Wie weet wordt het 'n moetje en moet die vertrekken door bv ongepast gedragquote:Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet het niet. In zijn bovenkamer klopt het niet.
Denk de toneelhaak of wegstemmen.
Maar zelf zo beredeneren denk het niet
Inderdaad. Het is echt een enorme kleuter. Thuis zal zijn moeder hem wel kusjes geven als Nadir boos gaat doen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:46 schreef HappyCharly het volgende:
Heerlijk dar Babette Nadir een preek geeft. Hij kan totaal niet omgaan met schuldgevoel. Duidelijk nooit geleerd thuis. Bizar hoe hij als een kleuter reageert en geen verantwoordelijkheid pakt.
Het enige woord dat Nadir lijkt te kennen is 'ik'. Hij kan zich op geen enkele manier verplaatsen in een ander. Er zijn vast mooie psychologische termen hiervoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
per ongeluk de verkeerde fles
ik word neergezet of ik een focking dief ben
weet je hoe erg dat is![]()
![]()
![]()
![]()
Of ze zijn ook zoquote:Op donderdag 3 november 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
ik neem aan dat zijn familie ook kijkt
die haal je toch op
die laat je niet langer zitten
lijkt me heel verstandigquote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet wordt het 'n moetje en moet die vertrekken door bv ongepast gedrag
of kan die zijn handjes niet thuis laten
Cringe TT Poes.quote:
Mss is er een MOD aanwezig?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Had Nakkende Nadir als TT in gedachten.
Daarom zoekt hij dit ook bij Esther. Die geeft een kopje thee en een aai over zijn bol. Terwijl hij het nodig heeft dat iemand hem even goed de waarheid zegt en in de spiegel laat kijken. Tough love.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef engine het volgende:
[..]
Inderdaad. Het is echt een enorme kleuter. Thuis zal zijn moeder hem wel kusjes geven als Nadir boos gaat doen.
slachtofferrolquote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het enige woord dat Nadir lijkt te kennen is 'ik'. Hij kan zich op geen enkele manier verplaatsen in een ander. Er zijn vast mooie psychologische termen hiervoor.
Dat heeft maar 2 maanden geduurd.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
Intussen heeft jeff manager zijn kookploeg geïnstrueerd zelf een schema op te stellen voor 3 maaltijden per dag.
Ieder bedenkt zijn maaltijd voor zijn eigen dienst incl ingrediënten. Die geeft men aan jeff door en die koopt. Net zoals in een restaurant, kokers zelf menu bedenken en bereiden top
De opvoeding jaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
slachtofferrol
vicieuze cirkel
ik wil er verder geen label aan hangen maar er is wel degelijk iets mis met die jongen
Ik ook niet.quote:
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smeltquote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
gaat hij dann ook in supermarkt ijs metnehmen en
zegt "ik doe het niet expres""
Scherp opgemerktquote:Op donderdag 3 november 2022 19:50 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daarom zoekt hij dit ook bij Esther. Die geeft een kopje thee en een aai over zijn bol. Terwijl hij het nodig heeft dat iemand hem even goed de waarheid zegt en in de spiegel laat kijken. Tough love.
Zoontje van Glennis.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smelt
En maddy weet niet beter in dit gevalquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
maddy erbij
kenzi krijgt weer de schuld van Nadir
Ja leuk en aardig. Van welk budget? Hij is net zo goed afhankelijk van wat er binnen komt.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:49 schreef Poesjuh het volgende:
Intussen heeft jeff manager zijn kookploeg geïnstrueerd zelf een schema op te stellen voor 3 maaltijden per dag.
Ieder bedenkt zijn maaltijd voor zijn eigen dienst incl ingrediënten. Die geeft men aan jeff door en die koopt. Net zoals in een restaurant, kokers zelf menu bedenken en bereiden top
Babs weet dat ze hiermee een tv-moment heeft te pakkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
N : Hoe kan ik hier nu nog fijn liggen?
B : Nou, niet door te stelen.
N : Ik heb het niet gestolen.
B : Ok, je hebt het "geleend"
[ afbeelding ]
die heeft ook een plaat voor de kop zegquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Ebinas het volgende:
Ik zet het af. Tenenkrommend dit met Maddy
In hindsight heeft ze echt geen enkele kwaliteit om manager te zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
die heeft ook een plaat voor de kop zeg
Vies walgelijk geleuter , ben zo klaar met die gastquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
het is net een LP
komt alleen maar hetzelfde gelieg uit
ijs met stielquote:Op donderdag 3 november 2022 19:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
In de supermarkt jat je geen ijs, dat smelt
echt 0.0quote:Op donderdag 3 november 2022 19:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
In hindsight heeft ze echt geen enkele kwaliteit om manager te zijn.
Die is zelf ook zo..Altijd liegen en roddelen..quote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef engine het volgende:
Maddy trapt er wel inwas ook wel te verwachten.
zoe, wendy, kenzy wie is de volgende op zijn lijstje wie hij een kutwijf vindt?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
maddy erbij
kenzi krijgt weer de schuld van Nadir
Haar blote reet showen gok ikquote:Op donderdag 3 november 2022 19:55 schreef Flory het volgende:
Ga je lekker Mexx?! en SL
Wat deed Mexx?
Net een lul,keihard en nooit lang genoeg.quote:
Nee nee erger nog...hij pakte de volle fles van kenzi uit haar hoekje met spulletjes...en schonk vervolgens de helft puur over in zijn eigen lege flesquote:Op donderdag 3 november 2022 19:56 schreef Kakadylo het volgende:
De fles van Nadir was leeg maar dat was ie vergeten dus toen pakte ie 'zijn andere' die nog wel gevuld was
Vorige keer ook nietquote:Op donderdag 3 november 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
de tranen eruit persen lukt niet echt
klopt hij is boosquote:Op donderdag 3 november 2022 19:57 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Vorige keer ook niet
Hij is gewoon zo, daarom is er ook geen berouw
Kansparel.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:58 schreef puzziepie het volgende:
Nadir heeft zichzelf compleet voor lul gezet .
Die kan weg
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:58 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy gelooft ook in de Teletubbies
Ik heb helaas het drama gemist, maar is dit wat er is gebeurd, iemand het gezien? Dus niet per ongeluk wat limo uit een fles gepakt maar echt bewust overgeschonken?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nee nee erger nog...hij pakte de volle fles van kenzi uit haar hoekje met spulletjes...en schonk vervolgens de helft puur over in zijn eigen lege fles
Nee die stond in de keuken blijkbaar.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:48 schreef Ebinas het volgende:
Er ontbreekt ook nog steeds een nieuwe fles toch?
Straks staat die ook nog in zijn locker
Kan ie voorlopig niet pakken dan
Ligt altijd aan een anderquote:Op donderdag 3 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt hij is boos
op Kenzi
het is allemaal haar schuld
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt hij is boos
op Kenzi
het is allemaal haar schuld
Nadir zegt zelf overgeschonken in zijn lege fles maar het was onbewust zegt iequote:Op donderdag 3 november 2022 19:59 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik heb helaas het drama gemist, maar is dit wat er is gebeurd, iemand het gezien? Dus niet per ongeluk wat limo uit een fles gepakt maar echt bewust overgeschonken?
Ik denk niet dat Nadir de enige is die daar jatquote:Op donderdag 3 november 2022 20:01 schreef FreshFruit het volgende:
Er worden al weken dingen genakt.
Nadir is de enige die steeds betrapt wordt .. hij is nog een slechte dief ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Nadir de enige is die daar jat
n9g erger dan ik dachtquote:Op donderdag 3 november 2022 20:00 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nadir zegt zelf overgeschonken in zijn lege fles maar het was onbewust zegt ie
Maar jij zit daar ook nietquote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef FreshFruit het volgende:
Sorry,maar daar wil ik niet mee op een kamer.
hij is geen diefquote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir is de enige die steeds betrapt wordt .. hij is nog een slechte dief ook.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is geen dief
anderen doen zulke gekke dingen dat hij wel wat moet pakken
Echt he hahahha broerrrrquote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nadir is de enige die steeds betrapt wordt .. hij is nog een slechte dief ook.
Wat durt dat lang, zeker iets op kweek moeten zettenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef ChocoFan het volgende:
Morgen 15 uur krijgt berend de uitslag van zijn bloedonderzoek
Hij is een slachtofferquote:Op donderdag 3 november 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij is geen dief
anderen doen zulke gekke dingen dat hij wel wat moet pakken
lekker binnen voetballenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir staat boos een balletje te trappen.
Is een volleybal.quote:
Ik vermoed van wel aangezien het zo lang duurt, morgen weten we meer.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Wat durt dat lang, zeker iets op kweek moeten zetten
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maakt niet uit ... ligt straks onder het bed van Nadir.
ik vertrouw die mafkees voor geen meterquote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
Nadir balletje trappen , lekker recalcitrant
Dit zou wel eens goed fout kunnen gaan
Per ongelukquote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kamerbespreking geweest. Babette en Mexz waren duidelijk dat hij steelt. Kamer offert samen limo op voor kenzi want hij zn halve liter pure siroop is blijkbaar ook al op meteenquote:
nadir gaat ontploffenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd welk vervolg dit krijgt aangezien ze elkaar iedere dag constant tegenkomen en dus met elkaar praten
Hand op je beurs,daar is Nadir.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef Kakadylo het volgende:
Benieuwd welk vervolg dit krijgt aangezien ze elkaar iedere dag constant tegenkomen en dus met elkaar praten
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Bij mij kreeg ik het vaniddag ( 2,5 uur later.) Het andere ( microscopisch)gedeelte van bloedonderzoek morgen.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vermoed van wel aangezien het zo lang duurt, morgen weten we meer.
Wel positief?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:08 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Bij mij kreeg ik het vaniddag ( 2,5 uur later.) Het andere ( microscopisch)gedeelte van bloedonderzoek morgen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther nu klagen dat Jeff al haar plannen heeft gejat bij Berend...
Met een bal aan de voet voelt ie zich prettig dus vandaar dat ie loopt te pielenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
Nadir balletje trappen , lekker recalcitrant
Dit zou wel eens goed fout kunnen gaan
Beter een enkelband aan de voet geven bij zo eenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:09 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Met een bal aan de voet voelt ie zich prettig dus vandaar dat loopt te pielen
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Beter een enkelband aan de voet geven bij zo een
0 stemmen.quote:
maddy heeft hem opgehaaldquote:Op donderdag 3 november 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
ook raar dat ze nu gewoon lekker met Nadir gaan voetballen. Zo leert ie het toch nooit? Laat die jongen even in zijn sop gaarkoken tot hij tot inkeer komt..
die is er ook één van in de slachtofferrol schieten...fijn dat zij en nadir van zielsverwanten zijnquote:Op donderdag 3 november 2022 20:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther nu klagen dat Jeff al haar plannen heeft gejat bij Berend...
Weekje Silent Treatmentquote:Op donderdag 3 november 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
ook raar dat ze nu gewoon lekker met Nadir gaan voetballen. Zo leert ie het toch nooit? Laat die jongen even in zijn sop gaarkoken tot hij tot inkeer komt..
Gaat nooit lukken schat.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:12 schreef HappyCharly het volgende:
wordt hem nietquote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat hij echt wat leert...
Je bent veel te lief.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:14 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik wil zo graag dat hij echt wat leert...
Zondag 2 tot 5.quote:
Omdat ie eerlijk isquote:Op donderdag 3 november 2022 20:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik gooi m'n eigen ruiten in...
Ik hoorde het ook, tot jef zei fok hoe je overkomt op de cameras nee uhhh kamers zei nadir toen gauw hahahahquote:Op donderdag 3 november 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir versprak zich weer over camera's/kamers aangezien ie ook de groep al noemde in diezelfde zin
Ja dat dacht ik ook te horen!quote:Op donderdag 3 november 2022 20:16 schreef Kakadylo het volgende:
Nadir versprak zich weer over camera's/kamers aangezien ie ook de groep al noemde in diezelfde zin
Ik denk net als bij Maddy dat het niet helpt om maar het halve verhaal te kennen.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Tering![]()
Wat een idioot
Er wordt een beeld van mij geschetst
Ik snap de reactie van Jeff hier ff helemaal niet in
Dit gaat niet over
[ afbeelding ]
Hendrik83 in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1quote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
@:Hendrik83 : 18:55 stream 1 of 2 Kenzi en Nadir .. en daarna 19:25 stream 2
Kutkarakterquote:Op donderdag 3 november 2022 20:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
wordt hem niet
die heeft een issue
kenzi heeft het ook verteldquote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk net als bij Maddy dat het niet helpt om maar het halve verhaal te kennen.
van mij zou hij ook geen woord krijgenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sasha denkt ook, fuck this shit .. .ik hou m'n mond dicht.
[ afbeelding ]
Die heeft helemaal geen zin in dat geouwehoer van Nadiefquote:Op donderdag 3 november 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
Tering![]()
Wat een idioot
Er wordt een beeld van mij geschetst
Ik snap de reactie van Jeff hier ff helemaal niet in
Dit gaat niet over ,dit wordt alleen maar erger
[ afbeelding ]
quote:
Vooroordeelbevestigend met z'n trots, en daardoor uiterst onredelijk in handelen.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Kutkarakter![]()
zit ingebakken, die jongen gaat het nooit leren
Ik ga nog een keer genietenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef Hendrik83 het volgende:
[..]
Hendrik83 in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
Daar liggen de krakkemikkige oudjes.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Comments vanuit bed... mompelmompel
[ afbeelding ]
ze zal moe zijn van het trampoline springen of zo...trouwens niets zo lekker als je bedje, ook om half 9quote:Op donderdag 3 november 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
je bent 32(?) jaar
dan ga je om half 9 naar bed
sneuquote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar liggen de krakkemikkige oudjes.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano die telkens achter KimK ergens in een holletje verscholen ligt blijft een komisch gezicht
Mooi.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:21 schreef pingu66 het volgende:
[..]
afel
Ja geen specifieke afwijkingen en bloedwaardes weer beter geworden
Enige vraag wordt het pijpen of aftrekken...quote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Daar liggen de krakkemikkige oudjes.
matinquote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
ze zal moe zijn van het trampoline springen of zo...trouwens niets zo lekker als je bedje, ook om half 9
dinsdag een algemeen praatjequote:Op donderdag 3 november 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Weer vreten in bed![]()
Dacht dat Jeff dat ging verbieden.
Orange is the New Blackquote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef 5thencounter het volgende:
Comments vanuit bed... mompelmompel
[ afbeelding ]
zijn gezicht is bijna niet te zienquote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Tiano die telkens achter KimK ergens in een holletje verscholen ligt blijft een komisch gezicht
Met de nightcam helemaal,zie je alleen een gebit.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Ze verdwijnt onder de dekens dus ik gok pijpen.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Enige vraag wordt het pijpen of aftrekken...
Kunnen die op slot dan?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
matin
[..]
dinsdag een algemeen praatje
esther was van de slaapkamers op slot toch
Dat krijgt ie niet eens voor mekaar en dat weet iequote:Op donderdag 3 november 2022 20:24 schreef engine het volgende:
Weer vreten in bed![]()
Dacht dat Jeff dat ging verbieden.
Nee precies, Dit moet uitgesproken worden en niet één op één.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk net als bij Maddy dat het niet helpt om maar het halve verhaal te kennen.
En niemand meer op de kamers tijdens opdrachten.....vanmiddag moest iedereen naar de kamerquote:Op donderdag 3 november 2022 20:27 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Dat krijgt ie niet eens voor mekaar en dat weet ie
het zijn niet de gezelligste bewoners daar.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
sneu
elke avond half 9 naar bed
de hele slaapkamer was tegen hemquote:Op donderdag 3 november 2022 20:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee precies, Dit moet uitgesproken worden en niet één op één.
Maar ook niet in kleine gesprekjes met mensen zoals o.a Jeff of Maddy![]()
Ik denk dat je dit met een groep moet doen ,niet om Nadir perse te straffen ,maar het moet wel een keer ophouden .
Met de billen bloot werkt soms beter , ook voor de omgeving. Nu blijft Nadir hangen in de zielige rol. Doet hij agressief en denkt hij dat hier mee weg kan komen.
Soms moet je mensen confronteren , en dan niet met een aai over zijn bol
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones .. neem de popcorn mee, vanaf 7:45SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge
ja best raar, je steelt, je jat, je nakt, dan geef je anderen de schuld en dat doe je allemaal voor de groep, best gemeen dat ze je dan als dief gaan zienquote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele slaapkamer was tegen hem
en dan nog blijft hij hangen in per ongeluk bla bla bla
redeloos verloren
daar heeft een psych zijn handen vol aan
Dit moet je ook niet bij de slaapkamer houden , dit moet je in de groep gooien.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
de hele slaapkamer was tegen hem
en dan nog blijft hij hangen in per ongeluk bla bla bla
redeloos verloren
daar heeft een psych zijn handen vol aan
Ze zit daar al 2 maanden hoorquote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ziet Babette er slecht uit
Ja, want zo is hij nietquote:Op donderdag 3 november 2022 20:32 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ja best raar, je steelt, je jat, je nakt, dan geef je anderen de schuld en dat doe je allemaal voor de groep, best gemeen dat ze je dan als dief gaan zien
hij is toch 42 ? en zij 25quote:Op donderdag 3 november 2022 20:28 schreef spapaars het volgende:
[..]
het zijn niet de gezelligste bewoners daar.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:29 schreef Li0nHeart het volgende:
@:greysbones .. neem de popcorn mee, vanaf 7:45Wel mooi hoe Nadief zijn gejat weet om te buigen in slachtoffer zijn.. hoe durft Kenzie haar volle fles limonade op precies dezelfde plek te zetten als die van NadiefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En hem dan ook nog aanspreken ookquote:Op donderdag 3 november 2022 20:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wel mooi hoe Nadief zijn gejat weet om te buigen in slachtoffer zijn.. hoe durft Kenzie haar volle fles limonade op precies dezelfde plek te zetten als die van Nadief
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
En hem dan ook nog aanspreken ook
Ze worden er steeds vrijer in.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:41 schreef mangalie het volgende:
[..]![]()
![]()
Snap best dat mensen hierom afhaken....
wat heeft berend gedaan dan?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Alicia was dus eigenlijk geirriteerd door Berend gisteravond. En daarna op GJ omdat hij iets te vaak vroeg 'is er wat?'
Alicia is niet goed in topo. Ze wist ooit niet de grootste stad van Utrecht, zei Hilversum. Berend plaagde haar daarmee gisteravond. Net iets te vaak.quote:
Nee doe even capjequote:Op donderdag 3 november 2022 20:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
mirthes kont nog niet gezien stream 2?
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alicia is niet goed in topo. Ze wist ooit niet de grootste stad van Utrecht, zei Hilversum. Berend plaagde haar daarmee gisteravond. Net iets te vaak.
Alicia vindt zichzelf een hele grote meid dus dan moet ze een lollige Berend ook maar aankunnenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alicia is niet goed in topo. Ze wist ooit niet de grootste stad van Utrecht, zei Hilversum. Berend plaagde haar daarmee gisteravond. Net iets te vaak.
matinquote:Op donderdag 3 november 2022 20:45 schreef mario390 het volgende:
wie hebben julie bedoelt de 32 is en even naar bed gaat?
mariano is toch 42
Nog een keer die Gertje/Alicia discussie waar Alicia vanmorgen vroeg aangaf de tyfus in te hebben ..quote:Op donderdag 3 november 2022 20:44 schreef puzziepie het volgende:
GJ over zijn functie als leraar van Alies
GJ is er dus ook al meer dan 12 uur mee bezigquote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nog een keer die Gertje/Alicia discussie waar Alicia vanmorgen vroeg aangaf de tyfus in te hebben ..
En gewoon op normale tijden naar bed gaan ipv om 3-4 uur snachtsquote:Op donderdag 3 november 2022 19:54 schreef Poesjuh het volgende:
Berend morgen om 15u de uitslag.
Vast niks aan de hand. Suikerkluisje eens leegruimen en een appel kopen en opgelost
ftfyquote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Alicia is een verwende trut...
Hij hoopt op 'n kopje thee bij de Burgemeesterquote:Op donderdag 3 november 2022 20:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir moet en zal gelijk krijgen van Kenzi
Dat is jammer.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
was toch mirthe?
bij me gaat bij videoland 2
geen gyazo
GJ zit op zijn eigen bed op de rand terwijl Alice (in Wonderland) gewiegd wordt door Babsquote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Alicia is ook een verwend trutje zo af en toe...
achzo, ook leukquote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef engine het volgende:
[..]
Dat is jammer.
Nee dat was Alicia in mijn gifje.
Raar kind is het, vaag met alles. Lekker naar huisquote:Op donderdag 3 november 2022 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar Alicia is ook een verwend trutje zo af en toe...
Nee hoor die zitten in de woonkamer.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:48 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
GJ zit op zijn eigen bed op de rand terwijl Alice (in Wonderland) gewiegd wordt door Babs
Ze zal wel ontdekt hebben dat de klok een uur terug is gezetquote:Op donderdag 3 november 2022 20:47 schreef Hendrik83 het volgende:
Mexx: "Ik maak iets mee" tegen Zoë en SL
Heb je je grapjas aangetrokken?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:49 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee hoor die zitten in de woonkamer.
Nee, jij vertelt onwaarhedenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Heb je je grapjas aangetrokken?
niet als we 2000 SL's krijgenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja .. Mexx vertelt het aan Zoe .. dus we gaan dat verhaal nog minimaal 2x 20x horen.
Het was een anekdote johquote:Op donderdag 3 november 2022 20:52 schreef Flory het volgende:
[..]
Nee, jij vertelt onwaarheden![]()
Ging zeker onbewust
Nadief is de cameras aan het stelenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
En maar weer SL .. wat is er aan de hand...
Beter zat Maddy aan de knoppen van dat programma want die is tenminste transparantquote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet als we 2000 SL's krijgen
Die zijn dan nog niet betraptquote:Op donderdag 3 november 2022 20:55 schreef 5thencounter het volgende:
Eigenlijk best wel jammer dat er zo weinig gejat wordt daar.. Nadief is Speltechnisch gezien best wel de Held vd Show .. zo zijn nekkie uitsteken steeds
nee hoor babette is boosquote:Op donderdag 3 november 2022 20:57 schreef Mrsloveable het volgende:
Maar rust is wedergekeerd in de loods volgens mij.. want saaie steams
Geen geweldquote:Op donderdag 3 november 2022 21:01 schreef chufi het volgende:
Gaat er nog iemand op zn bek geslagen worden ? pls
als je even wacht draait nadir wel doorquote:Op donderdag 3 november 2022 21:01 schreef chufi het volgende:
Gaat er nog iemand op zn bek geslagen worden ? pls
welke geluiden?quote:Op donderdag 3 november 2022 20:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoor nu pas dat KimD gekke geluiden maakt
Helemaal paraquote:Op donderdag 3 november 2022 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je even wacht draait nadir wel door
niet meer zo als eerstquote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend vertelt overigs ook dat hij niet meer zo goed is met Kenzi.
Hoeveel mag ie er doen van zn God?quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waar we wachten op de 2e Boetedoening van Nadief
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef 5thencounter het volgende:
Waar we wachten op de 2e Boetedoening van Nadief
die hij achter zich heegft weten te plaatsenquote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
Nadir is de enige die eerlijk voor dingen uitkomt
Met de Absolutie van De Gemeenschap.. morgen wéérquote:Op donderdag 3 november 2022 21:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoeveel mag ie er doen van zn God?
Omg wat moet je met zo'n gastquote:Op donderdag 3 november 2022 21:04 schreef greysbones het volgende:
Nadir is de enige die eerlijk voor dingen uitkomt
ik denk dat het allemaal niet helptquote:Op donderdag 3 november 2022 21:05 schreef puzziepie het volgende:
Nadir gaat echt zo door als men hem niet in de groep gaat aanspreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |