Het giet aanquote:
Ze lopen weer met pilsjes dus blijkbaar welquote:
Sssssssssstttttttttt..........quote:
krijg je van veel drankquote:Op zondag 6 november 2022 19:14 schreef Loveable het volgende:
Martin trekt twee jassen aan, die heeft het zo koud
Moet hij even in de Hottub gaanquote:
hij is echt en kutvent,zo bestimmend en kwalquote:Op zondag 6 november 2022 19:15 schreef Deisyy het volgende:
Kim K wil een peuk met Martin delen, mag niet van Marciano, maar ze zegt dat ze het toch gewoon doet omdat Marciano ook van alles met anderen deelt.
Jeff : Niks stiekem ... alles is van iedereen, alleen we moeten er verantwoord mee omgaan..quote:Op zondag 6 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik heb misschien ook al stiekem een biertje gehad van Jasper
Ladderzat is ze.quote:
Wanda houdt ook wel van een drankjequote:Op zondag 6 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
Wanda
ik heb misschien ook al stiekem een biertje gehad van Jasper
Beetje vaag idd, misschien omdat KimD er ook in zit?quote:
Stel je voor dat die rat het leuk heeft met Kimmiequote:
Leek erop dat ze met z'n beiden toezicht houden, en dat hij haar vroeg of hij vrij mocht de rest van de avond...quote:Op zondag 6 november 2022 19:18 schreef Loveable het volgende:
[..]
Beetje vaag idd, misschien omdat KimD er ook in zit?
die speelt niksquote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Isaac is tenminste verstandig en speelt de opzichter
Dat kan idd niet..quote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Stel je voor dat die rat het leuk heeft met Kimmie
Wendy heeft er wel een paar in zijn kast gelegd voor later (fluisterend)quote:Op zondag 6 november 2022 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jeff : Niks stiekem ... alles is van iedereen, alleen we moeten er verantwoord mee omgaan..
Dit gaat leuk worden.quote:
sigarettenquote:Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy heeft er wel een paar in zijn kast gelegd voor later (fluisterend)
Ah dat zou ook kunnen ja..quote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Leek erop dat ze met z'n beiden toezicht houden, en dat hij haar vroeg of hij vrij mocht de rest van de avond...
Vind ik wel schattig. Het was een oprechte vraag, of zij ook inschatte of het wel kon. Alhoewel Wendy best wel aangeschoten wasquote:
Wendy is chef sigaret . .dat dat lijkt me logischer.quote:Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Wendy heeft er wel een paar in zijn kast gelegd voor later (fluisterend)
hij kan het nu beter aan Babbel vragenquote:Op zondag 6 november 2022 19:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Vind ik wel schattig. Het was een oprechte vraag, of zij ook inschatte of het wel kon. Alhoewel Wendy best wel aangeschoten was
Kan er toch gewoon uitgestemd worden?quote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die speelt niks
is febo opzichter
je bent er weerquote:Op zondag 6 november 2022 19:21 schreef Sociologica het volgende:
Hey goedenavond,
Ben wat afwezig geweest maar val binnen op een mooie COS dag zie ik. Fascinerend om te zien wat drank met de dynamiek in de groep doet. Ben wel bang dat het geen latertje wordt, zeker nu doordrinken toegestaan is haha
we shall seequote:Op zondag 6 november 2022 19:21 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kan er toch gewoon uitgestemd worden?
Gedeeltelijk terug getrokken, want hij drinkt nu van de verrassingquote:Op zondag 6 november 2022 19:22 schreef Sociologica het volgende:
Jeff: ik had nog een paar verrassingen in petto, maar heb alles nu maar teruggetrokken
Dit is toch maar een aanname?quote:Op zondag 6 november 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
die speelt niks
is febo opzichter
Haha ja precies. Ben benieuwd hoe ver ze komen, zal me niets verbazen als alles tot de laatste druppel wordt opgezopen en dan morgen de aftermath waar iedereen naar elkaar wijstquote:Op zondag 6 november 2022 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Gedeeltelijk terug getrokken, want hij drinkt nu van de verrassing
hij weet hoe ik daar over denkquote:Op zondag 6 november 2022 19:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je verkondigt het als waarheid namelijk.
Ik vind het een beetje jammer als er zaken als waarheid worden verkondigd terwijl het maar een aanname is.quote:
dan mag je de halve COS wel doorspitten want dat wordt heel veel vaker gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 19:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje jammer als er zaken als waarheid worden verkondigd terwijl het maar een aanname is.
Er komen geen stukjes los. Valt wel meequote:Op zondag 6 november 2022 19:23 schreef Flow3r het volgende:
Die vieze smerige boeren van Ruben elke keerklote papzakjong
En zo dwingend, brrrrrquote:Op zondag 6 november 2022 19:28 schreef Loveable het volgende:
Wat is Marc ineens aan t slijmen zeg bah
dwingend gedoequote:Op zondag 6 november 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Hou je moel dicht oprecht
KUSSSS
[ afbeelding ]
Incidenteel ja, maar de aanname dat Isaac van de FEBO is gaat al weken rond.quote:Op zondag 6 november 2022 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan mag je de halve COS wel doorspitten want dat wordt heel veel vaker gedaan
Ja, gefocust blijven. Gefocust, belangrijk. Focusquote:Op zondag 6 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Kan genieten van degenen die juist op dit soort momenten scherp en gefocust blijven en zich niet verliezen in commotie/drank
Luisteren naar de baasquote:Op zondag 6 november 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Hou je moel dicht oprecht
KUSSSS
[ afbeelding ]
Ja ik ben bezopenquote:
Die laten ze niet veel in beeldquote:Op zondag 6 november 2022 19:29 schreef Kakadylo het volgende:
Kan genieten van degenen die juist op dit soort momenten scherp en gefocust blijven en zich niet verliezen in commotie/drank
Ik heb gemixte gevoelens over deze middag. Het is toch raar om de was te doen en tegelijkertijd emmers aangesleept horen worden voor allerlei kotsende mensenquote:
Ik ookquote:
de was is toch ondergekotste zut'?quote:Op zondag 6 november 2022 19:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb gemixte gevoelens over deze middag. Het is toch raar om de was te doen en tegelijkertijd emmers aangesleept horen worden voor allerlei kotsende mensen
Nou gelukkig niet bij ons thuisquote:Op zondag 6 november 2022 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
de was is toch ondergekotste zut'?
Oh kom op Zoe je kan het !!!quote:Op zondag 6 november 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
Zoe moet Jeff halen ,Jasper wil wijn
[ afbeelding ]
Ja dat is best een vreemde situatiequote:Op zondag 6 november 2022 19:33 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik heb gemixte gevoelens over deze middag. Het is toch raar om de was te doen en tegelijkertijd emmers aangesleept horen worden voor allerlei kotsende mensen
Dit gaat de goeie kant opquote:
Ga WEG !!!!quote:Op zondag 6 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
Schenk gewoon voor iedereen chocolademelk in joh
Lijkt me op dit moment ook een betere keuze. Of gewoon een bak sterke koffiequote:Op zondag 6 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
Yep! Er is wel bier besteld, want de manager vind bier lekker, maar ook al lust Jappie geen bier, er is geen wijn besteld.quote:Op zondag 6 november 2022 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Dus er wordt flink wat achtergehouden aan drank
Koffie is wel het laatste wat je dronken mensen moet geven. Maar maakt niet uit.quote:Op zondag 6 november 2022 19:36 schreef Seattle het volgende:
[..]
Lijkt me op dit moment ook een betere keuze. Of gewoon een bak sterke koffie
er is ook wijnquote:Op zondag 6 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Er is wel bier besteld, want de manager vind bier lekker, maar ook al lust Jappie geen bier, er is geen wijn besteld.
Geen goed plan denk ik, veel te vet.quote:Op zondag 6 november 2022 19:35 schreef Kakadylo het volgende:
Ik dacht dat Jeff net zei dat er geen wijn is.quote:
Goede manager die alles achterover druktquote:Op zondag 6 november 2022 19:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Yep! Er is wel bier besteld, want de manager vind bier lekker, maar ook al lust Jappie geen bier, er is geen wijn besteld.
Nou even wachten dan. Laat ze lekker vol gietenquote:
Dacht altijd dat dat wat hielp om nuchter te worden.quote:Op zondag 6 november 2022 19:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Koffie is wel het laatste wat je dronken mensen moet geven. Maar maakt niet uit.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou even wachten dan. Laat ze lekker vol gieten
Het is niet achter over gedrukt.quote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goede manager die alles achterover drukt
Ik hou van hemquote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Goede manager die alles achterover drukt
Ik heb ze ook niet gemistquote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Het groepje op de bank, niks van gezien deze middag/ avond... JW/GJ/Esther/Nadir/Erik etc
Ik dacht dat het besteld was van het gezamenlijke geld?quote:
Nee is onzinquote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dacht altijd dat dat wat hielp om nuchter te worden.
Ja, kloptquote:Op zondag 6 november 2022 19:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat het besteld was van het gezamenlijke geld?
Maar hij heeft wel bier besteld, maar geen wijn, dat is dat wel een beetje jammer.quote:
Er is wel wijn besteld.quote:Op zondag 6 november 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bier besteld, maar geen wijn, dat is dat wel een beetje jammer.
En er zit een muts te breienquote:Op zondag 6 november 2022 19:40 schreef puzziepie het volgende:
JW weer over de politiek , witteboordencriminelen
Nog op voorraad. Mag van Jeff niet uitgedeeld worden nog. Volgens mij omdat hij niet iedereen nog lamzatter wil hebben.quote:
hij had volgens mij ook wijn besteld.quote:Op zondag 6 november 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel bier besteld, maar geen wijn, dat is dat wel een beetje jammer.
Haha die zijn denk ik niet boeiend omdat die zich wel ongeveer gedragen als op de andere dagen zonder gekke uitspattingenquote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef HappyCharly het volgende:
Het groepje op de bank, niks van gezien deze middag/ avond... JW/GJ/Esther/Nadir/Erik etc
Is ook besteldquote:Op zondag 6 november 2022 19:42 schreef Verida het volgende:
[..]
hij had volgens mij ook wijn besteld.
Oke maar bier drinken kan wel, vreemd.quote:Op zondag 6 november 2022 19:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nog op voorraad. Mag van Jeff niet uitgedeeld worden nog. Volgens mij omdat hij niet iedereen nog lamzatter wil hebben.
Is dat London merk niet wat in opspraak ooit geweestquote:
Janet kroketquote:
Jeffrey gaat er lekker bij zittenquote:Op zondag 6 november 2022 19:43 schreef Kakadylo het volgende:
Na dat gezeik van gisteren KimD met Rupert in de hottub en Jeffrey heeft het er maar mee te stellen
Ja hoorquote:Op zondag 6 november 2022 19:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Eensquote:Op zondag 6 november 2022 19:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Oke maar bier drinken kan wel, vreemd.
is er welquote:Op zondag 6 november 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Jeff net zei dat er geen wijn is.
Bij een flikker en een pot? Weet ie dat helemaal zeker?quote:
zeker.quote:Op zondag 6 november 2022 19:45 schreef Sociologica het volgende:
Ook al is Eunice een vreemde en vind ik haar soms echt een zeur, volgens mij is het wel een goed warm mens
Ze kan enorm zuigen maar dat maakt haar ook weer leuk , alleen maar schaapjes is niks aanquote:Op zondag 6 november 2022 19:45 schreef Sociologica het volgende:
Ook al is Eunice een vreemde en vind ik haar soms echt een zeur, volgens mij is het wel een goed warm mens
Ze neemt geen genoegen met een simpel antwoordquote:Op zondag 6 november 2022 19:45 schreef Sociologica het volgende:
Ja en ze doet het soms ook expres om wat gedoe te krijgen. Ik vind haar ook wel leuk. Hoe ze Nadir op zijn plek zette was prachtig.quote:Op zondag 6 november 2022 19:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze kan enorm zuigen maar dat maakt haar ook weer leuk , alleen maar schaapjes is niks aan
Ga WEG !!!quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 19:47 schreef engine het volgende:
[..]
Ja en ze doet het soms ook expres om wat gedoe te krijgen. Ik vind haar ook wel leuk. Hoe ze Nadir op zijn plek zette was prachtig.
ze heeft voor haar kwarrel vooral vrouwen gehadquote:
Niet heel gek als je 20 uur hebt geslapen en weer voor 4 volle bak energie hebtquote:
Ja.. dat soort discussies hebben nuchtere mensen...quote:Op zondag 6 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
over dat onze boeren technologisch gezien zo ver voorlopen op andere landen
Ja eens, maar ze heeft vaak wel het vermogen om ook op zichzelf te reflecteren. Dan vind ik iemand die veel discussies voert/zuigt al minder hinderlijkquote:Op zondag 6 november 2022 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze neemt geen genoegen met een simpel antwoord
Oh nou kanquote:Op zondag 6 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft voor haar kwarrel vooral vrouwen gehad
als ik het goed begreep
Relaties met vrouwen/meisjesquote:Op zondag 6 november 2022 19:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft voor haar kwarrel vooral vrouwen gehad
als ik het goed begreep
quote:Op zondag 6 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. dat soort discussies hebben nuchtere mensen...
Zij laat mannen niet zo makkelijk toe en heeft daarin allerlei issues zei ze eensquote:
Was dat niet Lonsdale?quote:Op zondag 6 november 2022 19:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat London merk niet wat in opspraak ooit geweest
quote:
Ik ookquote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
ik dacht ook eerst dat het een Lonsdale hoody was
quote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Er hoeft niemand in armoede te zitten ..
Ik wil niet zeggen dat ik er 100% verstand van heb, maar dit vind ik wel kortzichtig.
Het is kortzichtigquote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik wil niet zeggen dat ik er 100% verstand van heb, maar dit vind ik wel kortzichtig.
JW mag hier echt niks over zeggenquote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Vergeet dat maarquote:Op zondag 6 november 2022 19:51 schreef HappyCharly het volgende:
Nou hup Jeff, die hottub in
Ik wil vroeg slapen vanavond
Heeft hij zeker zelf gedaan.quote:Op zondag 6 november 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
JW is wel goed op de hoogte
weet ook dat er enorme hoeveelheden geld is bijgedrukt
letterlijk/figuurlijkquote:Op zondag 6 november 2022 19:52 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. JW denkt dat we letterlijk geld bijgedrukt hebben....
En dan klagen dat alles zo draait.quote:Op zondag 6 november 2022 19:53 schreef juul. het volgende:
Marciano drinkt lekker door bovenop de wasmachine
Zelfde laken een pak letterlijkquote:
moe vooralquote:Op zondag 6 november 2022 19:55 schreef Moeraskat het volgende:
Jeff ziet er nog steeds ongelukkig uit.
Wist ik nietquote:
Dat is waar tochquote:Op zondag 6 november 2022 19:56 schreef Moeraskat het volgende:
Wendy gilt dat ze geen seks heeft gehad.
ze slaapt bij Rupert tochquote:Op zondag 6 november 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
Zoe slaapt op kamer 4 en wil bij Jeff in bed liggen
Dat is wel een sloerie he? En Jef een jongetje van 30quote:Op zondag 6 november 2022 19:57 schreef puzziepie het volgende:
Zoe slaapt op kamer 4 en wil bij Jeff in bed liggen
Als hij ja zegt ligt ze erquote:Op zondag 6 november 2022 19:58 schreef HappyCharly het volgende:
Zoë stelt Jeff voor om bij hem te slapen vannacht, met een grapje weliswaar
Ja Jeff zijn stop zinnetjequote:Op zondag 6 november 2022 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is wel een sloerie he? En Jef een jongetje van 30
ach, ze is toch ongesteldquote:Op zondag 6 november 2022 19:58 schreef Sociologica het volgende:
Mexx gaat morgen zo hard balen/klagen/janken om haar gemiste nacht met Martin. Heeft ze het al dagen over
Ze had graag even in de broek gerommeld denk ik. Hoeft hij dat zelf een keer niet opzichtig in de camera te doenquote:
En iedereen heeft haar bloed tranen en kots opgeruimdquote:
ze3 is toch gewoon op de grond geflikkerd waarbij ze een schaafwondje heeft opgelopen ?quote:
Het lult en het lult en het lult maar raakquote:Op zondag 6 november 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
Jeff mag zichzelf wel graag horen praten.
het kan niks het wil niks en het doet niksquote:Op zondag 6 november 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het lult en het lult en het lult maar
En zichzelf op de schouders slaan.quote:Op zondag 6 november 2022 20:01 schreef Dotteke het volgende:
Jeff mag zichzelf wel graag horen praten.
Hij is gekozen door de meerderheid. Dan doe je iets goedquote:
ook ongesteld. Ze heeft meerdere keren gezegd dat ze pijnlijke/grotere borsten had daardooorquote:Op zondag 6 november 2022 20:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze3 is toch gewoon op de grond geflikkerd waarbij ze een schaafwondje heeft opgelopen ?
'we doen het met zijn allen'quote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef Dotteke het volgende:
Jeff gaat er voor zorgen dat niemand iets te kort komt.
En steeds hetzelfde riedeltje.. Dat hij zo goed is bla bla blaquote:Op zondag 6 november 2022 20:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het lult en het lult en het lult maar raak![]()
Zo'n kuttenbeffertje zeker?quote:Op zondag 6 november 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
Rupie tegen Kim : Niet plassen in de hottub
Maat weet jij wel hoe leuk mijn leven hierbuiten is??
Focus , en dan iets over haar hont, haarbaby ,haar alles
[ afbeelding ]
Hij heeft wel een reden. Hem afbekken is wat kinderachtig.quote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zichzelf op de schouders slaan.
Tis maar goed dat er geen kippen lopen, die hadden nu geen veren meer gehad 😉quote:Op zondag 6 november 2022 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
En zichzelf op de schouders slaan.
Ongelukkig, vind ik.quote:
Ja. Ook zo standaard zin van hem. Ik ga, ik doe, ik zorg, maar we doen het met zijn allenquote:
Ik hoop meer op een herder. Maar dat zal wel niet inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen .. Of een pitbull
Schrikt de febo zich de hompschompes, en draaien ze de camera's 180 graden de andere kant op.quote:Op zondag 6 november 2022 20:04 schreef mario390 het volgende:
wat is gebeurd als jemand in de
broek rommelt?
Kim blijft ook maar doorzuipen.quote:
Die verliest haar focus.quote:
4-5quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Jappie::'Tiano je bent nu Martin aan het nadoen
[ afbeelding ]
nee wat bedoelt rommelt? bloeten?quote:Op zondag 6 november 2022 20:07 schreef spapaars het volgende:
[..]
Schrikt de febo zich de hompschompes, en draaien ze de camera's 180 graden de andere kant op.
Die wil gewoon wat meer drama, vanavond ligt hij gewoon weer achter dat enorme achterwerk.quote:Op zondag 6 november 2022 20:11 schreef D. het volgende:
Marciano doet een Martin 3.0 hoor ik
Kim is duidelijk nog boos
Kim is zwakquote:Op zondag 6 november 2022 20:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die wil gewoon wat meer drama, vanavond ligt hij gewoon weer achter dat enorme achterwerk.
pics?quote:Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Heb met dank aan een verspreking vsn Zoe die skarrel van KimD eens opgezocht
en?quote:Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Heb met dank aan een verspreking vsn Zoe die skarrel van KimD eens opgezocht
En, wat zei ie? Was ie al onderweg met vuurwerk?quote:Op zondag 6 november 2022 20:14 schreef Kakadylo het volgende:
Heb met dank aan Zoe die skarrel van KimD eens opgezocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |