Vond je post te mooi om er niet iets van te gebruikenquote:
Oei,quote:Op donderdag 3 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dgk neemt even niks op ivm familie omstandigheden
Misschien @:Hendrik83
Ik heb wel opgenomen, maar heb geen platform om te streamen.. mijn DailyMotion haalt steeds alles wegquote:Op donderdag 3 november 2022 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dgk neemt even niks op ivm familie omstandigheden
Misschien @:Hendrik83
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vond je post te mooi om er niet iets van te gebruiken
Bitchutequote:Op donderdag 3 november 2022 09:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb wel opgenomen, maar heb geen platform om te streamen.. mijn DailyMotion haalt steeds alles weg
Of Brighteon.quote:
You go girl.quote:
Hij heeft dus schijt aan zichzelfquote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft schijt aan neppe mensen.
Stop met smeren.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
Erik krijgt zo een mailtje van de dokter
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft dus schijt aan zichzelf
Wanneer gaat iemand dat hem vertellen?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft dus schijt aan zichzelf
Wendy heeft al meerdere pogingen gedaanquote:Op donderdag 3 november 2022 09:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wanneer gaat iemand dat hem vertellen?
100x al 2 maanden lang. heeft hij een papegaai ingeslikt? ken dat hele riedeltje van hem uit mijn hoofdquote:Op donderdag 3 november 2022 09:15 schreef FreshFruit het volgende:
Nadir heeft schijt aan neppe mensen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik pis in mijn string.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:19 schreef greysbones het volgende:
Maddy denkt dat de goedkope dingen die ze bestellen uitverkocht zijn door hen
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:20 schreef greysbones het volgende:
JW praat op zo’n manier dat wendy een beetje wegtrekt bij hem
Schouder afhangend iets naar links hangendquote:
Done.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien ff die link verwijderen uit je reactie
We. Mogen niet meer zien.. zal teveel commentaar op zijn.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
De pestcrew is weer bezig op kamer 3
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwamquote:Op donderdag 3 november 2022 09:24 schreef greysbones het volgende:
Van JW mag het nog veel meer terug naar de basis
Jw is een zeurzak 1ste klasquote:Op donderdag 3 november 2022 09:25 schreef Adat231 het volgende:
[..]
liep net te mekkeren dat de rijst zo langzamerhand zijn neus uit kwam
De oom op de verjaardag die PVV stemt.quote:
Ik denk eerder een rasechte VVD stemmerquote:Op donderdag 3 november 2022 09:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De oom op de verjaardag die PVV stemt.
quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
quote:Op woensdag 2 november 2022 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : Erwtensoep .. die ga ik dan maken met Nadir en Mirthe.
Rupert : Oh ...... *trekt bedenkelijk gezicht*
Rupert : Laat ze wel de handen wassen, he...
Vragen ze dat ook aan Erik?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:27 schreef juul. het volgende:
Nadir wou mee helpen met het ontbijt toen zei iemand tegen hem of hij zijn handen wel heeft gewassen omdat het rond gaat dat hij vaak in zijn neus peutert
Hij zat boos op de fiets het verhaal tegen Marciano te vertellen, eerlijkheid, neppe mensen enzv
Nee .. ik bedoelde meer dat het wel meer gezegd wordt, en dat er dus denk ik wel een kern van waarheid in zit, dat hij z'n handen moet wassen.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:29 schreef juul. het volgende:
[..]
Zit ie weer uit zijn duim te zuigen?
Grupert?quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
Healrlk hoe rustig Jeff het doet.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:31 schreef greysbones het volgende:
Esther wil even wat doordrukken
Maar Jeff maakt zich er niet al te druk om
1 kok
G
Niet meer
9quote:Op donderdag 3 november 2022 09:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Afgesproken werk
Anders had ze er 4 gehad
Ik kan soms echt niks met jou.quote:
SL door Erikquote:Op donderdag 3 november 2022 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben : Ik heb dat briefje misschien toch nog niet helemaal goed gemaakt.
Djedi : Vond het wel een heel mooi briefje, heb 'm 4 of 5 keer opnieuw gelezen. Snapte het eerst niet, kwam nog niet helemaal goed binnen. Maar daarna wel, als ik 'm opnieuw las. Nu heb ik jouw gevoel ook .... SL
Die bestaat ook idd, maar in de loods is het Erik met een Kquote:
MrsL.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die bestaat ook idd, maar in de loods is het Erik met een K
ftfyquote:Op donderdag 3 november 2022 09:45 schreef greysbones het volgende:
Ik snap echt niet waarom je yoga wilt gaan doen
Ga maar voor op de matten staan.Bekken naar vooren.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:44 schreef Rhosyn het volgende:
Eunice noemt de oefening die ze nu doet squatten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |