Nou ik zie Ruben echt niet als winnaar, wel een die mocht hij blijven er wel lang in zou blijven zitten.. maar toch nog eruit gestemd gaat worden als die bij de laatste 10 zou zittenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.
Sjegquote:
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Vreemd een roker die niet weet hoe hij het moet schrijven..
Hij rookt normaal sigarettenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Misschien kan hij niet lezenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Dat Ruben voor zichzelf moet kiezen en dan beter naar huis kan gaan
Ik geloof ook niet dat het woord verbreken is gevallen. Maar ze heeft hem wel duidelijk gemaakt dat het niks wordt en vind het een prima plan als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Het was een heeeel vreemd gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggen
Jute zak wist ie gisteren nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gek
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een nquote:
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,(afgelopen nacht 00:55h)
[ afbeelding ]
Welnee, nog een paar weken slijmen en ze is omquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uitquote:
Met als hoogte punt de douche scene met de Viboquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uit
Wachten tot hij weer toehapt i guess..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wat Mexx voor spelletje speelt met Martin opgeilen elke dag...
[ afbeelding ]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
gisteren was jerold met gerry onderwegs
Meer een stalker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook storiesquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?
Zulke mensen moeten er gewoon eens uit want dan moet ze maar eens in de kookclub gaan zitten of iets anders nuttigs doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met als hoogte punt de douche scene met de Vibo
Lijkt er niet op, hoelang ze dit al volhoud dat paaien...quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Houd nu eens op met dat off topic van jou.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
Snap het overigens wel hoor als je het woord schrijftechnisch nooit tegenkomtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een n
Maak je niet zo druk, er zijn er wel meer die OT, spreek dan niet alleen Mario aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Houd nu eens op met dat off topic van jou.
En nee, hierop antwoord je beter niet.
Kan me wel voorstellen, dat gebrabbel van haar zou ik ook heel snel zat zijnquote:
Zelfkennis heeft ze dus niet en Martin maakt er weer gebruik vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
Het hele probleem met Babbel is dat ze lult als Brugman
maar totaal niet luistert naar een ander
Geintje natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
het kan niksquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
En overdag een uitgestreken smoelwerk... erg knap spel van Dzjeedie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan niks
het wil niks
en het doet niks![]()
![]()
Oh gezelligquote:
die meidquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
Ik hou het op gewoon dom, dat vriendje thuis loopt steeds verder van haar afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
ow Spaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow Spa
jij onderschat dat meisje volkomen
ze zegt hem letterlijk dat hij beter naar huis kan gaan om voor zichzelf te kiezen
Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Ruben?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef Ebinas het volgende:
Voor iedereen een potlood.
Nou ik kan wel vast raden wie eindigd met 15 stuks
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Was hij idd van plan om in december manager te wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Jeff begon zich bij Maddy te voegen als "onder" manager.
Volgens mij is Isaac bezig voor de komende maand, doet hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
Oh echtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Als ze snachts knuffelen en handje vasthouden en overdag een droeftoeter smoelwerk opzet.. ja da's domquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
ze had hem zelfs beloofd in A'dam te gaan wonen met hemquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Precies datquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwen
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Omdat ze met hem vriendschappelijk omgaat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen af
Doe dan maar geen potlood voor Rubenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?
Nja ligt er ook aan wie nog meer zich op geven voor manager..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgen
Uhuquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus zo kunnen we de volgende manager al te weten komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |