quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeeeeeej weer een deeltje vol gemaakt met z'n allen
Trusten!quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:31 schreef praadje het volgende:
Nog even voor mijn @:Van_Poppel en ik geloof dat @:StephanL ook wel van wielrennen houdt.
https://www.tvgids.nl/sport/sporza-ek-veldrijden (morgenmiddag dus)
Nu naar bed, nog even de krant lezen en![]()
Leukquote:Op zaterdag 5 november 2022 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Elk moment kan er een vriend zijn om mijn hobbykamer te verbouwen
Ik ga jullie straks lastig vallen met voor- en na- foto's
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een hobbykamer hoort niet netjes naar mijn mening. Kan nu zo bezig
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterMooi geworden! Mooie theepot ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je nog genoeg opbergruimte?
Dank je wel!quote:Op zaterdag 5 november 2022 14:32 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Mooi geworden! Mooie theepot ook.
Heb je nog genoeg opbergruimte?
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterMooie upgrade van je bureauSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ziet er goed uit Childquote:Op zaterdag 5 november 2022 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond
Hier zit er iemand te acclimatiseren in de nieuwe hobbykamer, het is even wennen, maar positief. Straks op de laptop de Grote Kleine Treinen Competitie kijkenmet een kleurboekje of haakwerkje erbij
Avond Poppeltjequote:
Praadje Godinquote:Op zaterdag 5 november 2022 19:57 schreef praadje het volgende:
[..]
Ziet er goed uit Child
[..]
Avond Poppeltje
BeforeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AfterZiet er mooi uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Neem je je kleurtjes mee naar benedenquote:Op zondag 6 november 2022 17:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedenavond iedereen!
Zoals hierboven gezegd, de hele dag boven gezeten en zitten kleuren. Was heerlijk. Luisterboekje aan
Helaas moet ik om 17.00 altijd naar beneden van mezelf, anders slaap ik niet, alleen ik wil heel veel liever boven zitten kleuren
Hahahahah dan wil ik om 22.00 niet naar bedquote:Op zondag 6 november 2022 17:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Neem je je kleurtjes mee naar beneden
Ik moet de eerdere afleveringen nog kijken, heb alleen deel 1 gezien en een stukje van 2. Ik kijk denk ik Escape from Kabul ga kijken (ja ik ben een docufreakquote:Op zondag 6 november 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het Gouden Uur op de achtergrond! Aandachtig kijken is te eng, maar zo krijg ik het verhaal mee zonder dat ik het me teveel aantrek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |