Jokkebrokquote:
Nee, de alcohol vormt hen vandaagquote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin : Bro, weet je wat ons vormt .. niet de acties die we doen, maar hoe we er mee omgaan..
Wie?quote:Op zondag 6 november 2022 21:04 schreef spapaars het volgende:
Die tuinpisser hadden ze toch op een veilige en nette manier even moeten tonen, b.v. haar gezicht close-up in beeld.
Want grappig is het gewoon.
Wanda ziet haar clubje uit mekaar vallen die valse trutquote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Als ik niks mag, en hij alles, is dat geen miscommunicatie.
Wanda : Daar kom je wel uit samen ...
in en topic heb ik ook gelezenquote:
Goede vriendin, heb je wat aanquote:Op zondag 6 november 2022 21:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Als ik niks mag, en hij alles, is dat geen miscommunicatie.
Wanda : Daar kom je wel uit samen ...
1 x met een serieus gezicht sorry zeggen en het is weer goed tussen de 2quote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk snapt Marciano er geen bal van
geen ideequote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
in en topic heb ik ook gelezen
dat mexx bij het kotsen in de string
geknattert heeft ,klopt dat?
quote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 x met een serieus gezicht sorry zeggen en het is weer goed tussen de 2
Dit mag in de SC hoor.quote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef Poesjuh het volgende:
OF sorry maar spontane actie, ik pak lekker een rood wijntje. Wie doet er (al) gezellig mee?
ik gev de 2 niet lang buiten, kim k werd buiten nog enquote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk snapt Marciano er geen bal van
Meh. Klein beetje meer moeite, denk ik.quote:Op zondag 6 november 2022 21:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
1 x met een serieus gezicht sorry zeggen en het is weer goed tussen de 2
koekoekquote:Op zondag 6 november 2022 21:08 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: gelogen dat hij naar de hoeren is gegaan Ipv dat hij vreemd is gegaan.
Maat en bro zijn veel oprechter iddquote:Op zondag 6 november 2022 21:09 schreef Kakadylo het volgende:
Vrouwen kunnen zo nep overkomen naar elkaar met hun mop dit schat daar
Volgende vooroordeel weer bevestigdquote:Op zondag 6 november 2022 21:09 schreef greysbones het volgende:
Matin heeft tegen een ex gezegd dat hij naar de hoeren is geweest omdat hij dacht dat het minder erg was dan zeggen dat je vreemd gaat
een heleboel bsquote:Op zondag 6 november 2022 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: soms is de tweede Wereldoorlog erger dan je denkt.
Je komt er achter dat de tweede Wereldoorlog uiteindelijk een aflevering is van de Teletubbies.
Wát?
Nee uitslag is goed, hij is het gewoon beu. Misschien dat de peptalk van jeff hielpquote:Op zondag 6 november 2022 21:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Berend morgen naar huis? Waarom, heeft hij uitslag gekregen?
Tweede wereld oorlog vergelijken met de tele tubbies????quote:
Die is niet goehoed!quote:Op zondag 6 november 2022 21:10 schreef Moeraskat het volgende:
Martin: soms is de tweede Wereldoorlog erger dan je denkt.
Je komt er achter dat de tweede Wereldoorlog uiteindelijk een aflevering is van de Teletubbies.
Wát?
ziekelijkquote:Op zondag 6 november 2022 21:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Tweede wereld oorlog vergelijken met de tele tubbies????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |