Nou ik zie Ruben echt niet als winnaar, wel een die mocht hij blijven er wel lang in zou blijven zitten.. maar toch nog eruit gestemd gaat worden als die bij de laatste 10 zou zittenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
En een minder die zou kunnen winnen, volgende.
Sjegquote:
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Vreemd een roker die niet weet hoe hij het moet schrijven..
Hij rookt normaal sigarettenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Misschien kan hij niet lezenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:15 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Sjeg
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Dat Ruben voor zichzelf moet kiezen en dan beter naar huis kan gaan
Ik geloof ook niet dat het woord verbreken is gevallen. Maar ze heeft hem wel duidelijk gemaakt dat het niks wordt en vind het een prima plan als hij vertrekt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:17 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Begrijp ik nu goed dat Djedi de "vriendschap" tussen haar een Ruben heeft verbroken en dat ze het een goed idee vindt dat Ruben dan maar naar huis moet? Bedoel, als het geen relatie was, wat moet je dan verbreken?
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Djedi heeft aangegeven dat ze echt alleen van Joost houdt en dat het nooit iets kan worden
Het was een heeeel vreemd gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die is gek, ga zelf naar Joost zou ik zeggen
Jute zak wist ie gisteren nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij slaat vaak de plank mis als het om taal gaat.
Jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
wat flauw van haar, ga maar naar huis?? dies gek
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een nquote:
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebbenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:22 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh,, gaat nooit wat worden,,,(afgelopen nacht 00:55h)
[ afbeelding ]
Welnee, nog een paar weken slijmen en ze is omquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uitquote:
Met als hoogte punt de douche scene met de Viboquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:24 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Maak je een compilatie van Mexx dan komt ze er alleen maar als stomme muts uit
Wachten tot hij weer toehapt i guess..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
Wat Mexx voor spelletje speelt met Martin opgeilen elke dag...
[ afbeelding ]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:19 schreef mario390 het volgende:
gisteren was jerold met gerry onderwegs
Meer een stalker.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook storiesquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Wil je dat ik je naar het politiebureau breng voor stalking?
Zulke mensen moeten er gewoon eens uit want dan moet ze maar eens in de kookclub gaan zitten of iets anders nuttigs doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Met als hoogte punt de douche scene met de Vibo
Lijkt er niet op, hoelang ze dit al volhoud dat paaien...quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zal ze wel spijt van hebben
En hem nu naar huis jagen
Houd nu eens op met dat off topic van jou.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
Snap het overigens wel hoor als je het woord schrijftechnisch nooit tegenkomtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens Wanda schrijf je het met 2 t’s en een n
Maak je niet zo druk, er zijn er wel meer die OT, spreek dan niet alleen Mario aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:30 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Houd nu eens op met dat off topic van jou.
En nee, hierop antwoord je beter niet.
Kan me wel voorstellen, dat gebrabbel van haar zou ik ook heel snel zat zijnquote:
Zelfkennis heeft ze dus niet en Martin maakt er weer gebruik vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:27 schreef engine het volgende:
[..]
Zondag na de cocktails blijft ze slapen.
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uitquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:31 schreef greysbones het volgende:
Het hele probleem met Babbel is dat ze lult als Brugman
maar totaal niet luistert naar een ander
Geintje natuurlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
[..]
is niet stalking, ik volg haar op insta ook stories
zij likte de posts
het kan niksquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef 5thencounter het volgende:
En overdag een uitgestreken smoelwerk... erg knap spel van Dzjeedie![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan niks
het wil niks
en het doet niks![]()
![]()
Oh gezelligquote:
die meidquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
Ik hou het op gewoon dom, dat vriendje thuis loopt steeds verder van haar afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Die heeft 2 gezichten, degene die Ruben naar zich toetrekt en degene die hem afstoot. Een spel of gewoon dom?
Het enige juiste antwoordquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:35 schreef Ebinas het volgende:
Waar is Alicia vraagt Leila.
Moirena: ik zit hier op de kamer en dan kom je mij vragen, ginnik
ow Spaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:37 schreef spapaars het volgende:
Djedi valt weinig iets kwalijks te nemen, Ruben die haar eerder zijn zusje benoemde had toch meer gevoelens dan een gewone vriendschap, en daar kan zij niets aan doen, nou ja, even duidelijk maken dat er echt niets meer is dan vriendschap, en dat heeft ze dus gedaan.
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow Spa
jij onderschat dat meisje volkomen
ze zegt hem letterlijk dat hij beter naar huis kan gaan om voor zichzelf te kiezen
Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen afquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Ruben?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef Ebinas het volgende:
Voor iedereen een potlood.
Nou ik kan wel vast raden wie eindigd met 15 stuks
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:33 schreef juul. het volgende:
[..]
Pfff ben dat mens zo zat,het lult en lult maar, voert geen steek uit
Was hij idd van plan om in december manager te wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
Jeff begon zich bij Maddy te voegen als "onder" manager.
Volgens mij is Isaac bezig voor de komende maand, doet hetzelfde
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH hahahah nog eentje dus.
Ik dacht aan Nadir
Oh echtquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Als ze snachts knuffelen en handje vasthouden en overdag een droeftoeter smoelwerk opzet.. ja da's domquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet ze hem ook niet 24/7 opzoeken. Ze bemoeit zich amper tot niet met de rest in de loods, je ziet haar alleen met Ruben. Ze is hier zelf voor een heel groot deel schuld aan.
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Nadir
ze had hem zelfs beloofd in A'dam te gaan wonen met hemquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal hij misschien iets in die richting hebben los gelaten om haar onder druk te zetten?
We horen natuurlijk niet alles, maar het verklaart wel haar reactie.
Precies datquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Kortom: het praat, zuipt, rookt, ligt, huilt, lacht, doet hysterisch terwijl anderen managen, koken, schoonmaken en bouwen
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Was hij idd van plan om in december manager te worden
Omdat ze met hem vriendschappelijk omgaat?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik moet Ruben echt niet, mar Djedi geeft zelf wel hele verkeerde signalen af
Doe dan maar geen potlood voor Rubenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja als een potlood kwijt is kan hij geen gedichten meer schrijven hé.. hebben ze eigenlijk ook ene puntenslijper in de loods?
Nja ligt er ook aan wie nog meer zich op geven voor manager..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan moet hij wel genoeg stemmen krijgen
Uhuquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dus zo kunnen we de volgende manager al te weten komen
Nadir jat alleen het potlood van Kenziquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Nadir
Kenzi vroeg wat aan Isaacquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:48 schreef Flory het volgende:
Hoorde net iemand (Djedi) pijnstillers vragen aan Isaac, want de verdoving is zo uitgewerkt?
Waarvoor was dat?
Kenzy dacht ik en lijkt de tandarts te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:48 schreef Flory het volgende:
Hoorde net iemand (Djedi) pijnstillers vragen aan Isaac, want de verdoving is zo uitgewerkt?
Waarvoor was dat?
jaquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kenzi vroeg wat aan Isaac
maar of dat over pinstillers ging geen idee
hij moet en zal naar huisquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, Djeedie gaat compleet afstand nemen
Ik vermoedde al tandarts ja, thanksquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:49 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Kenzy dacht ik en lijkt de tandarts te zijn.
ik denk dat dat een zeer reëel idee isquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Misschien is Djedi zelf wel verliefd he
Dit is echt trigger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
Laat Djedi zelf haar spullen maar pakken
Eens, al zal Ruben dan ook niet lang blijven gok ik.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
nee die gaat vanzelf welquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:53 schreef Flory het volgende:
[..]
Eens, al zal Ruben dan ook niet lang blijven gok ik.
Omdat ze haar vriend trouw wil blijven?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
poging 2 van Djedi om hem naar huis te krijgen misluktquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:53 schreef Kakadylo het volgende:
Ruben haalt kracht uit Djedi terwijl Djedi op twee gedachten hinkt
waarom moet hij zo nodig weg dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat ze haar vriend trouw wil blijven?
Opgesloten met elkaar, hoe handel je dat netjes af?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
waarom reageert zij zo als zij niet verliefd zou zijn
Zodra Ruben weg is hoeft zij die confrontatie niet meer aan en zit ze opeens wel in een spelquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
poging 2 van Djedi om hem naar huis te krijgen mislukt
Dat bepaalt hij toch zelf.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom moet hij zo nodig weg dan?
tis meer wanhopigquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef Aggie46 het volgende:
Ruben: tis niks maar wel een speciale band.
Hij is wel erg romantisch he
daar stuurt ze wel op aanquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:55 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat bepaalt hij toch zelf.
Hij moet uiteindelijk niets.
ik bedoel meer; waarom staat zij op t punt van huilen wanneer ze afstand neemt..quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Opgesloten met elkaar, hoe handel je dat netjes af?
En hij is zo verliefd.quote:
Omdat hij daar zelf steeds weer over begint.quote:
Tadaaa.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:57 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi kan niet zeggen dat ze verliefd is op Ruben want dan pleegt ze in feite ontrouw aan Joost
hij zou haar laten weten of hij zijn 24 uur zou aanvragenquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:57 schreef spapaars het volgende:
[..]
Omdat hij daar zelf steeds weer over begint.
Net ook weer, als dit zo blijft ben ik over een paar dagen weg, hij zet haar onder druk.
Soort van Stockholm syndroom.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:58 schreef Kakadylo het volgende:
Sowieso ontstaan daar relaties in een snelkookpan omdat je 24/7 op elkaars lip zit en enkel maar elkaar hebt
Als ze met hem echt samen verder wilde was er wel meer gebeurd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij zou haar laten weten of hij zijn 24 uur zou aanvragen
dat is wat zij wil
Zij is degene met een relatie
en zij is dan degene die meer afstand had moeten nemen
en duidelijker had moeten zijn
ipv zeggen dat je samen in A'dam gaat wonen
Iedereen heeft een maatje nodig, helemaal in zo'n setting, maar het hoeft niet meteen een relatie te zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
volgens Ruben is het ongezond om mensen nodig te hebben
ik zie het andersquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze met hem echt samen verder wilde was er wel meer gebeurd.
En ze heeft nu duidelijk gemaakt hoe het zit, en het is aan hem om daar mee te dealen.
Is Nadief toevallig in de buurt dan?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
Isaac staat weer als beveiliger in de keuken
Rupie en Imaquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:02 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Is Nadief toevallig in de buurt dan?
staat vast onder de douchequote:Op vrijdag 4 november 2022 15:06 schreef spapaars het volgende:
Krijg nou wat, het bed van Kim K is leeg.
netelroos is 9 van de 10 keer stress gerelateerdquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:07 schreef juul. het volgende:
Combinatie van slechte voeding en nog iets, ze heeft medicatie en zalf gekregen
ja ze ging nog klussen met tianoquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Neeeee!!! buiten, echt waar, zelf gezien.
Oh okee, tweede ding hoorde ik nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
netelroos is 9 van de 10 keer stress gerelateerd
geen aanval naar jou hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh okee, tweede ding hoorde ik niet
Net als de macaroni, 1 pakje shag, 2 pakjes terug?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:12 schreef greysbones het volgende:
De shag wordt dus gesponserd door Isaac
chamlydia tochquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
was ook wel een logische verklaring
Mattin bedoel je?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:15 schreef juul. het volgende:
Martin voelt zich gepasseerd door de shagkopers, hij wil ook mee doen
Nadief heeft een gesprek aangevraagd met de regie, waarschijnlijk zit hij daar nuquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:10 schreef KoningWouter het volgende:
Zo dat was de werkdag weer.
Hoe staat het met Nadief? Loopt hij nog steeds met zijn ziel onder zijn arm iedereen af te gaan om te horen dat het echt niet zo erg is wat hij heeft gedaan?
Las op werk ook dat Djedi het uit heeft gemaakt met Ruben. Maar Ruben lijkt het niet te boeien op streams. Jammer weer.
critters heeft zij binnenquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:11 schreef FreshFruit het volgende:
Netelroos
Netelroos
lekker een
kerstboom
in je doos.
@:Maily
Ik wel, was stressquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:09 schreef juul. het volgende:
[..]
Oh okee, tweede ding hoorde ik niet
heeft zij natelroos in de doosquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
netelroos is 9 van de 10 keer stress gerelateerd
nee Marioquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
heeft zij natelroos in de doos
is zij sowiezo altijd boos
echt?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee Mario
over haar hele lichaam
Mattin denkt even de baas te zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:22 schreef greysbones het volgende:
Martin wil tips geven
maar Jeff heeft het al door![]()
![]()
En terecht. Slaat ook nergens op met een groepje sneaky shag kopen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:15 schreef juul. het volgende:
Martin voelt zich gepasseerd door de shagkopers, hij wil ook mee doen
Sneaky, ze zien ze allemaal roken, dus zo sneaky is het nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En terecht. Slaat ook nergens op met een groepje sneaky shag kopen.
Weet Martin ook gelijk weer dat ie Babet kan vertrouwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:24 schreef mootie het volgende:
[..]
En terecht. Slaat ook nergens op met een groepje sneaky shag kopen.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Weet Martin ook gelijk weer dat ie Babet kan vertrouwen
De exacte constructie ken ik niet want heb de streams niet aanstaan maar met Isaac en Jeffrey speelt er al snel meerquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:26 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
en sneaky is het niet het gaat via Isaac
Mario ?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
WTF
Mario hele gesprekken in het Spaans
tegen Rupie
slaat echt nergens meer op
Over het rokenquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef spapaars het volgende:
Spreekt Mexx al over een koppel?
Of had ze het over iemand anders?
ik snap toch spaans nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:29 schreef greysbones het volgende:
WTF
Mario hele gesprekken in het Spaans
tegen Rupie
slaat echt nergens meer op
Wordt daar nooit iets van gezegd door de Febo?quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:30 schreef greysbones het volgende:
walgelijk gedrag
in een andere taal gaan praten zodat anderen je niet verstaan
die vind het van Babette en Wendy scheefquote:
Ze had het over een slaapkamer waar steeds iemand binnenkomt en vraagt of ze nog naar haar eigen slaapkamer komt.quote:
Die domme muts haalt zaken door elkaar heen en kan het nog steeds niet naast haar neerleggenquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:35 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze had het over een slaapkamer waar steeds iemand binnenkomt en vraagt of ze nog naar haar eigen slaapkamer komt.
En sprak over een koppel uit elkaar halen, en dat het bij haar niet werkt.
Nou met de meangirls heeft ze het ook wel eens over hoorquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:41 schreef Kakadylo het volgende:
Er is niet eens een stemming geweest maar wel eentje op Djedi en die hoor je er nooit over
Djedi mag Mexx niet eens zei ze gisteren want ze vindt haar nepquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:42 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou met de meangirls heeft ze het ook wel eens over hoor
Tja dat kan..quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Djedi mag Mexx niet eens zei ze gisteren want ze vindt haar nep
Waar het hart vol van is??quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:31 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds dat Mexx weet van het plan om haar (en daarmee Tommy) eruit te stemmen denkt ze alleen nog maar aan Jeffrey
Maar verders is de sfeer daar fantastisch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zoekt een potlood, mag die van de kamer van Mexx lenen. Hij wil niet zelf naar die kamer lopen om 'm te pakken, want ja.... Alles wordt als jatten gezien. Maar Mexx heeft geen zin om even mee te lopen. Uiteindelijk loopt Martin dan maar namens Mexx mee..
Heeft ze zelfs toegegeven aan Zoe dat ze Jeffrey leuk vindtquote:
Dat heb je net ook al gevraagd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
hoezo noemen du potlood niet
Stift ? potlood klingt als komt het
uit de bordell
"ik heb hem in de potlood gesteckt"
Om dat een potlood in NL zo heet Marioquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
uit de bordell
Omdat een potlood gewoon een potlood is en geen stiftquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:57 schreef mario390 het volgende:
uit de bordell
Bleistift riekt veel meer erotischquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Om dat een potlood in NL zo heet Mario
Jullie noemen het bleistift
Doordenkerquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bleistift riekt veel meer erotisch
Zou er een epistel over kunnen schrijvenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:01 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bleistift riekt veel meer erotisch
Pikt is al erotisch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er een epistel over kunnen schrijven
Maar is helaas ot![]()
Ruben pikt zijn nieuwe taak als pakketjes manager bij gebrek aan djedi goed op
Goed en slim van Jeff om juist Ruben die taak te gevenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou er een epistel over kunnen schrijven
Maar is helaas ot![]()
Ruben pikt zijn nieuwe taak als pakketjes manager bij gebrek aan djedi goed op
Heel slimquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Goed en slim van Jeff om juist Ruben die taak te geven
Had ik ook zo gedaan.quote:
Havermoutmaskertje voor Mexxquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:05 schreef engine het volgende:
Mex wil een mix pakket. Havermout en verzorging.
OKay
Ik twijfel nu of dit bestaatquote:
Zou als FEBO juist nu met geld gaan lopen smijtenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Geef 'm ongelijk.. het regent geld bijna elke week
quote:
Ze hebben al door dat ze nooit zonder komen te zitten, een Gamekillerquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:08 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou als FEBO juist nu met geld gaan lopen smijten
Ze komen wel zonderquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben al door dat ze nooit zonder komen te zitten, een Gamekiller
quote:
Ik vind dat iedereen wel erg makkelijk praat hier over het over die schutting gaan..quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Er komen vast idd nog wel verdien/spelopdrachten die te moeilijk zijn en ze dus geen geld kunnen verdienen
Nou misschien hadden ze twee rijen moet maken, dan was er duidelijker geweest wie het zelf kon en wie niet..quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind dat iedereen wel erg makkelijk praat hier over het over die schutting gaan..
Ze hadden en sterk plan
Hadden als er beter geluisterd was 150 meer kunnen verdienen
Ze hebben het samen heel erg goed gedaan
Ze hadden 3 rijenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou misschien hadden ze twee rijen moet maken, dan was er duidelijker geweest wie het zelf kon en wie niet..
Maar goed ze hebben een mooi bedrag binnen gehaald
Ah ok, zag maar twee..quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hadden 3 rijen
Zelf/niet zelf/ misschien zelf
Suola So Katequote:Op vrijdag 4 november 2022 16:22 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor ze steeds vaker praten over scčnes en tv momenten, Isaac nu ook weer. Het wordt steeds minder geloofwaardig.
Goedemiddag
Er wordt ze ook gezegd of ze een goed tv momentje hebben gemaakt..quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:22 schreef lojanda het volgende:
Ik hoor ze steeds vaker praten over scčnes en tv momenten en in de camera kijken of die wel volgt, Isaac nu ook weer. Het wordt steeds minder geloofwaardig.
Goedemiddag
Dat is mijn favorietequote:
Je kunt hen alles wijsmaken want des te langer je erin zit des te meer je denkt dat heel Nederland het erover heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt ze ook gezegd of ze een goed tv momentje hebben gemaakt..
alicia bijvoorbeeld kreeg te horen dat haar Olivier moment en haar aangevraagde 24 uur Viral gingen ( het is dan wel een leugen, maar het wordt ze wel verteld door de FEBO )
ja ik merk het ook steeds vaker, wordt minder leuk om te kijken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er wordt ze ook gezegd of ze een goed tv momentje hebben gemaakt..
alicia bijvoorbeeld kreeg te horen dat haar Olivier moment en haar aangevraagde 24 uur Viral gingen ( het is dan wel een leugen, maar het wordt ze wel verteld door de FEBO )
Wij kunnen wel vrienden worden.quote:
I know maar echt topquote:
Ftfyquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:31 schreef lojanda het volgende:
[..]
I know maar echt top![]()
Wanda heeft het over vriendschap met haar ex vriendje, kan me niet voorstellen dat zij hij daar nog goed mee is.
Onze Bommeltjes zijn iets minder duur.quote:
Allemaal 'n flesje AA--drank of RedBull is ook 'n boosterquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel voor Boosterpakket, het laatste wat ze daar nodig hebben is meer energie
Bij het aanvragen van een 24 uur koppel je er bijv. een boete aan als het geen vervolg krijgt waarna je je moet verantwoordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
ja ik merk het ook steeds vaker, wordt minder leuk om te kijken.
Zijn echt fantastischquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wij kunnen wel vrienden worden.
Mijn bans duren langer vaakquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:33 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bij het aanvragen van een 24 uur koppel je er bijv. een boete aan als het geen vervolg krijgt waarna je je moet verantwoorden
Sjah, en wat gaan ze dan doen.. rondjes hollen hout hakken bezeten de vloer dweilen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Allemaal 'n flesje AA--drank of RedBull is ook 'n booster
...of ze vliegen tegen de muur opquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjah, en wat gaan ze dan doen.. rondjes hollen hout hakken bezeten de vloer dweilen?
Ja want stel je voor dat ze nog actiever wordenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:31 schreef 5thencounter het volgende:
Zoveel voor Boosterpakket, het laatste wat ze daar nodig hebben is meer energie
Die is van Berend toch?!quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Erik heeft zijn jas op de groei gekocht.
Tuthola jaloers, had zij het liever willen doen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:37 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda zegt tegen Ruben dat Jeffrey hem 'gebruikt'![]()
Ben geen Jeff fan maar denk wel dat hij iedereen het gevoel wil geven dat ze het allemaal samen doen en probeert de taken zo goed mogelijk te verdelen, dat hij daar zelf ook beter van wordt is hij natuurlijk ook mee bezig en dat hij zo ook gebruik maakt van een Ruben klopt ook wel.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:37 schreef Kakadylo het volgende:
Wanda zegt tegen Ruben dat Jeffrey hem 'gebruikt'![]()
Erik is het er niet mee eensquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:35 schreef KoningWouter het volgende:
[ afbeelding ]
Erik heeft zijn jas op de groei gekocht.
En volgens Eric is Berend 25 kg afgevallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is het er niet mee eens
Dat hij zoveel is afgevallen
En wil dat het veranderd
Je zal maar elke dag van die gedichtjes krijgen van Ruben, zou er echt gek van worden. Een keer een lief gedichtje is wel leukquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent mijn Aardbei
Jjj bent mijn moes
Graag erbij
en mijn snoes
Ze liggen daar thuis 24/7 te maffen, nu die ratelteef pleitte is.. WandaWaffel staat geen minuut stilquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:45 schreef lojanda het volgende:
Wanda kan er niet tegen dat ze niet weet wat ze thuis zien vanzelf, nou dat is maar goed ook
Dan ging ze met gierende banden naar huis.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:45 schreef lojanda het volgende:
Wanda kan er niet tegen dat ze niet weet wat ze thuis zien vanzelf, nou dat is maar goed ook
Dat denk ik idd, zal ze niet trots op zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dan ging ze met gierende banden naar huis.
Die genieten van de rustquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze liggen daar thuis 24/7 te maffen, nu die ratelteef pleitte is.. WandaWaffel staat geen minuut stil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |