quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeeej weer een deeltje vol gemaakt met z'n allen
Trusten!quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef praadje het volgende:
Nog even voor mijn @:Van_Poppel en ik geloof dat @:StephanL ook wel van wielrennen houdt.
https://www.tvgids.nl/sport/sporza-ek-veldrijden (morgenmiddag dus)
Nu naar bed, nog even de krant lezen en![]()
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Elk moment kan er een vriend zijn om mijn hobbykamer te verbouwen
Ik ga jullie straks lastig vallen met voor- en na- foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hobbykamer hoort niet netjes naar mijn mening. Kan nu zo bezig
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterMooi geworden! Mooie theepot ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog genoeg opbergruimte?
Dank je wel!quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooi geworden! Mooie theepot ook.
Heb je nog genoeg opbergruimte?
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterMooie upgrade van je bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er goed uit Childquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier zit er iemand te acclimatiseren in de nieuwe hobbykamer, het is even wennen, maar positief. Straks op de laptop de Grote Kleine Treinen Competitie kijkenmet een kleurboekje of haakwerkje erbij
Avond Poppeltjequote:
Praadje Godinquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Child
[..]
Avond Poppeltje
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterZiet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Neem je je kleurtjes mee naar benedenquote:Op zondag 6 november 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond iedereen!
Zoals hierboven gezegd, de hele dag boven gezeten en zitten kleuren. Was heerlijk. Luisterboekje aan
Helaas moet ik om 17.00 altijd naar beneden van mezelf, anders slaap ik niet, alleen ik wil heel veel liever boven zitten kleuren
Hahahahah dan wil ik om 22.00 niet naar bedquote:Op zondag 6 november 2022 17:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Neem je je kleurtjes mee naar beneden
Ik moet de eerdere afleveringen nog kijken, heb alleen deel 1 gezien en een stukje van 2. Ik kijk denk ik Escape from Kabul ga kijken (ja ik ben een docufreakquote:Op zondag 6 november 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het Gouden Uur op de achtergrond! Aandachtig kijken is te eng, maar zo krijg ik het verhaal mee zonder dat ik het me teveel aantrek
Code Coppens een optie?quote:Op zondag 6 november 2022 20:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom wil ik in hemelsnaam weten hoe Het Gouden Uur afloopt. Dit is veel te eng en naar voor mij
Die ga ik volgende week proberen. Dit is hem echt niet voor mij #enormmietjequote:
Goedenavondquote:Op maandag 7 november 2022 18:01 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes.![]()
Ik mag voorlopig nog een extra dagje werken ivm personeelstekort. Waarom kan ik ook geen nee zeggen
Ach, die lieve oudjes kunnen er ook niets aan doen
#hartvoordezorg
Avond lieverdquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Vandaag een goede dag gehad. Even vrij genomen en dat heeft me goed gedaan, had ik echt nodig. Lekker in mijn hobbykamertje kleurenWacht nu op een pakketje en ga dan verder. En ik zet dan Ewout op
op de tablet
Bijna 35 jaar, maar ik kan alsnog uren gebogen over een kleurboek zittenquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieverdDat klinkt als een superfijne dag, ik ben blij voor je
quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:02 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Hier vanavond Keessie. Klinkt als een indrukwekkende uitzending.
Goedenavondquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve mensen
Vandaag een goede dag gehad. Even vrij genomen en dat heeft me goed gedaan, had ik echt nodig. Lekker in mijn hobbykamertje kleurenWacht nu op een pakketje en ga dan verder. En ik zet dan Ewout op
op de tablet
Avond lieve Stephanquote:Op dinsdag 8 november 2022 18:20 schreef StephanL het volgende:
[..]
[..]
Goedenavond
Ja ik dacht er ook over om Bureau Arnhem morgen te kijken en vandaag Kees. Klinkt als een bizarre aflvering
Beter! Kijk laatste tijd ook liever wat luchtigere series en programma's. Al zoveel ellende!quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Even in het TV-krantje over Kees van der Spek gelezen, jemig wat een verhaal, misschien kijk ik dat terugmaar ik doe het andersom, Bureau Arnhem aan. Moet niet hoog-emotionele dingen in de avond kijken
Helemaal mee eens. Liever rust en vredequote:Op dinsdag 8 november 2022 20:21 schreef Ole het volgende:
[..]
Beter! Kijk laatste tijd ook liever wat luchtigere series en programma's. Al zoveel ellende!
Avond mop. Tijd om lekker te relaxen dan.quote:Op woensdag 9 november 2022 20:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond,
Wat een dag, ben uitgeput... Lekker onderuit Het Perfecte Plaatje kijken
Avond moppie. Fijn dat je een chill dagje had, goed voor jequote:Op donderdag 10 november 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond!
Kamp van Koningsbrugge hier
Vandaag wel een lekker chill dagje gehad
Met een frikandelletje?quote:Op donderdag 10 november 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieve CremeHier ook KvK
Dan eet je ze ook nietquote:Op donderdag 10 november 2022 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, het is nog geen vrijdag hey
Lol ging tegelijkertijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan dus officieel niet lezen laat staan de kalender lezen...
Desalniettemin goed bezit @:praadje
Avondquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:18 schreef monkyyy het volgende:
Twee Sint Maarten kindertjes tot nu toe
Als het om mijn post draait.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het om mijn post draait.
Ik lurk hier geregeld mee voor @:praadje haar lijstjes op saaie avonden en dacht dat het tv-tip lijstje van gisteren die van vandaag was en was ernstig teleurgesteld over het aanbod voor een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het om mijn post draait.
Ik lurk hier geregeld mee voor @:praadje haar lijstjes op saaie avonden en dacht dat het tv-tip lijstje van gisteren die van vandaag was en was ernstig teleurgesteld over het aanbod voor een vrijdagavond
Vandaag niet hoor deze avond is het tijd voor pilsemannetjes, matige tv en vieren dat er weer een werkweek voorbij is.quote:
Drukke avondquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier tot nu toe één groepje met 6 kinderen
Edit: Weer een groepje met 7...lekker efficiënt zo
Tot nu toe helemaal niks en bij mijn ouders ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Loopt het in het Oosten des lands nog een beetje storm?
Fijn weekend !quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor deze avond is het tijd voor pilsemannetjes, matige tv en vieren dat er weer een werkweek voorbij is.
Goed weekend allen!
Hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:21 schreef Dutch_view het volgende:
Mag ik u vriendelijk bedanken voor de straf
Avond Poppeltjes_God. Ik heb hem vanmorgen bekeken. Hij is zeker bijzonder, ik kijk al uit naar het tweede deel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk nu Louis terug…het blijft toch een bijzondere kerel
PraadjeGodinquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes_God. Ik heb hem vanmorgen bekeken. Hij is zeker bijzonder, ik kijk al uit naar het tweede deel.
Jaaaaa echt heerlijk was datquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef praadje het volgende:
Klinkt als een heerlijke dag Child, ben ik erg blij om. Nu even lekker rustig aan doen en nagenieten.
Eens, maar zijn docu's vind ik wel erg goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk nu Louis terug…het blijft toch een bijzondere kerel
Yep, ook mooi dat er aandacht werd geschonken aan z’n eerste vrouw.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes_God. Ik heb hem vanmorgen bekeken. Hij is zeker bijzonder, ik kijk al uit naar het tweede deel.
Toevallig vandaag nog. Gisteren en eergisterenquote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog rondjes gereden met de lint
quote:Op zaterdag 12 november 2022 21:39 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Nog rondjes gereden met de lint
Ik heb het daarstraks terug zitten kijken maar ik vond er niet een mooi. Die middelste die je open kon klappen deed me denken aan de schilderijen die je vroeger op de zwarte markt in Beverwijk kon kopen.quote:Op zaterdag 12 november 2022 20:33 schreef monkyyy het volgende:
Avond
Sjon bij sterren op het doek @:zipportal
Mis je als supermarktvrachtwagenchauffeur.quote:
Ik ga eens de eerdere afleveringen bekijkenquote:Op zondag 13 november 2022 19:19 schreef monkyyy het volgende:
GoenavundIk heb weer zin in het gouden uur
Klinkt als een fijne dag en een goed planquote:Op zondag 13 november 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier een creatief en sportief dagje, was lekker. Er is vanavond niks voor mij op televisie, dus ik blijf lekker in mijn hobbykamer bezigBeetje haken met een serie, zit graag in die kamer. Morgen weer beneden in de avond
Stiekem mis ik het zelf ook wel lekker manoeuvreren in de smalle straatjes en het geluid van de vrachtautoquote:Op zondag 13 november 2022 11:20 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Mis je als supermarktvrachtwagenchauffeur.
Huh? De Verraders is toch ook een programma? En je mag het hier over alles hebben hoor. Het is niet voor niets een sc.quote:Op zondag 13 november 2022 19:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier besloten te stoppen met het Gouden Uur
Lekker De Verraders bingen, ik weet het, hoort niet in dit topic thuis want het is geen televisie
En de heerlijke geur van dieselquote:Op zondag 13 november 2022 23:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
Stiekem mis ik het zelf ook wel lekker manoeuvreren in de smalle straatjes en het geluid van de vrachtauto
Het is ook een televisieprogramma, maar ik kijk momenteel een seizoen dat alleen op Videoland staatquote:Op zondag 13 november 2022 23:39 schreef praadje het volgende:
[..]
Huh? De Verraders is toch ook een programma? En je mag het hier over alles hebben hoor. Het is niet voor niets een sc.
Niet doen. Je bent een mooi mensquote:Op zondag 13 november 2022 23:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is ook een televisieprogramma, maar ik kijk momenteel een seizoen dat alleen op Videoland staat
En je hebt gelijk, naja, even een onzeker dagje. Soms twijfel ik over alles wat ik denk/zeg/doe
'Dank je wel lieverd, jij ookquote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
![]()
Keessie lijkt me een herhaling vanavond. Urk wordt het dus.
Avondquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik ga vanavond lichte talkshows (HLF8 en Vandaag Inside) kijken
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik ga vanavond lichte talkshows (HLF8 en Vandaag Inside) kijken
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve schatten
Hier vandaag de hele dag zitten knutselen en wederom ga ik er vanavond mee door. Heb even niet de rust om 's avonds stil te zitten. Prima, want ik vind mijn hobbykamer gezellig. Wel op de laptop kijken naar EwoutKan ook televisie kijken op de laptop
Avond lieverds, fijne kijkavondquote:
Ik weeg altijd de bananen extra na bij de AHquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:44 schreef Drass het volgende:
Heb ook altijd een weegschaal bijof ik genoeg koffie krijg van de Appie.
Valt in praktijk nog wel mee. Maar je hebt wel best wat wijken met tokkies en dat laten ze ook wel zien in dit programmaquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik weeg altijd de bananen extra na bij de AH![]()
Gebeurt altijd wat in Arnhem. Lijkt wel een openlucht Ggz instelling. De èèn na de andere verwarde persoon wordt daar gearresteerd.
#dommevraag: is Judas eng of emotioneel om naar te kijken? Twijfel een beetjequote:Op woensdag 16 november 2022 19:23 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Denk dat ik straks een avondje videoland doe. Judas deel 2
Judas deel 1 weer ik niet meer, maar 2 is niet eng. Gaat voornamelijk over de rechtzaak van Holleeder en zijn zussen. Er wordt wel in geschreeuwd door Holleeder maar voor de rest vind ik niet eng of emotioneel. Kijkt wel lekker weg al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
#dommevraag: is Judas eng of emotioneel om naar te kijken? Twijfel een beetje
Dank je wel, dan ga ik er morgen voor zittenquote:Op woensdag 16 november 2022 19:51 schreef StephanL het volgende:
[..]
Judas deel 1 weer ik niet meer, maar 2 is niet eng. Gaat voornamelijk over de rechtzaak van Holleeder en zijn zussen. Er wordt wel in geschreeuwd door Holleeder maar voor de rest vind ik niet eng of emotioneel. Kijkt wel lekker weg al zeg ik het zelf.
ja extreemquote:Op donderdag 17 november 2022 17:59 schreef praadje het volgende:
![]()
Vanmiddag Bureau Arnhem teruggekeken. Enerverende uitzending en een triest einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat naar dat je zere handen hebt. Hopelijk betert het snel. En goedenavondquote:Op donderdag 17 november 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier gaan we naar Kamp van Koningsbrugge kijken. Ik heb vandaag hele zere handen, waardoor ik me een beetje verveel. Zoek zo even een knutsel die niet zoveel kramp veroorzaakt. Alleen zitten is niet echt waar ik zin in heb
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh even opscheppen, ik ben best trots op wat gekriebelOhh wat schattigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dank je wel, ik denk dat ik zo ga tekenen oid of accepteren dat er even niks gebeurtquote:Op donderdag 17 november 2022 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat naar dat je zere handen hebt. Hopelijk betert het snel. En goedenavond
quote:
Avond lieverdquote:Op donderdag 17 november 2022 18:15 schreef potjecreme het volgende:
20.33; Kamp Van Koningsbrugge gaat het worden vanavond.
Dacht even dat je het over kamer van koophandel had, in een fractie van een secondequote:Op donderdag 17 november 2022 18:16 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
Avond lieverdHier ook K.v.K.
quote:Op donderdag 17 november 2022 18:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dacht even dat je het over kamer van koophandel had, in een fractie van een seconde
Awsquote:Op vrijdag 18 november 2022 06:37 schreef praadje het volgende:
Goedemorgen schatjes![]()
Een hele vroege gids want het wordt een latertje vanavond.
Fijne dag lieverds
We are checkingquote:Op vrijdag 18 november 2022 20:21 schreef potjecreme het volgende:
@:wcpot @:tassendief vergeet niet te wisselen!
Avond praadjeGodinquote:
Avond lieve Poppel_God. Ja is leuk hey, dat Media Insidequote:Op zaterdag 19 november 2022 17:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Avond praadjeGodin
Hier ook Ik Vertrek![]()
Ben nu aan het Media Inside binge watchen (seizoen 1 t/m 3)
Heerlijk programma inderdaad. Dat onderkoelde cynisme van Marcel mag ik wel.quote:Op zaterdag 19 november 2022 17:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Poppel_God. Ja is leuk hey, dat Media Inside
Goedemorgen Praadjequote:Op zondag 20 november 2022 10:18 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Moggel vriendjesIk ga lekker kokkerellen sebiet
Kijk er nu al naar uitquote:Op zondag 20 november 2022 11:48 schreef praadje het volgende:
Tussen Kunst en kitsch’ is tijdelijk verhuisd; de nieuwe reeks van het AvroTros-programma is voor één keer op zondag- en vervolgens vanaf 12 december op maandagavond te zien. Inhoudelijk gaat de tv-hit op vertrouwde voet verder, vertelt presentator Frits Sissing. Met in de eerste aflevering (zondag, NPO 1, 21.30 uur) meteen een klapper: een kunstwerk, ooit gered van de schroothoop. „Dit is waar je op hoopt, als kijker én maker.”
@:Monkyyy
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Avond lieve Stephan. Ja, CvC staat hier ook op het programma. Nu eerst een heerlijk dutjequote:Op zondag 20 november 2022 17:48 schreef StephanL het volgende:
[..]
Avond![]()
Code van Coppens altijd leuk
quote:Op zondag 20 november 2022 17:45 schreef praadje het volgende:
Ik heb een heerlijke English Pie gemaakt.
Ziet er goed uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WK / [SBS6] De Oranjewinter #1 Met Derksen & Coquote:Op zondag 20 november 2022 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund lieve mensen. Zo meteen het gouden uur kijken(Laatste aflevering?)
Moet er nog steeds aan beginnenquote:Op zondag 20 november 2022 18:55 schreef monkyyy het volgende:
Goenavund lieve mensen. Zo meteen het gouden uur kijken(Laatste aflevering?)
Aanrader.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |