Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijkquote:
Ze zijn in ieder geval geen aardappels aan het schillenquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijk
Die eerste keer was het wat braver ,maar Tiano is nu duidelijk wat actieverquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nou, officieel weten we niks want we zien alleen maar het dekbed op en neer bewegen, maar lijkt me duidelijk
Nou, nu je het zegt: het zou zomaar kunnen dat ze aardappels aan het schillen zijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze zijn in ieder geval geen aardappels aan het schillen
Heb dat echt niet mee gekregen, ook geen filmpjes gezien.quote:
Ik zie nu het gifje van Hendrik83 het zijn wel bewegende beelden. Hij wil haar gewoon het bed uitduwen johquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Eerste keer dat we er een glimp van zagen werden de streams direct gewisseld , maar uiteraard neuken die twee met elkaarquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb dat echt niet mee gekregen, ook geen filmpjes gezien.
Heb alleen gisteren iets gelezen over aftrekverhalen van Erik en de dames die onder de douche met een geleend apparaatje het hoogte punt bereiken
Nou ja, geef ze eens ongelijk. Als ze het lekker vinden waarom nietquote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eerste keer dat we er een glimp van zagen werden de streams direct gewisseld , maar uiteraard neuken die twee met elkaar
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beftquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met de aardappels dus.quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie nu het gifje van Hendrik83 het zijn wel bewegende beelden. Hij wil haar gewoon het bed uitduwen joh
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een drama wordt er van gemaakt. Hebben ze nu echt niet in de gaten dat de streamers het ook zien, dat het op tv kan komen. Maar ze blijven er geheimzinnig over doenquote:
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:52 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het wederzijdse bediening is, denk eerder dat Marciano wel aan zijn trekken komt, maar noway dat hij haar beft![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |