quote:Hi Monique, wat balen dat je claims nog niet behandeld zijn!
Deze claims worden door de afdeling behandeld en niet door het systeem. Helaas duurt het wegens de enorme hoeveelheid claims en een achterstand langer dan gewoonlijk. Ze zijn nu claims aan het afhandelen van begin juli. Ik vermoed dat je dus nog even dient te wachten. Ze handelen alle claims zo snel mogelijk af. Excuses voor het ongemak! Zodra je claim is behandeld krijg je hier een mail over.
Heb je voor nu dan verder nog vragen? Zo niet, dan wens ik je een fijne dag toe. PS Zou je nog een kort klanttevredenheidsonderzoek willen invullen over de dienstverlening via dit kanaal? Dat kan via deze link: https://bit.ly/3QWsR6x. Alvast bedankt voor de medewerking! ^VE
Tja, dan moet die bus wel rijden. Ik moet regelmatig op zondagochtend vroeg op plekken zijn, dan is zo'n OV-fiets wel handig of je moet willen wachten tot de eerste bus om 10:00 of zo een keer rijdt. Een andere huurfiets is ook niet zomaar te regelen, want een fietsenwinkel is dan niet open.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:40 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
De bus is een euro goedkoper voor de afstanden waar ik 't voor gebruik. En rot op met je marktgezever, dat er anderen zijn die met de bedragen die ze vragen geld verliezen omdat 't investeringsvehikels zijn om belastingafschrijvingen lekker hoog te kunnen laten zijn is niet relevant.
Dan moet je maar op t linkje in #151 klikken.quote:
SLT wordt momenteel gereviseerd in Haarlem. Bepaalde delen van het casco krijgen extra aandacht en zijn daarom schoongemaakt. Er is blijkbaar voor gekozen om de rest niet schoon te maken. Het is geen porem, maar ja.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:54 schreef Bitlord het volgende:
Wat mij al enige tijd opvalt.
Zeker de SLT is dikwijls erg vuil aan de buitenzijde. Maar sommige plekken, vermoedelijk rond knoppen en plekken waar personeel moet komen, is erg schoon.
Heeft iemand hier een toelichting op? Worden die plekken handmatig schoongemaakt en is verder overal de wasstraat defect?
Klopt maar het is nog steeds enkele factoren schoner dan in de jaren '90. Ik denk dat ze toen met 140 door de gemiddelde wasstraat reden ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:36 schreef James1988 het volgende:
Schoonmaken lijkt sowieso vaker te worden overgeslagen bij NS-treinen. Van buitenlandse kennissen hoor ik wel vaker opmerkingen dat NS-treinen aan de buitenkant ontzettend smerig zijn in vergelijking met de treinen waar zij aan gewend zijn.
Dan moet gewoon een deel van de horeca en allerlei andere onzinbedrijven gewoon verdwijnen, zodat er weer meer mensen beschikbaar komen die opgeleid kunnen worden tot machinist of conducteur. En vakbonden moeten gewoon eenmansbediening toestaan op bepaalde sprintertrajecten als Arnhem-Ede, Dordrecht-Roosendaal en Apeldoorn-Almelo. En ook moeten de vakbonden de bakvormen voor de tweede conducteur loslaten, zodat de NS makkelijker langere treinen in kan zetten.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:21 schreef Janneke141 het volgende:
Ik kijk er naar uit dat de NS weer een normale dienstregeling gaat rijden, met fatsoenlijke frequenties en acceptabele treinlengtes.
De vakbonden moeten niks. Als NS een beetje vooruitziend was geweest, hadden we niet in deze bende gezeten. Beetje lullig om het personeel de boel op te laten lossen.quote:Op vrijdag 18 november 2022 08:26 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Dan moet gewoon een deel van de horeca en allerlei andere onzinbedrijven gewoon verdwijnen, zodat er weer meer mensen beschikbaar komen die opgeleid kunnen worden tot machinist of conducteur. En vakbonden moeten gewoon eenmansbediening toestaan op bepaalde sprintertrajecten als Arnhem-Ede, Dordrecht-Roosendaal en Apeldoorn-Almelo. En ook moeten de vakbonden de bakvormen voor de tweede conducteur loslaten, zodat de NS makkelijker langere treinen in kan zetten.
1 HC op Sprinterverbindingen als Arnhem-Ede of Dordrecht-Roosendaal is in de huidige tijden gewoon niet meer realistisch. Vervoerders als Arriva rijden al jaren succesvol zonder conducteur, zelfs op drukkere trajecten als de Maaslijn. Waarom wordt dat bij de NS telkens door de vakbonden tegengehouden?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
De vakbonden moeten niks. Als NS een beetje vooruitziend was geweest, hadden we niet in deze bende gezeten. Beetje lullig om het personeel de boel op te laten lossen.
Was het ook niet zo dat de NS er tijdens de pandemie iets van 2000-2500 mensen heeft uitgegooid?quote:Op vrijdag 18 november 2022 11:26 schreef Duvel het volgende:
[..]
De vakbonden moeten niks. Als NS een beetje vooruitziend was geweest, hadden we niet in deze bende gezeten. Beetje lullig om het personeel de boel op te laten lossen.
Was dat niet een voorwaarde om overheidssteun te krijgen dan wel een dringende wens van de aandeelhouder om het verlies niet nog groter te laten worden?quote:Op vrijdag 18 november 2022 12:08 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Was het ook niet zo dat de NS er tijdens de pandemie iets van 2000-2500 mensen heeft uitgegooid?
Zeg maar precies het aantal wat ze nu tekort komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |