Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht beginnen met trainen in een gym?
En hoe zou dat helpen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht beginnen met trainen in een gym?
Wow, ik moest echt even nadenken. 'En hoe zou dat helpen' impliceert dat je erg sceptisch staat tegen over sporten of trainen in een sportschool, dit terwijl duidelijk is (ook wetenschappelijk) dat sporten kan helpen om bijv. depressies tegen te gaan, een verbeterd zelfbeeld te krijgen, te kunnen werken aan discipline en simpelweg een toename aan spiermassa wat kan leiden tot meer zelfvertrouwen.quote:
Tja, de meesten voor wie tinder wel werkt kunnen het prima af met telefoonselfies.quote:Op zondag 6 november 2022 09:06 schreef embedguy het volgende:
Een tijd terug heb ik professionele foto's laten maken door een tinder-fotograaf. Dat scheelt toch al snel veel. Heeft me 250euro gekost maar het resultaat mag er wezen.
Zeker als je aangeeft dat je niet lelijk bent maar geen matches hebt; klinkt voor mij alsof je dan gewoon slechte foto's hebt.
Ja, uiteraard. Het doel is om mensen te laten wennen, enthousiast te krijgen en dan richting de betaalde dienst te duwen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 09:29 schreef Ciclon het volgende:
Tinder werkt met een bepaald soort systeem kan niet anders. Als je begint met Tinder heb je vaak op je eerste dag een aantal matches, dagen/weken er na niets.
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.quote:Op zondag 6 november 2022 17:09 schreef Halcon het volgende:
Probeer eerst eens fatsoenlijke foto's te fixen. Als je sommige foto's ziet... Prutsfoto's heeft niemand wat aan. En werk dan aan het verhaal. Geen A4-tje vol, want de meeste mensen lezen dat toch niet, maar gewoon wat dingen die aanspreken.
Te gemaakt is ook niet goed inderdaad.quote:Op maandag 7 november 2022 15:21 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Terwijl ik juist hoor dat professionele foto's een afknapper zijn omdat ze 'te gemaakt zijn'.
Online dating werkt nou eenmaal anders dan 'in het echt', maar het werkt wel. Als je geduld hebt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.
Wat zouden jullie doen?
Jij maar werken voor je huis,....wanneer je geluk hebt is ze niet zwanger...quote:
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.quote:Op zondag 6 november 2022 01:55 schreef Lospedrosa het volgende:
Niet dat ik dat doe.
Maar als je daarin wilt slagen moet je gewoon een goede fotograaf inhuren en een beetje peacocking gaan doen.
De beoordeling is puur op 1 foto meer niet dus je moet de allerbeste foto ooit hebben.
Oh nee, peacocking is een kunst op zich, niks te maken met autosquote:Op dinsdag 8 november 2022 13:44 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Peacocking? Dus gaan lopen patsen met dure auto's of spullen terwijl je die zelf niet eens hebt? Dan trek je denk ik ook de verkeerde matches aan. Als ik een foto van een vrouw met een dure auto op Tinder zie dan denk ik dat er maar één ding voor haar belangrijk is, en dat is geld. Zou niet de match voor mij zijn.
Dat je wel aandacht moet besteden aan je uitstraling op foto's is iets heel anders. Peacocking komt voor mij over als jezelf kunstmatig mooier of duurder laten lijken dan je bent.
Dit is ook wel iets wat ik me afvroeg, geen matches kan ook komen doordat je zelf niet de juiste mensen liked? Als je geen likes krijgt, dan inderdaad eens kijken of het iets in je foto's of tekst is, of mss nog je leeftijds/afstand instellingen aanpassen.quote:Op maandag 7 november 2022 14:41 schreef Holenbeer het volgende:
Daarnaast; Als je serieus wilt daten met Tinder, swipe dan wel de mensen waar je kans bij maakt. Op basis van de foto's weet je vaak al wie out-of-your-league zijn, helemaal als je zelf al aangeeft geen Brad Pitt te zijn
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.quote:
Als een relatie eerder een doel op zich is dan 'n middel (om gelukkig te zijn), dan heeft iemand z'n leven duidelijk niet op orde.quote:Op dinsdag 8 november 2022 18:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Sommige mensen lijken wanhopig op zoek naar een relatie, dat is ook niet echt aantrekkelijk.
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:08 schreef kiwikiwiwi het volgende:
[..]
Eerlijk, ik ben geen Brad Pitt maar het is echt niet zo dat ik oerlelijk ben. Sporten kan inderdaad wat beter maar heb -gelukkig- geen overgewicht. Wat mij zo verdrietig en depri maakt is dat de meeste vrouwen voor mij untouchable voelt. Naast dronken in de kroeg/festival of via apps niet durf om op een vrouw af te stappen.
Feit dat ik geen matches heb op de apps is niet echt best voor mijn zelfvertrouwen.
Hoe lang heb jij op de apps gezeten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:
Ik zou graag willen daten maar merk dat gezien mijn leeftijd (M32) en ik tegenwoordig niet meer uitga er weinig alternatieven overblijven.
Enkele maanden terug volop ingezet op Tinder, Hinge en Bumble maar constateer dat ondanks ik een pay-abbo heb geen matches krijg. Voel mezelf steeds depressiever worden.
Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.
Wat zouden jullie doen?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:31 schreef DutchBlend het volgende:
Je maakt een fout. Je laat je zelfbeeld/humeur beïnvloeden door het gebrek aan matches op Tinder.
Die waarde moet je er niet aan hechten. Het zegt geen reet over het echte leven namelijk. Spreek dit met jezelf af en herinner jezelf eraan als je merkt dat het je toch beïnvloedt.
Ik als gemiddelde man had ook praktisch nooit matches op Tinder. Het algoritme is fucked en de verhouding man/vrouw ook. Dat laatste geldt voor alle dating apps.
Daardoor hebben zelfs minder knappe vrouwen een ruime keuze want ook die krijgen bergen aandacht. Voor vrouwen is het een snoepwinkel en voor het meerendeel (90-95%) van de mannen een vrijwel lege supermarkt. Ook de gemiddelde vrouwen gaan nl voor het beste wat ze denken te kunnen krijgen (dezelfde 5-10% van de mannen), ondanks dat ze wss alleen als tijdelijk neukertje gebruikt worden.
Uiteindelijk heb ik toch een leuke vrouw ontmoet via een van de apps volgens deze methode:
Het is een numbers game. Spreid je kansen over meerdere dating apps.
Wees vrijwel dagelijks even actief op alle apps en swipe een aantal keer (+/- 20x) in elke app. Besteed dus niet veel tijd aan het swipen. Teveel tijd erin steken werkt frustratie in de hand. Leef verder gewoon je leven.
Op deze manier blijft jouw profiel redelijk zichtbaar voor vrouwen en mis jij niet de vrouwen in de stapel profielen die nieuw zijn en vrij snel weer vertrekken, omdat ze 1. Meerendeels geile berichten en dickpicks krijgen of 2. Iemand gevonden hebben op de app en dus de app weer verwijderen.
Als laatste tip zou ik je willen meegeven om onder geen beding over seks te praten (mocht je dat doen of van plan zijn).
Edit: en betaalde versies lijkt me onnodig. Een match is een match en als een vrouw je leuk vindt dan volgt en 'loopt' een chat gewoon.
En tuurlijk is online dating voor erbij. Vrouwen aanspreken in het echt kan nooit kwaad
Je bedoeld vrouwen van 16-18?quote:Op maandag 14 november 2022 11:59 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Exact dit ja. Je moet toeslaan bij de kleine groep vrouwen die nog niet al te veel ervaring heeft en nog niet al te lang op de apps zit.
Nou nee. Er zijn best veel vrouwen van een jaar of 25 die hooguit een keer een pubervriendje hebben gehad maar nog nauwelijks seksuele ervaring hebben of ervaring met daten. Natuurlijk wordt die groep op een gegeven moment kleiner en kleiner, maar ze zijn er wel degelijk.quote:
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.quote:Op zondag 13 november 2022 20:07 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
En wat als heel veel verkeerde matches krijgt? Of het klikt niet, wat dan?
Precies ik ben daar wel mee eens.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.
Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.quote:Op maandag 14 november 2022 16:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je ook niks aan. Denk dat je dan beter nog kunt accepteren dat je gewoon weinig matches krijgt, maar dat die matches dan wel matches zijn waar je wat mee kunt.
Als je gewoon alles prima vindt om te kijken wat er matcht, zit er veel meuk tussen. Ook gewoon echt gruwelijk lelijke bakvissen of psychiatrische patiënten... en om daar nu veel tijd in te steken... of om er überhaupt tijd in te steken...
Je kan het al heel snel beter doen dan een deel van de mannen. Stuur geen dick pic, vertel niet dat je je aftrekt op jullie chat/haar foto's, probeer niet binnen 3 regels een one-night stand te regelen, etc. Open deuren waar blijkbaar toch nog een deel van de mannen tegenaan loopt.quote:Op maandag 14 november 2022 17:55 schreef DisneyXDEE het volgende:
[..]
Precies ik ben daar wel mee eens.
Daarnaast is er voor mij gevoel ook wat aan de mannen kant beter kan dus ik zou graag eigenlijk een iets willen hebben wat er bij de mannen slecht is.
Bij een aantal matches merk ik dat het nu "lastiger" is om vertrouwen te krijgen bij de matches, omdat blijkbaar haar man, vriend, whatever gewoon (vul zelf maar in) was/is.
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.quote:Op maandag 14 november 2022 21:32 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Die apps halen het slechtste in de mensheid naar boven. Een survival of the fittest. Genoeg mannen die van die bakvissen of patiënten profiteren en er bij een gebrek aan punani toch maar overheen gaan.
Uiteindelijk vaak een negatieve situatie voor iedereen.
Walgelijke postquote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.quote:Op dinsdag 15 november 2022 15:18 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk. Soort van sunk costs. Als je wat tijd hebt geïnvesteerd in gesprekken met zo'n walvis of patiënt, naar plaats delict bent gegaan, etc. Dan klop je je zak nog wel even leeg. En walvissen zijn vaak goede pijpsters.
Ja, zo werkt het.quote:Op dinsdag 15 november 2022 18:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Haha wat cru gezegd misschien maar zo werkt het voor veel mannen inderdaad wel ja.
Daar heb je eigenlijk wel een punt ja. Iedere hetero man droomt ervan om een lekker wijf te neuken. Maar hoewel er ook best een aantal lelijke vrouwen blij zal zijn dat ze out of hun league neuken zijn er toch meer vrouwen die denk ik gewoon behoefte aan stabiliteit hebben.quote:Op dinsdag 15 november 2022 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, zo werkt het.
Voordeel voor die bakvissen en patiënten is dat ze geroerd worden door iemand die normaal gesproken hoger mikt.
Lullig dat ze een keer worden geneukt en dan niks meer?
Nee, niet echt. Ze zijn er zelf bij. Meeste mannen zouden maar al te graag een dame neuken die normaal te hoog gegrepen is. Ook al is dat slechts eenmalig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |