Hier zitten ze daar allemaal op te wachtenquote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Was-beer het volgende:
Mexx tegen KimD: niet teveel drinken want dan ga je dadelijk met Jeffrey..
Wat ergquote:Op zondag 6 november 2022 14:50 schreef D. het volgende:
[..]
Ja. Denk dat ie niet gewend is aan normale porties eten en een normaal gewicht
Hij vertelde in het begin ook vol trots dat ie bij meerdere AYCE restaurants niet meer welkom was
En nu heeft ie moeite met evenwicht omdat ie gewend is achterover te moeten lopen met zijn buik
Zo romantischquote:Op zondag 6 november 2022 14:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hier zitten ze daar allemaal op te wachten
quote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Was-beer het volgende:
Mexx tegen KimD: niet teveel drinken want dan ga je dadelijk met Jeffrey..
Dat gaan ze niet pikken hoop ik.quote:Op zondag 6 november 2022 14:54 schreef Was-beer het volgende:
Martin wil even een pauze inlassen zodat niet alle drank direct op is
Omg is t weer zo verquote:Op zondag 6 november 2022 14:50 schreef puzziepie het volgende:
Maddy wil dinnetjes zijn , weet heel veel geheimpjes van iedereen maar gaat niets zeggen
Yeah right
Enerzijds wellicht gemeend maar anderzijds wil ze Jeffrey openhouden voor als Martin niks gaat wordenquote:
Ik voel ook dat jij aangesproken wordt.quote:
De cocktailmakers zijn constant aan het werk ja en de rest slaat de ene na de andere cocktail achter over, een beetje jammer dat het zo is opgezetquote:Op zondag 6 november 2022 14:55 schreef lojanda het volgende:
Nou vind het maar een ongezellig cocktailfeestje.. geen muziek en de helft staat in de keuken. Niet echt een gezellige sfeer daar.
Op momenten zoals deze kun je allerlei zinnigs zeggen wat je wil maar je zal volledig genegeerd wordenquote:
Doen die cocktailmakers dan niet ook 1 zelf weg tikken iedere keer, zou ik wel doen dan.quote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De cocktailmakers zijn constant aan het werk ja en de rest slaat de ene na de andere cocktail achter over, een beetje jammer dat het zo is opgezet
Ik weet niet of ze daar aan toe komen als ze 25 zuipschuiten moeten bedienenquote:Op zondag 6 november 2022 14:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doen die cocktailmakers dan niet ook 1 zelf weg tikken iedere keer, zou ik wel doen dan.
Oh dat klopt ook wel ja.quote:Op zondag 6 november 2022 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Op momenten zoals deze kun je allerlei zinnigs zeggen wat je wil maar je zal volledig genegeerd worden
Verslavingsgevoelig??quote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef spapaars het volgende:
GJ aan het afwassen, ook niet helemaal goed bij z´n hoofd.
Ik zou tijd maken, gewoon extra glas en gelijk na het rondje atten.quote:Op zondag 6 november 2022 14:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of ze daar aan toe komen als ze 25 zuipschuiten moeten bedienen
Ja en ook omdat ze al zolang zonder zittenquote:
Ja is echt slecht bedachtquote:Op zondag 6 november 2022 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De cocktailmakers zijn constant aan het werk ja en de rest slaat de ene na de andere cocktail achter over, een beetje jammer dat het zo is opgezet
Nog geen 2 uur dusquote:Op zondag 6 november 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano : Kim, je gaat wel rustig doen he... het is 4 uur...
Kim : Het is nog lang geen 4 uur, nog niet eens op de helft!
Voor drank weet ik niet maar wel zwaar gokverslaafd geweestquote:
Vast niet voor de voorkantquote:Op zondag 6 november 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
Kim k is ooit gevraagd voor een video clip
Voor domme blondjes??quote:Op zondag 6 november 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
wat een gezemel van die tiano, ze mag ook niksquote:Op zondag 6 november 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Begrijp hem wel want vrouwen kunnen roekeloos zijn met drank en dan maak je je als man zijnde toch wel even bezorgdquote:Op zondag 6 november 2022 15:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Voor Baby got back zekerquote:Op zondag 6 november 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp hem wel want vrouwen kunnen roekeloos zijn met drank en dan maak je je als man zijnde toch wel even bezorgd
Wie weet, iets van een rap clip iig en wat D. ook zei, vast niet voor de voorkant ook, dus voor haar blonde achterkant dan maar ja.quote:
Ik wilde net iets soortgelijks typenquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Mexx roept de hele tijd dat ze stil moeten zijn omdat ze aan het roken zijn, maar ze heeft zelf het hoogste woord
Als man of man zijndequote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Begrijp hem wel want vrouwen kunnen roekeloos zijn met drank en dan maak je je als man zijnde toch wel even bezorgd
Hu hu huquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zo beginnen p0rn0filmpjes meestalquote:Op zondag 6 november 2022 15:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ze heeft geen tieten, dat zou haar meer moeten opvallen...quote:Op zondag 6 november 2022 15:00 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja en ook omdat ze al zolang zonder zittenen ze zo blij zijn ermee, dan gaat het hard voor hun.
![]()
Kim k zegt, ik heb zo'n bolle buik in dit jurkje![]()
Oh en er achteraan, komt door de drank.
quote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft geen tieten, dat zou haar meer moeten opvallen...![]()
[ afbeelding ]
Ja wanneer heeft ze dat niet, die tettert de hele dagquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Deisyy het volgende:
Mexx roept de hele tijd dat ze stil moeten zijn omdat ze aan het roken zijn, maar ze heeft zelf het hoogste woord
Zie alhierquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Kim K en ik hebben er al 8 op
Kim K: Dat moeten we niet zeggen
Kim K heeft al een groeiend buikjequote:Op zondag 6 november 2022 15:05 schreef Deisyy het volgende:
Het lijkt Mirthe wel vet als er een kind geboren wordt daar
Ja gelukkig gaan mannen er heel anders mee omquote:Op zondag 6 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Hebberige rot meidenquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Deisyy het volgende:
Mexx: Kim K en ik hebben er al 8 op
Kim K: Dat moeten we niet zeggen
quote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kim K heeft al een groeiend buikje
Of ze liegt en heet Mexxocchioquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : ze worden met de minuut groter, ik moet bijna huilen...
KimK : Je tieten?
Mexx : Ja ... ongesteld...
Nee joh, het jurkje van Wendy is kleuriger en korterquote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Zelfde pakje als Wendy incl laarsjes
Jeff kan toch gewoon nog een pot bestellen.quote:Op zondag 6 november 2022 15:06 schreef ChocoFan het volgende:
rokersdrama, wendy gaat nog maar halve sigaretten draaien en alleen hijsjes uitdelen.
In het naaiatelier van Ali Bquote:Op zondag 6 november 2022 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dat zou me ook weer niet verbazen als het zoiets was maar ze dat niet doorhad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |