Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht beginnen met trainen in een gym?
En hoe zou dat helpen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht beginnen met trainen in een gym?
Wow, ik moest echt even nadenken. 'En hoe zou dat helpen' impliceert dat je erg sceptisch staat tegen over sporten of trainen in een sportschool, dit terwijl duidelijk is (ook wetenschappelijk) dat sporten kan helpen om bijv. depressies tegen te gaan, een verbeterd zelfbeeld te krijgen, te kunnen werken aan discipline en simpelweg een toename aan spiermassa wat kan leiden tot meer zelfvertrouwen.quote:
Tja, de meesten voor wie tinder wel werkt kunnen het prima af met telefoonselfies.quote:Op zondag 6 november 2022 09:06 schreef embedguy het volgende:
Een tijd terug heb ik professionele foto's laten maken door een tinder-fotograaf. Dat scheelt toch al snel veel. Heeft me 250euro gekost maar het resultaat mag er wezen.
Zeker als je aangeeft dat je niet lelijk bent maar geen matches hebt; klinkt voor mij alsof je dan gewoon slechte foto's hebt.
Ja, uiteraard. Het doel is om mensen te laten wennen, enthousiast te krijgen en dan richting de betaalde dienst te duwen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Ciclon het volgende:
Tinder werkt met een bepaald soort systeem kan niet anders. Als je begint met Tinder heb je vaak op je eerste dag een aantal matches, dagen/weken er na niets.
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef Halcon het volgende:
Probeer eerst eens fatsoenlijke foto's te fixen. Als je sommige foto's ziet... Prutsfoto's heeft niemand wat aan. En werk dan aan het verhaal. Geen A4-tje vol, want de meeste mensen lezen dat toch niet, maar gewoon wat dingen die aanspreken.
Te gemaakt is ook niet goed inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2022 15:21 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.
Online dating werkt nou eenmaal anders dan 'in het echt', maar het werkt wel. Als je geduld hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.
Wat zouden jullie doen?
Jij maar werken voor je huis,....wanneer je geluk hebt is ze niet zwanger...quote:
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 01:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik dat doe.
Maar als je daarin wilt slagen moet je gewoon een goede fotograaf inhuren en een beetje peacocking gaan doen.
De beoordeling is puur op 1 foto meer niet dus je moet de allerbeste foto ooit hebben.
Oh nee, peacocking is een kunst op zich, niks te maken met autosquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.
Dat je wel aandacht moet besteden aan je uitstraling op foto's is iets heel anders. Peacocking komt voor mij over als jezelf kunstmatig mooier of duurder laten lijken dan je bent.
Dit is ook wel iets wat ik me afvroeg, geen matches kan ook komen doordat je zelf niet de juiste mensen liked? Als je geen likes krijgt, dan inderdaad eens kijken of het iets in je foto's of tekst is, of mss nog je leeftijds/afstand instellingen aanpassen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Holenbeer het volgende:
Daarnaast; Als je serieus wilt daten met Tinder, swipe dan wel de mensen waar je kans bij maakt. Op basis van de foto's weet je vaak al wie out-of-your-league zijn, helemaal als je zelf al aangeeft geen Brad Pitt te zijn
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.quote:
Als een relatie eerder een doel op zich is dan 'n middel (om gelukkig te zijn), dan heeft iemand z'n leven duidelijk niet op orde.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:08 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.
Feit dat ik geen matches heb op de apps is niet echt best voor mijn zelfvertrouwen.
Hoe lang heb jij op de apps gezeten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik zou graag willen daten maar merk dat gezien mijn leeftijd (M32) en ik tegenwoordig niet meer uitga er weinig alternatieven overblijven.
Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg. Voel mezelf steeds depressiever worden.
Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:31 schreef DutchBlend het volgende:
Je maakt een fout. Je laat je zelfbeeld/humeur beïnvloeden door het gebrek aan matches op Tinder.
Die waarde moet je er niet aan hechten. Het zegt geen reet over het echte leven namelijk. Spreek dit met jezelf af en herinner jezelf eraan als je merkt dat het je toch beïnvloedt.
Ik als gemiddelde man had ook praktisch nooit matches op Tinder. Het algoritme is fucked en de verhouding man/vrouw ook. Dat laatste geldt voor alle dating apps.
Daardoor hebben zelfs minder knappe vrouwen een ruime keuze want ook die krijgen bergen aandacht. Voor vrouwen is het een snoepwinkel en voor het meerendeel (90-95%) van de mannen een vrijwel lege supermarkt. Ook de gemiddelde vrouwen gaan nl voor het beste wat ze denken te kunnen krijgen (dezelfde 5-10% van de mannen), ondanks dat ze wss alleen als tijdelijk neukertje gebruikt worden.
Uiteindelijk heb ik toch een leuke vrouw ontmoet via een van de apps volgens deze methode:
Het is een numbers game. Spreid je kansen over meerdere dating apps.
Wees vrijwel dagelijks even actief op alle apps en swipe een aantal keer (+/- 20x) in elke app. Besteed dus niet veel tijd aan het swipen. Teveel tijd erin steken werkt frustratie in de hand. Leef verder gewoon je leven.
Op deze manier blijft jouw profiel redelijk zichtbaar voor vrouwen en mis jij niet de vrouwen in de stapel profielen die nieuw zijn en vrij snel weer vertrekken, omdat ze 1. Meerendeels geile berichten en dickpicks krijgen of 2. Iemand gevonden hebben op de app en dus de app weer verwijderen.
Als laatste tip zou ik je willen meegeven om onder geen beding over seks te praten (mocht je dat doen of van plan zijn).
Edit: en betaalde versies lijkt me onnodig. Een match is een match en als een vrouw je leuk vindt dan volgt en 'loopt' een chat gewoon.
En tuurlijk is online dating voor erbij. Vrouwen aanspreken in het echt kan nooit kwaad
Je bedoeld vrouwen van 16-18?quote:Op maandag 14 november 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Exact dit ja. Je moet toeslaan bij de kleine groep vrouwen die nog niet al te veel ervaring heeft en nog niet al te lang op de apps zit.
Nou nee. Er zijn best veel vrouwen van een jaar of 25 die hooguit een keer een pubervriendje hebben gehad maar nog nauwelijks seksuele ervaring hebben of ervaring met daten. Natuurlijk wordt die groep op een gegeven moment kleiner en kleiner, maar ze zijn er wel degelijk.quote:
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.quote:Op zondag 13 november 2022 20:07 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?
Precies ik ben daar wel mee eens.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.
Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.
Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
Je kan het al heel snel beter doen dan een deel van de mannen. Stuur geen dick pic, vertel niet dat je je aftrekt op jullie chat/haar foto's, probeer niet binnen 3 regels een one-night stand te regelen, etc. Open deuren waar blijkbaar toch nog een deel van de mannen tegenaan loopt.quote:Op maandag 14 november 2022 17:55 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Precies ik ben daar wel mee eens.
Daarnaast is er voor mij gevoel ook wat aan de mannen kant beter kan dus ik zou graag eigenlijk een iets willen hebben wat er bij de mannen slecht is.
Bij een aantal matches merk ik dat het nu "lastiger" is om vertrouwen te krijgen bij de matches, omdat blijkbaar haar man, vriend, whatever gewoon (vul zelf maar in) was/is.
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.quote:Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.
Uiteindelijk vaak een negatieve situatie voor iedereen.
Walgelijke postquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
Ja, zo werkt het.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja. Iedere hetero man droomt ervan om een lekker wijf te neuken. Maar hoewel er ook best een aantal lelijke vrouwen blij zal zijn dat ze out of hun league neuken zijn er toch meer vrouwen die denk ik gewoon behoefte aan stabiliteit hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het.
Voordeel voor die bakvissen en patiënten is dat ze geroerd worden door iemand die normaal gesproken hoger mikt.
Lullig dat ze een keer worden geneukt en dan niks meer?
Nee, niet echt. Ze zijn er zelf bij. Meeste mannen zouden maar al te graag een dame neuken die normaal te hoog gegrepen is. Ook al is dat slechts eenmalig.
Ja, denk dat vrouwen relatief vaker zich dan gebruikt voelen en dat mannen relatief vaker denken van "Ach ja, heb een lekker wijf geneukt, prima verder"....quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:15 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja. Iedere hetero man droomt ervan om een lekker wijf te neuken. Maar hoewel er ook best een aantal lelijke vrouwen blij zal zijn dat ze out of hun league neuken zijn er toch meer vrouwen die denk ik gewoon behoefte aan stabiliteit hebben.
Jep. Maarja je hebt ook wel weer een punt dat vrouwen door de seksuele revolutie dit zelf gewild hebben. Zij wilden vrije seks, dan krijg je vrije seks.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, denk dat vrouwen relatief vaker zich dan gebruikt voelen en dat mannen relatief vaker denken van "Ach ja, heb een lekker wijf geneukt, prima verder"....
Pardon? Zij wilden vrije seks?quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:22 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Jep. Maarja je hebt ook wel weer een punt dat vrouwen door de seksuele revolutie dit zelf gewild hebben. Zij wilden vrije seks, dan krijg je vrije seks.
En seks is er in overvloed te krijgen voor elke vrouw. Niet voor elke man.
Nee niet prima verder want die vrouw voelt zich zo nog een hele tijd en die man denkt niet meer aan haar na 24u.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:16 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, denk dat vrouwen relatief vaker zich dan gebruikt voelen en dat mannen relatief vaker denken van "Ach ja, heb een lekker wijf geneukt, prima verder"....
Walvis, patient, plaats delict, zak leegkloppen,...quote:
Tsja, what's next? Dat je zwart op wit gaat zetten dat je een relatie met haar gaat beginnen? Dan je alvast tekent dat je de ringen gaat bestellen?quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:21 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee niet prima verder want die vrouw voelt zich zo nog een hele tijd en die man denkt niet meer aan haar na 24u.
Neuk wat je wil, maar wees ook eerlijk tegen zo een vrouw dat het voor 1 keer is. Je hoeft er echt niet bij te zeggen dat ze een gedrocht is ofzo, maar wees verdomme eerlijk. Dan kan zij nog beslissen of ze dat wel wil en dan hebben we het over vrije seks.
De meeste vrouwen laten zich niet uitwonen door iemand die normaal gesproken in een lager level vist. Veel mannen pakken een vrouw, waar ze niet voor omkijken op straat, wel mee als ze de gelegenheid krijgen en er al wat "sunk costs" zijn gedaan.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:22 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Walvis, patient, plaats delict, zak leegkloppen,...
Echt joh
Als ik zo over een man moest denken dan zou ik m met geen vinger aanraken, sowieso ten eerste al uit respect voor die man die dan duidelijk niet mijn type is en ten tweede omdat seks niet voor alles komt.
Het gaat er meer om wat je ervoor zegt of doet. Als jij haar het idee geeft dat het meer zou kunnen worden dan is dat niet ok.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja, what's next? Dat je zwart op wit gaat zetten dat je een relatie met haar gaat beginnen? Dan je alvast tekent dat je de ringen gaat bestellen?
Beetje overdreven. Elke vrouw weet dat het bij 1 keer neuken kan blijven. Elke realistische vrouw weet ook gewoon dat als ze als 95-kilogrammer zich laat neuken door iemand die mooier kan krijgen, dat het dan gewoon bij 1 keer gaat blijven.
Urgh... ik ben blij dat er een hoop mannen zijn die een vrouw als iets meer beschouwen dan enkel een gatquote:Op dinsdag 15 november 2022 20:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
De meeste vrouwen laten zich niet uitwonen door iemand die normaal gesproken in een lager level vist. Veel mannen pakken een vrouw, waar ze niet voor omkijken op straat, wel mee als ze de gelegenheid krijgen en er al wat "sunk costs" zijn gedaan.
Ik ga niet allemaal dingen beloven die ik toch niet waar kan maken. En nee, ik zet ook niet zwart op wit dat ik maximaal één keer wil neuken en verder nooit meer wat van d'r wil horen of lezen. Wel naïef van vrouwen om dan maar meteen te denken dat die relatie er gaat komen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:37 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Het gaat er meer om wat je ervoor zegt of doet. Als jij haar het idee geeft dat het meer zou kunnen worden dan is dat niet ok.
Maar als je toch mooier kan krijgen? Waarom dan de 'minderen' gebruiken? Blijf dan lekker in je eigen vijver neuken
Door die naïviteit (of moet ik zeggen: het voorgelogen worden) krijg je dus een groep vrouwen die geen man meer vertrouwt en dan zijn het weer bitchen die zichzelf zogezegd te goed vinden.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik ga niet allemaal dingen beloven die ik toch niet waar kan maken. En nee, ik zet ook niet zwart op wit dat ik maximaal één keer wil neuken en verder nooit meer wat van d'r wil horen of lezen. Wel naïef van vrouwen om dan maar meteen te denken dat die relatie er gaat komen.
Je bent er dan toch. Je hebt de kans. Je wilt neuken. Ja, dan doe je dat.
Willen ze je niet en moet je helemaal naar een ander land om een vrouw te nemen die haar wensen moet verlagen?quote:Op dinsdag 8 november 2022 15:58 schreef Aap_deluxe het volgende:
Sparen voor een tripje naar Azië of Oost-Europa. Serieus, vrouwen hier denken vooral aan carrière (kinderloos 🤮 en katten) of pappen aan met de immigranten. En ja, je profiel verbeteren en posten helpt ook wel. Sporten ook.
Nouja ik ben nu inmiddels voorzien haha.quote:Op dinsdag 15 november 2022 11:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Je kan het al heel snel beter doen dan een deel van de mannen. Stuur geen dick pic, vertel niet dat je je aftrekt op jullie chat/haar foto's, probeer niet binnen 3 regels een one-night stand te regelen, etc. Open deuren waar blijkbaar toch nog een deel van de mannen tegenaan loopt.
Het is ook niet gek dat veel vrouwen niet direct vertrouwen in een vreemde man hebben; dat is gebaseerd op ervaringen van hunzelf en van hun omgeving/het internet, en je kan genoeg voorbeelden online vinden van hoe debiel mensen zijn. Dus je moet helaas altijd even investeren voordat je vertrouwen krijgt, het is wat het is. Maar bedenk voor jezelf vooral of dat de moeite waard is.
Teveel keuze is niet goed voor de mens, daar kunnen we helemaal niet mee omgaan, en dat is waarom datingapps lastig kunnen zijn. Vrouwen worden overspoeld en mannen worden wanhopig om maar een keer (écht) aandacht te kunnen krijgen.
Gewoon geduld en vertrouwen hebben, dan kom je er uiteindelijk wel, maar je moet geen haast willen hebben.
Ehm, als ik op een datingapp zie dat iemand professionele foto's heeft laten maken (en zéker als iemand poseert) dan is dat voor mij een afknapper hoorquote:Op zondag 6 november 2022 01:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik dat doe.
Maar als je daarin wilt slagen moet je gewoon een goede fotograaf inhuren en een beetje peacocking gaan doen.
De beoordeling is puur op 1 foto meer niet dus je moet de allerbeste foto ooit hebben.
Het moet er niet te dik op liggen.quote:Op woensdag 16 november 2022 02:50 schreef Coeus het volgende:
[..]
Ehm, als ik op een datingapp zie dat iemand professionele foto's heeft laten maken (en zéker als iemand poseert) dan is dat voor mij een afknapper hoor
Het is stoere internetpraat van waarschijnlijke incels. Want zij dromen nog over een keer seks mogen hebben met een mooie namen en beweren genoegen te nemen met die ene keer, maar in de realiteit zijn dit de stalkers die na die ene keer nog op honderd manieren proberen alsjeblieft toch contact te houden. Of de simps die doneren op twitch in de hoop aandacht te krijgen en dan boos worden als ze toch geen seks krijgen voor hun 'goede' gedrag op het internet. En dan worden ze opeens bitter en krijg je dit.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:49 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Door die naïviteit (of moet ik zeggen: het voorgelogen worden) krijg je dus een groep vrouwen die geen man meer vertrouwt en dan zijn het weer bitchen die zichzelf zogezegd te goed vinden.
Neuk maar geef aan dat het eenmalig is.
Hoe moeilijk is dat?
Oh wacht, dan zegt ze waarschijnlijk nee en blijft die zak vol
Dat mag natuurlijk niet gebeuren.
Lege zak (die de volgende dag weer vol zit en wil weer scoren) gaat voor op gevoel en zelfwaarde natuurlijk.
Maar goed, ik ga hier niet meer op in... Doe lekker wat je wil!
Ik hoop voor jou dat ze later niet hetzelfde met jouw dochter gaan doen, eens kijken of je het dan nog zo normaal vindt.
Nee maar je kan toch op voorhand aangeven dat je niet op zoek bent naar iets serieus? Dan zeg ook al genoeg.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:42 schreef Dizorn het volgende:
Ik denk niet dat je kan verwachten dat iemand ooit gaat zeggen "Hè laten we eenmalig seks hebben" in welke bewoording dan ook, en het is iedereens goed recht om na een keertje te zeggen dat het niet vaker hoeft. Je kan je beter afvragen waarom iemand (m/v/x) genoegen neemt met iemand die ze eigenlijk niet aantrekkelijk vinden, gebruik dan gewoon je handen en/of zoek verder.
Waarom ben ik verplicht om dat aan te geven? En als ik iets serieus niet uitsluit, ben ik dan verplicht om dat door te zetten, of zo? Er is werkelijk niks wat ik zeg waaruit je de conclusie zou kunnen trekken dat ik op zoek ben naar een serieuze relatie.quote:Op woensdag 16 november 2022 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar je kan toch op voorhand aangeven dat je niet op zoek bent naar iets serieus? Dan zeg ook al genoeg.
Iemand die dat niet doet omdat hij weet dat dat hij anders een nee zou krijgen is eigenlijk bewust over grenzen aan het gaan voor eigen genot.
En ik moet niet flauw doen want meer dan genoeg vrouwen die het ook maar 1 keer willen en daarna verdwijnen, maar hij heeft het over walvissen en patiënten. Laat dat nu meestal een groep van vrouwen zijn die het al moeilijk genoeg met zichzelf hebben en sowieso weinig zelfwaarde voelen. Maar ja hè, hij heeft er al mee moeten praten dus dan moet hij er ook wel overheen voor de sunk costs
En het laatste deel ben ik het natuurlijk volledig mee eens en heb ik ook al gezegd. Blijf er dan inderdaad vanaf als je zo laag over hun denkt.
Neuk je ze de eerste date?quote:Op woensdag 16 november 2022 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplicht om dat aan te geven? En als ik iets serieus niet uitsluit, ben ik dan verplicht om dat door te zetten, of zo? Er is werkelijk niks wat ik zeg waaruit je de conclusie zou kunnen trekken dat ik op zoek ben naar een serieuze relatie.
En dan de restNog even en je noemt het verkrachting. Zo lust ik er nog wel een paar. Als ik van sommige dames had geweten dat ze zo enorm slecht pijpten, was ik er misschien ook niet het bed mee ingedoken. Is dat nu ook een seksueel delict dan?
Of moet je voortaan door gaan vragen. Of ze wel echt seks wil, ook als de kans er is dat het bij deze ene keer blijft.![]()
Het is 'n date via een of andere pauper-app, zoals Tinder. Een app waarvan iedereen wel zo'n beetje weet en begrijpt dat die vooral dient om neukerdjes te zoeken. Je staat niet aan het altaar of je zit niet aan de keukentafel om het te hebben over aan kinderen beginnen.
Het moment dat jij begon over walvissen, patiënten en je zak legen voor de sunk costs goed te maken, gaf aan hoe jij over hun denkt.quote:Op woensdag 16 november 2022 18:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Waarom ben ik verplicht om dat aan te geven? En als ik iets serieus niet uitsluit, ben ik dan verplicht om dat door te zetten, of zo? Er is werkelijk niks wat ik zeg waaruit je de conclusie zou kunnen trekken dat ik op zoek ben naar een serieuze relatie.
En dan de restNog even en je noemt het verkrachting. Zo lust ik er nog wel een paar. Als ik van sommige dames had geweten dat ze zo enorm slecht pijpten, was ik er misschien ook niet het bed mee ingedoken. Is dat nu ook een seksueel delict dan?
Of moet je voortaan door gaan vragen. Of ze wel echt seks wil, ook als de kans er is dat het bij deze ene keer blijft.![]()
Het is 'n date via een of andere pauper-app, zoals Tinder. Een app waarvan iedereen wel zo'n beetje weet en begrijpt dat die vooral dient om neukerdjes te zoeken. Je staat niet aan het altaar of je zit niet aan de keukentafel om het te hebben over aan kinderen beginnen.
Dit dus. Een hoop vermoeiende reacties hier.quote:Op woensdag 16 november 2022 14:42 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Het is stoere internetpraat van waarschijnlijke incels. Want zij dromen nog over een keer seks mogen hebben met een mooie namen en beweren genoegen te nemen met die ene keer, maar in de realiteit zijn dit de stalkers die na die ene keer nog op honderd manieren proberen alsjeblieft toch contact te houden. Of de simps die doneren op twitch in de hoop aandacht te krijgen en dan boos worden als ze toch geen seks krijgen voor hun 'goede' gedrag op het internet. En dan worden ze opeens bitter en krijg je dit.
Dat vooraf aangeven werkt natuurlijk wel 2 kanten op. Waarom zou je als je niet per se op zoek bent naar iets serieus het vooraf moeten aangeven, maar als je je gebruikt voelt na 1 keertje seks, waarna de verdere interesse weg is, niet?quote:Op woensdag 16 november 2022 17:51 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nee maar je kan toch op voorhand aangeven dat je niet op zoek bent naar iets serieus? Dan zeg ook al genoeg.
Iemand die dat niet doet omdat hij weet dat dat hij anders een nee zou krijgen is eigenlijk bewust over grenzen aan het gaan voor eigen genot.
En ik moet niet flauw doen want meer dan genoeg vrouwen die het ook maar 1 keer willen en daarna verdwijnen, maar hij heeft het over walvissen en patiënten. Laat dat nu meestal een groep van vrouwen zijn die het al moeilijk genoeg met zichzelf hebben en sowieso weinig zelfwaarde voelen. Maar ja hè, hij heeft er al mee moeten praten dus dan moet hij er ook wel overheen voor de sunk costs
En het laatste deel ben ik het natuurlijk volledig mee eens en heb ik ook al gezegd. Blijf er dan inderdaad vanaf als je zo laag over hun denkt.
Oh maar dat geven sommige dames juist aan. "NIET OP ZOEK NAAR EEN ONS" in koeienletters op hun bio.quote:Op donderdag 17 november 2022 04:37 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Dat vooraf aangeven werkt natuurlijk wel 2 kanten op. Waarom zou je als je niet per se op zoek bent naar iets serieus het vooraf moeten aangeven, maar als je je gebruikt voelt na 1 keertje seks, waarna de verdere interesse weg is, niet?
Gaf dat ook weleens aan. Doelt niet op issues, wel duidelijkheid.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Oh maar dat geven sommige dames juist aan. "NIET OP ZOEK NAAR EEN ONS" in koeienletters op hun bio.
Is fijn, dan kan je ze meteen wegswipen. Niet dat er geen kans in zit om seks met ze te hebben, waarschijnlijk juist gezien hun slechte ervaringen ermee waarom ze het nodig vinden dit zo duidelijk te roepen, maar ik zou absoluut geen zin hebben in iemand die zo te koop loopt met d'r issues.
Ik neem aan dat de meeste mannen weten dat het je kansen nogal beperkt als je vantevoren aangeeft "niet naar iets serieus" op zoek te zijn, dat is gewoon een eufemisme voor "ik wil alleen seks". En als je merkt dat je weinig matches hebt op apps als Tinder dan moet je dat soort dingen dus gewoon niet in je tekst zetten.
Uiteindelijk is het nog steeds daten waar je met z'n tweeën er ergens een keer achter komt wat je allebei oké vindt en of het van beide kanten interessant genoeg is. Te hard van tevoren roepen wat je wel/niet wil is een grof filter waarmee je potentieel leuke dates kan mislopen, omdat er geen nuance te lezen is bij een paar foto's en een paar zinnen.
Dat is toch ook wel wat hij zegt? Dat degene die dat schrijft er dan dus (slechte) ervaringen mee heeft gehad in het verleden?quote:Op donderdag 17 november 2022 14:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Gaf dat ook weleens aan. Doelt niet op issues, wel duidelijkheid.
Had geen zin in mannen die swipen met ranzige opmerkingen. Die had ik vaak.
Nee, dat zeg je niet. Je bent ook niks verplicht. Je kunt gaan voor één keer seksen en dan niks meer. Maar het kan ook zijn dat je seks hebt en het daarna om wat voor reden dan ook niet van de grond komt.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:23 schreef SugeLucky het volgende:
Haha alsof je van te voren tegen een vrouw gaat zeggen, we gaan eenmalig seks hebben want verder wil ik niets van je.
Je bent elkaar niets verplicht hoor.
Je zal wel vaak gekwetst zijn of weinig gedate hebben als je vindt dat dat van te voren aangegeven moet worden.
Nee, ik ben zelfs nog nooit gekwetst op zo'n manier dus daar ligt het niet aan.quote:Op donderdag 17 november 2022 00:23 schreef SugeLucky het volgende:
Je zal wel vaak gekwetst zijn of weinig gedate hebben als je vindt dat dat van te voren aangegeven moet worden.
Was ook een beetje mijn punt. In werkelijkheid weten we bijna allemaal dat zowel vooraf aangeven dat je enkel eenmalig wil neuken met wie zich aanbiedt als aangeven dat je wanhopig op zoek bent naar een relatie niet de meest aantrekkelijke statements zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 13:37 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Oh maar dat geven sommige dames juist aan. "NIET OP ZOEK NAAR EEN ONS" in koeienletters op hun bio.
Is fijn, dan kan je ze meteen wegswipen. Niet dat er geen kans in zit om seks met ze te hebben, waarschijnlijk juist gezien hun slechte ervaringen ermee waarom ze het nodig vinden dit zo duidelijk te roepen, maar ik zou absoluut geen zin hebben in iemand die zo te koop loopt met d'r issues.
Ik neem aan dat de meeste mannen weten dat het je kansen nogal beperkt als je vantevoren aangeeft "niet naar iets serieus" op zoek te zijn, dat is gewoon een eufemisme voor "ik wil alleen seks". En als je merkt dat je weinig matches hebt op apps als Tinder dan moet je dat soort dingen dus gewoon niet in je tekst zetten.
Uiteindelijk is het nog steeds daten waar je met z'n tweeën er ergens een keer achter komt wat je allebei oké vindt en of het van beide kanten interessant genoeg is. Te hard van tevoren roepen wat je wel/niet wil is een grof filter waarmee je potentieel leuke dates kan mislopen, omdat er geen nuance te lezen is bij een paar foto's en een paar zinnen.
Meestal van 2 kanten... Dominante man en dominante vrouw gaat niet samen.quote:Op dinsdag 15 november 2022 20:56 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Willen ze je niet en moet je helemaal naar een ander land om een vrouw te nemen die haar wensen moet verlagen?
Heb je ooit een dominante man gezien met een Thais poppetje? Heb je ooit een niet Dominante vrouw gezien in Oost Europa? Die vrouwen accepteren gewoon meer en hebben lagere eisen door hun leefomstandigheden.quote:Op vrijdag 18 november 2022 04:49 schreef Aap_deluxe het volgende:
[..]
Meestal van 2 kanten... Dominante man en dominante vrouw gaat niet samen.
Jep genoegquote:Op vrijdag 18 november 2022 07:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb je ooit een dominante man gezien met een Thais poppetje?
Ja en ja.quote:Op vrijdag 18 november 2022 07:13 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Heb je ooit een dominante man gezien met een Thais poppetje? Heb je ooit een niet Dominante vrouw gezien in Oost Europa? Die vrouwen accepteren gewoon meer en hebben lagere eisen door hun leefomstandigheden.
Als dat met koeienletters in je bio staat heb je er overduidelijk problemen mee, dat noem ik issues of schat ik in als issues.quote:Op donderdag 17 november 2022 14:42 schreef Rupibma het volgende:
[..]
Gaf dat ook weleens aan. Doelt niet op issues, wel duidelijkheid.
Had geen zin in mannen die swipen met ranzige opmerkingen. Die had ik vaak.
in ieder geval niet meer betalen, en daarvan uitgaan en leuke dingen doen. Gratis kan je blijven doen. Niet veel tijd aan besteden, maar .... je weet nooit hoe een koe een has vangt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik zou graag willen daten maar merk dat gezien mijn leeftijd (M32) en ik tegenwoordig niet meer uitga er weinig alternatieven overblijven.
Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg. Voel mezelf steeds depressiever worden.
Wat zouden jullie doen?
Wat zijn je zoek-criteriaquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg.
Zorg dat je niet (te) dik bent en wees verzorgd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Wat zouden jullie doen?
En hoe ziet 'ie eruit. Iemand die viesdik is en weinig levenslust uitstraalt, dat scoort geen punten natuurlijk. Ook op zo'n app niet.quote:
Maar zoek je ook op die leeftijden of is je zoekgebied wat groter?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen eisen behalve voorkeur voor 18-25
Doe geen moeite, dit geval is hopeloos. Er is een reden dat de dames van hem wegrennen. Check zijn andere topics maar waar hij verteld over zijn 'speciale operaties' en 'missies'.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar zoek je ook op die leeftijden of is je zoekgebied wat groter?
Hooguit tot 30 jaar maximaal. Ik vind dat ik best redelijk ben toch?quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:07 schreef Armani XL het volgende:
[..]
Maar zoek je ook op die leeftijden of is je zoekgebied wat groter?
Confrontatie is ook vervelend, snap ik wel. Maar ik dacht dat je je even ging bezinnen, zoals je hier zei:quote:
quote:Op dinsdag 22 november 2022 02:14 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Oke oke, ik ga de komende week even goed tot bezinning komen. Jullie zijn nu even van mij af.
Nee, jij bent bewust aan het provoceren. Kappen!quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:25 schreef DW457 het volgende:
[..]
Confrontatie is ook vervelend, snap ik wel. Maar ik dacht dat je je even ging bezinnen, zoals je hier zei:
[..]
Nee, ik raad je aan je eigen advies op te volgen. Ga inderdaad even een weekje bezinnen en neem mee wat er allemaal is gezegd. Laat die datingapps en alles wat met je 'speciale operatie' te maken heeft los en focus je op jezelf. Laat ook FOK! even voor wat t is. Dit zeg ik niet om te provoceren, maar als welgemeend advies.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Nee, jij bent bewust aan het provoceren. Kappen!
Klinkt als Osedovo dit.quote:Op dinsdag 22 november 2022 19:02 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Ik heb geen eisen behalve voorkeur voor 18-25
Als je je zo laat opnaaien door een opmerking van een anoniem persoon op het internet, is het wel tijd om aan jezelf te werkenquote:Op dinsdag 22 november 2022 19:56 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Nee, jij bent bewust aan het provoceren. Kappen!
Laat ik het anders stellen: hoe zou dat helpen in relatie tot hetgeen TS beschrijft? Sporten is iets dat je toch voornamelijk voor jezelf doet. Zelf sport ik ook meerdere malen in de week, gewoon voor een goede conditie en omdat ik er plezier aan heb. Het is niet zo dat wanneer je veel sport de vrouwen ineens met hordes tegelijk op je afkomen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wow, ik moest echt even nadenken. 'En hoe zou dat helpen' impliceert dat je erg sceptisch staat tegen over sporten of trainen in een sportschool, dit terwijl duidelijk is (ook wetenschappelijk) dat sporten kan helpen om bijv. depressies tegen te gaan, een verbeterd zelfbeeld te krijgen, te kunnen werken aan discipline en simpelweg een toename aan spiermassa wat kan leiden tot meer zelfvertrouwen.
Vind je dit gek om te lezen? Of is het wellicht nieuwe informatie?
De regel op Tinder die je matches/neukerij oplevert:quote:Op vrijdag 18 november 2022 01:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Heeft Tinder zelf wel ooit feitelijke statistieken naar buiten gebracht wat zoal de balans is en op welke criteria vrouwen naar links of rechts swipen. Lijkt mij wel interessant om daar meer over te weten.
Om die redenen krijg jij ook geen matches, toch?quote:Op donderdag 24 november 2022 20:24 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
De regel op Tinder die je matches/neukerij oplevert:
1. Wees aantrekkelijk
2. Niet lelijk zijn
3. zie #1
Ik deed het aardig.quote:Op donderdag 24 november 2022 20:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
Om die redenen krijg jij ook geen matches, toch?
Dit klopt. Toch wil ik iets aanvullen. Ik heb afgelopen november Tinder en Happn op mijn telefoon geplaatst. Bij beiden heb ik een abonnement genomen, zodat ik kan zien wie mij geliked heeft. Mijn profiel op Tinder was nog niet koud aangemaakt, of ik had al vier likes. Nog geen dag later waren dat er al 8. Maar van die 8 vrouwen die mijn profiel hadden geliked, wonen er 7 op 9.000+ kilometer afstand. De afgelopen twee weken is mijn profiel door geen enkele vrouw meer geliked.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Ciclon het volgende:
Tinder werkt met een bepaald soort systeem kan niet anders. Als je begint met Tinder heb je vaak op je eerste dag een aantal matches, dagen/weken er na niets.
Ja triest. Het leukste is nog, dat als je dezelfde fotos op zowel tinder als op bumble gebruikt. Je likes krijgt van dames op Bumble die je op tinder ook tegen komt maar waar je geen like van ontvangt.quote:Op zondag 4 december 2022 09:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit klopt. Toch wil ik iets aanvullen. Ik heb afgelopen november Tinder en Happn op mijn telefoon geplaatst. Bij beiden heb ik een abonnement genomen, zodat ik kan zien wie mij geliked heeft. Mijn profiel op Tinder was nog niet koud aangemaakt, of ik had al vier likes. Nog geen dag later waren dat er al 8. Maar van die 8 vrouwen die mijn profiel hadden geliked, wonen er 7 op 9.000+ kilometer afstand. De afgelopen twee weken is mijn profiel door geen enkele vrouw meer geliked.
Ik heb zelf 7 jaar geleden een nep account aangemaakt op Badoo. Met fotos van een meisje van fok. Weet niet meer wie dit was, vrij obscuur. Heb haar facebook moeten opzoeken. Ik weet de precieze aantallen niet meer. Maar grofweg binnen 2 uur: 1150+ likes. 35 privéberichten. Van zowel mannen maar ook van jonge meiden. Die zeiden dan ziets als. Ik ben wel openminded en ik en mijn vriend zoeken iemand voor erbij. Leg deze stats eens naast die van elk ander gangbare mannelijke Badoo (of Tinder) gebruiker. Maar vrouwen blijven klagen over white male privilege.quote:Op zondag 4 december 2022 09:25 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Dit klopt. Toch wil ik iets aanvullen. Ik heb afgelopen november Tinder en Happn op mijn telefoon geplaatst. Bij beiden heb ik een abonnement genomen, zodat ik kan zien wie mij geliked heeft. Mijn profiel op Tinder was nog niet koud aangemaakt, of ik had al vier likes. Nog geen dag later waren dat er al 8. Maar van die 8 vrouwen die mijn profiel hadden geliked, wonen er 7 op 9.000+ kilometer afstand. De afgelopen twee weken is mijn profiel door geen enkele vrouw meer geliked.
Van wie ben jij een kloon?quote:Op maandag 5 december 2022 12:18 schreef Belugastroop het volgende:
[..]
Ik heb zelf 7 jaar geleden een nep account aangemaakt op Badoo. Met fotos van een meisje van fok. Weet niet meer wie dit was, vrij obscuur. Heb haar facebook moeten opzoeken. Ik weet de precieze aantallen niet meer. Maar grofweg binnen 2 uur: 1150+ likes. 35 privéberichten. Van zowel mannen maar ook van jonge meiden. Die zeiden dan ziets als. Ik ben wel openminded en ik en mijn vriend zoeken iemand voor erbij. Leg deze stats eens naast die van elk ander gangbare mannelijke Badoo (of Tinder) gebruiker. Maar vrouwen blijven klagen over white male privilege.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |