Kreeg dus bij bieden vanaf 200 euro één bod van 20 euro.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:44 schreef NaarMensje het volgende:
Ikke bid 15 ero vandag ophale oké?????
25 euro en dan haal ik het vanavond op.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Bied je via een marktplaats een product aan waarbij staat "bieden vanaf 200 euro".
Gaan tig mensen berichten sturen met de vraag "wat is je laagste prijs ?".
Uhm, kunnen die tokkies niet lezen?
Er staat duidelijk bij de advertentie "bieden vanaf 200 euro".
Wat zou de laagste prijs dan zijn?
Klacht: Tokkies die marktplaats advertenties niet lezen en in het wilde weg maar gaan DMen.
Word je emotioneel als je zo'n bericht ontvangt?quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermeid ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
Ik moet dan heel hard huilen, en ga schuimbekken. Maar dat komt door mijn Pdd-nos en Asperger.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:30 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Word je emotioneel als je zo'n bericht ontvangt?
Ah ik heb het echt nooit op MP.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:34 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Ik moet dan heel hard huilen, en ga schuimbekken. Maar dat komt door mijn Pdd-nos en Asperger.
Is goed kom maar naar. IJdok 89, 1013 MM Amsterdamquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:01 schreef gers het volgende:
[..]
25 euro en dan haal ik het vanavond op.
Vertel daar je grap nog maar een keer.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Is goed kom maar naar. IJdok 89, 1013 MM Amsterdam
Terechte klacht. Marktplaats zit vol met dit soort debielen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Bied je via een marktplaats een product aan waarbij staat "bieden vanaf 200 euro".
Klacht: Tokkies die marktplaats advertenties niet lezen en in het wilde weg maar gaan DMen.
Ik laat ze nog altijd eerst even het gras maaien voordat ze de meuk meekrijgen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 17:00 schreef Selenophilia het volgende:
Haha, terecht.
Mensen hebben er een hobby van gemaakt, ook honderd vragen stellen over iets om vervolgens te zeggen dat ze er toch van afzien![]()
Afdingen, want er zit een krasje op! Joh, ga dan lekker een nieuwe halen![]()
Ik geef tegenwoordig alles gratis weg, wat een gezeik met die mp mensen
ik ben er maar ze weten niks over de iPhone 13 voor 125 euroquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:02 schreef etuiedelapiel het volgende:
[..]
Is goed kom maar naar. IJdok 89, 1013 MM Amsterdam
Heb m’n vorige auto via mp aan een Pool verkocht. Stond die dochter te vertalen twee kanten opquote:Op zaterdag 5 november 2022 18:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nooit een auto aanbieden. Ze bieden de prijs en ineens heb je 4 Turken bij je auto die staan af te kraken.
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:58 schreef rsnel het volgende:
[..]
Kreeg dus bij bieden vanaf 200 euro één bod van 20 euro.
Dan heb je echt zoiets van "ik verbrand het nog liever dan dat ik het voor 20 euro aan jou verkoop".
Dat heb ik dus ingesteld, en dan krijg je dus van die kneuzen die een berichtje sturen dat ze een bod doen van 20 euro.quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".quote:Op zaterdag 5 november 2022 23:04 schreef knoopie het volgende:
[..]
Je kan zelf bij je advertentie ook instellen vanaf welk bedrag mensen biedingen kunnen doen. Dus dat ze bijvoorbeeld bij een advertentie van ¤200 alleen een bod boven de ¤150 kunnen doen.
Antwoorden met: krijg aids, werkt fantastisch.quote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".
Honden?quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt eraan wat je verkoopt.
Als je anti-Turken spul hebt dan is het nog steeds het beste platform waar je de meeste mensen mee bereikt
Nee meer sportieve of dure dingen, gaat prima.quote:
quote:Op zondag 6 november 2022 00:15 schreef rsnel het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ingesteld, en dan krijg je dus van die kneuzen die een berichtje sturen dat ze een bod doen van 20 euro.
Ja, is het nu 20 euro of 30 euro?!?quote:Op zondag 6 november 2022 00:16 schreef Momo het volgende:
[..]
Dan sturen ze nog alsnog een prive berichtje met "Ik bied 30 euro".
Bij mij de laatste keer gevolgd door "Ik moet er wel een eind voor rijden."quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Gaan tig mensen berichten sturen met de vraag "wat is je laagste prijs ?"
... jonge vrouwenquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermeid ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
Inderdaad, duurdere spullen doen het stukken beter. Ook serieuze kopers meestal.quote:Op zondag 6 november 2022 01:36 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee meer sportieve of dure dingen, gaat prima.
Voorbeelden wat ik zonder gezeur laatste tijd verkocht heb
- racefiets >5K
- oldtimer
- high end luidsprekers
- frequentieregelaars
- warmtepomp
Beetje dat soort spul
Ik heb laatst nog allemaal oude kleding gewoon in een zak gestopt en op mp ‘gratis ophalen zak met kleding’ geschreven. Binnen een uur was het weg, lekker makkelijk opruimen zoquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:32 schreef LordofLeaves het volgende:
[..]
Ik laat ze nog altijd eerst even het gras maaien voordat ze de meuk meekrijgen.
Hebben ze Armeniërs te koop op marktplaats?quote:Op zondag 6 november 2022 00:36 schreef Lospedrosa het volgende:
Ligt eraan wat je verkoopt.
Als je anti-Turken spul hebt dan is het nog steeds het beste platform waar je de meeste mensen mee bereikt
Wat is de locatie van de prullenbak?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:52 schreef rsnel het volgende:
Uiteindelijk product in de prullenbak gegooid.
Als niemand een fatsoenlijk bod doet, en het woord "minimumprijs" niet snapt op marktplaats, dan gooi ik het liever weg dan dat ik het voor een appel en een ei verkoop.
Afvalcontainer ergens in Den Haag.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:21 schreef gers het volgende:
[..]
Wat is de locatie van de prullenbak?
Ik vermijd om die reden al 20 jaar Markplaat…quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermijd ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
meneer ik ben een alleenstaande moeder die helaas niet meer kan werken ivm een zware PTSS. Deze is veroorzaakt door mijn ex. Mijn zoontje wilt heel graag een ps5 voor zijn verjaardag, helaas heb ik geen geld. Wilt u een 5 jarige kind en een moeder heel gelukkig maken en de PS5 gratis geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef rsnel het volgende:
[..]
Afvalcontainer ergens in Den Haag.
Zal nu al lang geleegd en verbrand zijn.
Akkoord met de klacht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Wat brengt jou dan zover dat je het uiteindelijk voor ¤150,- doet? Ga je er vanuit dat er altijd wel iemand tussen zit die onder de ¤200,- biedt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef 111210 het volgende:
Ik zet mijn advertenties ook altijd wat hoger in, dus bieden vanaf 200,- betekend vaak dat ik het voor 150,- ook wel weg doe.
Is er iemand die meteen 200,- biedt dan is dat mooi meegenomen
Als ik iets op marktplaats zet moet het hier weg, dus dan accepteer ik vaak het eerste bod ook al.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat brengt jou dan zover dat je het uiteindelijk voor ¤150,- doet? Ga je er vanuit dat er altijd wel iemand tussen zit die onder de ¤200,- biedt?
Helder!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:45 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als ik iets op marktplaats zet moet het hier weg, dus dan accepteer ik vaak het eerste bod ook al.
Een product van ¤200 gooi jij in de prullenbak? Dat moet ik geloven?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:52 schreef rsnel het volgende:
Uiteindelijk product in de prullenbak gegooid.
Als niemand een fatsoenlijk bod doet, en het woord "minimumprijs" niet snapt op marktplaats, dan gooi ik het liever weg dan dat ik het voor een appel en een ei verkoop.
"Minimale" hoop ik dat je bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef WheatWaffles het volgende:
Nog zo eentje. 'wat is je maximale prijs'?
Zijn dit allemaal Marokkanen of laaggeletterde blanken. Dat vraag ik mij dan toch wel af.
Toch echt gebeurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef Biest. het volgende:
[..]
Een product van ¤200 gooi jij in de prullenbak? Dat moet ik geloven?
Ze denken dat maximaal laagste prijs ook kloptquote:Op zondag 8 januari 2023 00:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Minimale" hoop ik dat je bedoelt![]()
Dat zijn de echte.
Ik snap deze hele reactie niet. Als iemand 100 euro biedt voor iets van 200 euro, dan zeg je toch simpelweg nee? Je hebt toch van God een mond gekregen? Waarom bloed onder de nagels? Jeetje man, stel je niet zo aan. Als je tegen zoiets simpels niet kunt, zet het dan ook niet op Marktplaats. Het is handjeklap.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef rsnel het volgende:
[..]
Toch echt gebeurd.
Als je na 2 maanden tientallen biedingen krijgt die onder de minimumprijs zitten, dan krijg je er zo de schijt van in dat je dan zoiets hebt van "krijg allemaal de t*ring, hij gaat gewoon de prullenbak in, gooi het liever weg dan dat ik het aan jullie verkoop."
Als ik iets voor de minimumprijs van ¤200,- op marktplaats zet, dan haal je bij mij het bloed onder de nagels vandaan door ¤150,- of zelfs ¤100,- te bieden. Ik geef tot niet voor niks een minimumprijs aan, kunnen die gasten niet lezen of zo. Op een gegeven moment ga je dan zakken met je prijs, maar zelfs dan gaan mensen alleen maar eronder bieden. Er is niemand die de minimumprijs in 2 maanden heeft geboden, alleen maar niet serieuze biedingen onder de minimumprijs. Dan houdt het voor mij op en pak ik mijn verlies.
Ik zet bijna nooit iets op marktplaats vanwege dit gezeik.
Geen last vanquote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermijd ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
Aanstellerquote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef rsnel het volgende:
[..]
Toch echt gebeurd.
Als je na 2 maanden tientallen biedingen krijgt die onder de minimumprijs zitten, dan krijg je er zo de schijt van in dat je dan zoiets hebt van "krijg allemaal de t*ring, hij gaat gewoon de prullenbak in, gooi het liever weg dan dat ik het aan jullie verkoop."
Als ik iets voor de minimumprijs van ¤200,- op marktplaats zet, dan haal je bij mij het bloed onder de nagels vandaan door ¤150,- of zelfs ¤100,- te bieden. Ik geef tot niet voor niks een minimumprijs aan, kunnen die gasten niet lezen of zo. Op een gegeven moment ga je dan zakken met je prijs, maar zelfs dan gaan mensen alleen maar eronder bieden. Er is niemand die de minimumprijs in 2 maanden heeft geboden, alleen maar niet serieuze biedingen onder de minimumprijs. Dan houdt het voor mij op en pak ik mijn verlies.
Moest je in je broek poepen?quote:Op zaterdag 5 november 2022 18:33 schreef etuiedelapiel het volgende:
Nooit een auto aanbieden. Ze bieden de prijs en ineens heb je 4 Turken bij je auto die staan af te kraken.
Dit is vooral lachen met kunst. Mensen hebben dan 2K afgerekend bij een kunstgalerij en willen dan op marktplaats 1,8k hebben. Het besef dat ze teveel hebben betaald wil er meestal niet in.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:39 schreef RoW_0 het volgende:
Bieden vanaf 120!!
Terwijl ik ‘m nieuw kan kopen op amazon voor 100 euro.
Kun je wel leuk “bieden vanaf” instellen omdat je zelf ooit er 200 voor betaald hebt. Maar als de prijs hoger is dan vraagprijs minus btw dan is het al niet meer interessant.
Waarschijnlijk bied je het gewoon te duur aan.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef rsnel het volgende:
[..]
Toch echt gebeurd.
Zeker kern van waarheid pik. Het is gewoon extra koffiegeld als je iets 2ehands verkooptquote:Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bied je het gewoon te duur aan.
Kijk, mensen gaan niet op Marktplaats zoeken naar te dure spullen. Gewoon een nette prijs vragen en rekening houden dat je het bijna nooit voor je vraagprijs gaat verkopen.
Weet niet wat je verkoopt, maar het een schrijft een stuk sneller af dan het ander. Daarnaast gaat het ook vaak om smaak.
Koop maar eens een nieuwe lamp in de winkel en zet deze een dag later op Marktplaats. Geheid 75% verlies.
ik biet 50 euro waar kan ik ophalenquote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef leolinedance het volgende:
Net kwam een vent hier een computer ophalen, 150 euro afgesproken. Wil ie opeens korting omdat hij er 2x 40 km voor moest rijden![]()
Terwijl ik had aangeboden het op te sturen voor hetzelfde bedrag (maar risico voor hem).
En hier nog vragen zit dit er wel op, zit dat er wel op. Vraag dat dan vóórdat je het ding koopt en gaat ophalen
Benzien kost dur a sahbi!!!!!!!!!quote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef leolinedance het volgende:
Net kwam een vent hier een computer ophalen, 150 euro afgesproken. Wil ie opeens korting omdat hij er 2x 40 km voor moest rijden![]()
Terwijl ik had aangeboden het op te sturen voor hetzelfde bedrag (maar risico voor hem).
En hier nog vragen zit dit er wel op, zit dat er wel op. Vraag dat dan vóórdat je het ding koopt en gaat ophalen
Was het een Turk?quote:Op zondag 22 januari 2023 12:39 schreef leolinedance het volgende:
Electronica dat nieuw in winkel ligt voor 300 euro te koop aangeboden voor 200, inclusief garantie. Tsja als je dan biedingen krijgt van 100-150, euro dan ga ik echt niet serieus in op zon bod.quote:Op zondag 15 januari 2023 20:58 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Waarschijnlijk bied je het gewoon te duur aan.
Kijk, mensen gaan niet op Marktplaats zoeken naar te dure spullen. Gewoon een nette prijs vragen en rekening houden dat je het bijna nooit voor je vraagprijs gaat verkopen.
Weet niet wat je verkoopt, maar het een schrijft een stuk sneller af dan het ander. Daarnaast gaat het ook vaak om smaak.
Koop maar eens een nieuwe lamp in de winkel en zet deze een dag later op Marktplaats. Geheid 75% verlies.
Tja het blijft Marktplaats. We handelen nu eenmaal graag en zitten graag voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op maandag 30 januari 2023 18:27 schreef rsnel het volgende:
[..]
Electronica dat nieuw in winkel ligt voor 300 euro te koop aangeboden voor 200, inclusief garantie. Tsja als je dan biedingen krijgt van 100-150, euro dan ga ik echt niet serieus in op zon bod.
Ik vind dat ik echt een aanfluiting.
Koop zelf ook wel es wat via marktplaats, maar bied gewoon de vraagprijs, waarom heet het anders "vraagprijs"? Omdat we dan met zijn allen daar onder moeten gaan zitten? In mijn optiek is de vraagprijs de minimale prijs waarvoor je het kan kopen, maar afgaande van al die halve zolen die zwaar onder de vraagprijs bieden, hebben hun een hele andere definitie van vraagprijs in hun kop zitten.
Ik vind 200 inderdaad ook aan de hoge kant als het nieuw 300 kost. 150-175 lijkt mij een realistisch streefbedragquote:Op maandag 30 januari 2023 18:27 schreef rsnel het volgende:
[..]
Electronica dat nieuw in winkel ligt voor 300 euro te koop aangeboden voor 200, inclusief garantie. Tsja als je dan biedingen krijgt van 100-150, euro dan ga ik echt niet serieus in op zon bod.
Ik vind dat ik echt een aanfluiting.
Koop zelf ook wel es wat via marktplaats, maar bied gewoon de vraagprijs, waarom heet het anders "vraagprijs"? Omdat we dan met zijn allen daar onder moeten gaan zitten? In mijn optiek is de vraagprijs de minimale prijs waarvoor je het kan kopen, maar afgaande van al die halve zolen die zwaar onder de vraagprijs bieden, hebben hun een hele andere definitie van vraagprijs in hun kop zitten.
Oh, dat zou een leuke zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:58 schreef rsnel het volgende:
[..]
Kreeg dus bij bieden vanaf 200 euro één bod van 20 euro.
Dan heb je echt zoiets van "ik verbrand het nog liever dan dat ik het voor 20 euro aan jou verkoop".
Werkgereedschap en werkkledingquote:Op maandag 7 november 2022 13:23 schreef Lospedrosa het volgende:
Je hebt gewoon producten waar je nog nooit een Turk/Marokkaan/pauper mee gezien hebt.
Duur gereedschap, zoals een draaibank
Sportieve spullen, zoals een mtb, tacx
Oldtimers, zoals een Triumph uit 1962
Ga maar na, heb je dat ooit gezien?
Nou dat verkoopt allemaal best prettig.
Voor een product dat nog verzegeld in de doos zit met garantie vind jij 50% korting een relatisch streefbedrag?quote:Op maandag 30 januari 2023 18:49 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Ik vind 200 inderdaad ook aan de hoge kant als het nieuw 300 kost. 150-175 lijkt mij een realistisch streefbedrag
Iemand die denkt dat ie voor 4 euro 10 bloempotten kan ophalen is niet goed bij zijn pinda. Je denkt toch niet dat jij zoveel moeite gaat doen voor 4 euro in totaal. Daarnaast 4 euro voor 10 bloempotten is te mooi om waar te zijn. En als iets te mooi om waar te zijn is, dan is dat ook zo.quote:Op donderdag 2 februari 2023 08:20 schreef Managarm het volgende:
De meeste mensen komen niet opdagen.
Mensen willen gratis artikelen thuisbezorgd hebben.
Kijken niet naar de afstand, oei het is wel ver hoor.. laat maar.
Ik heb er een gehad die kwam een kast ophalen, die moest nog uit elkaar. Wilde graag zien wat er in huis was, onbetrouwbare uitstraling. Hij had geen gereedschap bij zich, nou loop maar mee.. ik heb nog wat gereedschap liggen. Opeens moest ie naar huis, vaag persoon.
Grote nieuwe bloempotten voor nette prijs te koop: 4 euro per stuk (10 stuks). Krijg ik een bericht.. voor 4 euro kom ik het ophalen. Dus ik mail terug: ok, voor 30 euro kan je ze op komen halen. Bleek dat die 4 euro voor alle 10 was, zucht.
Ik heb het grootste gedeelte dus maar bij de Kringloper gebracht, minder gezeik. Ken heleboel mensen die de moeite niet meer namen en het gewoon bij de stort dumpten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |