voor het 1st dat ik het niet met je eens benquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat Jeff wat trust issues heeft.
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens opquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:01 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ze weet niet of ze haar vriend of jeff wil neuken, niks zielig aan.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
voor het 1st dat ik het niet met je eens ben
ik ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]dat mag ... ik kan het ook mis hebben...
Ze kent sjeffi intussen 2 maanden. Volgens mij weet ze niet eens meer hoe dat vriendje er uit ziet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een jaar wachten op een 3 weken oud "vriendje" slaat nergens op
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Aww neejoh, ze was echt gekwetst door het gesprek..
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Verliefd dusquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:08 schreef greysbones het volgende:
mannen die een lul zijn uit zelfbescherming ken ik genoeg
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff welquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:07 schreef engine het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ze worstelt ook met haar gevoelens voor Jeff en haar "vriend". Daarbuiten was Jeff gewoon een lul vanmiddag. Sloeg nergens op.
Het was toch echt Jeff die boos op haar was.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef Charmian het volgende:
[..]
kim zat gewoon te drammen, dan begrijp ik de irritatie van sjeff wel
Ze werd keihard afgewezen.. ga daar maar es mee om als "Lekker Wijf" to be...quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Vond ik totaal niet, en hij kan ook niet ruiken dat er meer speelt. Ze was erg raarrr bezig maar vanwege een reden dus...
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:10 schreef engine het volgende:
[..]
Kim zat te drammen over het feit dat ze met Rupie geslapen had?
deze moet je even uitleggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:13 schreef pingu66 het volgende:
Ik heb het idee dat Jasper alleen tegendraads is als Jeff in de buurt is.
Omdat ze niet begreep waar Jeff nou eigenlijk boos om was. Hij wil eerst dat ze close is met anderen en nu pissig dat ze er bij in bed gaat liggen. Ze hebben geen relatie ofzo...waar bemoeit hij zich meequote:Op zaterdag 5 november 2022 20:12 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee ze zat te drammen hoe sjeff daar op moest reageren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |