quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Sestra666 het volgende:
ik zag zoe in handdoek achter jeff aan rennen naar de badkamer
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.quote:Op zondag 6 november 2022 17:28 schreef Loveable het volgende:
[..]
Wacht wel tot er een filmpje van komt..
Lekker pizza eten, Mexx hoeft vast niks wat die lag dronken op bed
Iets te diep in het cocktail glaasje gekeken dusquote:
wat is lichtdronken?quote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]2e gele kaart omdat ze jeff aan gaat randen.
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saaiquote:Op zondag 6 november 2022 17:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Filmpjes gaan er zeker komen, heb filmpjes makers gezien hier vandaag.
Aangeschoten dus net niet dronken.quote:
Ongelofelijkquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is nog steeds met haar focus mantra bezig. Nu in de keuken.
Ik hoor Kim D nog steeds over hasr focus, die is helemaal de weg kwijtquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef HappyCharly het volgende:
Laat eens een andere stream zien. Wat doet Jeff, Zoë, Kim D, Kim K?
Pizza bakken is niet boeiend
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaatquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef Loveable het volgende:
[..]
Heb maar een klein stukje gekeken dat ze aan t drinken was, maar toen was t nog saai
oke, maar wat mexx gedaan heeftquote:Op zondag 6 november 2022 17:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Aangeschoten dus net niet dronken.
BEREND BEWEEGT, ik herhaal BEREND BEWEEGT
zag hem ineens in de keuken
Ze dronken ook alles redelijk snel op..quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In het begin is het saai ja, tot de alcohol inslaat
Die is stomdronkenquote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
oke, maar wat mexx gedaan heeft
is zich wegschiessen
Ja ging hard.quote:Op zondag 6 november 2022 17:33 schreef Loveable het volgende:
[..]
Ze dronken ook alles redelijk snel op..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |