Als je na alle gelekte teksts nog steeds denkt dat Musk hele duidelijke plannen voor Twitter had heeft dat niks met links/rechts en alles met selectieve blindheid te maken.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk, want Musk heeft meermaals aangegeven dat hij hele duidelijke plannen met Twitter heeft waarom zou hij er een soort OnlyFans van maken? Op welke manier? Ik denk dat jouw vertekende beeld het resultaat is van het feit dat je nogal salty lijkt te zijn over deze overname (iets wat merkbaar is bij meer links en progressief georiënteerden) en daarnaast een flinke afkeer jegens Musk lijkt te koesteren.
Een advertentiezuil.....quote:Op vrijdag 4 november 2022 09:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is Fok! voor een platform?![]()
Hij heeft gezegd dat er geen moderatie komt en dat hij video's inclusief adult die betaald worden door de kijkers op twitter wel ziet zitten.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:14 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat is opmerkelijk, want Musk heeft meermaals aangegeven dat hij hele duidelijke plannen met Twitter heeft waarom zou hij er een soort OnlyFans van maken? Op welke manier? Ik denk dat jouw vertekende beeld het resultaat is van het feit dat je nogal salty lijkt te zijn over deze overname (iets wat merkbaar is bij meer links en progressief georiënteerden) en daarnaast een flinke afkeer jegens Musk lijkt te koesteren.
Nee, het eerdere plan was 25%, daarna 75% en nu is het 50% geworden.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerst was er een plan om 75% te ontslaan, toen een plan om 50% te ontslaan en nu is het 25%? En dat alles in een tijdspanne van een week? Fantastische bedrijfsvoering
Nee, wat ik lees was dat plan van 25% er al voor Musk aan de macht kwam. 75% geen idee waar dat vandaan komt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:51 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Eerst was er een plan om 75% te ontslaan, toen een plan om 50% te ontslaan en nu is het 25%? En dat alles in een tijdspanne van een week? Fantastische bedrijfsvoering
Het doet er inderdaad niet zoveel toe als je 50% nutteloze werknemers ontslaat.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:40 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
[..]
Het doet er niet veel toe welke mensen voor je bedrijf werken enkel het aantal? Interessante mening.
Maar heeft hij wel goed gekeken wie van de werknemers nutteloos zijn? Dat is de vraag.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het doet er inderdaad niet zoveel toe als je 50% nutteloze werknemers ontslaat.
Nouja, hier doet men alsof Musk gewoon een lijntje heeft getrokken en die onder de streep vielen ontslagen heeft, maar dat is natuurlijk niet zo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar heeft hij wel goed gekeken wie van de werknemers nutteloos zijn? Dat is de vraag.
Zeg ik dat? Hij heeft een visie en gaat niet polderen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:11 schreef Momo het volgende:
[..]
Net of jij wel binnen 2 dagen een bedrijf van 7500 precies kan zien wie je houdt en wie je de laan uit stuurt.
Dat heeft hij naar verluid verteld tegen investeerders:Documents detail plans to gut Twitter's workforcequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, wat ik lees was dat plan van 25% er al voor Musk aan de macht kwam. 75% geen idee waar dat vandaan komt.
Hoe weet je dat dat niet zo is?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, hier doet men alsof Musk gewoon een lijntje heeft getrokken en die onder de streep vielen ontslagen heeft, maar dat is natuurlijk niet zo.
Hoe weet jij dat het wel zo is?quote:
Ah okay, dit is inderdaad precies de naiviteit die je verwacht van Muskfans. Of een werknemer nutteloos is zie je gewoon aan zijn voorhoofd ofzo.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het doet er inderdaad niet zoveel toe als je 50% nutteloze werknemers ontslaat.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:15 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, hier doet men alsof Musk gewoon een lijntje heeft getrokken en die onder de streep vielen ontslagen heeft, maar dat is natuurlijk niet zo.
Omdat het te kort dag is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:23 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat het wel zo is?
Nee, natuurlijk weet ik niet hoe het gegaan is (net als jij), maar je kan gewoon met enige redelijkheid aannemen dat teammanagars en andere mensen in bepaalde functies daar gewoon hun zegje in hebben gehad.
Hij is al langer aandeelhouder bij Twitter he.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef Leandra het volgende:
Hell, hij kan wel per afdeling papiertjes met namen van de trap gegooid hebben, en wie lager dan halverwege lag eruit gemieterd hebben.
Je hebt geen flauw idee hoe hij geselecteerd heeft, het kan alleen, gezien de korte tijdsspanne, niet zorgvuldig geselecteerd zijn.
Ja, en? Want aandeelhouders hebben inzage in de functioneringsgegevens van medewerkers?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:28 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij is al langer aandeelhouder bij Twitter he.
keep up the good vibesquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef capricia het volgende:
De community manager:
[ twitter ]
Wel harsh op deze manier.
Ik neem aan dat hij managers gevraagd heeft om lijstjes te maken oid? Geheel willekeurig zal het niet zijn lijkt me...quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef Leandra het volgende:
Hell, hij kan wel per afdeling papiertjes met namen van de trap gegooid hebben, en wie lager dan halverwege lag eruit gemieterd hebben.
Je hebt geen flauw idee hoe hij geselecteerd heeft, het kan alleen, gezien de korte tijdsspanne, niet zorgvuldig geselecteerd zijn.
Assumption is the mother of all fuckupsquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:31 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik neem aan dat hij managers gevraagd heeft om lijstjes te maken oid? Geheel willekeurig zal het niet zijn lijkt me...
Nouja blijkbaar gaat de Muskfan ervanuit dat die teamleiders perfect zijn. Maar als ze dat waren was deze ontslagronde nu toch niet nodig? De perfecte teamleider zou toch geen dood hout in zijn team laten. Blijkbaar was er als je ervanuit gaat dat deze ontslagronde perfect is was er idioot veel dood hout. Wat dus betekent extreem slechte teamleiders. Als ze voorheen erg slecht waren in het inschatten wie nuttig is en niet wat voor voodoo is er dan gebruikt ze dit in deze tijdsspanne te leren. Of kunnen we misschien toch concluderen dat dit niet anders dan willekeur is.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het te kort dag is.
Daarbij moet je dan nog zorgvuldig kijken, als een teammanager de pik op iemand heeft en hem daarom aandraagt voor ontslag betekent dat waarschijnlijk meer dat de teammanager ongeschikt is dan de betreffende medewerker.
Je doet zelf niets anders hierboven.quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Assumption is the mother of all fuckups
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |