quote:
Op vrijdag 4 november 2022 18:50 schreef kiwikiwiwi het volgende:Vrienden adviseren mij om direct te kappen met online dating en gewoon old skool op straat vrouwen aan te spreken, of zoals ouds weer uit te gaan.
Wat zouden jullie doen?
Online dating werkt nou eenmaal anders dan 'in het echt', maar het werkt wel. Als je geduld hebt.
Zoals eerder aangegeven hier, het aanbod voor vrouwen is gigantisch, sowieso is veel meer dan 50% van de mensen die dating-apps gebruiken een man. Je moet dus echt op een of andere manier positief opvallen dus om een kans te krijgen om in een (echt) gesprek te komen met iemand.
En dat betekent uiteindelijk als je niet Brad Pitt bent, dat je ook domweg geluk moet hebben om matches te krijgen danwel een goed lopend gesprek. En uiteraard zo min mogelijk mensen weg moet jagen met je foto's en teksten, maar dat is hopelijk een open deur.
Maar zelfde met je andere topic, zorg dat je iets hebt om over te praten of waar je gewoon interesse in hebt en straal dat uit. Juist ook als dat iets is wat niet per se populair is. Stel, je bent een Star Wars fan, maar écht fan. Dan jaag je misschien een groot deel van de dames weg omdat ze dat voor nerds vinden of wat dan ook, maar prima, want je wil uiteindelijk iemand vinden die dat juist wel interessant vindt om wat voor reden dan ook en dan heb je ook meteen een onderwerp om over te praten en kan je je juist onderscheiden van de massa.
Daarnaast zou ik inderdaad sowieso niet betalen voor deze apps, nergens voor nodig. Eigen ervaring is dat Bumble echt duizend keer relaxter is dan Tinder en wel een andere doelgroep lijkt te hebben. Tinder is meer voor de snelle hossel en op basis van jouw topics zou ik je dat niet aanraden.