Ja Kenzi, Mirthe en Jasper volgens mij.quote:
Ik ga motorracen lerenquote:Op zaterdag 5 november 2022 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Kenzi, Mirthe en Jasper volgens mij.
quote:
Bij Jappie..quote:
Manuela.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Bij wie heeft Myrthe nog niet in bed gelegen ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Hierzo.quote:Op zaterdag 5 november 2022 00:44 schreef chufi het volgende:
Bij wie heeft Myrthe nog niet in bed gelegen ?
Hoop lol met een groep op bed.quote:Op zaterdag 5 november 2022 01:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Weet iemand wat hier gebeurde ....![]()
[ afbeelding ]
Ach Jappie is by nature al een slappe lulquote:Op zaterdag 5 november 2022 01:18 schreef spapaars het volgende:
Daar lig je dan tussen 2 vrouwen, en je mag niets.
[ afbeelding ]
Sorry maar is van 22.00 tot 00.00 uu i.p.v. 21.00 uur. Heb je diequote:Op zaterdag 5 november 2022 01:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, tussen 2100 en 2400 staat online, ga morgen weer fragmenten monteren ...
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:47 schreef Dotteke het volgende:
Morguh
Iedereen is nog in dromenland op de streams, de eerste zullen zo wel opstaan.
Ik slinger de streams weer aan, toen ik net keek alleen nog slapende bewoners.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:32 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Mattin is in elk geval al wakker net als Jeffrey.
Begin bijna te denken dat hij in een manie ziet zo druk en overdreven vrolijk hij is. Zal ook wel te maken hebben met Mexx.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Martin is vrolijk zingend in de keuken bezig, hij heeft de oven of magnetron aangezet
Het is net een kippenhokquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:51 schreef KoningWouter het volgende:
Ik ga niet eens meer opschrijven wie wakker is. Het is druk in de badkamer. Helemaal met Mattin erbij.
Ze hebben ook niets anders he dan over elkaar praten ze beleven helemaal niets andersquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Dat die meiden niet kapot moe worden van zichzelf, dat gelul over anderen de hele dag...
Heerlijk toch dat de simpelste dingen een enorm probleem wordenquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:52 schreef Frummelie het volgende:
Dat die meiden niet kapot moe worden van zichzelf, dat gelul over anderen de hele dag...
Morguh Irethquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:55 schreef Ireth het volgende:
Goedemorgen, wat een bedrijvigheid in die toko zo vroeg! Zijn ze uit bed geroepen ofzo??
Ja oké maar dan nog....quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben ook niets anders he dan over elkaar praten ze beleven helemaal niets anders
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijnquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh Ireth
Het is bijna 9 uur zo vroeg is het niet. Zijn er al een paar een uurtje op of zo
Vaak als ze allemaal vroeg eruit zijn. Komt er wel wat.. maar ze hebben al 2 opdrachten gehad en ik geloof niet dat ze een eliminatie op zaterdag doenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijn
Ja, dat was het vanmorgen al gelijk. Helemaal als ze met zijn alle in de badkamer staanquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar doelde niet op de hoeveelheid die wakker zijn, maar dat ze zo druk zijn
Ja daar heb ik weinig van meegekregenquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Het is wat gezelliger nu met elkaar gisteravond was ook een dolle boel
"Lekker jongens, Lekker jongens!!"quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:07 schreef Sestra666 het volgende:
isaac : blijven ademen, blijven ademen
1982..quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Aanbieding van de wehkamp.... van 1982
Kim kquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:09 schreef Sestra666 het volgende:
mattin heeft een handdoek gepakt van? hij moet sorry zeggen van dr tegen diegene die boos is
Mooiquote:
De stem noemt haar Kim Wquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:25 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
kim k
ze wil mattin op zijn smoel slaan, omdat hij steeds haar handdoek pakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |