Hij heeft veel vrienden in de ebi?quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef FreshFruit het volgende: [..] De boys in Vught weer juichen.
Met de boksbal was ze duidelijk in het voordeel.quote:
dat kan zijn maar ik word zo moe van dat vele gepraat, en de intonatiequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac en Kim d zijn wel de experts
2.30 ongeveerquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:55 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt heel geen hoog muurtje, zo achter mijn schermpje...
En glad voor de voeten denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:55 schreef Ireth het volgende:
Het lijkt heel geen hoog muurtje, zo achter mijn schermpje...
Daar heeft hij zelf over verteld.Ik zag deze reactie tegemoet.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
:
[..]
Hij heeft veel vrienden in de ebi?
Ja dit is 1000 euro gegarandeerdquote:
En go.quote:
Al bekend wat er met hem aan de hand isquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:55 schreef freaky40 het volgende:
Berend gaat half dood zie ik op de achtergrond...gast, ga. naar. huis.!
Nee, ima ookquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Erik hielp moraima aan de andere kant door aan de muur te hangen, dat mocht toch niet??
525 nuquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:01 schreef Ireth het volgende:
Staat "pas" 475 op de teller, hoop afgekeurd door hulp vanaf de andere kant?
Over de muur mocht je niet meer helpen zeiden ze aan het beginquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Helpen mag .. maakt niet uit aan welke kant .. maar dan 25 euro.. je mag alleen niet terug.
Niet meer terugquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Over de muur mocht je niet meer helpen zeiden ze aan het begin
Kloptquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bier kopen.quote:
Zou me kapot lachen als 90 procent afgekeurd wordtquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:04 schreef 5thencounter het volgende:
Klaar, iedereen douchen en naar bed
Met z’n whiplashquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:04 schreef Chanel5 het volgende:
Ja hahaha die ga je wel voelen Jan Willem maar
En peukenquote:
Extra knapquote:
Nasdrovje.quote:
Nee toch? Kenzy zat niet in het leger.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:05 schreef Kakadylo het volgende:
Kenzy zat in het leger maar kwam niet zelf over die muur heen
ja febo kan niet tellen denk ikquote:
Ja vind ik ook, het is soms ook echt een kippenhok.quote:
nee toen de laatste drie gingen nadat ze op de grond stonden sprong hij 150 hogerquote:
Ja hoor ja.quote:
Allemaal achteraf geneuzel dus doet totaal niet meer ter zaken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind ik ook, het is soms ook echt een kippenhok.
Kalmte bewaren is het b este.
Snel verdiend, ze hoeven niet echt hun best te doen om aan geld te komen.quote:
Nee, idd.quote:
Kan je wel meenemen voor een volgende keer.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Allemaal achteraf geneuzel dus doet totaal niet meer ter zaken.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:09 schreef mootie het volgende:
De teller telde mee, en voor de laatste 3 stond ie op 800
Maar tactisch niet slim net in de winning mood en dan komt er weer zo'n dorpspastoor/spuit 11 tussendoor.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je wel meenemen voor een volgende keer.
Staat hij al die tijd de boel als een idoot op te jutten, moeten ze ook rustig doen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:08 schreef 5thencounter het volgende:
Beetje late kritiek van Isaac , alleen rust kan je redden, na afloop
[ afbeelding ]
Maar bijv LeilA met hulp van de andere kant, werd ook meegeteldquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
maar ze telden niet correct
er zijn er meer alleen over gegaan
die ze eerst als met hulp hebben geteld
myrthe?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
alleen
Jeff
Rupert
Ima
GJ
JW
Kim D
KIm K
Isaac
Ruben
Martin
Jappie
Nadirquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
alleen
Jeff
Rupert
Ima
GJ
JW
Kim D
KIm K
Isaac
Ruben
Martin
Jappie
marcianoquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
alleen
Jeff
Rupert
Ima
GJ
JW
Kim D
KIm K
Isaac
Ruben
Martin
Jappie
Djedi ook, knap het is een klein opdondertje toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Kenzi kon het ook alleen
Djedi ook
maar kregen te snel hulp??
Ja, waren er meer die te snel hulp kregenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:11 schreef greysbones het volgende:
Kenzi kon het ook alleen
Djedi ook
maar kregen te snel hulp??
Voorlopig zullen ze het hier weer mee moeten doen verwacht ik. Dit gaan ze niet iedere week verdienen. Ben wel benieuwd wat Jeff met dit geld gaat doen. Geen zakgeld is gezegd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel verdiend, ze hoeven niet echt hun best te doen om aan geld te komen.
Ja, die vloog er overheenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien
jij?
weet het niet namelijk
vooral Martin weer meteenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, waren er meer dat te snel hulp kregen
Myrthe weet ik dan dus nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
alleen
Jeff
Rupert
Ima
GJ
JW
Kim D
KIm K
Isaac
Ruben
Martin
Jappie
Nadir
Marciano
En daar was het verhaal van Isaac ook op gericht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
vooral Martin weer meteen
die heeft totaal geen rust
Nee dus , want staat nu nog te probierenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heb ik niet gezien
weet ik dus niet
Ja gezien, ook alleenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet gezien
jij?
weet het niet namelijk
hij mag hem wel afzonderlijk aansprekenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:14 schreef mootie het volgende:
[..]
En daar was het verhaal van Isaac ook op gericht.
mexx dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:15 schreef FreshFruit het volgende:
Wie gaat er als eerste janken om zakgeld?
Damn.quote:
neequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:16 schreef mario390 het volgende:
goede dag
al 2 topics in ochtend?? kuuuut![]()
![]()
julie moeten langzamer doen
Man 3.quote:
Dan moet hij naar een afkickkliniek....quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:15 schreef engine het volgende:
Berend mompelt iets over afkick verschijnselen.
Volgens mij was Jeff van de potjes, bouwen etc.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:18 schreef chufi het volgende:
Maar goed ... wat gaat er met het geld gebeuren ... snel nog wat bier en wijn en fris bestellen voor een feestje?
Er ging toch een verhaal dat ze weg moest vanwege een verhouding met een vrouw?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee toch? Kenzy zat niet in het leger.
een opdrachtquote:
Maddy heeft chlamydia.quote:
Geef hem nou niet nog meer huiswerkquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
spapaars in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
quote:
Jawel, is die bezigquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:20 schreef engine het volgende:
[..]
Geef hem nou niet nog meer huiswerk
1175quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
DAmn weer te laat....werkennnnn
hoeveel geld hebben ze gewonnen als ik vragen mag
Ja dacht ik ook maar was beetje chaotisch. Daarna kwam ze er ineens niet overheenquote:
https://streamable.com/irkprrquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
Jij mag me alles vragen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:21 schreef Sestra666 het volgende:
Zou ie niet roken dan zou het geen prioriteit hebben nee maarja zoiets heet een verslavingquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:20 schreef mootie het volgende:
Geen zakgeld maar wel peuken regelen. Uhuh
Snap ik wel als je weet dat je het kon en er nog tien minuten over warenquote:
De enige die mee gaat in het verhaal van Nadir heet Nadiefquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef Ebinas het volgende:
Nadir nu met Eunice.
Eunica gaat vooralsnog niet mee in zijn verhaal
Echt hoor,hij krijgt klappen nu.quote:
Achter zal toch inmiddels wel een uitzwaaiscenario aan het schrijven zijn.quote:
je kunt ook erg overdrijven hequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:33 schreef Kakadylo het volgende:
Zulke figuren kan ik dus totaal niet uitstaan
Zij is degene met die grote verontwaardigde bek zoals met die persco maar nu doet ze exact hetzelfdequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik heb geen alzheimer zei ze
neequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:34 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij is degene met die grote bek zoals toen maar nu doet ze hetzelfde
Ben er ook wel weer klaar mee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:35 schreef Flow3r het volgende:
GA DAN WEG NADIR @@@
godverdomme pleur op
Die gaat niehiet!quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:35 schreef Flow3r het volgende:
GA DAN WEG NADIR @@@
godverdomme pleur op
dat heb je dus net gemistquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Ebinas het volgende:
2 is ook niets.
Alleen een Alicia in beeld.
Deze vrouw.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Aan een dode paard kun je niet blijven trekken.
Zijn trots staat hem in de weg.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft totaal niks geleerd
hij weigert ook boetedoening te doen, niks schoonmaken of iets extra;s doen voor de loods
wat een loser
Hij luistert ook echt niet wat Eunice ook zegt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Flow3r het volgende:
Hij heeft totaal niks geleerd
hij weigert ook boetedoening te doen, niks schoonmaken of iets extra;s doen voor de loods
wat een loser
Heerlijk dit gesprekquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice : Je doet sws niet zo veel, dus begin maar eens met iets te doen..
![]()
Gemist iddquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heb je dus net gemist
Leila en Babette/Alicia
Nadir stuurt Babbel straks maar gewoon wegquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
babbel zit te ronselen voor haar meidengroep
maar vergeet dat je daarvoor wel een groep moet zijn of worden
Leila heeft geen zin een pion te zijn voor Babbel
sterk van haar
domme babbel
Ik heb ze niet gehoord,ze moeten harder schreeuwenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
:
[..]
Hij heeft veel vrienden in de ebi?
Ikdenk van de suiker die hij nu niet meer krijgtquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan moet hij naar een afkickkliniek....![]()
weet je hoeveel suiker en zout ze gebruiken daarquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ikdenk van de suiker die hij nu niet meer krijgt
Dat zou best wel eens kunnen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:39 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ikdenk van de suiker die hij nu niet meer krijgt
Nou gister zei ze rake dingen tegen Nadir, hij werd er helemaal stil vanquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:39 schreef
van Kakadylo het volgende:
Leila zit overal ongevraagd bij maar voegt werkelijk nooit iets toe
niks mis mee momenteelquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou gister zei ze rake dingen tegen Nadir, hij werd er helemaal stil van
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Leila tegen Alicia: Dus ... no hard feelings, but bitch I don't know you.
Even terug dus..
Geen frisdrank snoep bier enzoquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
weet je hoeveel suiker en zout ze gebruiken daar
Heb er gewoon helemaal niks mee want dat staat los van zulke momentenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:41 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nou gister zei ze rake dingen tegen Nadir, hij werd er helemaal stil van
Dat wil ik graag even terug zien.quote:
stoer hequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:44 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè die Martin, loopt met 2 kratten,zet ze neer, loopt trots weg en wrijft over allebei zijn gespierde tietjes....pfff
Dat dusquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:43 schreef engine het volgende:
Martin draagt drie kratjes![]()
Die weet zelfs van het boodschappen verplaatsen een showtje te maken.
Alicia zit gewoon niet op haar te wachten denk ikquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
Leila beus op Alicia
ALicia doet stoer
Alicia is een verwend nestquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:45 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Alicia zit gewoon niet op haar te wachten
Maar ze liet zich wel door haar uit bed halen
Maar voor de rest is hij natuurlijk geen ijdeltuit....quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:44 schreef Chanel5 het volgende:
Echt hè die Martin, loopt met 2 kratten,zet ze neer, loopt trots weg en wrijft over allebei zijn gespierde tietjes....pfff
Oke,dan weet ik datquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb er gewoon helemaal niks mee want dat staat los van zulke momenten
Niet heel gek als je ziet hoe ze haar allemaal pleasen tot aan het gênante afquote:
allemaal???quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Niet heel gek als je ziet hoe ze haar allemaal pleasen tot aan het gênante af
Tijdens een date kunnen ze beiden synchroon hun borden aflebberenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:46 schreef freaky40 het volgende:
Erik gaat weer moves maken, nu is Mirthe zijn slachtoffer...
Verdijnen misschien met 'n rede? Offtopic geklets bvquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:48 schreef mario390 het volgende:
mijn posts verschwinden , ik heb nur wat over mady geschreven
Gordijnen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Verdijnen misschien met 'n rede? Offtopic geklets bv
Zij werkt daar zelf ook aan mee hè om vervolgens bij anderen weer te gaan klagenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
Leila komt continue in haar space(bij Alicia)
Op mijn streams welquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:40 schreef Kakadylo het volgende:
Sinds dat Imadinges is verslagen heeft ie geen woord meer uitgebracht ofzo
Misschien moet je je wat netter uitdrukkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:48 schreef mario390 het volgende:
mijn posts verschwinden , ik heb nur wat over mady geschreven
tssss dudequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dan kan ze het ook gewoon tegen haar zeggen ipv daarna tegen een Zoe of Babs
eerlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij werkt daar zelf ook aan mee hè
Doe je dat bij haar dan heb je gelijk een naamquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
tssss dude
iemand aanspreken
dat doet ze alleen bij mensen die voor haar kruipen zoals GJ
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:54 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Doe je dat bij haar dan heb je gelijk een naam
ik weet niet of je dit wil lerenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik leer weer eens van alles over make-up
Oh wees niet bang, leer vooral wat ik niet moet doenquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of je dit wil leren
gelukkig maarquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh wees niet bang, leer vooral wat ik niet moet doen
jij toch ook?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |