jasper wel wildequote:Op maandag 7 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat filmpje ben ik heeeel benieuwd naar
Kusjes in de nek.quote:Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dat was ik en zeker weten dat ze bijna de hele nacht hebben liggen knuffelen kussen en nog wat meer. Ik heb het live gezien. Maar ze hebben eerst denk ik zo’n twee uur braaf naast elkaar gelegen.
En toen kwam er een extra deken.quote:Op maandag 7 november 2022 09:17 schreef Seattle het volgende:
[..]
Volgens mij zei Kenzy net dat ze iets niet wilde wat Jasper wel wilde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |