quote:Op zondag 6 november 2022 17:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
RKC - AZ:RKC is geen pannekoekenploeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
Er zitten daar geen hoogleraren he.quote:Op zondag 6 november 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
Waarom fluiten ze
Het is toch positief dat ‘ie moet kijken
Zelfs als psv-fan vind ik dit er eigenlijk geen.quote:
Nee, ik ook niet. Maar ziedende Ajacieden blijft genot.quote:Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef RipCity het volgende:
[..]
Zelfs als psv-fan vind ik dit er eigenlijk geen.
lul niet zo slap.quote:Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef VEM2012 het volgende:
Gewoon een penalty… maar ja, tegen Ajax…
Bij een onterechte penalty 0-3 zou het finaal uit de hand lopen in Amsterdam!quote:Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Maar ziedende Ajacieden blijft genot.
Ook een neutrale VAR had deze pingel wel ingetrokken johquote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb al vaker gezegd en daar blijf ik bij: van Boekel is de enige uit het scheidsrechterskorps die ik partijdig acht in het nadeel van PSV. En laat die nou net VAR zijn.
quote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef de_boswachter het volgende:
Bergwijn kijk eens dom.
Ja ho maar.
Omdat hij de bal een beetje schampt?quote:Op zondag 6 november 2022 18:06 schreef Malavita het volgende:
[..]
lul niet zo slap.
Terechte beslissing
Hij vindt nooit iets terecht. Tsja.quote:
#CASECLOSEDquote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef Zorro het volgende:
Ik heb al vaker gezegd en daar blijf ik bij: van Boekel is de enige uit het scheidsrechterskorps die ik partijdig acht in het nadeel van PSV. En laat die nou net VAR zijn.
Teeler maakt ook nog kansquote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan gaat de halve bank van Ajax straks mee naar het WK samen met Louis.
Om te lachen.
Geloof ik best. Maar dat maakt niet dat mijn mening verandert.quote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook een neutrale VAR had deze pingel wel ingetrokken joh
Volwassen ventquote:Op zondag 6 november 2022 18:07 schreef Caland het volgende:
Er staat daar een mongool met een gele kaart in het publiek
En dan zijn er nog mensen die roepen dat we kans maken ook.quote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
En dan gaat de halve bank van Ajax straks mee naar het WK samen met Louis.
Om te lachen.
quote:Op zondag 6 november 2022 18:07 schreef Caland het volgende:
Er staat daar een mongool met een gele kaart in het publiek
Er zijn zelfs mensen die vinden dat Taylor mee moet.quote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
En dan zijn er nog mensen die roepen dat we kans maken ook.
Met zijn ajaxshirt over zijn jas heen omdat ‘ie weet dat je daar kans hebt om op tv te komenquote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volwassen vent
Heeft een gele kaart geprint en uitgeknipt, geplastificeerd. Klaargelegd om mee te nemen. De Ajax leef
Ik ben dan ook geen mongool.quote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat fijn dat je gewoon lat zegt, en niet als een debiel latto
Geel papier kopen is goedkoper dan inkt daaraan opmaken.quote:Op zondag 6 november 2022 18:09 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volwassen vent
Heeft een gele kaart geprint en uitgeknipt, geplastificeerd. Klaargelegd om mee te nemen. De Ajax leef
Oke, dank je.quote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Geel papier kopen is goedkoper dan inkt daaraan opmaken.
RamboDirk heeft ook hier geen verstand vanquote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
"Ja hallo, spreek ik met de Hema? Hebben jullie ook geel papier? Ik ga dit weekend naar Ajax - PSV en het lijkt me zo leuk om m'n eigen kaart mee te nemen!"quote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je kunt het ook uit een brinta pak knippen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat boeit niet, hij speelt de bal.quote:Op zondag 6 november 2022 18:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Omdat hij de bal een beetje schampt?
Doe dit maar niet meer.quote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ja hallo, spreek ik met de Hema? Hebben jullie ook geel papier? Ik ga dit weekend naar Ajax - PSV en het lijkt me zo leuk om m'n eigen kaart mee te nemen!"
De Hema, die zit hier om de hoek, de laatste 9 keer dat ik er kwam hadden ze 8 keer niet wat ik wilde, het enige wat ze nog verkopen zijn geurkaarsen en washandjes.quote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
"Ja hallo, spreek ik met de Hema? Hebben jullie ook geel papier? Ik ga dit weekend naar Ajax - PSV en het lijkt me zo leuk om m'n eigen kaart mee te nemen!"
@3rr0r weet wel waar je geel papier kunt krijgen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:12 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Betaal je dan nog verzendkosten?quote:Op zondag 6 november 2022 18:14 schreef Caland het volgende:
Je kan gewoon een setje gele en rode kaarten kopen voor een paar euro bij voetbalwebshops, mensen
Ik vind dat jij een verbod op anekdotes posten moet krijgenquote:Op zondag 6 november 2022 18:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
De Hema, die zit hier om de hoek, de laatste 9 keer dat ik er kwam hadden ze 8 keer niet wat ik wilde, het enige wat ze nog verkopen zijn geurkaarsen en washandjes.
Sommigen leven onder een steenquote:Op zondag 6 november 2022 18:14 schreef Caland het volgende:
Je kan gewoon een setje gele en rode kaarten kopen voor een paar euro bij voetbalwebshops, mensen
Nee, en als het te koud wordt dan doe ik wel een hoodie aan.quote:
Feedback is prima, maar dan wel resultaat gericht, dit is niet constructief.quote:Op zondag 6 november 2022 18:14 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind dat jij een verbod op anekdotes posten moet krijgen
Dit lijkt nergens op
Post-it van kantoor.quote:Op zondag 6 november 2022 18:14 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
@:3rr0r weet wel waar je geel papier kunt krijgen.
Misschien anders gewoon een wit papiertje uit dat rokerskot van @:Drizzt of @:Scrummie
@capuchon_jongen nog tips?quote:Op zondag 6 november 2022 18:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Nee, en als het te koud wordt dan doe ik wel een hoodie aan.
Akkoordquote:Op zondag 6 november 2022 18:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feedback is prima, maar dan wel resultaat gericht, dit is niet constructief.
Ik dacht zelfs aan hood.quote:
Is dat geen pleonasme?quote:Op zondag 6 november 2022 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind het maar niks dat het halve nl elftal bestaat uit gemankeerde Ajax spelers.
Inclusief een trainert voor wie hetzelfde geldt.quote:Op zondag 6 november 2022 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Ik vind het maar niks dat het halve nl elftal bestaat uit gemankeerde Ajax spelers.
Brobbey niet.quote:
moet je nagaan hoe matig de rest isquote:Op zondag 6 november 2022 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
Er is niet zoveel beter.quote:Op zondag 6 november 2022 18:16 schreef RamboDirk het volgende:
In het hoofd van Schreuder is De Ramp opgenomen.quote:
Kritiek prima, maar ik ga aangifte doen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:15 schreef raptorix het volgende:
[..]
Feedback is prima, maar dan wel resultaat gericht, dit is niet constructief.
Ik denk dat de meeste Ajax-supporters onderhand sowieso hopen dat Schreuder eens een keer gaat ontploffenquote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Schreuder weer ontploft bij de persco straks
wat gek dat ie nu weer rent danquote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef RamboDirk het volgende:
Taylor neemt daar even Luuk zijn WK af.
Ik heb daar vrij recent een topic over geopend.quote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Misschien moet hij ontslagen worden.
madquote:
En dan Edgar Davids coach, en dat ze hem mijnheer moeten noemen.quote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind dat hij heel lang trainer moet blijvenquote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in het Ajax topic, @PowerLoungen is kokend woedend op Schreuder.quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste Ajax-supporters onderhand sowieso hopen dat Schreuder eens een keer gaat ontploffen
Visionair ben je.quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb daar vrij recent een topic over geopend.
Ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkhedenquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Coco het volgende:
Wat gaat Schreuder zeggen bij het interview?
Hopelijk heeft Makkelie een velletje rood uitgeprint gisterenquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef RipCity het volgende:
Deze wedstrijd heeft een rode kaart nodig
Ja, letterlijk.quote:Op zondag 6 november 2022 18:19 schreef Caland het volgende:
Ik hoop dat Schreuder weer ontploft bij de persco straks
Hennie Henrichs kan ik nog wel hebbenquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in het Ajax topic, @:Powerloungen is kokend woedend op Schreuder.
Ik ben een vechter, niet een opgever!quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik loop niet weg voor mijn verantwoordelijkheden
Er heeft nog niemand een schwalbe gemaakt vandaagquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat bedoelen ze met "we willen Ajax zien"?
Dickpics in het clubblad.quote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat bedoelen ze met "we willen Ajax zien"?
Het is geprint of uitgedraaid.quote:Op zondag 6 november 2022 18:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Hopelijk heeft Makkelie een velletje rood uitgeprint gisteren
Zelfs ik erger mij er aan hoe incompetent Schreuder is en ik hoop al jaren dat ze een keer zo’n teringdebiel bij Ajax zetten als trainerquote:Op zondag 6 november 2022 18:20 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik nam een kijkje in het Ajax topic, @:Powerloungen is kokend woedend op Schreuder.
Je bent zelf een proleetquote:Op zondag 6 november 2022 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is geprint of uitgedraaid.
Uitgeprint zeggen is voor proleten.
jellyquote:
Het zit diep.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
neuh, en al zeker niet op luuk of psv
Ook nooit begrepen hoe ze bij hem uitkwamen, toen er een beetje druk op stond bij Twente begon hij al wartaal uit te slaanquote:Op zondag 6 november 2022 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs ik erger mij er aan hoe incompetent Schreuder is en ik hoop al jaren dat ze een keer zo’n teringdebiel bij Ajax zetten als trainer
quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Malavita het volgende:
[..]
neuh, en al zeker niet op luuk of psv
Naja hij was wel het meesterbrein achter het succes van Ten Hag.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen hoe ze bij hem uitkwamen, toen er een beetje druk op stond bij Twente begon hij al wartaal uit te slaan
@:trein2000 kan dit bevestigen
@Treinhoer @Treinhomoquote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen hoe ze bij hem uitkwamen, toen er een beetje druk op stond bij Twente begon hij al wartaal uit te slaan
vermeend meesterbreinquote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja hij was wel het meesterbrein achter het succes van Ten Hag.
Dit staat buiten kijf maar het is ook geen geweldige selectie.quote:Op zondag 6 november 2022 18:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zelfs ik erger mij er aan hoe incompetent Schreuder is en ik hoop al jaren dat ze een keer zo’n teringdebiel bij Ajax zetten als trainer
Bij Twente wisten we al langer dat Alfred er niets van kan inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
- Johan Derksenquote:Op zondag 6 november 2022 18:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Naja hij was wel het meesterbrein achter het succes van Ten Hag.
Het is dat ik geen ESPN betaald heb.quote:
Wat een perverse fantasiequote:
Helemaal nietquote:Op zondag 6 november 2022 18:26 schreef Dagoduck het volgende:
De tekst hieronder staat nu in je clipboard
Elke homo doet het weer anders zo blijkt.quote:
Fake quote.quote:
Ik heb het "Alfred Schreuder moet ontslagen worden! " topic al omhoog geschopt.quote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Kutzooi. Ik wilde al voorbereidingen treffen voor de 'op naar het Ajax-topic'-post
quote:
Komt goed jochiequote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef onlogisch het volgende:
Kutzooi. Ik wilde al voorbereidingen treffen voor de 'op naar het Ajax-topic'-post
Dit!quote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
Gouden greep van Schreuder, genie. Wat een coach.
quote:
Groot interview in het clubbladje.quote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef RamboDirk het volgende:
Gouden greep van Schreuder, genie. Wat een coach.
Leuk 40-45 gifje erbij?quote:Op zondag 6 november 2022 18:28 schreef onlogisch het volgende:
quote:
Die heeft een betje staanquote:Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die spanning bij de commentator
Die smacht echt naar de gelijkmaker.quote:Op zondag 6 november 2022 18:31 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Die spanning bij de commentator
Die duw was wel een overtreding ja.quote:Op zondag 6 november 2022 18:32 schreef Zorro het volgende:
Duw tegen Vertessen mag, maar als Til het doet is het geel?
Er is een band die GeenItalië heet. Geniaal.quote:
Whut.quote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
Makkakelie is wel een echte psv fluiter trouwens. Valt mij niet voor het eerst op
7 minuten.quote:Op zondag 6 november 2022 18:34 schreef Rode_Wijn het volgende:
Makkakelie is wel een echte psv fluiter trouwens. Valt mij niet voor het eerst op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |