abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206558132
Ik zou graag willen daten maar merk dat gezien mijn leeftijd (M32) en ik tegenwoordig niet meer uitga er weinig alternatieven overblijven.

Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg. Voel mezelf steeds depressiever worden.

Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.

Wat zouden jullie doen?
pi_206558235
Gewoon alleen blijven en chillen _O_ _O_ _O_
Ik zwaai naar dieren.
pi_206558239
Begin eerst met het opzeggen van die abonnementen. Dat heeft geen enkele zin.

Daarna zorg je ervoor dat je een leuke beschrijving hebt van jezelf. Wees daarin zelfverzekerd, maar ook niet te, daar prikken vrouwen zo doorheen. Dit is denk ik wel het moeilijkste deel, maar probeer regelmatig wat nieuws.

Dan je foto's, je kan nog zo'n lelijk hork zijn, maak er wat van! Vrouwen gebruiken ook filters, goede cameraposities, en van alles om er beter uit te zien dan ze daadwerkelijk zijn. Speel daar dus ook wat mee om misschien een iets ander beeld te krijgen (Al die apps draaien immers om een hele korte eerste indruk) Maar ga ook niet overdreven photoshoppen ofzo, daar heb je niks aan.

Foto's waarin je een vis hebt gevangen en trots presenteert is echt uit den duivels. Foto's waarin je een trein aan het spotten bent ook, om maar even wat te noemen. Wees neutraal, maak een foto op een leuke locatie (bos, mooi landschap, vakantie etc.) De hoek van je camera kan soms al een paar centimeter onderkin schelen, de belichting kan al oneffenheden weghalen.

Als je dan eenmaal met iemand in contact bent, wees dan ook niet te opdringerig. Vrouwen hebben nou eenmaal mannen voor het uitkiezen op dat soort apps, maak er echt wat unieks van! Begin bijvoorbeeld niet met ''HEY! alles goed?'' Vrouwen houden over het algemeen wel van unieke en leuke openingszinnen. Maar ook dat moet je weer niet overdrijven, wees niet te cringe.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2022 19:03:24 ]
pi_206558309
Wellicht beginnen met trainen in een gym?
pi_206558341
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.

Feit dat ik geen matches heb op de apps is niet echt best voor mijn zelfvertrouwen.
pi_206558496
Online daten is erg lastig voor de meeste mannen, old skool daten lijkt me een stuk beter. En de sportschool alleen als je aan jezelf wilt werken.
High in the clouds is no way to be free
pi_206558574
Je maakt een fout. Je laat je zelfbeeld/humeur beïnvloeden door het gebrek aan matches op Tinder.
Die waarde moet je er niet aan hechten. Het zegt geen reet over het echte leven namelijk. Spreek dit met jezelf af en herinner jezelf eraan als je merkt dat het je toch beïnvloedt.

Ik als gemiddelde man had ook praktisch nooit matches op Tinder. Het algoritme is fucked en de verhouding man/vrouw ook. Dat laatste geldt voor alle dating apps.
Daardoor hebben zelfs minder knappe vrouwen een ruime keuze want ook die krijgen bergen aandacht. Voor vrouwen is het een snoepwinkel en voor het meerendeel (90-95%) van de mannen een vrijwel lege supermarkt. Ook de gemiddelde vrouwen gaan nl voor het beste wat ze denken te kunnen krijgen (dezelfde 5-10% van de mannen), ondanks dat ze wss alleen als tijdelijk neukertje gebruikt worden.

Uiteindelijk heb ik toch een leuke vrouw ontmoet via een van de apps volgens deze methode:
Het is een numbers game. Spreid je kansen over meerdere dating apps.
Wees vrijwel dagelijks even actief op alle apps en swipe een aantal keer (+/- 20x) in elke app. Besteed dus niet veel tijd aan het swipen. Teveel tijd erin steken werkt frustratie in de hand. Leef verder gewoon je leven.

Op deze manier blijft jouw profiel redelijk zichtbaar voor vrouwen en mis jij niet de vrouwen in de stapel profielen die nieuw zijn en vrij snel weer vertrekken, omdat ze 1. Meerendeels geile berichten en dickpicks krijgen of 2. Iemand gevonden hebben op de app en dus de app weer verwijderen.

Als laatste tip zou ik je willen meegeven om onder geen beding over seks te praten (mocht je dat doen of van plan zijn).

Edit: en betaalde versies lijkt me onnodig. Een match is een match en als een vrouw je leuk vindt dan volgt en 'loopt' een chat gewoon.

En tuurlijk is online dating voor erbij. Vrouwen aanspreken in het echt kan nooit kwaad

[ Bericht 1% gewijzigd door DutchBlend op 04-11-2022 19:38:11 ]
  vrijdag 4 november 2022 @ 19:48:02 #8
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_206558778
Ik heb op Tinder ook weinig matches, zonde van mijn geld geweest. Op Lexa heb ik altijd volop keuze.

Ik doe al die extra betaaldingen van Tinder niet
The End Times are wild
pi_206558847
Is toch al jaren bekend dat die pay abonnementen gewoon geldklopperij zijn
  vrijdag 4 november 2022 @ 23:10:57 #10
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_206561969
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
En hoe zou dat helpen? :')
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_206562967
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 23:10 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
En hoe zou dat helpen? :')
Wow, ik moest echt even nadenken. 'En hoe zou dat helpen' impliceert dat je erg sceptisch staat tegen over sporten of trainen in een sportschool, dit terwijl duidelijk is (ook wetenschappelijk) dat sporten kan helpen om bijv. depressies tegen te gaan, een verbeterd zelfbeeld te krijgen, te kunnen werken aan discipline en simpelweg een toename aan spiermassa wat kan leiden tot meer zelfvertrouwen.

Vind je dit gek om te lezen? Of is het wellicht nieuwe informatie?
  zaterdag 5 november 2022 @ 09:29:50 #12
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_206563395
Tinder werkt met een bepaald soort systeem kan niet anders. Als je begint met Tinder heb je vaak op je eerste dag een aantal matches, dagen/weken er na niets.

Ik gebruik op Bumble dezelfde foto's, en daar is de keuze reuze. Genoeg matches elke week.
Moet wel zeggen, Bumble is wel meer een stads app, het aantal expats is veel hoger dan op Tinder, lager opgeleide kom je ook erg weinig tegen.
  zaterdag 5 november 2022 @ 23:22:01 #13
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_206571214
Om het even heel cru te zeggen:

Als man zijnde moet je op je tinderfoto's er minimaal als een 7 uitzien wil je voldoende matches krijgen.
Daaronder krijg je af en toe matches en als je helemaal geen matches krijgt, zie je er in ieder geval op je foto's niet aantrekkelijk uit voor vrouwen.

Het is overigens heel kut om uiterlijk in cijfers uit te drukken maar dat hoort ook bij een vleeskeurings-app als tinder.
Voor veel mannen werkt het gewoon niet omdat ze gemiddeld of beneden gemiddeld zijn qua uiterlijk.
En omdat mannen geneigd zijn een hele hoop vrouwen te swipen en vrouwen heel selectief mannen swipen, hebben zo goed als alle vrouwen de mannen dus voor het uitkiezen en gaan ze logischerwijs voor de aantrekkelijkste.

Ik zou op straat geen vrouwen aan gaan spreken als je op tinder geen matches krijgt.
Sowieso is het vaak nogal awkward.

Gewoon lekker in de kroeg, op je hobbyclub etc. proberen.
pi_206572687
Ik zou sowieso schijt hebben aan alle negativiteit in dit topic. De adviezen en je eigen meuk.

En de tip van de sportschool werkt wel positief voor je zelfvertrouwen dus als je die daadwerkelijk tot uitvoer zou brengen heeft dit topic je al meer gebracht dan ik ooit had kunnen dromen.

Ga je naar de sportschool na ons advies TS? Heb je al een abbo?

Of heb je het idee dat wij jou een gouden inzicht geven en dat het dan zonder moeite opeens wel gaat lukken?

De meeste mensen leven gewoon een leven en hangen wat slingers op en komen bij toeval aan de man of vrouw. Dat kan jij ook doen, maar is geeeeen methode die je snel wat zou opleveren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_206572968
Niet dat ik dat doe.
Maar als je daarin wilt slagen moet je gewoon een goede fotograaf inhuren en een beetje peacocking gaan doen.
De beoordeling is puur op 1 foto meer niet dus je moet de allerbeste foto ooit hebben.
Vakman pur sang
  zondag 6 november 2022 @ 09:06:17 #16
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_206573614
Een tijd terug heb ik professionele foto's laten maken door een tinder-fotograaf. Dat scheelt toch al snel veel. Heeft me 250euro gekost maar het resultaat mag er wezen.

Zeker als je aangeeft dat je niet lelijk bent maar geen matches hebt; klinkt voor mij alsof je dan gewoon slechte foto's hebt.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 6 november 2022 @ 09:09:38 #17
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_206573648
En sporten doe je ook niet alleen maar om van overgewicht af te komen. Het kan helpen bij zelfvertrouwen, en sowieso word je er knapper van.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  zondag 6 november 2022 @ 13:02:36 #18
406944 SugeLucky
Heeft een snoeiharde ripple
pi_206575480
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 09:06 schreef embedguy het volgende:
Een tijd terug heb ik professionele foto's laten maken door een tinder-fotograaf. Dat scheelt toch al snel veel. Heeft me 250euro gekost maar het resultaat mag er wezen.

Zeker als je aangeeft dat je niet lelijk bent maar geen matches hebt; klinkt voor mij alsof je dan gewoon slechte foto's hebt.
Tja, de meesten voor wie tinder wel werkt kunnen het prima af met telefoonselfies.
pi_206575609
Als je geen matches hebt... serieus... dan heb je of een verdomd lelijke foto of een tekst die iedereen wegjaagt..

Ik ken best wel wat minder goed uitziende mensen die ook op tinder zaten en wel matches hebben..

Dus deel eens je 'foto' en teksten met ons! :) eventueel per DM/PB (blijft privé!)
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_206579182
Probeer eerst eens fatsoenlijke foto's te fixen. Als je sommige foto's ziet... Prutsfoto's heeft niemand wat aan. En werk dan aan het verhaal. Geen A4-tje vol, want de meeste mensen lezen dat toch niet, maar gewoon wat dingen die aanspreken.
pi_206586085
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Ciclon het volgende:
Tinder werkt met een bepaald soort systeem kan niet anders. Als je begint met Tinder heb je vaak op je eerste dag een aantal matches, dagen/weken er na niets.

Ja, uiteraard. Het doel is om mensen te laten wennen, enthousiast te krijgen en dan richting de betaalde dienst te duwen.

Als je vanaf het begin nul matches zou hebben of iedereen meteen al gratiesj zou kunnen neuken, dan verdienen ze niks aan hun app.
pi_206590629
In mijn tindertijd (jaar of 6 geleden) werkte het prima om om de zoveel tijd je account even te verwijderen en opnieuw aan te maken. Deed wonderen voor het aantal matches.
Daarnaast; Als je serieus wilt daten met Tinder, swipe dan wel de mensen waar je kans bij maakt. Op basis van de foto's weet je vaak al wie out-of-your-league zijn, helemaal als je zelf al aangeeft geen Brad Pitt te zijn
pi_206591032
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef Halcon het volgende:
Probeer eerst eens fatsoenlijke foto's te fixen. Als je sommige foto's ziet... Prutsfoto's heeft niemand wat aan. En werk dan aan het verhaal. Geen A4-tje vol, want de meeste mensen lezen dat toch niet, maar gewoon wat dingen die aanspreken.
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.
pi_206591093
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 15:21 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.
Te gemaakt is ook niet goed inderdaad.

Maar foto's met waar je amper wat op ziet, de helft van een gezicht ziet, etc dat schiet ook niet op. Zeker als man niet. Bedenk je dat vrouwen te kiezen hebben op Tinder. Dus waarom zouden ze kiezen voor iemand die al niet in staat is of bereid is om 'n fatsoenlijke foto erop te zetten?
  maandag 7 november 2022 @ 15:54:54 #25
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206591343
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.

Wat zouden jullie doen?
Online dating werkt nou eenmaal anders dan 'in het echt', maar het werkt wel. Als je geduld hebt.
Zoals eerder aangegeven hier, het aanbod voor vrouwen is gigantisch, sowieso is veel meer dan 50% van de mensen die dating-apps gebruiken een man. Je moet dus echt op een of andere manier positief opvallen dus om een kans te krijgen om in een (echt) gesprek te komen met iemand.

En dat betekent uiteindelijk als je niet Brad Pitt bent, dat je ook domweg geluk moet hebben om matches te krijgen danwel een goed lopend gesprek. En uiteraard zo min mogelijk mensen weg moet jagen met je foto's en teksten, maar dat is hopelijk een open deur.

Maar zelfde met je andere topic, zorg dat je iets hebt om over te praten of waar je gewoon interesse in hebt en straal dat uit. Juist ook als dat iets is wat niet per se populair is. Stel, je bent een Star Wars fan, maar écht fan. Dan jaag je misschien een groot deel van de dames weg omdat ze dat voor nerds vinden of wat dan ook, maar prima, want je wil uiteindelijk iemand vinden die dat juist wel interessant vindt om wat voor reden dan ook en dan heb je ook meteen een onderwerp om over te praten en kan je je juist onderscheiden van de massa.

Daarnaast zou ik inderdaad sowieso niet betalen voor deze apps, nergens voor nodig. Eigen ervaring is dat Bumble echt duizend keer relaxter is dan Tinder en wel een andere doelgroep lijkt te hebben. Tinder is meer voor de snelle hossel en op basis van jouw topics zou ik je dat niet aanraden.
WFPB!
pi_206592763
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:00 schreef Geerd het volgende:
Geert weet. _O_
pi_206592841
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 18:16 schreef DerekB het volgende:

[..]
Geert weet. _O_
Jij maar werken voor je huis,....wanneer je geluk hebt is ze niet zwanger...
Maar anders......ze vreten je helemaal op...
Ik zwaai naar dieren.
pi_206601902
quote:
1s.gif Op zondag 6 november 2022 01:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik dat doe.
Maar als je daarin wilt slagen moet je gewoon een goede fotograaf inhuren en een beetje peacocking gaan doen.
De beoordeling is puur op 1 foto meer niet dus je moet de allerbeste foto ooit hebben.
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.

Dat je wel aandacht moet besteden aan je uitstraling op foto's is iets heel anders. Peacocking komt voor mij over als jezelf kunstmatig mooier of duurder laten lijken dan je bent.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_206603280
Sparen voor een tripje naar Azië of Oost-Europa. Serieus, vrouwen hier denken vooral aan carrière (kinderloos 🤮 en katten) of pappen aan met de immigranten. En ja, je profiel verbeteren en posten helpt ook wel. Sporten ook.
Waarheid wordt eerst belachelijk gemaakt, daarna bevochten en uiteindelijk als evident aangenomen
pi_206603941
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef Stoney3K het volgende:

[..]
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.

Dat je wel aandacht moet besteden aan je uitstraling op foto's is iets heel anders. Peacocking komt voor mij over als jezelf kunstmatig mooier of duurder laten lijken dan je bent.
Oh nee, peacocking is een kunst op zich, niks te maken met autos
Vakman pur sang
pi_206604634
quote:
0s.gif Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Holenbeer het volgende:

Daarnaast; Als je serieus wilt daten met Tinder, swipe dan wel de mensen waar je kans bij maakt. Op basis van de foto's weet je vaak al wie out-of-your-league zijn, helemaal als je zelf al aangeeft geen Brad Pitt te zijn
Dit is ook wel iets wat ik me afvroeg, geen matches kan ook komen doordat je zelf niet de juiste mensen liked? Als je geen likes krijgt, dan inderdaad eens kijken of het iets in je foto's of tekst is, of mss nog je leeftijds/afstand instellingen aanpassen.

En verder gewoon dit:
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:00 schreef Geerd het volgende:
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.
Always remember that you are absolutely unique. Just like everyone else
pi_206619076
Aangezien het om een hetero relatie gaat, heb ik mijn tekst er ook op geschreven ;-).

Ik vrouw, heb mijn huidige vriend leren kennen via Tinder. Beide 30+.
Het was tijdens corona lockdowns en heb toch ook aantal maanden moeten swipen, soms chatten om een paar spaarzame dates gehad te hebben.
Het is soms voor je gevoel hard werken voor weinig resultaat en heb de app soms ook een paar weken links laten liggen voor nieuwe moed.
En uiteindelijk de ware tegen gekomen, het klikte in het chatten, het gesprek liep vrij snel uit zichzelf en uiteindelijk afgesproken. Van het een kwam het ander. En nope we zijn beide echt geen barbie en ken hoor ;-).

Tips:
stoere foto's met vissen, auto's, in de sportschool met ontbloot bovenlijf en andere testosteron bommetjes knapt de gemiddelde vrouw op af. Als iemand om je geeft wie je bent, komt ze niet voor je auto of je tot op het bot getrainde uiterlijk of je spullen.
Gewoon wat foto's waar je ontspannen op staat. Keertje bij uit eten, dagje uitwaaien of bij de kerstboom... hoeft niet zo speciaal te zijn.

Wees ook realistisch in je zoektocht wat past. Iemand die piloot is en de hele wereld rondreist, altijd onder de mensen is klinkt ideaal/populair. Maar ikke die een introverte huismus is, gaat het niet worden.
Een vrouw die tot in de puntjes verzorgd is hoog gehakt ed, zal ook van haar partner verwachten dat hij zich goed verzorgt en daar veel waarde aan hecht bijv.
Kijk naar jullie overeenkomsten/verschillen.

Houd er rekening mee dat er mensen met verschillende intenties op dating apps zitten, voor snelle wip, triootjes, spannende chatgesprekken, langdurige relaties ... Ik heb mij wel eens rot gevoeld omdat de ander uiteindelijk andere intenties had dan ikzelf. Geen erg he, bovenstaande mag allemaal als volwassenen, maar was wel ff een reality check toen iemand zich wilde aftrekken op een spannende chat en ik op de app zat voor een langdurige relatie.

Het is handig dat je in je tekstje ook laat weten waar je naar opzoek bent ;-).

In mijn directe omgeving waren er meer die aan het daten waren, naast smaakverschillen waren we het over bepaalde zaken eens:
Je hoeft echt geen Bratt Pit of Barbie te zijn, maar je moet je wel verzorgen en je leven een beetje in orde hebt.(lees: inkomen hebben/ financiën op orde hebben, gezonde sociale contacten, woonruimte in orde hebben.)
pi_206657741
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.
Als een relatie eerder een doel op zich is dan 'n middel (om gelukkig te zijn), dan heeft iemand z'n leven duidelijk niet op orde.
pi_206665024
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:08 schreef kiwikiwiwi het volgende:

[..]
Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.

Feit dat ik geen matches heb op de apps is niet echt best voor mijn zelfvertrouwen.
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?
pi_206666228
Ik maakte voor de grap een badoo account aan met random fotos van een (voor mij) onbekend meisje. Binnen twee uur meer dan 1200 likes, 25 tal matches. En 34 pruvéberichten. Niet alleen van mannen maar ook van vrouwen. Die zogezegd een meisje voor erbij (zij en hun vriend) zochten. Dit was in 2015. Met zulke stats kun je beter opgeven met datingapps.
pi_206667864
quote:
9s.gif Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik zou graag willen daten maar merk dat gezien mijn leeftijd (M32) en ik tegenwoordig niet meer uitga er weinig alternatieven overblijven.

Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg. Voel mezelf steeds depressiever worden.

Wat zouden jullie doen?
Hoe lang heb jij op de apps gezeten?

Je kan altijd je fotos en heel misschien je kledingstijl aanpassen.

Mensen zullen over het algemeen denken dat ik saai ben met mijn kledingstijl, maar ik ga niet mijn kledingstijl aanpassen voor mensen, omdat hun denken dat ik saai ben.

Voor mijn zijn heel veel mensen saai, zie ik je bijvoorbeeld met Nike dunks (Interesseert mij niet welke) lig je eruit. Omdat je niet jezelf bent en gewoon meegaat met iedereen. Dit mij aanname en dus ook mijn verlies en die pak ik dus.

Sporten vind ik een heel slecht idee, omdat ik echt van sport hou en omdat nu dus veel mannen gaan sporten voor een vrouw. Dan ben je ook niet veel waard.

Geen likes, dat betekend je fotos (in dit geval) niet goed genoeg zijn. (Kan ik niks aan doen.)

In mijn geval zijn de fotos niet goed, ik trek verkeerde dames aan. Of ik gebruik de foto of ik gebruik een andere foto met minder matches, maar de kwaliteit is wel beter.
pi_206671447
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:31 schreef DutchBlend het volgende:
Je maakt een fout. Je laat je zelfbeeld/humeur beïnvloeden door het gebrek aan matches op Tinder.
Die waarde moet je er niet aan hechten. Het zegt geen reet over het echte leven namelijk. Spreek dit met jezelf af en herinner jezelf eraan als je merkt dat het je toch beïnvloedt.

Ik als gemiddelde man had ook praktisch nooit matches op Tinder. Het algoritme is fucked en de verhouding man/vrouw ook. Dat laatste geldt voor alle dating apps.
Daardoor hebben zelfs minder knappe vrouwen een ruime keuze want ook die krijgen bergen aandacht. Voor vrouwen is het een snoepwinkel en voor het meerendeel (90-95%) van de mannen een vrijwel lege supermarkt. Ook de gemiddelde vrouwen gaan nl voor het beste wat ze denken te kunnen krijgen (dezelfde 5-10% van de mannen), ondanks dat ze wss alleen als tijdelijk neukertje gebruikt worden.

Uiteindelijk heb ik toch een leuke vrouw ontmoet via een van de apps volgens deze methode:
Het is een numbers game. Spreid je kansen over meerdere dating apps.
Wees vrijwel dagelijks even actief op alle apps en swipe een aantal keer (+/- 20x) in elke app. Besteed dus niet veel tijd aan het swipen. Teveel tijd erin steken werkt frustratie in de hand. Leef verder gewoon je leven.

Op deze manier blijft jouw profiel redelijk zichtbaar voor vrouwen en mis jij niet de vrouwen in de stapel profielen die nieuw zijn en vrij snel weer vertrekken, omdat ze 1. Meerendeels geile berichten en dickpicks krijgen of 2. Iemand gevonden hebben op de app en dus de app weer verwijderen.

Als laatste tip zou ik je willen meegeven om onder geen beding over seks te praten (mocht je dat doen of van plan zijn).

Edit: en betaalde versies lijkt me onnodig. Een match is een match en als een vrouw je leuk vindt dan volgt en 'loopt' een chat gewoon.

En tuurlijk is online dating voor erbij. Vrouwen aanspreken in het echt kan nooit kwaad
_O_ Exact dit ja. Je moet toeslaan bij de kleine groep vrouwen die nog niet al te veel ervaring heeft en nog niet al te lang op de apps zit.

Alleen wat betreft het praten over seks ben ik het niet helemaal met je eens. Veel vrouwen vallen ook in slaap bij gesprekken over vakanties, werk en hobby's dus af en toe een beetje prikkelen mag best wel.
  maandag 14 november 2022 @ 13:08:42 #38
433535 Cinemaniak
FF serieus nou
pi_206672250
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Exact dit ja. Je moet toeslaan bij de kleine groep vrouwen die nog niet al te veel ervaring heeft en nog niet al te lang op de apps zit.
Je bedoeld vrouwen van 16-18? :')
Think of how stupid the average person is, and realize half of them are stupider than that
pi_206673382
Zolang jij het gevoel hebt dat jouw leven geen zin meer heeft als je geen vrouw kan krijgen omdat je dan voor jezelf bevestigd krijgt dat je een loser bent - gaat het daten of socialiseren niet lukken. Niet omdat de vrouwen jou te lelijk of niet aardig vinden, maar omdat ze onbewust aanvoelen dat ze problemen en gelazer van jou zouden kunnen verwachten.

Nu denk je misschien: "Nee hoor! Ik ben een aardige gozer en ik behandel vrouwen met respect." Maar ze merken wel dat jij niet goed in je vel zit. En stel nou dat ze na de eerste date ze geen klik voelen. Dan zien ze er al tegenop om dat eerlijk toe te geven, omdat ze weten dat jij je daar ontzettend klote door gaat voelen. Als ze om die reden iemand het voordeel van de twijfel geven, loopt dat in de meeste situaties af met een hoop gelazer.

Je maakt waarschijnlijk al meer kans als je op jouw profiel al duidelijk bent dat je met de huidige omstandigheden van jouw leven geen relatie wilt en dat mensen jou ook niet daarvoor moeten benaderen, maar dat je op zijn tijd wel met iemand seks wilt of gewoon een keer wat leuks zoals bijvoorbeeld een concert, naar de pub of ergens eten. Als vrouwen het idee krijgen dat jij eerder hard to get dan desperate bent, trek je al veel meer interesse, omdat het dan bij iemand zoals jou minder waarschijnlijk is dat ze in de problemen komen.

Voorwaarde is dat je het echt moet menen. Niet jezelf voordoen als iemand die nergens naar op zoek is en vervolgens blijk je nogal claimend te zijn
pi_206673739
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 13:08 schreef Cinemaniak het volgende:

[..]
Je bedoeld vrouwen van 16-18? :')
Nou nee. Er zijn best veel vrouwen van een jaar of 25 die hooguit een keer een pubervriendje hebben gehad maar nog nauwelijks seksuele ervaring hebben of ervaring met daten. Natuurlijk wordt die groep op een gegeven moment kleiner en kleiner, maar ze zijn er wel degelijk.
pi_206674269
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2022 20:07 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.

Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
pi_206675382
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:

[..]
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.

Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
Precies ik ben daar wel mee eens.

Daarnaast is er voor mij gevoel ook wat aan de mannen kant beter kan dus ik zou graag eigenlijk een iets willen hebben wat er bij de mannen slecht is.

Bij een aantal matches merk ik dat het nu "lastiger" is om vertrouwen te krijgen bij de matches, omdat blijkbaar haar man, vriend, whatever gewoon (vul zelf maar in) was/is.
pi_206679060
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:

[..]

Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.

Uiteindelijk vaak een negatieve situatie voor iedereen.
  dinsdag 15 november 2022 @ 11:42:03 #44
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_206683465
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 17:55 schreef DisneyXDEE het volgende:

[..]
Precies ik ben daar wel mee eens.

Daarnaast is er voor mij gevoel ook wat aan de mannen kant beter kan dus ik zou graag eigenlijk een iets willen hebben wat er bij de mannen slecht is.

Bij een aantal matches merk ik dat het nu "lastiger" is om vertrouwen te krijgen bij de matches, omdat blijkbaar haar man, vriend, whatever gewoon (vul zelf maar in) was/is.
Je kan het al heel snel beter doen dan een deel van de mannen. Stuur geen dick pic, vertel niet dat je je aftrekt op jullie chat/haar foto's, probeer niet binnen 3 regels een one-night stand te regelen, etc. Open deuren waar blijkbaar toch nog een deel van de mannen tegenaan loopt.

Het is ook niet gek dat veel vrouwen niet direct vertrouwen in een vreemde man hebben; dat is gebaseerd op ervaringen van hunzelf en van hun omgeving/het internet, en je kan genoeg voorbeelden online vinden van hoe debiel mensen zijn. Dus je moet helaas altijd even investeren voordat je vertrouwen krijgt, het is wat het is. Maar bedenk voor jezelf vooral of dat de moeite waard is.

Teveel keuze is niet goed voor de mens, daar kunnen we helemaal niet mee omgaan, en dat is waarom datingapps lastig kunnen zijn. Vrouwen worden overspoeld en mannen worden wanhopig om maar een keer (écht) aandacht te kunnen krijgen.

Gewoon geduld en vertrouwen hebben, dan kom je er uiteindelijk wel, maar je moet geen haast willen hebben.
WFPB!
pi_206685783
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.

Uiteindelijk vaak een negatieve situatie voor iedereen.
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
  Moderator dinsdag 15 november 2022 @ 17:55:56 #46
441859 crew  Lenny77
pi_206687321
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
Walgelijke post
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_206687547
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 17:55 schreef Lenny77 het volgende:

[..]
Walgelijke post
Want?
pi_206687632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:

[..]
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2022 18:26:44 ]
pi_206688147
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2022 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.
Ja, zo werkt het.

Voordeel voor die bakvissen en patiënten is dat ze geroerd worden door iemand die normaal gesproken hoger mikt.

Lullig dat ze een keer worden geneukt en dan niks meer?

Nee, niet echt. Ze zijn er zelf bij. Meeste mannen zouden maar al te graag een dame neuken die normaal te hoog gegrepen is. Ook al is dat slechts eenmalig.
pi_206688272
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2022 19:04 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, zo werkt het.

Voordeel voor die bakvissen en patiënten is dat ze geroerd worden door iemand die normaal gesproken hoger mikt.

Lullig dat ze een keer worden geneukt en dan niks meer?

Nee, niet echt. Ze zijn er zelf bij. Meeste mannen zouden maar al te graag een dame neuken die normaal te hoog gegrepen is. Ook al is dat slechts eenmalig.
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja. Iedere hetero man droomt ervan om een lekker wijf te neuken. Maar hoewel er ook best een aantal lelijke vrouwen blij zal zijn dat ze out of hun league neuken zijn er toch meer vrouwen die denk ik gewoon behoefte aan stabiliteit hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')