Daarom: Hup Groningen.quote:Op zondag 6 november 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
Door het slotje posten en dan niet eens een nieuwe TT maken.
Net als Aaron Carter.quote:Op zondag 6 november 2022 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom: Hup Groningen.
Paul is een smerig lui varken
quote:Op zondag 6 november 2022 13:13 schreef Scrummie het volgende:
En dan je modrechten misbruiken om een nieuwe TT te plaatsen.
Paul is af.
quote:Op zondag 6 november 2022 13:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Daarom: Hup Groningen.
Paul is een smerig lui varken
Gewoon kut ouders.quote:Op zondag 6 november 2022 13:11 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben ik de enige die Aaron Carter een irritant over het paard getild hoerenjong vond? Of mag je dat niet meer vinden nu hij dood is?????????? #dtv
Freddie Krüger mag wel tochquote:Op zondag 6 november 2022 13:17 schreef Paul het volgende:
Jongens dit is geen SHO, Aaron carter bespreken jullie maar daar he
quote:Op zondag 6 november 2022 13:17 schreef Paul het volgende:
Jongens dit is geen SHO, Aaron carter bespreken jullie maar daar he
Opgevolgd door een van de meest onderschatte trainersquote:Op zondag 6 november 2022 12:57 schreef LordVoldermort het volgende:
Het beste wat Sparta ooit is overkomen moet toch wel het vertrek van Fraser zijn geweest.
De beste speler ook.quote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk de goal van Scott Booth
Maak even het topic aan.quote:Op zondag 6 november 2022 13:21 schreef Zipportal het volgende:
Utrecht fans met bier en patat willen een strafschop.
Scott Boothquote:Op zondag 6 november 2022 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eindelijk de goal van Scott Booth
quote:Op zondag 6 november 2022 14:12 schreef RipCity het volgende:
Die gozer op espn onder de paraplu moet even op spraakles.
2-2quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
16:45 Ajax - PSV
Zeg het maar:
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:JR-Style-93
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:Lange_Lans
@:onlogisch
@:Sked
@:tong80
@:Mexicanobakker
@:Tarado
Zeg het maar:
@:Scrummie
Ziggo zond dat uit even terug, toen het in Nederland was. Geheid leuk om zelf te doen, maar als tv-kijker geen zak aan en niet eens behoorlijk te volgen door netten/hekwerk.quote:
Niemand neemt Paul serieus, maar ok.quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
2-2
Hetzelfde als Paul dus ik verander nog maar even.
3-3
Zeg het maar:
@:Scrummie 3-3
Ik vind dit wel erg kort dagquote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
1-2quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:fetX 2-2
Paul heeft dit al voorspeld.quote:Op zondag 6 november 2022 14:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit wel erg kort dag
Maar ik zeg 2-2
2-3quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:fetX 3-3
@:GGMM 2-1
@:Sked 1-2
quote:
French Corner gaat er weer voor zorgen dat vuile klootzak Cillessen erin staat bij ome Lowie.quote:
Ik heb daar ook een pittige mening over.quote:Op zondag 6 november 2022 14:36 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
French Corner gaat er weer voor zorgen dat vuile klootzak Cillessen erin staat bij ome Lowie.
Daar vind ik iets van.
Als je het veld zou opdelen in drie vlakken het meest aanvallende deelquote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Balherovering aanvallende derde
Ik snap deze statistiek niet helemaal.
Ik deel meestal het veld op in 4 zones.quote:Op zondag 6 november 2022 14:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je het veld zou opdelen in drie vlakken het meest aanvallende deel
Kijkt het een beetje leuk, nu je de spelers levensgroot voor je ziet?quote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Niet mijn probleemquote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik deel meestal het veld op in 4 zones.
Ik in twee.quote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik deel meestal het veld op in 4 zones.
Tegenwoordig verdelen spelers het veld vaak in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan proberen ze dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'zijn' zone, gaat hij erachter aan, en anders blijft hij er vanaf.quote:Op zondag 6 november 2022 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit ga ik niet lezenquote:Op zondag 6 november 2022 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegenwoordig verdelen spelers het veld vaak in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan proberen ze dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'zijn' zone, gaat hij erachter aan, en anders blijft hij er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 spelers alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan die speler. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 4-3-3 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
Begrijpelijk Lee > iedere Volendamse artiestquote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
Ze hebben Lee Towers in de rust afgezegd trouwens na kritiek van het eigen publiek
@:de_kraam en ik zijn woedend
Geen Gehaktbal in dat lijstje.quote:Op zondag 6 november 2022 14:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Tegenwoordig verdelen spelers het veld vaak in 4 fictieve rechthoekige zones. En dan proberen ze dus 1 zone te pakken en meestal valt het dan zo dat de andere spelers elk hun eigen zone hebben. Komt de bal in 'zijn' zone, gaat hij erachter aan, en anders blijft hij er vanaf.
Gaat lang niet altijd goed, en soms zit je ook in een team waarvan 3 van de 4 spelers alsnog door elkaar heen lopen en met z'n allen de bal op vliegen, maar dan ligt het in elk geval niet meer aan die speler. Als de organisatie goed is kan je ook gewoon 4-3-3 spelen, en als je tegenstander dat ook doet man op man, maar dat gebeurt maar zelden.
quote:Op zondag 6 november 2022 14:52 schreef Caland het volgende:
Ze hebben Lee Towers in de rust afgezegd trouwens na kritiek van het eigen publiek
@:de_kraam en ik zijn woedend
Dit is wel gewoon hands natuurlijk. Dit is echt wel meer dan schouder.quote:
5-0quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:Mexicanobakker 3-3
4-2quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
@:onlogisch 5-0
1-2quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
3-1quote:Op zondag 6 november 2022 14:16 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar:
Gaat ie lekker?quote:Op zondag 6 november 2022 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Danny Makkelie
Beroep: homo
Stukje parkeerplaatssex @:zipportal @:wereldgozer
https://www.voetbalprimeu(...)b-dat-toestaat-.html
Verkeerde kaaaaaaaaaant?quote:Op zondag 6 november 2022 16:22 schreef de_boswachter het volgende:
Danny Makkelie
Beroep: homo
Stukje parkeerplaatssex @:zipportal @:wereldgozer
https://www.voetbalprimeu(...)b-dat-toestaat-.html
Ik had gewed op Twentequote:
quote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijkt het een beetje leuk, nu je de spelers levensgroot voor je ziet?
Ziet er eigenlijk voornamelijk groot uit als het scherm uit staat en je dat gigantisch zwarte vlak ziet.quote:Op zondag 6 november 2022 14:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Kijkt het een beetje leuk, nu je de spelers levensgroot voor je ziet?
Omdat er hoogstens nog 10 mensen posten op fok.quote:Op zondag 6 november 2022 16:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Waarom heeft deze wedstrijd geen eigen topic.
Waar is tong als je hem nodig hebt?
Ach, het had ook Leo Oldenburger kunnen zijnquote:
Kwa stem liever Leo O. dan Leo D..quote:Op zondag 6 november 2022 16:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ach, het had ook Leo Oldenburger kunnen zijn
Zouden ze weer een 'hilarisch'' spandoek hebben?quote:
Er kwam een reclame voorbij waarin Leo Driessen voorkwam en daarom zei ik Kut Leo Driessenquote:
Ja die van PSV is gelukkig wel ontzettend goedquote:
Nee inderdaad.quote:Op zondag 6 november 2022 16:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja die van PSV is gelukkig wel ontzettend goed
Serieus?quote:Op zondag 6 november 2022 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit was goedgekeurd vuurwerk (helaas)
Ja, als het niet van de tribune komt heeft de KNVB er toestemming voor gegeven en wordt het vaak geregeld door professionalsquote:Op zondag 6 november 2022 16:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Serieus?Prachtige vuurwerkshow.
quote:
Dat is pech!quote:Op zondag 6 november 2022 16:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik had gewed op Twente![]()
![]()
![]()
En nu ligt KPN er 10 minuten voor de wedstrijd al uit![]()
![]()
BeenhakkerGodquote:Op zondag 6 november 2022 16:48 schreef De_Kraam het volgende:
Mensen die Leo heten zijn minderwaardig.
Dat zou me verbazen.quote:
Dit wordt sowieso kolderiek met deze defensies (en Ajax met zo'n aanvallend middenveld en de immer wisselvallige Sangaré)quote:Op zondag 6 november 2022 16:51 schreef De_Kraam het volgende:
Jongetje Simons loopt in z'n eentje de halve verdediging van Ajax omver. (lol)
Lijkt mij ook, AZ is geen topclub.quote:
op alle frontenquote:
Louis gaat ons wereldkampioen maken.quote:Op zondag 6 november 2022 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Daarom ontwerpt Louis altijd de bus zelf.
Toch maar even aanpassen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV komt nog totaal niet aan voetballen toe
Vierde zouden ze dan staan, tenzij AZ niet wintquote:
Bakker en Frimpong allebei een assist vandaagquote:Op zondag 6 november 2022 16:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Mits hij Frimpong selecteert.
Zou echt bizar zijn als Louis Frimpong niet meeneemt. Voor mij reden om het hele WK te juichen voor Polen.quote:Op zondag 6 november 2022 16:58 schreef Sabata het volgende:
[..]
Bakker en Frimpong allebei een assist vandaag
Maar hij kan geen Nederlands.quote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou echt bizar zijn als Louis Frimpong niet meeneemt. Voor mij reden om het hele WK te juichen voor Polen.
Nou en? Depay mag toch ook gewoon meedoen?quote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij kan geen Nederlands.
Femke zit thuis te kijken met klamme handjes.quote:
Speelt Telstar?quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Dé club van Noord-Holland staat 0-1 voor.
Tied voor Meike Stor. @De _boswachterquote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Femke zit thuis te kijken met klamme handjes.
Zo tijd voor Ellie.
Fake news. Telstar speelt helemaal niet.quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Another cook.quote:Op zondag 6 november 2022 17:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar hij kan geen Nederlands.
Vitesse - Sparta was genot.quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
Telstar?quote:Op zondag 6 november 2022 17:03 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Fake news. Telstar speelt helemaal niet.
Al besprokenquote:
We kunnen niet eens lachen om Blind.quote:Op zondag 6 november 2022 17:06 schreef Caland het volgende:
Dit zijn meestal wel leuke wedstrijden, toch?
Incorrect.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef Coco het volgende:
[..]
[ Bericht 66% gewijzigd door GGMM op 06-11-2022 17:09 ]
quote:Op woensdag 5 oktober 2022 15:41 schreef RamboDirk het volgende:
Opdoeken deze club, deur dicht doen en de sleutel omsmelten tot een miniatuur piemeltje.
Als één van die 50 die gratis naar Qatar mogen?quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Pasveer is echt Oranjewaardig.
PSV speelt, dus ik keur dit goed.quote:Op zondag 6 november 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
Net een friet stoofvlees en een hamburger besteld
#viesdik
Pasveer heeft wel potentie als tietenman.quote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Als één van die 50 die gratis naar Qatar mogen?
Wel erg veel witte keepers heb je gekozen.quote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef Zorro het volgende:
Bijlow - Cillessen - Flekken - Noppert
Mag ik hopen. En als ik zelfs Cillessen de voorkeur geef dan zegt dat wat
Snel op de counter de tweede prikkenquote:
quote:Op zondag 6 november 2022 17:10 schreef Caland het volgende:
Net een friet stoofvlees en een hamburger besteld
#viesdik
Geaccepteerd.quote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Oh nee, het is een friet hete kip ipv stoofvlees
Excuses
Ik zou gewoon geen keeper opstellen. Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 6 november 2022 17:11 schreef Zorro het volgende:
Bijlow - Cillessen - Flekken - Noppert
Mag ik hopen. En als ik zelfs Cillessen de voorkeur geef dan zegt dat wat
Kan nog gestoofde kip zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 17:12 schreef Caland het volgende:
Oh nee, het is een friet hete kip ipv stoofvlees
Excuses
Allevier is misschien ook een oplossingquote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik zou gewoon geen keeper opstellen. Zou het wat uitmaken?
Moet ie even in de leer bij de hont van Abraham.quote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt tijd dat Alfred eens van zich af bijt in de pers. Dat maakt indruk. OP IEDEREEN.
Dit hij moet een statement maken jaquote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
Het wordt tijd dat Alfred eens van zich af bijt in de pers. Dat maakt indruk. OP IEDEREEN.
Schudden met dat hoofd.quote:Op zondag 6 november 2022 17:13 schreef RamboDirk het volgende:
Statement: "Ik stap op"quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit hij moet een statement maken ja
Wat een goeie grap!quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat iemand op de tribune zin heeft in een pannenkoek.
Van Basten?quote:Op zondag 6 november 2022 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoorde dat iemand op de tribune zin heeft in een pannenkoek.
Ik wilde dit fenomeen op een wat luchtigere manier brengen.quote:
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 17:16 schreef Coco het volgende:
Ben ik doof of heb ik die megafoonmongool nog niet gehoord?
Dus zonder spek en kaas?quote:Op zondag 6 november 2022 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wilde dit fenomeen op een wat luchtigere manier brengen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Jaquote:Op zondag 6 november 2022 17:16 schreef Zorro het volgende:
Heeft Bergwijn ambities om naar Barcelona te gaan of stelt ie zich zomaar aan?
quote:Op zondag 6 november 2022 17:16 schreef Coco het volgende:
Ben ik doof of heb ik die megafoonmongool nog niet gehoord?
quote:Op zondag 6 november 2022 16:47 schreef Zipportal het volgende:
Megafoonmongool laten bijten door die FC Grunn hont.
[..]Smerige hond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Had ik maar nooit geklikt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |