In je reet als compli.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:11 schreef Deisyy het volgende:
Je zal toch maar zo'n veer in je bakkes krijgen
Ik vind het ook sneu voor haar, begrijp het helemaal.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
Ze kan niet anders, anders is de opdracht verknalt.
Maar heb het wel een beetje met haar te doen.
Ze voelt zich nu niet lekker, ze vindt het niet leuk
Ze gaat bijna huilen
Echt wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het ook sneu voor haar, begrijp het helemaal.
Newsflash...dat gaat ook gebeuren...quote:Op donderdag 3 november 2022 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima is bang dat het haar als enige niet zal lukken.
ja dat dusquote:Op donderdag 3 november 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
Nu is de aandacht gericht op moraima, maar whatabout bijvoorbeeld berend?
Geldt hetzelfde voor.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
Iedereen, in totaal 1000, maar iedereen minimaal 1x ... dat is een dingetje voor Moraima.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:14 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel net in....
Wordt er verwacht dat Moraima een salto maakt? met trampoline? wauw is dit dan....
Ik heb ook No mercy.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Newsflash...dat gaat ook gebeuren...
Ik zie hem niet meerquote:Op donderdag 3 november 2022 11:13 schreef Charmian het volgende:
Iedereen min. 1.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:14 schreef Poesjuh het volgende:
Ik schakel net in....
Wordt er verwacht dat Moraima een salto maakt? met trampoline? wauw is dit dan....
Waarvanquote:Op donderdag 3 november 2022 11:15 schreef Deisyy het volgende:
Maddy heeft een allergische reactie die kan ff geen koprol maken
Voor stof?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:15 schreef Deisyy het volgende:
Maddy heeft een allergische reactie die kan ff geen koprol maken
Maar ergens heb ik het idee dat Berend niet zo paniekerig gaat doen. Die zal meer zoiets hebben van "ik zie het wel..."quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:16 schreef Ebinas het volgende:
"Oh oh oh oh, OMG" Moirena door de loods lopend
Zou kunnen, paniekerig wss niet. Maar het niet halen van de opdracht door hem wellicht wel, die druk voelen dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ergens heb ik het idee dat Berend niet zo paniekerig gaat doen. Die zal meer zoiets hebben van "ik zie het wel..."
Mora zit er meer over in..
Maar misschien vergis ik me hier wel in
Ongelofelijk : blaasontsteking en nu weer een allergische smoesquote:
waardoor ik meer bewondering voor moraima zou hebben als ze het niet haalt dan voor berend. Moraima denkt dan nog tenminste aan de groep.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ergens heb ik het idee dat Berend niet zo paniekerig gaat doen. Die zal meer zoiets hebben van "ik zie het wel..."
Mora zit er meer over in..
Maar misschien vergis ik me hier wel in
En Bern ging er helemaal in mee, nee dan kan je het beter niet doenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk : blaasontsteking en nu weer een allergische smoes
ach jaquote:Op donderdag 3 november 2022 11:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ongelofelijk : blaasontsteking en nu weer een allergische smoes
Dat is wel lekker makkelijk dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Bern ging er helemaal in mee, nee dan kan je het beter niet doen
Ja maar wat moet je dan.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En Bern ging er helemaal in mee, nee dan kan je het beter niet doen
Ik hoorde conjo voorbij komenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:19 schreef Ebinas het volgende:
Ok voor 1 keer vind ik het goed.
Moirena in haar eentje Papiaments nu
Ik ook.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is wel lekker makkelijk dan.
Dan heb ik meer respect voor Mora
Neen, keihard zijn nu!quote:Op donderdag 3 november 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
Heel eerlijk
vind ik dat de FEBO best een uitzondering mag maken
voor Berend(ziek)
voor Moraima(ouder moeilijker slechte knieen)
Volgens mij ookquote:Op donderdag 3 november 2022 11:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ook.
Al heeft ze nu volgens mij bijna een paniekaanval
Maddy zal ook wel moeten, anders is het al verlorenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja maar wat moet je dan.
ALs je er tegenin gaat, nog meer gezeik en niet 1 dag he
quote:
Zou toch wat wezen iedereen er min. 1, behalve Maddyquote:Op donderdag 3 november 2022 11:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy zal ook wel moeten, anders is het al verloren
Waar?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:20 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik zie ineens een trampoline in de loods staan
Helemaal para bro.quote:
1000 jaquote:Op donderdag 3 november 2022 11:22 schreef Ebinas het volgende:
Snap ff de tijd niet. nu 7:27:16 op de klok.
Moeten ze binnen 7 uur de min. 100 gehaald hebben?
Of is dit opbouw en oefen tijd?
Dat wilde ik net vragenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:22 schreef Ebinas het volgende:
Snap ff de tijd niet. nu 7:27:16 op de klok.
Moeten ze binnen 7 uur de min. 100 gehaald hebben?
Of is dit opbouw en oefen tijd?
ook te kleinquote:Op donderdag 3 november 2022 11:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die heeft geen zwarte poten
https://www.bol.com/nl/nl(...)2_43.46.ProductImage
Ze had een beetje rode striemen, kan huisstofmijt zijn, als ik mijn arm langs iets haal waar eeuwige stof ligt dan krijg ik direct rode striemen op mijn huid. Maar daar ga je echt niet dood van, het jeukt een beetje en is na een uurtje weer weg.quote:
Ohquote:Op donderdag 3 november 2022 11:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook te klein
hij is 4 of 5 meter
saltosquote:
Aanstelleritis dusquote:Op donderdag 3 november 2022 11:23 schreef Charmian het volgende:
[..]
Ze had een beetje rode striemen, kan huisstofmijt zijn, als ik mijn arm langs iets haal waar eeuwige stof ligt dan krijg ik direct rode striemen op mijn huid. Maar daar ga je echt niet dood van, het jeukt een beetje en is na een uurtje weer weg.
Samen 1000?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
saltos
8 uur de tijd om op te bouwen en saltos's te maken
1000 is cocktailparty
1500 cocktailparty plus
ja want anders breek je je nekquote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef FreshFruit het volgende:
Jie brengt die kin naar die borst.
Oh dan is 8 uur wel krap denk ik, met een aantal bij die het moeilijk hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
saltos
8 uur de tijd om op te bouwen en saltos's te maken
1000 is cocktailparty
1500 cocktailparty plus
Kan joe nieks overkoemen.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want anders breek je je nek
nee je mag je handen niet gebruikenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef Deisyy het volgende:
Waar is Eunice in godennaam mee bezig, dit blijft toch niet hangen bij Moraima
Inderdaad, dit werkt toch nietquote:Op donderdag 3 november 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee je mag je handen niet gebruiken![]()
![]()
laat het mens het eerst met haar handen doet
Ah thnxquote:Op donderdag 3 november 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen minimaal 1
samen 1000
OH maar wacht even.quote:
ja, er waren geen etterende open wonden of zoquote:
toen wel.... maar ze is vast afgevallen toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
OH maar wacht even.
Moirena was daar overheen toch?
Met dat gewicht raden was zij volgens mij net boven 130
Daarom wss de snelle SWquote:Op donderdag 3 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
ik zie Berend zeggen
ik doe het niet
Dat zou kunnen.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:28 schreef chufi het volgende:
[..]
toen wel.... maar ze is vast afgevallen toch?
En ik geef hem groot gelijk.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
ik zie Berend zeggen
ik doe het niet
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:29 schreef Deisyy het volgende:
Moraima wil het graag doen for haar kinderen en kleinkinderen, zodat ze heel trots op haar zijn.
Dat ziet Eunice anders...quote:Op donderdag 3 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Oh my... Eunice is hier niet de aangewezen persoon voor
joh!quote:Op donderdag 3 november 2022 11:29 schreef puzziepie het volgende:
Oh my... Eunice is hier niet de aangewezen persoon voor
Hij zei dat het wel goed komt......quote:Op donderdag 3 november 2022 11:28 schreef greysbones het volgende:
ik zie Berend zeggen
ik doe het niet
Ik vind dit waanzin, onverantwoord en gevaarlijk.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook. Ik vind dit ook echt idioot
ik bedoelde meerquote:Op donderdag 3 november 2022 11:30 schreef Harry het volgende:
[..]
Hij zei dat het wel goed komt......
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend heeft al een oempaloempa naar binnen zien lopen met een kaart met alle gezichten erop.
binnen het uurtje dus Lionquote:Op donderdag 3 november 2022 11:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend heeft al een oempaloempa naar binnen zien lopen met een kaart met alle gezichten erop.
Daar heeft de Febo ook geen boodschap aan. TV maken.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Wat een idiote opdracht waar totaal geen rekening wordt gehouden met in dit geval Berend en Mora
bah
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac doet een judo achtige salto .. als dat ook mag is het wel simpeler.
Lijkt bijna of ze wel willen dat ze falenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:34 schreef puzziepie het volgende:
Wat een idiote opdracht waar totaal geen rekening wordt gehouden met in dit geval Berend en Mora
bah
Bern is Gymdocentquote:Op donderdag 3 november 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
Ik vind dit een waardeloze opdracht van de Febo.
Het is ontzettend gevaarlijk, mensen kunnen daadwerkelijk een enorm zware blessure aan hun nek en rug oplopen en het wordt niet begeleid door mensen die echt verstand van zaken hebben.
Het betekent uitsluiten van personen.
De groep zou lef hebben als ze met z'n allen zouden zeggen dat ze deze opdracht niet zullen doen, dan maar geen cocktails.
Ik kan hier gewoon niet naar kijken, vind het echt waanzin.
Al springend ook hequote:Op donderdag 3 november 2022 11:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ben ik effe weg.. gaan ze ineens koppeltjeduikelen
Ohw het voor geld, ik dacht al wat een leuk speeltje van Feboquote:Op donderdag 3 november 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
Het is ontzettend gevaarlijk, mensen kunnen daadwerkelijk een enorm zware blessure aan hun nek en rug oplopen en het wordt niet begeleid door mensen die echt verstand van zaken hebben.
De groep zou lef hebben als ze met z'n allen zouden zeggen dat ze deze opdracht niet zullen doen, dan maar geen cocktails.
nou....quote:Op donderdag 3 november 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is Gymdocent
die heeft er wel daadwerkelijk verstand van
Bern denk ikquote:Op donderdag 3 november 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Berend is Gymdocent
die heeft er wel daadwerkelijk verstand van
Dat had ik dus met dat boksenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:36 schreef Verida het volgende:
Die kan dit nooit natuurlijkquote:Op donderdag 3 november 2022 11:38 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel tof dat ze het gaat proberen, verder mooie tv natuurlijk
hij is gymdocentquote:Op donderdag 3 november 2022 11:39 schreef 5thencounter het volgende:
Bern. Komt goed jonges..Is me werk?
ftfyquote:Op donderdag 3 november 2022 11:39 schreef Verida het volgende:
Ik ben weg hier
idiote opdracht en 1 idiote reactie.
die weet dus wel hoe je een koprol moet aanlerenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft nog een paar uur, misschien lukt het.
Speciaal opgeleid tot gymdocent voor kinderenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet dus wel hoe je een koprol moet aanleren
en moet kijken of het goed gaat
Positief blijven denken.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het fysiek onmogelijk is voor haar. Zou heel erg verbaasd zijn.
fysiek is het ook mogelijkquote:Op donderdag 3 november 2022 11:42 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat het fysiek onmogelijk is voor haar. Zou heel erg verbaasd zijn.
ze moeten gewoon Mora even alleen laten in de loodsquote:Op donderdag 3 november 2022 11:43 schreef pingu66 het volgende:
Jeff is nu lief, i tenstelling tot Esther met haar gegil : springen ,springen,je moet springen en dan met de handjes spring bewegingen maken. Zout op!
Ik heb ook de indruk dat Jeff wel erg graag wil dat dit gaat slagen.quote:
KimD is bezigquote:Op donderdag 3 november 2022 11:44 schreef ChocoFan het volgende:
Maar 1000 keer koprol en iedereen 1 keer minimaal, dan zijn er toch wel een aantal die vaak moeten springen.
Dat ook .. maar hij is ook zorgzaam.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb ook de indruk dat Jeff wel erg graag wil dat dit gaat slagen.
De eerste opdracht onder zijn leiding.
ze is vooral bangquote:
Gebruik maken van de tijd dat er niets gebeurt ...quote:Op donderdag 3 november 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja die gaat er inderdaad wel een hoop doen vermoed ik, oh berend nu, goed bezig berend
Heel raar ja. Zou het een verdienopdracht zijn voor 1 euro pp met maximaal 1000 dan ligt het al anders. Cocktails wtf.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:23 schreef Verida het volgende:
Ze kunnen ook als groep de rangen sluiten.
Het gaat niet om eten, maar om een extraatje, een cocktailmiddag
Zeg dan als groep "Wij steunen de bewoners die niet kunnen/durven en slaan het aanbod van de cocktails af "
Zo goed als onmogelijk dan.quote:
Tuurlijk Isaacquote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef Li0nHeart het volgende:
JW : Ik hoorde wat kraken ... wervel die scheef zit?
Isaac : Je kunt naar links, rechts kijken .. denk het niet..
Ik kwam ooit op een startplank terecht.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:47 schreef Kakadylo het volgende:
Het stelt natuurlijk ook geen reet voor als je gewoon op de billen mag landen
En Esther ff in een dwangbuis samen met Eunice.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze moeten gewoon Mora even alleen laten in de loods
met 2 mensen haar laten oefenen
en dan 2 mensen die weten wat ze doen
en die ze genoeg vertrouwt
Ze gaan eerst de rest langs.. Moraima mag even bijkomen.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
als ze nu eerst allemaal ff opzouten en Moraima nog een keer laten proberen
Dat heeft Jeff haar beloofd om het samen te doen en iedereen wegquote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
iedereen heeft al 1 keer gedaan nu toch?quote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze gaan eerst de rest langs.. Moraima mag even bijkomen.
Ze moet min 1 goed doenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef engine het volgende:
Moet Moraima perse ook? Anders opdracht gedaald?
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef engine het volgende:
Ja en jaquote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef engine het volgende:
Ik denk dat dat al heel wat zou schelen. Laat haar gewoon met twee of drie mensen proberen ipv de hele joelende club om haar heenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:49 schreef greysbones het volgende:
MOirena komt later hoor ik Bern zeggen.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen heeft al 1 keer gedaan nu toch?
preciesquote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk dat dat al heel wat zou schelen. Laat haar gewoon met twee of drie mensen proberen ipv de hele joelende club om haar heen
zolang Moraima die 1 niet heeft gedaanquote:Op donderdag 3 november 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
MOirena komt later hoor ik Bern zeggen.
Nu eerst vrijspringen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d is zichzelf aan het uitputten nu, er wordt toch nog niet geteld of wel soms
Ze gaat over uur als het wat rustiger is rondom dat dingquote:Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
zolang Moraima die 1 niet heeft gedaan
heeft het geen nut
Volgens mij wordt er al geteldquote:Op donderdag 3 november 2022 11:51 schreef ChocoFan het volgende:
Kim d is zichzelf aan het uitputten nu, er wordt toch nog niet geteld of wel soms
Een pammetje van Nadir lenenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Moraima gaat een pilletje doen .. zichzelf wat rustiger maken.
ze hadden 8 uur om hem op te zetten en 1000 salto's te makenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:52 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah ok, dus oempa loempa's zijn al aan het tellen, leek me al zonde van de energie anders.
Dankquote:Op donderdag 3 november 2022 11:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hadden 8 uur om hem op te zetten en 1000 salto's te maken
1500 voor een plus party
Ik let wel op.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |