Dan eet je ze ook nietquote:Op donderdag 10 november 2022 20:10 schreef praadje het volgende:
[..]
Nope, het is nog geen vrijdag hey
Lol ging tegelijkertijdquote:Op vrijdag 11 november 2022 17:59 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan dus officieel niet lezen laat staan de kalender lezen...
Desalniettemin goed bezit @:praadje
Avondquote:Op vrijdag 11 november 2022 18:18 schreef monkyyy het volgende:
Twee Sint Maarten kindertjes tot nu toe
Als het om mijn post draait.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het om mijn post draait.
Ik lurk hier geregeld mee voor @:praadje haar lijstjes op saaie avonden en dacht dat het tv-tip lijstje van gisteren die van vandaag was en was ernstig teleurgesteld over het aanbod voor een vrijdagavond
quote:Op vrijdag 11 november 2022 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als het om mijn post draait.
Ik lurk hier geregeld mee voor @:praadje haar lijstjes op saaie avonden en dacht dat het tv-tip lijstje van gisteren die van vandaag was en was ernstig teleurgesteld over het aanbod voor een vrijdagavond
Vandaag niet hoor deze avond is het tijd voor pilsemannetjes, matige tv en vieren dat er weer een werkweek voorbij is.quote:
Drukke avondquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:14 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond![]()
Hier tot nu toe één groepje met 6 kinderen
Edit: Weer een groepje met 7...lekker efficiënt zo
Tot nu toe helemaal niks en bij mijn ouders ook nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 19:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zeg dat wel
Loopt het in het Oosten des lands nog een beetje storm?
Fijn weekend !quote:Op vrijdag 11 november 2022 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vandaag niet hoor deze avond is het tijd voor pilsemannetjes, matige tv en vieren dat er weer een werkweek voorbij is.
Goed weekend allen!
Hahaquote:Op vrijdag 11 november 2022 21:21 schreef Dutch_view het volgende:
Mag ik u vriendelijk bedanken voor de straf
Avond Poppeltjes_God. Ik heb hem vanmorgen bekeken. Hij is zeker bijzonder, ik kijk al uit naar het tweede deel.quote:Op zaterdag 12 november 2022 18:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Avond allen![]()
Ik kijk nu Louis terug…het blijft toch een bijzondere kerel
PraadjeGodinquote:Op zaterdag 12 november 2022 18:07 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond Poppeltjes_God. Ik heb hem vanmorgen bekeken. Hij is zeker bijzonder, ik kijk al uit naar het tweede deel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |