quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
Goedenavond schatjes![]()
![]()
Keessie lijkt me een herhaling vanavond. Urk wordt het dus.
Avondquote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik ga vanavond lichte talkshows (HLF8 en Vandaag Inside) kijken
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Ik ga vanavond lichte talkshows (HLF8 en Vandaag Inside) kijken
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond lieve schatten
Hier vandaag de hele dag zitten knutselen en wederom ga ik er vanavond mee door. Heb even niet de rust om 's avonds stil te zitten. Prima, want ik vind mijn hobbykamer gezellig. Wel op de laptop kijken naar EwoutKan ook televisie kijken op de laptop
Avond lieverds, fijne kijkavondquote:
Ik weeg altijd de bananen extra na bij de AHquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:44 schreef Drass het volgende:
Heb ook altijd een weegschaal bijof ik genoeg koffie krijg van de Appie.
Valt in praktijk nog wel mee. Maar je hebt wel best wat wijken met tokkies en dat laten ze ook wel zien in dit programmaquote:Op dinsdag 15 november 2022 21:10 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ik weeg altijd de bananen extra na bij de AH![]()
Gebeurt altijd wat in Arnhem. Lijkt wel een openlucht Ggz instelling. De èèn na de andere verwarde persoon wordt daar gearresteerd.
#dommevraag: is Judas eng of emotioneel om naar te kijken? Twijfel een beetjequote:Op woensdag 16 november 2022 19:23 schreef StephanL het volgende:
Avond![]()
Denk dat ik straks een avondje videoland doe. Judas deel 2
Judas deel 1 weer ik niet meer, maar 2 is niet eng. Gaat voornamelijk over de rechtzaak van Holleeder en zijn zussen. Er wordt wel in geschreeuwd door Holleeder maar voor de rest vind ik niet eng of emotioneel. Kijkt wel lekker weg al zeg ik het zelf.quote:Op woensdag 16 november 2022 19:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
#dommevraag: is Judas eng of emotioneel om naar te kijken? Twijfel een beetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |