Soms zie je hem in het lijstje sraan en dan zakt ue weer weg ...quote:Op zondag 26 maart 2023 12:20 schreef heywoodu het volgende:
Oh, transponderprobleem, hij rijdt nog wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Staphorst.quote:
En een DNFquote:
Niet zijn schuld dit keer,quote:
Er zijn ook wel vragen of dit houdbaar is op lange termijn. Maar Dorna gaat vast niet halverwege het seizoen iets veranderen,quote:Op zondag 26 maart 2023 11:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach, het voordeel van dit systeem is dat er tijd zat is om ook weer punten terug te pakken. Maar wel zuur ja.
Het is ook gewoon veel minder leuk, uiteindelijk. Tuurlijk, er was spektakel zat en an sich was het een leuke race, maar het voelt allemaal niet zo belangrijk. Meer als een NBA-wedstrijd, waar je er honderdmiljoen van hebt in een jaar en waar elke individuele wedstrijd dus niet echt van belang is en meer voor het spektakel is. Val je een keer, tja, helaas pindakaas, maar voor het kampioenschap maakt het al met al niet zo heel veel uit.
Neuh, en het zal ongetwijfeld wat meer inkomsten opleveren, want meer reclames enzo, dus ja...ik zie het eigenlijk ook niet meer verdwijnenquote:Op zondag 26 maart 2023 13:34 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er zijn ook wel vragen of dit houdbaar is op lange termijn. Maar Dorna gaat vast niet halverwege het seizoen iets veranderen,
Mwoah, dat laatste weet ik niet zeker. Het probleem is dalende kijkcijfers en dalende ticket sales. De sprint races zijn om die reden geļntroduceerd, maar als het niet houdbaar blijkt dan zal Dorna zich achter de oren krabben (veel gewonden, missende rijders en veel replacements etc.). Dit lost het initiėle probleem niet op (nieuw publiek aantrekken).quote:Op zondag 26 maart 2023 13:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Neuh, en het zal ongetwijfeld wat meer inkomsten opleveren, want meer reclames enzo, dus ja...ik zie het eigenlijk ook niet meer verdwijnen
Goei ventje, tevreden met P12 maar uitspreken dat je meer en beter wilt direct na je eerste GP punten. Zit een goede kop op, zie ik nog wel in staat tot meer.quote:Op zondag 26 maart 2023 12:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Staphorst.
Komt heerlijk nuchter over ja, mooi man
Dat geldt helaas voor zoveel sporten, maar dan zetten ze de wijzigingen toch door. Ik bedoel, om met snelwandelen even een andere uiterste te nemen: de 50km, een epische strijd, is de nek omgedraaid en vervangen door de net-niet 35km. Alsof mensen die de 50km snelwandelen niks vonden nu ineens denken "hey, maar 35km, dįįr ga ik wel eens even 2,5 uur voor zitten!".quote:Op zondag 26 maart 2023 13:57 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Mwoah, dat laatste weet ik niet zeker. Het probleem is dalende kijkcijfers en dalende ticket sales. De sprint races zijn om die reden geļntroduceerd, maar als het niet houdbaar blijkt dan zal Dorna zich achter de oren krabben (veel gewonden, missende rijders en veel replacements etc.). Dit lost het initiėle probleem niet op (nieuw publiek aantrekken).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |