Nou ik zie Ruben echt niet als winnaar, wel een die mocht hij blijven er wel lang in zou blijven zitten.. maar toch nog eruit gestemd gaat worden als die bij de laatste 10 zou zittenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.
Sjegquote:
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Vreemd een roker die niet weet hoe hij het moet schrijven..
Hij rookt normaal sigarettenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Misschien kan hij niet lezenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Dat Ruben voor zichzelf moet kiezen en dan beter naar huis kan gaan
Ik geloof ook niet dat het woord verbreken is gevallen. Maar ze heeft hem wel duidelijk gemaakt dat het niks wordt en vind het een prima plan als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Het was een heeeel vreemd gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggen
Jute zak wist ie gisteren nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gek
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een nquote:
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |