Wat is de locatie van de prullenbak?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:52 schreef rsnel het volgende:
Uiteindelijk product in de prullenbak gegooid.
Als niemand een fatsoenlijk bod doet, en het woord "minimumprijs" niet snapt op marktplaats, dan gooi ik het liever weg dan dat ik het voor een appel en een ei verkoop.
Afvalcontainer ergens in Den Haag.quote:Op donderdag 22 december 2022 09:21 schreef gers het volgende:
[..]
Wat is de locatie van de prullenbak?
Ik vermijd om die reden al 20 jaar Markplaat…quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef Gibson88 het volgende:
Daarom vermijd ik Mp tegenwoordig. Altijd hetzelfde slag gajes
meneer ik ben een alleenstaande moeder die helaas niet meer kan werken ivm een zware PTSS. Deze is veroorzaakt door mijn ex. Mijn zoontje wilt heel graag een ps5 voor zijn verjaardag, helaas heb ik geen geld. Wilt u een 5 jarige kind en een moeder heel gelukkig maken en de PS5 gratis geven.quote:Op vrijdag 6 januari 2023 21:30 schreef rsnel het volgende:
[..]
Afvalcontainer ergens in Den Haag.
Zal nu al lang geleegd en verbrand zijn.
Akkoord met de klacht.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:39 schreef rsnel het volgende:
Bied je via een marktplaats een product aan waarbij staat "bieden vanaf 200 euro".
Gaan tig mensen berichten sturen met de vraag "wat is je laagste prijs ?".
Uhm, kunnen die tokkies niet lezen?
Er staat duidelijk bij de advertentie "bieden vanaf 200 euro".
Wat zou de laagste prijs dan zijn?
Klacht: Tokkies die marktplaats advertenties niet lezen en in het wilde weg maar gaan DMen.
Wat brengt jou dan zover dat je het uiteindelijk voor ¤150,- doet? Ga je er vanuit dat er altijd wel iemand tussen zit die onder de ¤200,- biedt?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:01 schreef 111210 het volgende:
Ik zet mijn advertenties ook altijd wat hoger in, dus bieden vanaf 200,- betekend vaak dat ik het voor 150,- ook wel weg doe.
Is er iemand die meteen 200,- biedt dan is dat mooi meegenomen
Als ik iets op marktplaats zet moet het hier weg, dus dan accepteer ik vaak het eerste bod ook al.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:24 schreef stokj het volgende:
[..]
Wat brengt jou dan zover dat je het uiteindelijk voor ¤150,- doet? Ga je er vanuit dat er altijd wel iemand tussen zit die onder de ¤200,- biedt?
Helder!quote:Op zaterdag 7 januari 2023 13:45 schreef 111210 het volgende:
[..]
Als ik iets op marktplaats zet moet het hier weg, dus dan accepteer ik vaak het eerste bod ook al.
Een product van ¤200 gooi jij in de prullenbak? Dat moet ik geloven?quote:Op donderdag 22 december 2022 07:52 schreef rsnel het volgende:
Uiteindelijk product in de prullenbak gegooid.
Als niemand een fatsoenlijk bod doet, en het woord "minimumprijs" niet snapt op marktplaats, dan gooi ik het liever weg dan dat ik het voor een appel en een ei verkoop.
"Minimale" hoop ik dat je bedoeltquote:Op zaterdag 7 januari 2023 22:40 schreef WheatWaffles het volgende:
Nog zo eentje. 'wat is je maximale prijs'?
Zijn dit allemaal Marokkanen of laaggeletterde blanken. Dat vraag ik mij dan toch wel af.
Toch echt gebeurd.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 21:05 schreef Biest. het volgende:
[..]
Een product van ¤200 gooi jij in de prullenbak? Dat moet ik geloven?
Ze denken dat maximaal laagste prijs ook kloptquote:Op zondag 8 januari 2023 00:53 schreef Mubassie het volgende:
[..]
"Minimale" hoop ik dat je bedoelt![]()
Dat zijn de echte.
Ik snap deze hele reactie niet. Als iemand 100 euro biedt voor iets van 200 euro, dan zeg je toch simpelweg nee? Je hebt toch van God een mond gekregen? Waarom bloed onder de nagels? Jeetje man, stel je niet zo aan. Als je tegen zoiets simpels niet kunt, zet het dan ook niet op Marktplaats. Het is handjeklap.quote:Op zondag 15 januari 2023 18:21 schreef rsnel het volgende:
[..]
Toch echt gebeurd.
Als je na 2 maanden tientallen biedingen krijgt die onder de minimumprijs zitten, dan krijg je er zo de schijt van in dat je dan zoiets hebt van "krijg allemaal de t*ring, hij gaat gewoon de prullenbak in, gooi het liever weg dan dat ik het aan jullie verkoop."
Als ik iets voor de minimumprijs van ¤200,- op marktplaats zet, dan haal je bij mij het bloed onder de nagels vandaan door ¤150,- of zelfs ¤100,- te bieden. Ik geef tot niet voor niks een minimumprijs aan, kunnen die gasten niet lezen of zo. Op een gegeven moment ga je dan zakken met je prijs, maar zelfs dan gaan mensen alleen maar eronder bieden. Er is niemand die de minimumprijs in 2 maanden heeft geboden, alleen maar niet serieuze biedingen onder de minimumprijs. Dan houdt het voor mij op en pak ik mijn verlies.
Ik zet bijna nooit iets op marktplaats vanwege dit gezeik.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |