rode lippenstift is echt heel onhandig met al dat drinken zo...quote:Op zondag 6 november 2022 13:59 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d ook hoge hakken aan en rode lippenstift.
Halfbakken compliment dusquote:Op zondag 6 november 2022 14:01 schreef HappyCharly het volgende:
Kim stapt de kamer uit. Jeff: zoho! Doe eens een rondje
Weet je wel welk glas van jou is.quote:Op zondag 6 november 2022 14:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
rode lippenstift is echt heel onhandig met al dat drinken zo...
Hij zei ook nog iets van dat ziet er knap uitquote:
Dat heb ik niet gehoord, Kim D. dan misschien ook niet. Dames houden natuurlijk wel van duidelijke complimenten en niet van die vagequote:Op zondag 6 november 2022 14:04 schreef engine het volgende:
[..]
Hij zei ook nog iets van dat ziet er knap uit
Zeur niet, ze krijgen alcohol en hebben hopelijk geen rem en dan ellende erna, goede streams voor ons en daar gaat het om.quote:Op zondag 6 november 2022 14:07 schreef freaky40 het volgende:
Wat een sfeerloze bende, geen tropisch muziekje en zulks. Sowieso een coctailparty overdag. Dat is alleen maar leuk met goed weer buiten.
Maar het ging niet expresquote:Op zondag 6 november 2022 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Jeff houdt het kort
Komende drie uur gaan ze een onvergetelijke middag tegemoed
Om 17 uur is het over en moeten de spullen worden ingeleverd
10,000 euro boete als niet alles ingeleverd wordt en een gele kaart voor degene die iets achterhoudt
Ik zeg wat ik er van vind. Dat jij dat zeuren vind is jouw probleem gast.quote:Op zondag 6 november 2022 14:08 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeur niet, ze krijgen alcohol en hebben hopelijk geen rem en dan ellende erna, goede streams voor ons en daar gaat het om.
Ik hoor het nadir zeggen. Die fles kwam per ongeluk in zijn kast. Deed hij niet express echt niet.quote:
Anders is hun hol te zien op een gegeven moment, ik vind het ook irri hoor maar snap het wel, daarom snap ik weer niet waarom ze van die korte aantrekken want dan loop je dus heel de tijd voor lul omdat je loopt te trekken eraan.quote:Op zondag 6 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wel heel irritant dat de vrouwen met korte jurkjes/ rokjes die dingen coooontiiiinuuuu omlaag trekken
Oh ok hoor, is goed broer, rustig aan pik.quote:Op zondag 6 november 2022 14:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg wat ik er van vind. Dat jij dat zeuren vind is jouw probleem gast.
Ze kan niet eens tellen en ik denk dat ze snel uitschiet qua hoeveelheidquote:
McDonald'squote:Op zondag 6 november 2022 14:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jahaaa maaahaaaar die heeft in de horeca gewerkt he, dit zegt ze zelf erg vaak.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het nadir zeggen. Die fles kwam per ongeluk in zijn kast. Deed hij niet express echt niet.
Ja ik bedoelde eigenlijk: trek dan een rokje van 5 cm langer aanquote:Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Anders is hun hol te zien op een gegeven moment, ik vind het ook irri hoor maar snap het wel, daarom snap ik weer niet waarom ze van die korte aantrekken want dan loop je dus heel de tijd voor lul omdat je loopt te trekken eraan.
Kim niet, die trekt 'm juist steeds omhoogquote:Op zondag 6 november 2022 14:08 schreef HappyCharly het volgende:
Wel heel irritant dat de vrouwen met korte jurkjes/ rokjes die dingen coooontiiiinuuuu omlaag trekken
Had niet in de gaten dat het gin was. Water dacht hij.quote:Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoor het nadir zeggen. Die fles kwam per ongeluk in zijn kast. Deed hij niet express echt niet.
Zit een maatbeker bij, dan moet t wel goedkomenquote:Op zondag 6 november 2022 14:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze kan niet eens tellen en ik denk dat ze snel uitschiet qua hoeveelheid
En een wat losser zittend rokje zodat ie niet omhoog kruipt. Maar ja, tis nou eenmaal zo.quote:Op zondag 6 november 2022 14:10 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja ik bedoelde eigenlijk: trek dan een rokje van 5 cm langer aan
Da's haar vaste uitdrukkingquote:Op zondag 6 november 2022 14:10 schreef Deisyy het volgende:
Heeft Esther er geen zin in? Ze zit met een sippe smoel op de bank.
Daar moet je weer voor kunnen lezenquote:Op zondag 6 november 2022 14:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zit een maatbeker bij, dan moet t wel goedkomen
De schuld van de gin, waarom is hij niet gekleurd dan had hij het kunnen zien die arme Nadirquote:Op zondag 6 november 2022 14:10 schreef engine het volgende:
[..]
Had niet in de gaten dat het gin was. Water dacht hij.
Nou, dat kan ze wel anders vraagt ze andere welquote:
Alle flessen moeten ingeleverd worden om 17:00h.. niets over overgieten in siroopflessen.. ( Nadier's Specialiteit...quote:Op zondag 6 november 2022 14:10 schreef freaky40 het volgende:
Als ze goed en wel een cocktail hebben gemaakt is het al 17.00 uur...
Voor de showquote:Op zondag 6 november 2022 14:12 schreef D. het volgende:
Waarom slaat Martin op de kroonkurk voor ie het flesje opent?
Ze heeft er al 1, zit haar lekker dwarsquote:Op zondag 6 november 2022 14:13 schreef Deisyy het volgende:
Zoe: Op een gele kaart! Oh nee toch niet
Sneller zat wordenquote:Op zondag 6 november 2022 14:13 schreef Deisyy het volgende:
Zoe doet geen cocktail, maar een shotje?
De Martin showquote:
Ik ook een beetje ordi ookquote:
Vast wel. We gaan het zien.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 14:20 schreef ChocoFan het volgende:
Erik drinkt iets roods, met rietje? zonder alcohol dan zeker
Als ie niet wil luisteren dan verleid ik hem toch gewoon.quote:Op zondag 6 november 2022 14:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
komt door de lengte. Maar het heeft effect op Jeff
Djedi en alcohol gaan niet zo goed samen, vertelde ze laatst.quote:
Ah, verstandig danquote:Op zondag 6 november 2022 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Djedi en alcohol gaan niet zo goed samen, vertelde ze laatst.
Mooi, morgen dus een jankende djedi en een blije ruben omdat mevrouw dan vreemd gaat door de alcoholquote:Op zondag 6 november 2022 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Martin erin heeft gedaanquote:
Stiekem toch alcoholquote:Op zondag 6 november 2022 14:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat Martin erin heeft gedaan
voorlopig heeft ze nu een alcoholvrije cocktail, dus dat zie ik nog niet gebeurenquote:Op zondag 6 november 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, morgen dus een jankende djedi en een blije ruben omdat mevrouw dan vreemd gaat door de alcohol
Dan wordt ze agressief, vertelde zequote:Op zondag 6 november 2022 14:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
why?quote:Op zondag 6 november 2022 14:22 schreef Harry het volgende:
Erik: ik kreeg in maart te horen dat ik niet meer mag drinken.
Kon wel eens een gamechanger zijn, als Febo de Grote Werken van Sjeffie waardeert en geld blijft strooien voor dit soort "Evenementen"quote:Op zondag 6 november 2022 14:22 schreef freaky40 het volgende:
Febo Isaac wat zijn 'ze' (Febo) toch goed voor ons...
Yep! Goed dat ze het dan niet doetquote:Op zondag 6 november 2022 14:23 schreef juul. het volgende:
[..]
Dan wordt ze agressief, vertelde ze
laats
quote:Op zondag 6 november 2022 14:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
voorlopig heeft ze nu een alcoholvrije cocktail, dus dat zie ik nog niet gebeuren
Ze wordt agressief vertelde ze van de week..quote:Op zondag 6 november 2022 14:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Mooi, morgen dus een jankende djedi en een blije ruben omdat mevrouw dan vreemd gaat door de alcohol
Omdat zijn lever naar de klote is, ik dacht door heel veel energy drankjes te drinken vroeger. iig niet door alcoholquote:
erik???quote:Op zondag 6 november 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Omdat zijn lever naar de klote is, ik dacht door heel veel energy drankjes te drinken vroeger. iig niet door alcohol
Volgens mij zijn alleen Djedi, Erik en GJ alcoholvrijquote:
Oeh dat zou ook leuk kunnen zijn aan de andere kant niet want gegarandeerd sl tijd dan.quote:Op zondag 6 november 2022 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze wordt agressief vertelde ze van de week..
Mocktailquote:Op zondag 6 november 2022 14:25 schreef lojanda het volgende:
Zit Erik nu aan een cocktail of een mocktail? Kan me niet voorstellen dat hij aan de alcohol zit.
Goedemiddag
Laten we dan Djedi aan Erik koppelenquote:Op zondag 6 november 2022 14:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, drama fanRuben vind ik echt een lul.
Ja erik ja, die zijn lever werkt niet goed meer of zoiets, mag iig absoluut geen alcohol, maar drinkt ie toch niet zei hij toen.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
JW rijdt gewoon met de auto naar huis als hij heeft gezopen
Klootzak.quote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Dat zou ik ook echt verwachten van hem. Kan echt niet met drank op achter het stuurquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Dat ie zijn auto maar total loss mag rijden de eerstvolgende keerquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Waarom verbaasd me dat niet. Met zijn 40 bier in de weekquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
Dan hoop ik tegen een boom en niet tegen een andere auto.quote:Op zondag 6 november 2022 14:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat ie zijn auto maar total loss mag rijden de eerstvolgende keer
(omdat lichamelijk letsel toewensen 'not done' is)
Roken moet ook gebeuren.quote:Op zondag 6 november 2022 14:29 schreef Deisyy het volgende:
Gezellig hoor, cocktailparty en er staan al twee buiten
En Mirthe schijntquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef lojanda het volgende:
Erik zit ook weer aan een stuk door te eten, bang dat hij iets tekort komt. Sommige daar zijn zo hebberigNadier kan dat ook altijd zo.
Ja, uiteraardquote:Op zondag 6 november 2022 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen een boom en niet tegen een andere auto.
Ja dat is ook zo’n hebberig iemand, bah vreselijke mensenquote:
Zonde van de boom.quote:Op zondag 6 november 2022 14:30 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan hoop ik tegen een boom en niet tegen een andere auto.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, uiteraard
Nouja, liever een lantaarnpaal, want anders zonde van die boom
De rest zuipt, dus ze zijn allemaal hebberigquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef lojanda het volgende:
Erik zit ook weer aan een stuk door te eten, bang dat hij iets tekort komt. Sommige daar zijn zo hebberigNadier kan dat ook altijd zo.
Erik is niet hebberig, die is begaan met zijn gezondheid en probeert zo snel mogelijk weer op gewicht te komenquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef lojanda het volgende:
Wat een loserquote:Op zondag 6 november 2022 14:27 schreef puzziepie het volgende:
dagquote:Op zondag 6 november 2022 14:33 schreef Korak het volgende:
ze beginnen te schreeuwen, tijd om dag te zeggen
Vind ik wel meevallen en ze hebben ook niet zo veel tijd hčquote:Op zondag 6 november 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De rest zuipt, dus ze zijn allemaal hebberig
Ze liep al twee cocktails achterquote:Op zondag 6 november 2022 14:33 schreef Was-beer het volgende:
Zoe is al snel gestopt met cocktails maken
Erik zit nog steeds aan zijn eerste drankje, sommigen zijn al aan hun derde cocktail toe, waarom is Erik dan hebberiger?quote:Op zondag 6 november 2022 14:34 schreef lojanda het volgende:
[..]
Vind ik wel meevallen en ze hebben ook niet zo veel tijd hčiedereen drinkt en eet nu maar sommige zie ik echt graaien en bang zijn dat ze iets tekort komen of dat een ander iets meer heeft.. want stel je voor zeg
Ik zie dat anders, en hij zit echt niet in de gevaren zone hoor, hij gaat niet dood van de honger. Voor mij gaat hij echt wel overdreven te werk met continu graaien en borden uitlikken.quote:Op zondag 6 november 2022 14:33 schreef D. het volgende:
[..]
Erik is niet hebberig, die is begaan met zijn gezondheid en probeert zo snel mogelijk weer op gewicht te komen
Welke Kim?quote:Op zondag 6 november 2022 14:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk geen ruzie door kim flapuit... want ze ka niet tegen alcohol..
Hoezo hopelijk geen ruzie. Hopelijk komt er wel ruzie!quote:Op zondag 6 november 2022 14:35 schreef HappyCharly het volgende:
Hopelijk geen ruzie door kim flapuit... want ze ka niet tegen alcohol..
Dat was precies wat zij dachtquote:Op zondag 6 november 2022 14:36 schreef D. het volgende:
[..]
Het moet niet ten koste gaan van eigen consumptie
Ja echt afschuwelijk dat jurkjequote:Op zondag 6 november 2022 14:34 schreef Setje72 het volgende:
Vind Kim erg sletterig met dat jurkje en die rooie smoel
Hij maakt zich wel oprecht zorgen, dus als jij het anders ziet zie je het verkeerdquote:Op zondag 6 november 2022 14:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik zie dat anders, en hij zit echt niet in de gevaren zone hoor, hij gaat niet dood van de honger. Voor mij gaat hij echt wel overdreven te werk met continu graaien en borden uitlikken.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Hoezo hopelijk geen ruzie. Hopelijk komt er wel ruzie!
Erik en Djedi drinken ook geen alcohol.quote:Op zondag 6 november 2022 14:37 schreef Sestra666 het volgende:
is GJ de enige die niet drinkt? of was hij dat niet
Ik heb het over het eten niet over het drinken, en in zijn situatie kan hij maar beter niet teveel drinken als er alcohol in zit. Je ziet hem alleen maar naar de schaaltjes kijken. Hij heeft zijn mond nog vol en hij kijkt al wat kan ik zo weer pakkenquote:Op zondag 6 november 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Erik zit nog steeds aan zijn eerste drankje, sommigen zijn al aan hun derde cocktail toe, waarom is Erik dan hebberiger?
Nee ligt niet aan jou, wendy heeft veel uitgeleend heb ik eerder gelezen.quote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Ligt het aan mij of hebben een heleboel vrouwen de kleding van Wendy aan?
Ja kloptquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Dat ligt niet aan jouquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Behalve Estherquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Nou Moira niet hoorquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Ligt niet aan jouquote:Op zondag 6 november 2022 14:38 schreef Kakadylo het volgende:
Hij zei net ook toen hij door het rietje dronk ,zo daar moet je hard aan zuigen zo kan je het wel leren.quote:
Dat is met twee maten metenquote:Op zondag 6 november 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het over het eten niet over het drinken, en in zijn situatie kan hij maar beter niet teveel drinken als er alcohol in zit. Je ziet hem alleen maar naar de schaaltjes kijken. Hij heeft zijn mond nog vol en hij kijkt al wat kan ik zo weer pakken
Hij had al wel aangekondigd dat ie ging snaaien en dat doet ie dus ook, verder boeit het me niet als ik hem maar niet zie likkenquote:Op zondag 6 november 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik heb het over het eten niet over het drinken, en in zijn situatie kan hij maar beter niet teveel drinken als er alcohol in zit. Je ziet hem alleen maar naar de schaaltjes kijken. Hij heeft zijn mond nog vol en hij kijkt al wat kan ik zo weer pakken
quote:Op zondag 6 november 2022 14:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Hij zei net ook toen hij door het rietje dronk ,zo daar moet je hard aan zuigen zo kan je het wel leren.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had al wel aangekondigd dat ie ging snaaien en dat doet ie dus ook, verder boeit het me niet als ik hem maar niet zie likken
quote:Op zondag 6 november 2022 14:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij had al wel aangekondigd dat ie ging snaaien en dat doet ie dus ook, verder boeit het me niet als ik hem maar niet zie likken
Het lijkt wel alsof dat kledingstuk achterstevoren zit maar dat zal wel weer mode zijnquote:Op zondag 6 november 2022 14:34 schreef Setje72 het volgende:
Vind Kim erg sletterig met dat jurkje en die rooie smoel
Erik ook geen alcohol en djedi wil ook niet geloof ik en eunice weet ik ook niet of ze alcohol gaat drinken, verder zijn we berend kwijt, oh wacht, ik zie hem nu buiten, maar die drinkt dus ook geen alcohol hoor ik nu. Isaac heeft hem dingen gebracht, wel lief.quote:Op zondag 6 november 2022 14:37 schreef Sestra666 het volgende:
is GJ de enige die niet drinkt? of was hij dat niet
Als ze het achterstevoren aan had had ze aardig wat inkijk aan de voorkant gehadquote:Op zondag 6 november 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof dat kledingstuk achterstevoren zit maar dat zal wel weer mode zijn
Misschien is het daar wel tijd voorquote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Berend dus gevonden, hij is niet stiekem afgevoerd.
Ze maken ondertussen zelf genoeg tering herrie dus niet echt nodig.quote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
Een feestje zonder muziek hoe bedenk je het?
leave berend alonequote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef spapaars het volgende:
Nadir mag duwend aan de brancard met Berend erop zo de poort uit.
Beter gaat hij lekker naar huis toe Berend. Vliegende start gemaakt, maar het is nu een dood vogeltje...quote:
Isaac is een zorgzaam typequote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef lojanda het volgende:
Das lief van Isaac om voor Berend een drankje en een llekker bordje eten te geven
Het feit dat hij het verteld zegt al genoeg. Vast zon type die als hij gepakt wordt een bijdehante bek heeft tegen de politie: ga boev'n vang'n)quote:Op zondag 6 november 2022 14:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zou ik ook echt verwachten van hem. Kan echt niet met drank op achter het stuur
Gelukkigquote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef ChocoFan het volgende:
Berend dus gevonden, hij is niet stiekem afgevoerd.
Dat die jongen niet naar huis gaat?quote:Op zondag 6 november 2022 14:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Ah dit vind ik wel sneu. Waarom zondert hij zich zo af
Ja echt FEBO !!! Gooi er gauw wat muziek in want dit geschreeuw is niet om aan te horenquote:Op zondag 6 november 2022 14:42 schreef Kakadylo het volgende:
Een feestje zonder muziek hoe bedenk je het?
zou me doodschamenquote:Op zondag 6 november 2022 14:43 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het feit dat hij het verteld zegt al genoeg. Vast zon type die als hij gepakt wordt een bijdehante bek heeft tegen de politie: ga boev'n vang'n)
Zou sneu zijn voor Kimquote:Op zondag 6 november 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Komt zeker wel goed...
[ afbeelding ]
Omdat hij zich nog steeds zich voelt, denk ik.quote:Op zondag 6 november 2022 14:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Drie weken ziek. Dan ga je toch zeker naar huis?quote:Op zondag 6 november 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat hij zich nog steeds zich voelt, denk ik.
Na het gesprek van vannacht krijg ik hier een eng gevoel vanquote:Op zondag 6 november 2022 14:44 schreef 5thencounter het volgende:
Komt zeker wel goed...
[ afbeelding ]
waarom, dan zit je thuis ziek.. nu nog kans op geldquote:Op zondag 6 november 2022 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Drie weken ziek. Dan ga je toch zeker naar huis?
Kan toch niet zo zijn dat hij niets hoeft te doen want ziek ( net als over de muur) En hij geen eliminatieproef hoeft te doen.quote:Op zondag 6 november 2022 14:43 schreef Was-beer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Little house on the prairie meets Playboy mansion
Tja dat lijkt mij ook, ik heb ook nog niets over de uitslag van zijn bloedonderzoek gehoord.quote:Op zondag 6 november 2022 14:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Drie weken ziek. Dan ga je toch zeker naar huis?
[..]
Hij zal thuis mogelijk niets hebben. Dat kan.quote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
waarom, dan zit je thuis ziek.. nu nog kans op geld
Hypochonder ja?quote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ie het zichzelf een beetje heeft aangepraat
Niks gevonden en daar was Berend niet blij mee, want nu weet hij nog niks.quote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat lijkt mij ook, ik heb ook nog niets over de uitslag van zijn bloedonderzoek gehoord.
Hij zei van de week tegen Alicia (?) dat daar niks uit was gekomenquote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tja dat lijkt mij ook, ik heb ook nog niets over de uitslag van zijn bloedonderzoek gehoord.
Wat wasxde uitslag van het bloedonderzoek?quote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef D. het volgende:
[..]
Heb ook het idee dat ie het zichzelf een beetje heeft aangepraat
[..]
Niks gevonden en daar wastie niet blij mee. Nu weet hij nog niks.quote:Op zondag 6 november 2022 14:48 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat wasxde uitslag van het bloedonderzoek?
Tot nu toe houdt Sjeffie zijn stiff upper lip ja.. maar voor hoelang, ook aan zijn "Baasspelen" komt een eind over 3 weken, of 'ie dat PopiePotverteren gaat vohouden, en wie zijn vrienden zijn als dat opdroogtquote:Op zondag 6 november 2022 14:46 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Na het gesprek van vannacht krijg ik hier een eng gevoel van
Jawel hij weet nu dat er niets gevonden isquote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks gevonden en daar was Berend niet blij mee, want nu weet hij nog niks.
Ik denk dat hij vooral ziek is door het snelle en vele afvallen. Waar de koorts dan vandaan komt weet ik niet tenzij dat gewoon een soort aanvalletjes zijn zoals een overgang van vrouwen omdat hij nu een zwaar tekort heeft aan iets wat ie buiten dagelijks eet of drinkt.quote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Niks gevonden en daar was Berend niet blij mee, want nu weet hij nog niks.
Daar heeft hij wel wat over gezegd ,maar daar niet echt iets uitgekomen .quote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bloempjes, ruches, hooggesloten, cowboylaarsjesquote:Op zondag 6 november 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vind de outfit van Wendy helemaal niet Kleine Huis-achtig
Het is in ieder geval wel besmettelijk want Ruben had dit ook...en nog steeds...quote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jawel hij weet nu dat er niets gevonden is
ik wist niet dat hij de uitslag had, dan is het misschien toch hypochondrie.
Ja. Denk dat ie niet gewend is aan normale porties eten en een normaal gewichtquote:
dan moet ie inderdaad maar naar huisquote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar heeft hij wel wat over gezegd ,maar daar niet echt iets uitgekomen .
Je kan niet een jaar lang in bed liggen. Ik denk dat het voor hem uiteindelijk daar klaar is
Geen gekke dingen, voor alle zekerheid een fietsbroek eronder.quote:Op zondag 6 november 2022 14:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Ik vind de outfit van Wendy helemaal niet Kleine Huis-achtig
maar hij heeft ook steeds koorts... echt raar en is niet gezond zo snel zoveel afvallen denk ikquote:Op zondag 6 november 2022 14:51 schreef pingu66 het volgende:
Mischien heeft Berend afkick verschijnselen van zijn eten wat hij thuis deed. Ik bedoel hij was best dik. Nu geen chips,candybars,bier,friet,vet eten,etc.
Mexx weet hoe dat gaatquote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Was-beer het volgende:
Mexx tegen KimD: niet teveel drinken want dan ga je dadelijk met Jeffrey..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |