Vond je post te mooi om er niet iets van te gebruikenquote:
Oei,quote:Op donderdag 3 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dgk neemt even niks op ivm familie omstandigheden
Misschien @:Hendrik83
Ik heb wel opgenomen, maar heb geen platform om te streamen.. mijn DailyMotion haalt steeds alles wegquote:Op donderdag 3 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dgk neemt even niks op ivm familie omstandigheden
Misschien @:Hendrik83
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond je post te mooi om er niet iets van te gebruiken
Bitchutequote:Op donderdag 3 november 2022 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb wel opgenomen, maar heb geen platform om te streamen.. mijn DailyMotion haalt steeds alles weg
Of Brighteon.quote:
You go girl.quote:
Hij heeft dus schijt aan zichzelfquote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft schijt aan neppe mensen.
Stop met smeren.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
Erik krijgt zo een mailtje van de dokter
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft dus schijt aan zichzelf
Wanneer gaat iemand dat hem vertellen?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft dus schijt aan zichzelf
Wendy heeft al meerdere pogingen gedaanquote:Op donderdag 3 november 2022 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer gaat iemand dat hem vertellen?
100x al 2 maanden lang. heeft hij een papegaai ingeslikt? ken dat hele riedeltje van hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft schijt aan neppe mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pis in mijn string.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
Maddy denkt dat de goedkope dingen die ze bestellen uitverkocht zijn door hen
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
JW praat op zo’n manier dat wendy een beetje wegtrekt bij hem
Schouder afhangend iets naar links hangendquote:
Done.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ff die link verwijderen uit je reactie
We. Mogen niet meer zien.. zal teveel commentaar op zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
De pestcrew is weer bezig op kamer 3
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwamquote:Op donderdag 3 november 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
Van JW mag het nog veel meer terug naar de basis
Jw is een zeurzak 1ste klasquote:Op donderdag 3 november 2022 09:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwam
De oom op de verjaardag die PVV stemt.quote:
Ik denk eerder een rasechte VVD stemmerquote:Op donderdag 3 november 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De oom op de verjaardag die PVV stemt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Erwtensoep .. die ga ik dan maken met Nadir en Mirthe.
Rupert : Oh ...... *trekt bedenkelijk gezicht*
Rupert : Laat ze wel de handen wassen, he...
Vragen ze dat ook aan Erik?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
Nee .. ik bedoelde meer dat het wel meer gezegd wordt, en dat er dus denk ik wel een kern van waarheid in zit, dat hij z'n handen moet wassen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Zit ie weer uit zijn duim te zuigen?
Grupert?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
Healrlk hoe rustig Jeff het doet.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
9quote:Op donderdag 3 november 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgesproken werk
Anders had ze er 4 gehad
Ik kan soms echt niks met jou.quote:
SL door Erikquote:Op donderdag 3 november 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben : Ik heb dat briefje misschien toch nog niet helemaal goed gemaakt.
Djedi : Vond het wel een heel mooi briefje, heb 'm 4 of 5 keer opnieuw gelezen. Snapte het eerst niet, kwam nog niet helemaal goed binnen. Maar daarna wel, als ik 'm opnieuw las. Nu heb ik jouw gevoel ook .... SL
Die bestaat ook idd, maar in de loods is het Erik met een Kquote:
MrsL.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bestaat ook idd, maar in de loods is het Erik met een K
ftfyquote:Op donderdag 3 november 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ik snap echt niet waarom je yoga wilt gaan doen
Ga maar voor op de matten staan.Bekken naar vooren.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice noemt de oefening die ze nu doet squatten
waarom niet?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ik snap echt niet waarom je daar yoga wilt gaan doen
Daar op die plekquote:Op donderdag 3 november 2022 09:48 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom niet?
het lijkt me een geweldige manier om je dag te beginnen.
Ik doe de Cobra.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar op die plek
De specifieke plek
WTF!!!quote:Op donderdag 3 november 2022 09:39 schreef Adat231 het volgende:
maddy komt jeff even vertellen dat ze dat kamertje wel 2x heeft gestofzuigd en toen zei ze ... ik zeg het maar even![]()
Ik denk dat de jumbo wat meer moeite heeft de goedkope producten op voorraad te houden.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Maddy zwaar klagen over de Jumbo dat er zoveel niet geleverd kan worden .... volgend jaar maar Picnic als sponsor.
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:53 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraak heeft een 2e Kim gemaakt, een KimKlets![]()
[ afbeelding ]
Mandy de zus van Kim Kquote:Op donderdag 3 november 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.
NaAapDag, ze weten nix betersquote:Op donderdag 3 november 2022 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. het is witte bovenkant dag vandaag .. ter ere van iemand die we niet kennen.
Picnic is echt heel fijnquote:Op donderdag 3 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff en Maddy zwaar klagen over de Jumbo dat er zoveel niet geleverd kan worden .... volgend jaar maar Picnic als sponsor.
kun je een vb geven?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Picnic is echt heel fijn![]()
Daar kan je producten bestellen die bij de Jumbo al jaren niet meer in de schappen liggen
Tarzanquote:
(Vijgenwalnoten jamquote:
Lekker bij een kaasplankje.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
(Vijgenwalnoten jam![]()
Al jaren niet meer in de winkels te vinden.
Alsof de "gewone" klanten daar geen " last" van hebbenquote:Op donderdag 3 november 2022 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
De kamer schoon overdragen, daar had ze natuurlijk niet aan gedacht. Warhoofd.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF!!!Je zou toch bijna denken dat ze een grap maakt
![]()
Dit zegt dan ook alles over haar gebrek aan zelfkennis
Nee precies, maar dan wel het lef hebben om dat zo tegen Jeff te zeggenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:11 schreef pingu66 het volgende:
[..]
De kamer schoon overdragen, daar had ze natuurlijk niet aan gedacht. Warhoofd.
Ze heeft een spiraaltje zei zequote:Op donderdag 3 november 2022 10:13 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat kan als bijv door een aandoening haar baarmoeder is vewijderd.
quote:
Scheelt dagelijks een uur of meer stylenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nou ja, begrijpelijk wel nu ik het zo zie
Oja, beter wel ook voor een streamer.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Scheelt dagelijks een uur of meer stylen
heeft ze nog wel genoeg zakgeld dan ?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, beter wel ook voor een streamer.
Hopelijk krijgt ze ze snel
Nee, dat neitquote:Op donderdag 3 november 2022 10:25 schreef chufi het volgende:
[..]
heeft ze nog wel genoeg zakgeld dan ?
Sint gedichtjes .. min. 10 regels, max. 20 . Arme Ruben wordt beperkt in zn artistieke vrijheid...quote:
Dit is Bern,maar ze gaan idd mensen beperken.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Sint gedichtjes .. min. 10 regels, max. 20 . Arme Ruben wordt beperkt in zn artistieke vrijheid...
Ja dat weet ik .. maar zo beperken ze Ruben toch ..quote:Op donderdag 3 november 2022 10:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit is Bern,maar ze gaan idd mensen beperken.
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:35 schreef mootie het volgende:
KimD: een stijgende lijn naar beneden
Ik mag niet meer dichten.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:33 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik .. maar zo beperken ze Ruben toch ..
En geen cup watermeloenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:40 schreef greysbones het volgende:
Kim D tettert erdoor
super goed voor je
ja kim als jenog geen kinderen hebt gehad ja
jij snapt hetquote:Op donderdag 3 november 2022 10:42 schreef Li0nHeart het volgende:
En wat een toeval dat iedereen al wakker was en uit bed....
1 uur om het ding op te bouwenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:44 schreef Li0nHeart het volgende:
8 uur de tijd voor opbouwen trampoline, en 1000 salto's maken.
Newton zeg nee.quote:
haha... ken je deze groep?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 uur om het ding op te bouwen
7 uur voor de rest
Gaat dus vast niet gebeuren.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:45 schreef Ireth het volgende:
Eerst ff een klusteam vormen die gaat opbouwen lijkt me handig...
quote:
ik wacht rustig af tot de veren door de loods vliegenquote:
Doen we nu dusquote:Op donderdag 3 november 2022 10:45 schreef Ireth het volgende:
Eerst ff een klusteam vormen die gaat opbouwen lijkt me handig...
Nadir,quote:
Om naar te kijken wel, maar ik ben blij dat ik het zelf niet hoef te doenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:47 schreef Ebinas het volgende:
Wel een leuke opdracht om naar te kijken denk ik
ik ook nietquote:Op donderdag 3 november 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Om naar te kijken wel, maar ik ben blij dat ik het zelf niet hoef te doen
Ja echt wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kon het vroeger wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ook dat jaquote:Op donderdag 3 november 2022 10:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ook niet
ik kan het wel
maar dan heb ik wel 20 x in mijn broek gepiest
Ja bij mij ook, maf wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:49 schreef Harry het volgende:
Wat krijgen ze voor 1000 salto's? Bij mij viel toen het geluid uit......
ik denk van welquote:Op donderdag 3 november 2022 10:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze winnen dus een cocktailmiddag ... en bij 1500 cocktailmiddagPLUS ... had ik dat goed gehoord?
ik denk sowieso de bouwersquote:
die kan die buizen niet tillenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:50 schreef Ireth het volgende:
Nadir sluit zich aan bij de denktank van Bern, opbouwen is te zwaar voor zijn ribje
Salot?quote:Op donderdag 3 november 2022 10:50 schreef Ebinas het volgende:
Er komt een scheids.
Er mag niet geholpen worden bij de salot
Je mag op je billen landen
Dat wordt een freakshow (Moraima / Berend).quote:Op donderdag 3 november 2022 10:50 schreef Ebinas het volgende:
Er komt een scheids.
quote:
ja, terugsturen dat het product niet voldoetquote:Op donderdag 3 november 2022 10:53 schreef Ebinas het volgende:
Dozen moeten heel blijven.
Gaat het weer retour Bol of zo
ze gaan de koprol oefenenquote:Op donderdag 3 november 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
Ow ze gaan oefenen met matrassen, das wel slim
Bern kan dit wel.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
Ow ze gaan oefenen met matrassen, das wel slim
pamper??quote:Op donderdag 3 november 2022 10:54 schreef freaky40 het volgende:
Pamper opdrachtje dus voor leuke dingen.
vind ik ookquote:Op donderdag 3 november 2022 10:55 schreef Charmian het volgende:
toch wel raar dat er bij blessuregevoelige opdrachten niet mag worden geholpen
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:56 schreef mikekomen het volgende:
Alicia weet met haar 20 jaar levenservaring niet zeker of ze het nog kan
op de trampoquote:Op donderdag 3 november 2022 10:56 schreef chufi het volgende:
Moet de saltos van de trampoline gemaakt worden of tellen die saltos die KimD nu voor doet ook mee?
Ja je ziet haar gezicht voor het eerst echt heel bedenkelijk.quote:
Fijn voor Kim in verband met de zwaartekrachtquote:Op donderdag 3 november 2022 10:50 schreef Ebinas het volgende:
Er komt een scheids.
Van spanning moet ze naar de wcquote:Op donderdag 3 november 2022 10:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja je ziet haar gezicht voor het eerst echt heel bedenkelijk.
Ze wilt wel volgens mij, maar hoe
Met een trampline durf ik het zelfs. 50+quote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Fijn voor Kim in verband met de zwaartekracht
Nu weer "jongens ik moet poepen en plassen tegelijk"quote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Van spanning moet ze naar de wc
maar als je 20 bentquote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met een trampline durf ik het zelfs. 50+
Daar komen de eerste smoesjes alquote:Op donderdag 3 november 2022 10:53 schreef greysbones het volgende:
GJ heeft een ongeluk gehad met zijn nek?
haha moet zo lachen om dat mens!quote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu weer "jongens ik moet poepen en plassen tegelijk"
Ze weet de weg vast zelf welquote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:58 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds de handstand.quote:Op donderdag 3 november 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar als je 20 bent
hoe lang is het geleden dat je dat hebt gedaan
best ok dat mensen hem daar op wijzenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:00 schreef puzziepie het volgende:
Nadir hoorde van mensen dat hij veel aan zijn neus zit , hij gaat daar op letten
ik kan 1 minuut plankenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds de handstand.
Mattin.quote:Op donderdag 3 november 2022 11:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
best ok dat mensen hem daar op wijzen
maar doe dat dan ook bij anderen
Maar het gaat niet om jouquote:Op donderdag 3 november 2022 11:01 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan ook nog steeds de handstand.
Eehhmmm.... nog nooit??quote:Op donderdag 3 november 2022 10:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar als je 20 bent
hoe lang is het geleden dat je dat hebt gedaan
quote:
quote:
Tudtududuuuu.quote:
Ik zou er geen weddenschappen op af sluitenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:02 schreef mijntjexx het volgende:
Mora is ook zelden in beeld, als de febo haar eens wat meer gaat volgen kan het goed zijn dat ze nog wel 1 vd favo's wordt . Moraaaaaa. Ik moet in ieder geval lachen om haar hele verschijning en stem.
Ik heb ooit iemands arm vanaf de elleboog de verkeerde kant op zien gaan tijdens een landing met als gevolg anderhalf jaar revalidatie en 4 operaties...quote:Op donderdag 3 november 2022 11:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
echt nie?
wij hebben nu nog in een trampo in de tuin
Bij wijze van spreken, het lijkt alsof ze nogal moeite hebben met het in elkaar zetten van de trampoline.quote:
Reclame maken door een MOD.quote:
afhankelijk van of er een net om moet of niet moet je er extra dingen aan makenquote:Op donderdag 3 november 2022 11:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij wijze van spreken, het lijkt alsof ze nogal moeite hebben met het in elkaar zetten van de trampoline.
Zo hoeven ze niet meer te elimineren....quote:Op donderdag 3 november 2022 11:05 schreef mijntjexx het volgende:
Dat wordt nekken breken vanmiddag, toch een beetje tricky is het wel.
quote:Op donderdag 3 november 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
met de veren spannen wordt het pas leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |