Jaaaaaaaaaaquote:
Met een zuinig mondjequote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef Moeraskat het volgende:
Sasha giet de drank even terug in de fles
Was een 'cocktail' die Jasper voor Wanda gemaakt had, om haar snel dronken te voeren zei iemandquote:Op zondag 6 november 2022 15:47 schreef Deisyy het volgende:
Sasha vindt een groot glas vol met pure alcohol
Nee Sasha heeft de alcohol terug in de fles gegoten, ze gaf Isaac een stuk sinaasappelquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Mexx klaagt heel de tijd over haar tieten, dat ze groter worden en pijn doen en sasha gaf volgens mij dat volle glas alcohol aan isaac maar weet dat niet zeker.
Chaos
nee met micro synchronplassen ,ik dacht is en waterleiding anquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Mexx klaagt heel de tijd over haar tieten, dat ze groter worden en pijn doen en sasha gaf volgens mij dat volle glas alcohol aan isaac maar weet dat niet zeker.
Chaos
Ja inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
Was een 'cocktail' die Jasper voor Wanda gemaakt had, om haar snel dronken te voeren zei iemand
Ja een minuut later weet ik weer meer en nu nog meer.quote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee Sasha heeft de alcohol terug in de fles gegoten, ze gaf Isaac een stuk sinaasappel
Ze gaf een sinaasappelquote:Op zondag 6 november 2022 15:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Chaos
Zo komen we alles te wetenquote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja een minuut later weet ik weer meer en nu nog meer.chaos
Jaha, was grappig hoor, synchroon plassen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee met micro synchronplassen ,ik dacht is en waterleiding an
Iedereen staat met bolle wangenquote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik horen we voorlopig niet meer..![]()
[ afbeelding ]
Leuk om te zien dat Erik er toch wel wat lol in heeft.quote:Op zondag 6 november 2022 15:51 schreef 5thencounter het volgende:
Erik horen we voorlopig niet meer..![]()
[ afbeelding ]
Het zou mij niets verbazenquote:Op zondag 6 november 2022 15:52 schreef HappyCharly het volgende:
Hint Zoe nou dat ze meer met Jeff leuk vindt?
quote:Op zondag 6 november 2022 15:52 schreef HappyCharly het volgende:
Hint Zoe nou dat ze meer met Jeff leuk vindt?
Sow die probeert hem wel te versieren ja. Zoals ze daar staat.quote:Op zondag 6 november 2022 15:52 schreef puzziepie het volgende:
Zoe wil Jeff niet delen
[ afbeelding ]
En Jeff loopt nu niet wegquote:Op zondag 6 november 2022 15:53 schreef engine het volgende:
En steeds aan Jeff zitten. Bekende tactiek
Haar lichaamstaal zegt genoegquote:Op zondag 6 november 2022 15:53 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Sow die probeert hem wel te versieren ja. Zoals ze daar staat.
En brengt de vriend van Kim D nog even ter sprakequote:Op zondag 6 november 2022 15:54 schreef engine het volgende:
Zoë wil graag horen dat Kim en Jeff alleen maten zijn
Daar gaat het niet om maar als je pretendeert maatjes te zijn dan ga je niet zo liegen wetende dat het nadien uitkomt. Als Jeff het verkloot had tijdens die eliminatie dan had KimD de maanden erna met Rupert lopen kroelen en dat zal hem zeker steken.quote:Op zondag 6 november 2022 15:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
ik vind dat niemand iemand anders verantwoording schuldig is over zijn stemgedrag, het is een spel.
Ja preciesquote:Op zondag 6 november 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En brengt de vriend van Kim D nog even ter sprake
Maatjes is blijkbaar betrekkelijkquote:Op zondag 6 november 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar als je pretendeert maatjes te zijn dan ga je niet zo liegen wetende dat het nadien uitkomt. Als Jeff het verkloot had tijdens die eliminatie dan had KimD de maanden erna met Rupert lopen te kroelen en dat zal hem steken.
Slim hoorquote:Op zondag 6 november 2022 15:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En brengt de vriend van Kim D nog even ter sprake
quote:Op zondag 6 november 2022 15:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan beter vragen wie nietIk weet het niet meer iig.
quote:
en wat zou er dan mis zijn als Kim met Rupert zou gaan kroelen?quote:Op zondag 6 november 2022 15:55 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om maar als je pretendeert maatjes te zijn dan ga je niet zo liegen wetende dat het nadien uitkomt. Als Jeff het verkloot had tijdens die eliminatie dan had KimD de maanden erna met Rupert lopen kroelen en dat zal hem zeker steken.
Hilarischquote:
Homo bi pot jaquote:Op zondag 6 november 2022 15:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim werd ook nog door haar maat weggezet als pot. lief he?
Hilarischquote:Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef Was-beer het volgende:
Zoe: als er iets tussen jou en Kim is dan moet je dat zeggen he, dan hou ik me in
Precies niksquote:Op zondag 6 november 2022 15:57 schreef Verida het volgende:
[..]
en wat zou er dan mis zijn als Kim met Rupert zou gaan kroelen?
x 4quote:Op zondag 6 november 2022 15:56 schreef Was-beer het volgende:
Zoe: als er iets tussen jou en Kim is dan moet je dat zeggen he, dan hou ik me in
Toch wijst hij haar ook niet echt af nu.quote:Op zondag 6 november 2022 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ach Zoe... Jeff zou nooit op jou vallen
de is echt zwaar domquote:Op zondag 6 november 2022 15:57 schreef engine het volgende:
Zoë moet met Kim gaan praten of ze Jeff mag versieren of niethahahahaha zin in
"Knuffel"quote:Op zondag 6 november 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
Oh jee Tiano wil een knuffel van Wendy
[ afbeelding ]
Nee dat verbaast me weer. Ik kan me niet voorstellen dat hij op haar valt. En Zoë loopt wle subtiel wat te stoken.quote:Op zondag 6 november 2022 15:58 schreef engine het volgende:
[..]
Toch wijst hij haar ook niet echt af nu.
Ik zou zoe ook zeker niet inlichten over opkomende verliefheid. Dan weet binnen 5 minuten de hele loods hetquote:
Als Kim K dat ziet hoekt ze wendyquote:Op zondag 6 november 2022 15:59 schreef ChocoFan het volgende:
Dronken marciano weer hangen op wendy, hij zegt dat ie haar aardig vind, waar is kim k, iemand zit aan haar venten haar vent zit aan iemand anders en loopt complimentjes te maken.
Ik vind het vet geinig.quote:
En ineens weet je hetquote:
Gemistquote:Op zondag 6 november 2022 16:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind het vet geinig.wendy wou iets overgeven met haar mond, stukkie fruit of zo, marciano zei toch maar nee.
quote:Op zondag 6 november 2022 16:01 schreef Verida het volgende:
[..]
En ineens weet je het![]()
Ik zit me al zo lang af te vragen wat ik vreemd vind aan Marciano, en ik weet het nu, Hij heeft geen nek, of haast geen nek, ziet eruit als een soort schildpad. Laura uit Uto had dat ook
Oehquote:Op zondag 6 november 2022 16:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Kim K dat ziet hoekt ze wendy
Als ie hem laat struikelen dan welquote:Op zondag 6 november 2022 15:58 schreef HappyCharly het volgende:
Ach Zoe... Jeff zou nooit op jou vallen
Die wordt ook door het slijk gehaald straks door Kim Kquote:
Ze moest Ja of Nee zeggen.. de rest interesseerde geen hondquote:Op zondag 6 november 2022 16:02 schreef D. het volgende:
Welk voorstel deed Marciano nou aan Babette?
Ik drink nietquote:
echt wel, kijk maar, zijn hoofd staat ook niet boven zijn lijf, maar steekt altijd een stukje naar voren.quote:
Ze lopen nog en het is bijna op dus nee maarrrrrrrrrrrrrrrrr er is nog bier en wijn op kantoor dus wie weet bereiken ze dat punt wel.quote:
Ik ga er op lettenquote:Op zondag 6 november 2022 16:04 schreef Verida het volgende:
[..]
echt wel, kijk maar, zijn hoofd staat ook niet boven zijn lijf, maar steekt altijd een stukje naar voren.
Het lijkt wel of babbel een matje heeft zoquote:
A la Jiskefetquote:Op zondag 6 november 2022 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit lijkt wel een slecht personeelsfeest
Jeff ziet haar misschien maar al te graag op d'r bek gaanquote:Op zondag 6 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gedraagt zich heel erg onaantrekkelijk en Jeffrey zou haar in bescherming moeten nemen
Why???quote:Op zondag 6 november 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
KimD gedraagt zich heel erg onaantrekkelijk en Jeffrey zou haar in bescherming moeten nemen
Ik voorspel een ontploffende kim k laterquote:Op zondag 6 november 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
Marciano is iedereen aan het bevoelen en kussen![]()
Ze vliegt straks Jeff aanquote:Op zondag 6 november 2022 16:07 schreef engine het volgende:
Zoë stopt pas als ze Jeff heeft of drama.
En tussendoor loopt ie naar Kim K, vraagt haar van wie die lipstickkus op haar wang is, en loopt weer wegquote:Op zondag 6 november 2022 16:06 schreef greysbones het volgende:
Marciano is iedereen aan het bevoelen en kussen![]()
Marciano is absoluut dronken.quote:Op zondag 6 november 2022 16:07 schreef Frummelie het volgende:
Marciano geeft Sascha een kus op haar wang... ook bezopen...
Als iemand je maat is kan je die best in bescherming nemen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Why???
Ze zuipt zelf zoveel
Vind dat zo’n onzin
uhm....Hij praat over Kim met Jeff ?quote:Op zondag 6 november 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Jeff dus ook teveel op
Want hij praat over Kim met Jeff
Domme Jeff
Hopelijk is ze zo dronken dat ze het straks vergeten is
Ik heb gewoon een hekel aan dronken mensen en zie dat als een eigen keusquote:Op zondag 6 november 2022 16:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als iemand je maat is kan je die best in bescherming nemen.
gewoon patheticquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
OMG Jeff laat zich gigantisch kennen nu. Praten over dat 'jongetje' die Kim pas drie weken kent
Vannacht had hij het ook al over dat jongetjequote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
OMG Jeff laat zich gigantisch kennen nu. Praten over dat 'jongetje' die Kim pas drie weken kent
En een pukkel op haar kin ligt ook open geloof ik of er zit een hele klodder rode lippenstift.quote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. in de slaapkamer: Focus, bakkes is rood.
Haar lippenstift is doorgelopen
Zelfingenomen mannetjequote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef Harry het volgende:
Jeff: in mijn leven kom ik nooit voor teleurstellingen te staan. Die ben ik altijd voor.
Dit heet liegen (of narcisme).
Jaloersquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef puzziepie het volgende:
Hier kijken we voorquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan dronken mensen en zie dat als een eigen keus
Neemt niet weg dat dit erg vermakelijk is
Ja , hij is haske jaloersquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vannacht had hij het ook al over dat jongetje
Wist je ook al dat ze niet tussen Jeff en Kim D in wil komen?quote:
Ja , ze gunt het zequote:Op zondag 6 november 2022 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist je ook al dat ze niet tussen Jeff en Kim D in wil komen?
De kwakt straks op bed en is outquote:Op zondag 6 november 2022 16:11 schreef ChocoFan het volgende:
Het lukt kim d niet om haar mond gedeelte goed schoon te krijgen, zit helemaal onder de uitgewreven lippenstift. Ze is tegen zichzelf aan het lullen.
Ik denk dat als ie naast Jeff staat Jeff misschien wel het jongetje isquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jef hard kan rennenquote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die gaat out ja, omg ze wrijft de lippenstift er weer af met een droog doekie, haar gezicht nog verder onderquote:Op zondag 6 november 2022 16:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
De kwakt straks op bed en is out
En dat ze respect heeft?quote:Op zondag 6 november 2022 16:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wist je ook al dat ze niet tussen Jeff en Kim D in wil komen?
Omdat het een lul is en kim k dat te graag wil.quote:Op zondag 6 november 2022 16:12 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom gaat Marciano niet wat liever om de nek van Kim K hangen? Wel naar Wendy enzo..
Als het kan dadelijk nog eentjequote:Op zondag 6 november 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
En morgen allemaal slecht!!!
Hup eliminatie
OMG dat zou geweldig zijn of iig een flinke beweeg opdracht en vroeg, heel vroeg.quote:Op zondag 6 november 2022 16:12 schreef greysbones het volgende:
En morgen allemaal slecht!!!
Hup eliminatie
8 uurquote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
OMG dat zou geweldig zijn of iig een flinke beweeg opdracht en vroeg, heel vroeg.
Jawel hoorquote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef lojanda het volgende:
Jeff heeft geen idee wat Zoë eigenlijk wil zeggen
Verstandig, minder enkelbreek gevaar.quote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. heeft hakken verruild voor kisten
dat vind ik dus een stuk goorder dan Erik die met zijn vinger de kruimeltjes van zijn bord haaltquote:
combat-modequote:Op zondag 6 november 2022 16:13 schreef Deisyy het volgende:
Kim D. heeft hakken verruild voor kisten
Hij mag wel ietsie pietsie duidelijker zijnquote:Op zondag 6 november 2022 16:14 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel werk Sjeffie nog heeft om Zowie "beschaaft" weer terug in haar zeikerige hoek te trappen..
Leent hier en daar watquote:Op zondag 6 november 2022 16:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Verstandig, minder enkelbreek gevaar.
Ze is nu spullen aan het pakken van anderen geloof ik om haar gezicht schoon te krijgen.
Nou inderdaadquote:Op zondag 6 november 2022 16:14 schreef Verida het volgende:
[..]
dat vind ik dus een stuk goorder dan Erik die met zijn vinger de kruimeltjes van zijn bord haalt
Nou ik vind dat hij wel erg veel ruimte laat.quote:Op zondag 6 november 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag wel ietsie pietsie duidelijker zijn
Daar had SjefLul eerder geen moeite meer als het om KimD ging...quote:Op zondag 6 november 2022 16:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij mag wel ietsie pietsie duidelijker zijn
Daar zat een heleboel gevoel achterquote:Op zondag 6 november 2022 16:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daar had SjefLul eerder geen moeite meer als het om KimD ging...
quote:Op zondag 6 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Kim boos ?
Iedereen zit tegen Tiano te schuren
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 november 2022 16:17 schreef puzziepie het volgende:
Kim boos ?
Iedereen zit tegen Tiano te schuren
[ afbeelding ]
Dat wordt neuken met Martin vanavondquote:Op zondag 6 november 2022 16:17 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
goffer en ff in de camera kijken ook
Ssssttt niet hardop uitsprekenquote:Op zondag 6 november 2022 16:18 schreef maily het volgende:
Nog even en het beeld gaat op zwart denk ik
Kan bijna niet anders, kijk nu dan.quote:Op zondag 6 november 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat wordt neuken met Martin vanavond
Nou nee, want Mexx wilde hem zoenen en hij zei niet doen, x 10quote:Op zondag 6 november 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
Die tent is gesloten vandaagquote:Op zondag 6 november 2022 16:18 schreef engine het volgende:
[..]
whut???quote:Op zondag 6 november 2022 16:18 schreef juul. het volgende:
Kim K boos, Wendy zit tegen Marciano aan te schuren en vervolgens vraagt Marciano of hij mag zoenen met Djedi
Ik vind het vet geinig, nu kensy mexx aan het bereiden en kim d met kont tegen djedi op andere streamquote:
Ik ben het niet altijd met je bewoording eens.. maar hier kan ik me volledig in vinden ....quote:Op zondag 6 november 2022 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Kunnen we het al over Hoerengedrag hebben vwbt Zowie?
[ afbeelding ]
Eens met je, gedraagt zich verschrikkelijk. Slettebak.quote:Op zondag 6 november 2022 16:19 schreef 5thencounter het volgende:
Kunnen we het al over Hoerengedrag hebben vwbt Zowie?
[ afbeelding ]
Ohhw wacht. ze bood zich aan.. gratis is natuurlijk geen Hoerquote:Op zondag 6 november 2022 16:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben het niet altijd met je bewoording eens.. maar hier kan ik me volledig in vinden ....
het is fantastischquote:Op zondag 6 november 2022 16:21 schreef HappyCharly het volgende:
Wat een lol dat wij dit allemaal kunnen zien..
Ik heb ook een enorme hekel aan dronken mensen. Niet om aan te zien.quote:Op zondag 6 november 2022 16:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hekel aan dronken mensen en zie dat als een eigen keus
Neemt niet weg dat dit erg vermakelijk is
How lowwwww can you goooooquote:Op zondag 6 november 2022 16:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ook een enorme hekel aan dronken mensen. Niet om aan te zien.![]()
Een beetje aangeschoten is nog wel gezellig maar dit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |