Misschien in het buiten leven een redelijke vent.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
ik ook..quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Heb toch wel medelijden met KimD, je ziet wel dat ze het zich aantrekt, hoe Jeff tegen haar deed.
wat klopt er niet dan? zoveel mensen, zoveel meningen..wat leuk dat je hem kentquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:29 schreef milahdb het volgende:
Nou gewoon om wat ik hier lees sesstra . Ik ben dan wel voor Jef omdat ik hem ken maar wat ik hier lees klopt niet .
iets meer toelichting?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
Ben ik niet met je eens.quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:39 schreef milahdb het volgende:
Weet je wat er niet klopt , een verheerlijking over 1persoon , en dat er gewoon bijna een iedereen inmee gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |