quote:
Drop it like it's hotquote:Op donderdag 3 november 2022 18:55 schreef juul. het volgende:
Nadir loopt zo onrustig rond, zal toch niet....
Wanda woont daar helemaal nietquote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda stookt het vuurtje lekker op
Hij heeft stroomstoringen in zijn hoofd, kan niet andersquote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Je kunt het ook gewoon rustig vragen ! Je bent zo aanvallend!
Kenzi : Ik praat niet met jou nu.
..
Kenzi loopt naar Wanda
Kenzi : Het was weer dezelfde ... hij heeft _per ongeluk_ mijn fles van de vensterbank gepakt.
.. Nadir bemoeit zich er mee..
Nadir : Tering... wat een reacties hier ...
Nadir loopt weg
[ afbeelding ]
lol gmtaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef Li0nHeart het volgende:
En Wanda stookt het vuurtje lekker op
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft ze dr topjes en slipjes wel geteld ? Keep dat dirty tongetje van Nadir in mind
Hahaha dus Nadir heeft in een half uur tijd mot met zowel Wendy als Kenziquote:Op donderdag 3 november 2022 18:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Je kunt het ook gewoon rustig vragen ! Je bent zo aanvallend!
Kenzi : Ik praat niet met jou nu.
..
Kenzi loopt naar Wanda
Kenzi : Het was weer dezelfde ... hij heeft _per ongeluk_ mijn fles van de vensterbank gepakt.
.. Nadir bemoeit zich er mee..
Nadir : Tering... wat een reacties hier ...
Nadir loopt weg
[ afbeelding ]
quote:
@joost was het toch ?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, die maatjes met elkaar
[ afbeelding ]
Zou helemaal uit m'n stekker gaan als ik die Joost wasquote:Op donderdag 3 november 2022 19:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk, die maatjes met elkaar
[ afbeelding ]
aaawquote:Op donderdag 3 november 2022 19:03 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou helemaal uit m'n stekker gaan als ik die Joost was
Dat denk ik niet, dat zullen ze zelf op moeten lossen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zal nadir naar huis worden gestuurd dan voor zijn jatten? geloof ik niets van
Verbaasd me nog dat ze er niet allergies voor isquote:
Siroopquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
maar hebben we het over siroop ? of 1 fles aangelengd water ?
Geen idee maar lijkt me welquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
In het leger drinken ze toch alleen maar water?![]()
Lol jaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Verbaasd me nog dat ze er niet allergies voor is
Volgens Kenzy de siroop en Nadir heeft zijn eigen siroop al op dus hoezo onbewust iets pakkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:05 schreef chufi het volgende:
maar hebben we het over siroop ? of 1 fles aangelengd water ?
Tegel?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is ook geirriteerd zegt ze.. 'Omdat iedereen aan het roken is, krijg ik een beetje afkick verschijnselen. En dan gebeurt er iets, en dan is dat de druppel die doet de emmer open laat staan.'
Als ze eruit is dan gaat ze toch weer paffen en dat weet ze zelf ook dus beter neem je er af en toe eentjequote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD is ook geirriteerd zegt ze.. 'Omdat iedereen aan het roken is, krijg ik een beetje afkick verschijnselen. En dan gebeurt er iets, en dan is dat de druppel die doet de emmer open laat staan.'
De druppel die de emmer open laat staanquote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat is daar dan voorgevallen?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Mensen zijn gewoon niet eerlijk, daar kan ik gewoon niet tegen...
![]()
![]()
Schijnheilige teringleier is het, vuile leugenaarquote:Op donderdag 3 november 2022 19:08 schreef Li0nHeart het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voorspel.quote:
Ruben?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, hij past het niveau aan aan de zwakste schakel
Ik wil met Sestra.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op het duo Nadir met Kenzy
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop op het duo Nadir met Kenzy
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:14 schreef chufi het volgende:
Als je Erik trekt zaag je een onderzetter ... En als Erik jou getrokken heeft krijg je er een
obligaat.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
veel man man vrouw vrouw duo's
domme keus
Kleptomaan, moet pikkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Het zal geen verrassing zijn, maar Nadir had weer 2 lootjes in z'n handen.
Dit kan je ook anders lezen.quote:
Esther telt dus niet meequote:Op donderdag 3 november 2022 19:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda tegen KimK : We kunnen een pot dropjes maken...
Ze hebben Nadir?
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft toch niet verstaan wat er moest gebeuren.
[..]
[..]
Dat mag .... HELaas .... NIET.....quote:Op donderdag 3 november 2022 19:19 schreef Was-beer het volgende:
Ik blijf het zeggen maar als Bern zo praat wil ik hem echt stompen
Pas op hequote:Op donderdag 3 november 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .... HELaas .... NIET.....
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Schoenen mag je aantrekken....aan je voeten
kom we gaan naar Lelystad en gooien wasbeer over de hegquote:Op donderdag 3 november 2022 19:20 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat mag .... HELAAS .... NIET.....
quote:
met wie??/quote:Op donderdag 3 november 2022 19:23 schreef engine het volgende:
Kenzi is klaar voor de oorlog volgens mij
Nadir heeft haar limo gejat.quote:
Ik zou er ook wel klaar mee zijn, die rot smoesjes van hem en dan ook weer het slachtoffer uithangenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:23 schreef engine het volgende:
Kenzi is klaar voor de oorlog volgens mij
Je hebt het leukste al gemist.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt![]()
* greysbones pakt de popcorn
Ze hadden voor het lootjes trekken al een kleine botsing.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt![]()
* greysbones pakt de popcorn
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Je hebt het leukste al gemist.
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hadden voor het lootjes trekken al een kleine botsing.
Ik vind dat ze Nadir mogen nakijkenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat ze nadir zijn kastje mogen nakijken
Misschien heeft hij ook die andere fles gepakt waar ze van de week naar zochten. Of is die al terecht?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Ik vind dat ze nadir zijn kastje mogen nakijken
Ik vind dat ze hem uit de kamer mogen zetten, waar moet ie dan slapen, boeit me nietquote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat ze Nadir mogen nakijken
stond in de keukenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook die andere fles gepakt waar ze van de week naar zochten. Of is die al terecht?
Op zekerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir heeft echt heel wat schroefjes los..
Oh ja en geen idee, zou me niets verbazen iig, hij of imaquote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Misschien heeft hij ook die andere fles gepakt waar ze van de week naar zochten. Of is die al terecht?
In het kasjequote:Op donderdag 3 november 2022 19:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vind dat ze hem uit de kamer mogen zetten, waar moet ie dan slapen, boeit me niet
echt hequote:
Hmmmm.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir : Ik ben niet expres een dief...
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:06 schreef Li0nHeart het volgende:
Goed bezig.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette stookt het nog even lekker op
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:30 schreef engine het volgende:
Vooral mooi dat zijn eigen fles leeg isja ja had me vergist
Met een aantal spullen van een anderequote:
Een andere lege fles die hij nog had, maar dan is toch nog raar..quote:Op donderdag 3 november 2022 19:32 schreef juul. het volgende:
Hij heeft t zelfs nog overgeschonken in zijn eigen fles
Een lege zak dropjes en een lege fles siroopquote:Op donderdag 3 november 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Denk niet dat er een surprise voor Nadir gemaakt hoeft te worden.
Niets per ongeluk, gewoon gejat voor de zoveelste keerquote:Op donderdag 3 november 2022 19:33 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Een andere lege fles die hij nog had, maar dan is toch nog raar..
Bij de rest ga je dan vanzelf ook vragen zetten.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:33 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Een lege zak dropjes en een lege fles siroop
kookclub besprekingquote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef engine het volgende:
Waarom moet iedereen als een kleuterklasje voor het manager hok gaan zitten?
Een beetje nederig opstellen zou al iets helpen ,maar er met een gestrekt been ingaan en alles omdraaien maakt het er niet beter op.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:30 schreef Ebinas het volgende:
Hij blijft volhouden en graaft dieper en dieper zijn eigen graf
Ja logisch, ik denk nu ook zo, dat hij 1 van een klein groepje is wat veel jat want er zijn er wel meer vermoed ik.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Bij de rest ga je dan vanzelf ook vragen zetten.
Wc papier
Tandpasta
er mogen maar 2 bezoekers in dat hokquote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef Li0nHeart het volgende:
lol .. Jeff heeft z'n kantoor uitgebreid.
Oh nice even door met depri Nadirquote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef ChocoFan het volgende:
Babette gaat even door met nadir, stream 1
jij kan ook lekker tellenquote:
Ik begrijp hem echt helemaal niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een beetje nederig opstellen zou al iets helpen ,maar er met een gestrekt been ingaan en alles omdraaien maakt het er niet beter op.
Ik krijg bijna het gevoel dat hij het expres doet.
Er zullen er nog weinig met hem om willen gaan, wendy was daarstraks ook al weer boos op hem, gaat lekker daarquote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef engine het volgende:
[..]
Oh nice even door met depri Nadir![]()
Heeft ondertussen geen vrienden meer over in de loods. Ja Maddy misschien.
Echt hoor.quote:
Zitten daar geen 16 mensen?quote:
Vraag me ook af of hij nog van dit beeld af komt.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja logisch, ik denk nu ook zo, dat hij 1 van een klein groepje is wat veel jat want er zijn er wel meer vermoed ik.
Geen actieve herinnering.quote:
Daar in de loods denk ik niet en bij mij ook niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me ook af of hij nog van dit beeld af komt.
Anderen zijn niet zo duidelijk in hun jatten en komen er nog mee weg
Het is niet alleen dat.. maar ook op geen enkele manier verantwoordelijkheid nemen, maar gelijk zichzelf het slachtoffer voelen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me ook af of hij nog van dit beeld af komt.
Anderen zijn niet zo duidelijk in hun jatten en komen er nog mee weg
jep lekker slachtofferrolquote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Ebinas het volgende:
Verantwoordelijkheid nemen.
Dat ontbreekt het hem idd
nee suffie, gebruik je vingers maar om te tellenquote:
Tenenkrommend, maar ook diep triest.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het is niet alleen dat.. maar ook op geen enkele manier verantwoordelijkheid nemen, maar gelijk zichzelf het slachtoffer voelen.
Daar heb ik er geen 16 van.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
nee suffie, gebruik je vingers maar om te tellen
Nog dieper en hij zit in Australiequote:Op donderdag 3 november 2022 19:39 schreef mario390 het volgende:
nu is hij zich zijn eigen grav
an het graven
Jij ook al ?quote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wordt echt als een dief neergezet.
je hebt niet meer nodig dan 10quote:
Goede disclaimer.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef Ebinas het volgende:
Hij wil maar als zielig gezien worden.
Maar dat is ie ook, zag ie dat maar![]()
(btw zeg ik he, niet hij )
Weet het niet. In zijn bovenkamer klopt het niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Die stapt zelf nog wel op. Voor kerst nog
Babs is goed bezig.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:42 schreef greysbones het volgende:
nu doorpakken
hij moet inzien dat hij fout zit
Overdrijven is je vreemd? Ik blijf erbij dat er 16 man bij dat hok zit.quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:37 schreef Li0nHeart het volgende:
N : Hoe kan ik hier nu nog fijn liggen?
B : Nou, niet door te stelen.
N : Ik heb het niet gestolen.
B : Ok, je hebt het "geleend"
[ afbeelding ]
Ik hoop het, weg met de stelende raafquote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nog dieper en hij zit in Australie
Geloof het maar niet, plaat voor de domme kopquote:Op donderdag 3 november 2022 19:41 schreef engine het volgende:
Maar dit dus.Ik zou hem nergens meer vertrouwen.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
je moet bijna bang zijn dat hij niks geks doet
En anders kan hij nog naar Maddy.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:44 schreef Flow3r het volgende:
Esther zal hem straks wel weer een veer in zijn reet stoppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |