Ja ik begrijp ook wel het punt. Zeer zeker.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nah, onzin natuurlijk, maar ik bedoel maar aan te geven dat niemand van tevoren wist wat de opdrachten zouden zijn, maar met die fysieke opdrachten liggen de zwaardere mensen dus bij voorbaat al achter en dat is reden om ze weg te stemmen, best wel oneerlijk, want ze kunnen ook belachelijke opdrachten verzinnen waar dikkere mensen - met grotere magen- voordeel aan kunnen hebben maar dát doen ze niet
Iedereen heeft al 1salto gemaakt, behalve Moraima. Dus ja, Maddy ookquote:
Jammer dan , met deze TT moet je het voorlopig doenquote:
Bijzondere vrouwquote:Op donderdag 3 november 2022 13:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonder te oefenen maar met allergie
weet je het zeker ?quote:Op donderdag 3 november 2022 13:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Iedereen heeft al 1salto gemaakt, behalve Moraima. Dus ja, Maddy ook
Of flink vol spammenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan , met deze TT moet je het een half uur doen
Denk ergens rond de 600...quote:Op donderdag 3 november 2022 13:27 schreef Ebinas het volgende:
Ze zijn ook al best ver denk ik in aantal
Dan gaan ze wel voor de 1500.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:29 schreef Ireth het volgende:
[..]
Denk ergens rond de 600...
Oh Mora gaat eerst nog ff rondje wandelen...
SL van een uur of wat...quote:Op donderdag 3 november 2022 13:30 schreef chufi het volgende:
Wel zorgen dat de poging niet in beeld komt ... dan is ie vast en zeker gelukt
Dat dacht ik dus ook al!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:31 schreef KinKiJan het volgende:
Boh ik zou extra nerveus worden van die Isaac om me heen
Die zou nu het beste staan in de waffel van Isaacquote:Op donderdag 3 november 2022 13:33 schreef Silves het volgende:
is maar goed dat ze geen pruik op heeft..
300% 300%quote:Op donderdag 3 november 2022 13:33 schreef ChocoFan het volgende:
1 worden met de trampoline x 100, isaac uiteraard die het zegt
Echt hequote:Op donderdag 3 november 2022 13:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar voeluhhhh, voeluhhhhh, voeluhhhhhh
Clickbait.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Lok TT's
Hierdoor de stream en COS weer aangeslingerd. Salto's, opdr. Mora... dit moet ik zien
Denk als hij dat bij iedereen had gedaan, was er nog geen 1 geluktquote:Op donderdag 3 november 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt heHij is irritant, irritant, irritant.
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Echt heHij is irritant, irritant, irritant.
Ja Mora is een beetje misselijk.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bah wat een misselijke opmerking
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2022 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Haha das waar ook, was WipeOut alweer vergeten!
Ze heeft net gegeten, niet echt slimquote:Op donderdag 3 november 2022 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja Mora is een beetje misselijk.
Ik ookquote:Op donderdag 3 november 2022 13:36 schreef KinKiJan het volgende:
Haha das waar ook, was WipeOut alweer vergeten!
Cocktailfeestjequote:Op donderdag 3 november 2022 13:37 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik dacht geld, geen eliminatie iig.
Precies....totaal geen salto.quote:
Oooohwww dus geen boodschappengeld.quote:
Zeker, met haar gewicht op zeker binnenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:41 schreef Ireth het volgende:
Vind dit al heel dapper hoor!
ZE HEEFT HEM!!!!
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oempa loempa heeft hem goedgekeurd
Ja maar maakt niet uit, las net dat ze er drank mee kunnen winnen dus primaquote:Op donderdag 3 november 2022 13:41 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Debiel gedoe. Maar natuurlijk word het weer goedgekeurd.
En er is geen VAR dus de beslissing blijft staanquote:Op donderdag 3 november 2022 13:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
oempa loempa heeft hem goedgekeurd
Nee hoor, ik vind het ook wel kick!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ben ik een trut als ik zeg gewoon een beetje kippenvel te hebben
neequote:Op donderdag 3 november 2022 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Misschien moet je ff wat anders gaan kijken als je je zo irriteertquote:
Ja!!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:43 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : Ik ben zo trots op je .
Je had haar net op de slaapkamer moeten horen..
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:44 schreef R0T29 het volgende:
Ze gaat de laatste ook weer doen zegt ze
Dan ben ik ook een trut!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hoe slecht ze zich net voelde, hoe goed nu.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:45 schreef R0T29 het volgende:
De opluchting spat er vanaf. Mooi om te zien
Zeker, ze krijgt er ook zelfvertrouwen doorquote:Op donderdag 3 november 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe slecht ze zich net voelde, hoe goed nu.
Mooi wel om dingen te overwinnen
Gezellig samen trutquote:
Helemaal mooi maar straks komt de ratioquote:Op donderdag 3 november 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hoe slecht ze zich net voelde, hoe goed nu.
Mooi wel om dingen te overwinnen
Ja want laten we vooral niet vergeten dat Mora niet de enige is met een lage saltoscorequote:Op donderdag 3 november 2022 13:46 schreef engine het volgende:
Moraima wil ook de laatste doen. Heeft ze straks dubbel zoveel gedaan als JW
hmmm weet niet.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:46 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Helemaal mooi maar straks komt de ratio
Ja dies bij mij ook iets gestegenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leila valt me ook 1000% mee, dacht eigenlijk min over haar, maar ze deed dit heel lief. Die heeft pluspunten verdient
Zeker niet. Berend haalde het eigenlijk ook niet en JW maar net.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja want laten we vooral niet vergeten dat Mora niet de enige is met een lage saltoscore
Bedoelde de groep en is ook geregeld al besproken verderquote:Op donderdag 3 november 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
hmmm weet niet.
Denk dat zij het per moment pakt
Dit heeft ze binnen
Doe poging van JW had hem bijna genektquote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet. Berend haalde het eigenlijk ook niet en JW maar net.
Vraag me alleen af of ze heel selectief is.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Leila valt me ook 1000% mee, dacht eigenlijk min over haar, maar ze deed dit heel lief. Die heeft pluspunten verdient
Alles voor de aandacht.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima gaat nu ook nog nummer 1500 doen
In dat geval.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Bedoelde de groep en is ook geregeld al besproken
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker niet. Berend haalde het eigenlijk ook niet en JW maar net.
Ja, maar is niet iedereen selectief in tegen wie ze extra supportive zijnquote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vraag me alleen af of ze heel selectief is.
Wellicht alleen bij Moirena, Rupert en Ima.
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Doe poging van JW had hem bijna genekt
Leven lang scheef lopenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Doe poging van JW had hem bijna genekt
Hmmm goed punt wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, maar is niet iedereen selectief in tegen wie ze extra supportive zijn
Ow ongetwijfeld, maar heb nu iig wel gezien dat er ook een zorgzame lieve Leila kan zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is best beangstigendquote:Op donderdag 3 november 2022 13:50 schreef 5thencounter het volgende:
Gebeurt niet vaak.. zou ze meer moeten doen...
[ afbeelding ]
Leila is gek met haar , andersom ook , die twee klikten ook al vanaf het begin met elkaar. ,quote:Op donderdag 3 november 2022 13:47 schreef R0T29 het volgende:
Leila is ook oprecht blij. Die heb ik tot nu toe alleen maar met een chagrijnige rotkop in de rondt zien lopen
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:51 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ongetwijfeld, maar heb nu iig wel gezien dat er ook een zorgzame lieve Leila kan zijn.
Ze mag wat mij betreft nog steeds vertrekken, zo hoog is ze bij mij nu ook niet gestegen...
Er is al niets meer over van haar "Terror Intro"quote:Op donderdag 3 november 2022 13:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is best beangstigend
Ook al ziet ze er zo jaren jongen uit
100%quote:Op donderdag 3 november 2022 13:50 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Is ze over haar wallen gesprongen?
Kim K is een Tokkie , net als Mexx en Kim D heeft ook Tokkie strekenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:55 schreef pingu66 het volgende:
[..]
KimK is niet zo'n lieverdje volgens mij ( als haar iets niet zint)
Zijn Halloween kostuum stond hem ook goed , maar Lurch zou ik ook wel bij hem willen zienquote:Op donderdag 3 november 2022 13:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Erik soms echt wat weg hebben van "Lurch", die ober uit de Adams Family, zoals hij beweegt en eruit ziet.
Oh ikbedoelde eigenlijk KimDquote:Op donderdag 3 november 2022 13:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K is een Tokkie , net als Mexx en Kim D heeft ook Tokkie streken
Ja dat heb ik ook al een keer gezegdquote:Op donderdag 3 november 2022 13:55 schreef R0T29 het volgende:
Ik vind Erik soms echt wat weg hebben van "Lurch", die ober uit de Adams Family, zoals hij beweegt en eruit ziet.
quote:
Is ooit geopereerd aan haar enkels, heeft nog steeds last van zwakke enkels en is bang er weer doorheen te gaanquote:Op donderdag 3 november 2022 14:01 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi is ook maar één keer geweest? Of heb ik dat verkeerd gehoord?
quote:Op donderdag 3 november 2022 13:58 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook al een keer gezegd
Ze heeft natuurlijk al TV-spel ervaring, en hier zit geen tempo in, ze kan ook haar "werkveld" niet manipuleren met een grote bek en intimidatie, teveel mensenquote:Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]Dat is ook een Tokkie . En ze wordt steeds erger
Ah dan heb ik het wel goed gehoord alleen de reden nietquote:Op donderdag 3 november 2022 14:01 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Is ooit geopereerd aan haar enkels, heeft nog steeds last van zwakke enkels en is bang er weer doorheen te gaan
ze laten dus allerlei mensen toe, best vreemd dat ze dan zulke opdrachten doen, iemand kan zo maar weer haar enkels scheuren, heb ik het niet alleen over Berend of Moriama, maar meer mensen kunnen dus de dupe worden bij stemmingen omdat ze opdrachten niet kunnen meedoenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ah dan heb ik het wel goed gehoord alleen de reden niet
Ja valt me totaal niet tegenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Jeff in leidersrol is ook een goeie trouwens, kan hij
Qua omvang en doel van de opdracht niet meer dan logischquote:Op donderdag 3 november 2022 14:05 schreef Kakadylo het volgende:
Het is dat iedereen verplicht is maar anders had Mora niet eens meegedaan zoals ze ook met de auto niet actief meedeed
ik zie leila vaak genoeg proberen om aansluiting bij anderen te zoeken, sommigen negeren haar gewoonquote:Op donderdag 3 november 2022 13:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Temptation bedoel je ? Ik ben allergisch voor dat soort programma'squote:Op donderdag 3 november 2022 14:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze heeft natuurlijk al TV-spel ervaring, en hier zit geen tempo in, ze kan ook haar "werkveld" niet manipuleren met een grote bek en intimidatie, teveel mensen
Ik zou daar in die toko ook totaal niets met leila hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik zie leila vaak genoeg proberen om aansluiting bij anderen te zoeken, sommigen negeren haar gewoon
Uiteraard maar zo is er bij iedere opdracht wel watquote:Op donderdag 3 november 2022 14:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Qua omvang en doel van de opdracht niet meer dan logisch
Straks ff bespreken met de andere bitchesquote:Op donderdag 3 november 2022 14:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda 'ik maak je achter je rug wel af' vindt het nu heel lief van Maddy.
maak er een cap van met Gyazoquote:Op donderdag 3 november 2022 14:08 schreef pingu66 het volgende:
Misschien een domme vraag maar hoe plaats ik een foto van Eric hier ( toen ie aan h er t poldtokken was op het NK.)
Hij heeft er al heel wat gemaaktquote:Op donderdag 3 november 2022 14:14 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Gaat de gymleraar zelf ook nog salto's maken??
Manuela heeft me nog meer kunnen boeien dan Leilaquote:Op donderdag 3 november 2022 14:07 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zou daar in die toko ook totaal niets met leila hebben
Ze is continue ongeduldig, en dat werkt in dit Spel nietquote:Op donderdag 3 november 2022 14:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Temptation bedoel je ? Ik ben allergisch voor dat soort programma's![]()
Maar misschien moet ik dat toch een keer kijken![]()
Haar baan bij defensie is voor mij ook wat vaag .
Dit is dus precies wat ik bedoelquote:Op donderdag 3 november 2022 14:15 schreef R0T29 het volgende:
Jeff laat Maddy de 1000e doen om haar ook even een shine momentje te geven na alle ellende die haar managersschap heeft opgeleverd.
Doet ie slimquote:Op donderdag 3 november 2022 14:15 schreef R0T29 het volgende:
Jeff laat Maddy de 1000e doen om haar ook even een shine momentje te geven na alle ellende die haar managersschap heeft opgeleverd.
oh ok, dan heb ik nik gezegdquote:Op donderdag 3 november 2022 14:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft er al heel wat gemaakt
zeikwijfquote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : het is gewoon een sekte, en daar kan ik echt niet tegen, hierbuiten ook.
Geen context... sorry..
Zat ook al te luisterenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi : het is gewoon een sekte, en daar kan ik echt niet tegen, hierbuiten ook.
Geen context... sorry..
komt misschien omdat hij minder neurotisch dan die andere 2 isquote:Op donderdag 3 november 2022 14:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mooi om te zien hoe Jeff de leiding neemt en de anderen het ook allemaal accepteren. Hij doet dat heel goed!
Ze hebben alle salto’s al die ze willenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:20 schreef spapaars het volgende:
Geouwehoer is belangrijker voor de FEBO dan het visuele beeld.
Wat is een sekte? Hoe Djedi en Ruben doen? Of doelt ze daar niet op?quote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen context... sorry..
Hij straalt juist rust uit en neemt de leiding, dat miste je bij de andere 2quote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
komt misschien omdat hij minder neurotisch dan die andere 2 is
Hij pakt gewoon ook goed zijn rol. Hij zal echt wel zijn gedachtes hebben over bepaalde mensen, maar laat dit niet blijken. Hij managet de boel goed op een natuurlijke manier. Als hij dat nare kantje straks na zijn periode als manager, minder laat zien, kan hij zomaar gaan winnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Charmian het volgende:
[..]
komt misschien omdat hij minder neurotisch dan die andere 2 is
Cam’s op Mexx en Martin danquote:Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef mijntjexx het volgende:
En nu gvd allemaal helemaal naar de getver over een paar dagen met cocktails. Dan wil ik weer gekte, sex en ruzies!
Dat is het ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 14:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben alle salto’s al die ze willen
die liepen alleen maar als een kip zonder kop rond te rennenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij straalt juist rust uit en neemt de leiding, dat miste je bij de andere 2
Heb je helemaal gelijk inquote:Op donderdag 3 november 2022 14:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat is het ook.
Het gaat hun om tv momentjes te verzamelen, maar daardoor mis je best veel.
Niet naar bedoeldquote:
Klopt, maar ik vind het wel goed dat hij doorzetquote:Op donderdag 3 november 2022 14:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Niet naar bedoeld
Maar arme Berend kan ook gewoon naar huis gaan
Hoe lang gaat hij hiermee door?
Eens!quote:Op donderdag 3 november 2022 14:25 schreef Kakadylo het volgende:
Kan oprecht genieten van Jeff die er zelf ook intens van geniet
Die sprong was grappigquote:Op donderdag 3 november 2022 14:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Martin moet weer uitsloven ... achterwaartse salto..
[ afbeelding ]
Die blijft sowieso staanquote:Op donderdag 3 november 2022 14:28 schreef R0T29 het volgende:
Is de gele kaart van Zoe vervallen nu het een nieuwe maand is, of blijft deze een maand staan na uitreiking. Als er cocktails inzitten, zie ik er wel eentje aankomen....
Hij is Goddomme ziek , een beetje begrip is daar ver te zoekenquote:Op donderdag 3 november 2022 14:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klopt, maar ik vind het wel goed dat hij doorzetMaar het is net hoe je ernaar kijkt
quote:Op donderdag 3 november 2022 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK : En dan gaat hij met zijn kutbek er tussen door, vreselijke vent. Ik hoop dat hij z'n poten hier breekt, rechtstreeks de poort uit.
quote:Op donderdag 3 november 2022 14:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij is Goddomme ziek , een beetje begrip is daar ver te zoeken![]()
Gewoon dumpen die nietsnut , ligt alleen maar in zijn nest te rotten
Walgelijk volk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |