Nee, ik doe nergens aannames over hoe de selectie is gebeurd, ik stel alleen dat de periode te kort is om het zorgvuldig te hebben gedaan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:36 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Je doet zelf niets anders hierboven.
Dat bedoel ik, niemand hier die weet hoe lang ze er al mee bezig zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, ik doe nergens aannames over hoe de selectie is gebeurd, ik stel alleen dat de periode te kort is om het zorgvuldig te hebben gedaan.
Elon will fix it.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:40 schreef Claudia_x het volgende:
Personeel klaagt Twitter aan om plots ontslag, adverteerders haken af
Twitter-personeel klaagt het bedrijf aan vanwege het plots aangekondigde massaontslag. In de VS moet zo'n massaontslag 60 dagen van te voren worden aangekondigd.
Die post is een clickbait titel, als hij 60 dagen doorbetaald is het geen probleem. En de adverteerders hebben helemaal niet afgehaakt, ze hebben het gepauzeerd.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, gezien bovenstaande post; minder dan 60 dagen.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is al langer aandeelhouder bij Twitter he.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Even afgezien van of dat klopt of niet: aandeelhouders staan nou niet direct bekend om hun kennis over de individuele capaciteiten van de personeelsleden vd bedrijven waar ze aandelen in hebben..
Proefballonnen oplaten is geen teken van visie.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Hij heeft een visie en gaat niet polderen.
Niet doorhebben dat die proefballonnen gratis reclame is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Proefballonnen oplaten is geen teken van visie.
Hij heeft feitelijk gewoon 44 miljard betaald voor de userbase. Hij hoopt dat die blijven zodat ze het speeltje dat hij ervan gaat maken daar gebruik van kan maken. Daar heb ik alleen zo mijn twijfels over omdat hij tot drie weken terug nog probeerde onder de koop uit te komen. Dat doe je niet als je weet dat je een succesformule hebt.
Dat is trouwens meer dan $100 per user account.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hij heeft feitelijk gewoon 44 miljard betaald voor de userbase.
Dat zijn nou juist vaak de mensen waar je 75% van kunt missenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:30 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit is via de managers gelopen zo begreep ik.
Reclame waarvoor? Het huidige twitter? Of iets dat misschien in de toekomst een keer zou kunnen komen? Hoe lang wil je wachten? Mocht Musk in de tussentijd van mening veranderen over een aangekondigde functie en die schrappen is het gewoon vaporware.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:49 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat die proefballonnen gratis reclame is.
Dat is de vraag nog maar, dit gaat om een massa-ontslag, dan is die aankondiging vantevoren van belang.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:47 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die post is een clickbait titel, als hij 60 dagen doorbetaald is het geen probleem. En de adverteerders hebben helemaal niet afgehaakt, ze hebben het gepauzeerd.
Geloof niet alles direct wat je leest, neutraal nieuws bestaat zowat niet meer tegenwoordig.
Gebrukers ook las ik. Hoewel ik daarover liever wat langer wacht.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog lopen de adverteerders weg...
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Vooralsnog lopen de adverteerders weg...
Afwachten is niet afhaken/weg lopen.quote:De lijst met afhakende adverteerders is inmiddels gegroeid, meldt The Wall Street Journal. Voedselgiganten General Mills en Mondelez zijn afgehaakt, net als farmaceut Pfizer en automerk Audi. Zij zouden hun advertenties allemaal gepauzeerd hebben, mede omdat zij bang zijn dat het gebrek aan moderatie onder Musk zal zorgen voor meer onaanvaardbare berichten. Daar willen veel adverteerders hun reclame niet tussen zetten.
Waarom zou een autobedrijf gaan adverteren op het platform van een concurrent?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:58 schreef ReplaR het volgende:
[..]
[..]
Afwachten is niet afhaken/weg lopen.
Hij heeft 44 miljard betaalt, maar hiervan is wel een groot gedeelte geleend. Kan me zo voorstellen dat de banken die hem dit geleend hebben, een en ander kritisch gaan volgen......quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:48 schreef Ulx het volgende:
[..]
Proefballonnen oplaten is geen teken van visie.
Hij heeft feitelijk gewoon 44 miljard betaald voor de userbase. Hij hoopt dat die blijven zodat ze het speeltje dat hij ervan gaat maken daar gebruik van kan maken. Daar heb ik alleen zo mijn twijfels over omdat hij tot drie weken terug nog probeerde onder de koop uit te komen. Dat doe je niet als je weet dat je een succesformule hebt.
Ik weet niet tot welke bedrijfsinformatie hij precies toegang had, maar hij is al vele maanden bezig met de overname.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, en? Want aandeelhouders hebben inzage in de functioneringsgegevens van medewerkers?
Het merendeel van die tijd is-ie bezig geweest met onderzoeken hoe hij onder de koop uit kan komen, toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:39 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik weet niet tot welke bedrijfsinformatie hij precies toegang had, maar hij is al vele maanden bezig met de overname.
Om dezelfde reden dat Meta ook gewoon adverteert op Twitter.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Waarom zou een autobedrijf gaan adverteren op het platform van een concurrent?
Valt wel mee aangezien hij maar 1 argument had, het aantal fake accounts.quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:50 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het merendeel van die tijd is-ie bezig geweest met onderzoeken hoe hij onder de koop uit kan komen, toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |