Je had laatste post, geef maar aan welke TT je graag wiltquote:Op zondag 6 november 2022 09:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Paar keer mag wel.. dan denk ik dat hij het goed bedoelt. Maar hij doet het continu. Ziet zichzelf ook als de man met de wijsheid in pacht. Niet te doen, zoveel ego.
Oh schijt.. ik open niet!!![]()
"Nadirriteer zuigt stof"quote:Op zondag 6 november 2022 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je had laatste post, geef maar aan welke TT je graag wilt
Hij herhaalt zoveel zijn woorden, man dit man dat dope zus dope zo
Dan zijn ze gek, 10 graden met regen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:20 schreef Frummelie het volgende:
Oo de cocktail party is buiten, dan wordt er veel gedronken om warm te blijven...
Nee maar alles wat Isaac zegt klopt en is de waarheid. Zou die man niet moe van zijn eigen geblaat worden?quote:Op zondag 6 november 2022 09:30 schreef Vlinder1974 het volgende:
isaac stop is met dat: je moet mensen in hun normen en waarden laten
mensen HEBBEN normen en waarden
je laat mensen in hun WAARDE
Ik vind Isaac momenteel erger dan Wanda. Sinds Jasper met haar praat/ het Maddyspel uitgespeeld is vind ik haar een heel stuk vriendelijkerquote:Op zondag 6 november 2022 09:33 schreef Frummelie het volgende:
Wanda ratelt maar Isaac kan er ook wat van....
alles wat hij zegt is coachendquote:Op zondag 6 november 2022 09:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Nee maar alles wat Isaac zegt klopt en is de waarheid. Zou die man niet moe van zijn eigen geblaat worden?
Vriendelijker...quote:Op zondag 6 november 2022 09:34 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik vind Isaac momenteel erger dan Wanda. Sinds Jasper met haar praat/ het Maddyspel uitgespeeld is vind ik haar een heel stuk vriendelijker
Gedaanquote:Op zondag 6 november 2022 09:35 schreef HappyCharly het volgende:
@:Dotteke wil je de TT veranderen in "Nadirriteert zuigt stof"?
Toen was hij waarschijnlijk op missiequote:Op zondag 6 november 2022 09:35 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
alles wat hij zegt is coachend
hoe zou dat zijn geweest toen zijn vriendin/vrouw ging bevallen?
die stond waarschijnlijk continu te tetteren: FOCUS, FOCUS!!
(vind het trouwens wel een goeie vent)
Ja echt.. ik kan haar momenteel goed hebben. Vanochtend moest ze een beetje bijkomen van een nachtmerrie en had oprecht met haar te doen.quote:Op zondag 6 november 2022 09:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Vriendelijker...
Ik zal beter opletten...😜😉
oja zou zomaar kunnenquote:Op zondag 6 november 2022 09:37 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Toen was hij waarschijnlijk op missie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |