Kim D dusquote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Er stond een Kim buiten naast Berend te kotsen en SL
Je gaat ook slechter voelen, omdat al niet lekker in vel zit en je niks kan doen..quote:Op zondag 6 november 2022 18:22 schreef Soury het volgende:
Het is geestelijk. Berend is daar niet op zijn plek
Dat moet schijnbaar voor de uitzending bewaard blijvenquote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Deisyy het volgende:
Er stond een Kim buiten naast Berend te kotsen en SL
Ik vind vooral die arm om haar nek de hele tijd naar.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Of Sascha weet wat Kim's achternaam is![]()
Wat een zak hooi
[ afbeelding ]
Maar ook alleen omdat hij manager is. Dat vind ik wel raar.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef greysbones het volgende:
Ik vind het erg goed hoe Jeff dit oppakt
Kim heeft een beetje doodse blikquote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Wat een zak hooi
[ afbeelding ]
Dat gaat nog wel op hoorquote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
Als ze dat bier in de vriezer laten kan dat ook wel leuk worden.
Wat heeft hij eigenlijk is dat al bekend?quote:
Dat zal best, maar ik vind het een nogal rare uitdrukkingquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
Het ligt in de vriezer he? Dat ontploftquote:
Er is niets uit het bloedonderzoek gekomenquote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft hij eigenlijk is dat al bekend?
hoj kan ook niks doen, dan is het ook niet goed?quote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar ook alleen omdat hij manager is. Dat vind ik wel raar.
Die praat Berend zo de loods uit.quote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die Jeff is alleen maar met het spel bezig
Echt hé, haar lichaamstaal verraadde het al, ze is hoteldebotel van hemquote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
dat klonk wel raar jaquote:
Beweert Erik dat hij gedrogeerd is?quote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef ChocoFan het volgende:
Oh en die erik he, met zijn ik ben gedrogeerd, die heeft natuurlijk lopen snaaien als een malle zoals hij al had gezegd te gaan doen en waarschijnlijk had ie gewoon een soort sugarrush daardoor, daar kan je dan ook lekker high van worden als je een tijd lang suikers en dergelijke mist.
Met zoveel bier tegelijk duurt dat wel even.quote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het ligt in de vriezer he? Dat ontploft
Dan heb ik daar ook commentaar opquote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoj kan ook niks doen, dan is het ook niet goed?
redden wat er te redden valt, zonder haar heeft hij niksquote:Op zondag 6 november 2022 18:25 schreef puzziepie het volgende:
Wat een domme kut![]()
Ik ook van jou kusje
[ afbeelding ]
En maar door zeiken over hem ,maar wel er mee akkoord gaan.quote:Op zondag 6 november 2022 18:27 schreef Jippie het volgende:
[..]
Echt hé, haar lichaamstaal verraadde het al, ze is hoteldebotel van hem
Plakje leverworst uit zijn kast wellichtquote:
Hebben ze toch alcohol in zijn mocktail gedaan?quote:
Die gaat er morgen doorheen gehaald worden door Kimquote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En maar door zeiken over hem ,maar wel er mee akkoord gaan.
Het enge vind ik is dat zeer wss de vrouwen (Wendy vooral) de schuld gaan krijgen van Kim
hoe is haar achternaam? krak?quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef puzziepie het volgende:
Wat een zak hooi
[ afbeelding ]
Ik ben er ook bang voorquote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
En maar door zeiken over hem ,maar wel er mee akkoord gaan.
Het enge vind ik is dat zeer wss de vrouwen (Wendy vooral) de schuld gaan krijgen van Kim
Nee pittquote:Op zondag 6 november 2022 18:29 schreef Loveable het volgende:
Kan bier ontploffen in de vriezer?
Wanneer je een bierflesje in de vriezer stopt, dan ontploft dit na een tijdje. Maar door de nieuwe Heineken verpakking, zal het bier niet bevriezen en een temperatuur aannemen van tenminste 0 graden celcius. Dankzij deze innovatie kun je thuis je bierflessen in de vriezer bewaren zonder dat ze kapot gaan
Geen idee of ze Heineken bier hebben
Koude douchequote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef pingu66 het volgende:
Berend moet elke dag een douche nemen,andere kleren aan en een paar rondjes in de tuin lopen ipv in bed liggen en ff onder de mensen komen. Of naar huis gaan....
Helemaal eensquote:Op zondag 6 november 2022 18:29 schreef HappyCharly het volgende:
Jeff heeft het wel pittig, overal brandjes blussen. Ik vind hem op veel momenten een eersterangs lul. Tegelijk vind ik dit echt een fijne kant, hij neemt de leiding en haalt snel de angel uit kleine gedoetjes.
Er is ook wel een punt waarop het niet ontploft is maar ook te bevroren om nog te drinken. Maar zolang hebben ze het er nog niet in liggen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:29 schreef Loveable het volgende:
Wanneer je een bierflesje in de vriezer stopt, dan ontploft dit na een tijdje. Maar door de nieuwe Heineken verpakking, zal het bier niet bevriezen en een temperatuur aannemen van tenminste 0 graden celcius. Dankzij deze innovatie kun je thuis je bierflessen in de vriezer bewaren zonder dat ze kapot gaan
Er zit vast een tijds limiet op. Heineken is niet achterlijk. Ja maar we hadden het over 2 uur niet 20quote:Op zondag 6 november 2022 18:29 schreef Loveable het volgende:
Dan kunnen ze bier slush van makenquote:Op zondag 6 november 2022 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Er is ook wel een punt waarop het niet ontploft is maar ook te bevroren om nog te drinken. Maar zolang hebben ze het er nog niet in liggen.
Nja ik weet niet hoe lang het al in de diepvries zit..quote:Op zondag 6 november 2022 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit vast een tijds limiet op. Heineken is niet achterlijk. Ja maar we hadden het over 2 uur niet 20
Ja, even iets andersquote:Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je je username aangepast![]()
![]()
![]()
Pitt bier
Dat meende ik ook te horen maar ben niet zeker.quote:
Is dat het bier van Homer Simpsonquote:Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je je username aangepast![]()
![]()
![]()
Pitt bier
WTFquote:Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ja, even iets anders
Nooit van gehoord..
Dit is dus iets waar ik echt pissig van kan worden .quote:Op zondag 6 november 2022 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er morgen doorheen gehaald worden door Kim
Benieuwd wat Wanda dan zegt
Geen 10 tallen maar een of twee, elke dag een stukje meer of ff op de fiets.quote:Op zondag 6 november 2022 18:30 schreef Loveable het volgende:
[..]
Koude doucheMaar goed als weinig energie hebt en duizelig etc, dan is rondjes lopen ook niet echt iets wat je dan wil doen
Jappie slaapt wel ergens anders. Die maakt zich niet drukquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
WTF
Ik dacht al toen ik de naam van de TS zag
Bij mirthequote:Op zondag 6 november 2022 18:33 schreef engine het volgende:
[..]
Jappie slaapt wel ergens anders. Die maakt zich niet druk
quote:
Wat is geregeld, vraag ik me dan af? Gele kaart weggekletst?quote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
kenz je hoeft je niet te schamen oke, tis geregeld
"Doe je ogen dicht, lekker slapen"quote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Sestra666 het volgende:
kenz je hoeft je niet te schamen oke, tis geregeld
Jaquote:
ja vaag gedoequote:Op zondag 6 november 2022 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is geregeld, vraag ik me dan af? Gele kaart weggekletst?
schoonmaken/ opruimen lijkt me?quote:Op zondag 6 november 2022 18:35 schreef Jippie het volgende:
[..]
Wat is geregeld, vraag ik me dan af? Gele kaart weggekletst?
Je bent maar toeschouwer hè.. het zijn je vrienden niet.quote:Op zondag 6 november 2022 18:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dit is dus iets waar ik echt pissig van kan worden .
Ik zie Kim daar voor aan , die heeft sowieso al een probleem met Wendy , het stomme is dat ze het er vanmiddag nog met elkaar over hadden , dat hele dronken kus verhaal van Wendy in het begin.
Maar Kim is overal jaloers op .
Klonk anders naar mijn ideequote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
schoonmaken/ opruimen lijkt me?
quote:Op zondag 6 november 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Hele stukken groenten in de kots zegt Marcio
Echt he. En weten ze niets meer 🤣quote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Nou, het was een haske leuk feestje.
Morgen allemaal koppijn, ook gezellig.
Morgen eliminatiequote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
En Marciano gaat ff lekker met hem lopen praten over eten en hebzucht.quote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef engine het volgende:
Jappie is dus de volgende die op het punt staat om te kotsen
Marciano moet voor eeuwig zijn mond houdenquote:Op zondag 6 november 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Tiano over niets willen missen en hebzucht
Jeweetog
[ afbeelding ]
Blijven vast een aantal wel de hele ochtend in bed morgen..quote:Op zondag 6 november 2022 18:36 schreef Aggie46 het volgende:
Waar kwamen die dan in godsnaam vandaanquote:Op zondag 6 november 2022 18:37 schreef Dotteke het volgende:
Hele stukken groenten in de kots zegt Marcio
In de moestuin gekotst danquote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Waar kwamen die dan in godsnaam vandaan
Jaaaaaquote:
Is ook niet interessantquote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Flow3r het volgende:
Ruben achter Djedi aanhollen maar de regie volgt niet
[ afbeelding ]
van de hapjesquote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertelde Marcio aan Jeff. Weet niet wie gekotst had. Zal nog wel ergens in de maag hebben gezeten ?quote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit groeten gezien daarquote:
kenziquote:Op zondag 6 november 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertelde Marcio aan Jeff. Weet niet wie gekotst had
er waren schalen met hapjes, rauwkost enzoquote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja Mexx maar stukken groetenquote:Op zondag 6 november 2022 18:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vertelde Marcio aan Jeff. Weet niet wie gekotst had
Alles draait om hebzuchtquote:
Gezellig feestjuh geweest. 🤣quote:
Je mag wel drinken maar je moet je wel gedragenquote:Op zondag 6 november 2022 18:38 schreef Seattle het volgende:
Krijg je een gele kaart als je hebt gekotst, omdat je dronken bent?
Mag ook niet. Ook niet op een tennisbalquote:Op zondag 6 november 2022 18:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik nog nooit groeten gezien daar
Ok dan stukjes...quote:Op zondag 6 november 2022 18:40 schreef Verida het volgende:
[..]
er waren schalen met hapjes, rauwkost enzo
Die is nog steeds lam..quote:Op zondag 6 november 2022 18:42 schreef HappyCharly het volgende:
Gesprek met Marciano is niet te doen
Mexxquote:Op zondag 6 november 2022 18:39 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jaaaaa*O
Minimaal 10 cocktails in 2 uur tijd. Eens kijken wie ze daar voor zullen nomineren
quote:Op zondag 6 november 2022 18:42 schreef puzziepie het volgende:
Hey luister ik ben een realist
Als ik vanavond een pizza zou willen kan ik niet realiseren
jappie:'We eten toch pizza?
Dacht even dat kk verkeerd getypt had maar staat toch echt groenten 🤣🤣🤣quote:
Irritant is hij nuquote:Op zondag 6 november 2022 18:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano lult een eind weg in de ruimte..
Ze hadden schalen met verse waar als tomaat en komkommerquote:Op zondag 6 november 2022 18:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dacht even dat kk verkeerd getypt had maar staat toch echt groenten 🤣🤣🤣
Geen idee wat ze gehad hebben was er niet vanmiddag.
Zilvervliesrijst?quote:Op zondag 6 november 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
kenzi was niet dronken, misschien van
eten gekotst
quote:Op zondag 6 november 2022 18:45 schreef mario390 het volgende:
kenzi was niet dronken, misschien van
eten gekotst
Hij weet precies het juiste punt bij Marciano te rakenquote:Op zondag 6 november 2022 18:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin speelt de held, alsof hij exact de juiste woorden tegen Marciano heeft gezegd waard Tiano nu alles snapt...
Met een blik van verstandhouding tussen haar en Jappiequote:Op zondag 6 november 2022 18:45 schreef patat het volgende:
[..]
Wanda eet zo lekker smakelijk met haar mond open
Ze kan beter gaan slapen.quote:
FOCUS !!!!!quote:
er zal wel een waarschuwing van de FEBO zijn geweest over dat rokenquote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef Soury het volgende:
De discussie stellen we uit. Jeff is streng, maar ook geef ik hem gelijk. Nederlands praten en je mond houden als je rookt.
Weet ik niet maar iedereen kent de regelsquote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal wel een waarschuwing van de FEBO zijn geweest over dat roken
quote:Op zondag 6 november 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
er zal wel een waarschuwing van de FEBO zijn geweest over dat roken
quote:Op zondag 6 november 2022 18:50 schreef pingu66 het volgende:
Zoë gaat natuurlijk aan iedereen vertellen dat Berend heeft gehuild.
die was wel meer dan een beetje dronkenquote:Op zondag 6 november 2022 18:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
van betje dronken kots je toch niet
gatverdamme... nu zie ik stukjes drijvende kots voor me..quote:Op zondag 6 november 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de hottub niet haalt
die moet gewoon naar bedquote:Op zondag 6 november 2022 18:52 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
gatverdamme... nu zie ik stukjes drijvende kots voor me..
dat werd kimtheequote:Op zondag 6 november 2022 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoop dat ze de hottub niet haalt
Hij had het ook af kunnen spoelen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano aan het zeiken over eten
de helft kotst het uit
dus zonde om er wat duurders neer te zetten
Hij is inderdaad knap irritantquote:Op zondag 6 november 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano moet echt stil zijn, hele dag moeilijk doen, komt niks zinnigs uit. Ga weg gast.
Zijn vrouwtje houdt het in stand , dat geklaag en geneuzel van hemquote:Op zondag 6 november 2022 18:54 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano moet echt stil zijn, hele dag moeilijk doen, komt niks zinnigs uit. Ga weg gast.
Kusje en klaar.quote:Op zondag 6 november 2022 18:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zijn vrouwtje houdt het in stand , dat geklaag en geneuzel van hem
chloorlucht werkt vast goed op een dronken maagquote:
Ja dat is een goed planquote:
jij was ook overgeschakeldquote:Op zondag 6 november 2022 18:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Weet je waarom ik zo gek ben op Ivor? Die doet dit soort dingen niet.
KimK : Ik ga voor een Ivor 2.0
Wanda : Ik ga 'm voor je zoeken.
Tiano moet zelf eens het eten voor de loods maken ( 2 weken lang,zonder frietjes)quote:Op zondag 6 november 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
Tiano aan het zeiken over eten
de helft kotst het uit
dus zonde om er wat duurders neer te zetten
ik denk dat hij dag 1 shaorma besteld voor iedereen en dag 2 is het geld opquote:Op zondag 6 november 2022 18:59 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Tiano moet zelf eens het eten voor de loods maken ( 2 weken lang,zonder frietjes)
quote:Op zondag 6 november 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Je mag het niet verder vertellen, maar Jasper heeft me net een biertje gegeven.
Jakkie. Gezellig zo feessiequote:Op zondag 6 november 2022 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Mexx heeft me helemaal ondergekotst in de douche. Daarna heeft Mexx haar bed tot 5x toe ondergekotst.
dan moet Jappie er hele dagen bier in gietenquote:
Ik ookquote:
Waarom? Is wel haar eigen bed toch?quote:
Kim W is het voor Tianoquote:Op zondag 6 november 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Kim W staat ver boven iedereen in de loods volgens Wanda
Zit in zijn karakter.quote:Op zondag 6 november 2022 19:02 schreef greysbones het volgende:
Als Kim K nu denkt dat Tiano het de volgende keer anders doet heeft ze het mooi mis![]()
Kaartje leggen erbij?quote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik kan echt wel een beetje mensen lezen, en jij bent echt de enige voor hem.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik kan echt wel een beetje mensen lezen, en jij bent echt de enige voor hem.
Als 1 van de dames hem mee naar bed had genomenquote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn pendel ging gelijk naar de vriezer waar al het bier ligtquote:
Waarom heeft ze daar nu pas een probleem mee en niet toen Marciano haar van alles verbood.quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
Kim mag niets , dat doet Kim zelf door overal in mee te gaan
Gadverdammequote:Op zondag 6 november 2022 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Mexx heeft me helemaal ondergekotst in de douche. Daarna heeft Mexx haar bed tot 5x toe ondergekotst.
X10 🤣quote:Op zondag 6 november 2022 19:03 schreef engine het volgende:
Er zijn twee dingen die ik niet verbreek!
ja wat loopt ze te zeuren eigenlijkquote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef puzziepie het volgende:
Kim mag niets , dat doet Kim zelf door overal in mee te gaan
omdat het een dom kuuk'n is.quote:Op zondag 6 november 2022 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarom heeft ze daar nu pas een probleem mee en niet toen Marciano haar van alles verbood.
quote:Op zondag 6 november 2022 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn pendel ging gelijk naar de vriezer waar al het bier ligt
Ik heb hem inderdaad nog nooit zoveel horen praten, maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.quote:Op zondag 6 november 2022 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
Enige leuke is dat Marciano nu meer praat. Maar wat ie zegt, doe maar niet. Hou je mond vent.
Ze is geen domme koe, ze is in loooooove.quote:Op zondag 6 november 2022 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja wat loopt ze te zeuren eigenlijkVolwassen vrouw, eigen baas, niemand kan zeggen wat ze wel en niet moet doen, gewoon lekker met die billen schudden en hij zoekt het maar uit
wat een domme koe
Ze maken haar zo boosquote:Op zondag 6 november 2022 19:06 schreef greysbones het volgende:
die wenkbrauwen van Wanda zijn ook echt te!
ze is een domme koequote:Op zondag 6 november 2022 19:06 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze is geen domme koe, ze is in loooooove.
Ga je naar de andere stream heb je geklaag van Kimquote:Op zondag 6 november 2022 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb hem inderdaad nog nooit zoveel horen praten, maar ik ben er inmiddels helemaal klaar mee.
Ik snap het ook niet, Er zijn altijd twee partijen , en als de een alles doet wat de ander wil dan zegt dat net zoveel van die enequote:Op zondag 6 november 2022 19:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja wat loopt ze te zeuren eigenlijkVolwassen vrouw, eigen baas, niemand kan zeggen wat ze wel en niet moet doen, gewoon lekker met die billen schudden en hij zoekt het maar uit
wat een domme koe
Ik ben inmiddels ook helemaal klaar met Kim K en Wandaquote:Op zondag 6 november 2022 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je naar de andere stream heb je geklaag van Kim
quote:Op zondag 6 november 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze een drinkverbod gekregen, al het bier ligt nog in de koelkasten.
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 19:09 schreef spapaars het volgende:
Hebben ze een drinkverbod gekregen, al het bier ligt nog in de koelkasten.
Meer keuze hebben ze nietquote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook helemaal klaar met Kim K en Wanda
ze vinden haar Kim alleen maar zielig, dat marciano zo doet enz.quote:Op zondag 6 november 2022 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels ook helemaal klaar met Kim K en Wanda
Dat is de kookclubquote:Op zondag 6 november 2022 19:10 schreef HappyCharly het volgende:
Ook maf dat een groepje mensen daar dus al uren staat te koken en poetsen, anderen laten alles aanleunen, zijn dronken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |