TTquote:
Chocoladequote:
voor Mexxquote:Op woensdag 2 november 2022 22:01 schreef Flow3r het volgende:
Dacht dat die modeshow een verrassing moest worden voor de mannen, dat zei Wanda eerder, toch deed ze het hele verhaal waar Berend en Gertjan bij zaten, en toen weer waar Jasper bij zat
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
bruder jakob, bruder jakob
sono de matine, bim bam bum
De zoon van isaakquote:
Ja dat is een liedjequote:Op woensdag 2 november 2022 22:01 schreef mario390 het volgende:
bruder jakob, bruder jakob
sono de matine, bim bam bum
Een pyjamaquote:Op woensdag 2 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Wat is Eunice aan het naaien?
[ afbeelding ]
haar verstand denk ikquote:Op woensdag 2 november 2022 22:03 schreef engine het volgende:
Wat is Eunice aan het naaien?
[ afbeelding ]
Haar schaduw aan haar voetenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
haar verstand denk ik
want ze is er bij tegen zichzelf aan het praten
Lekker warm wintersquote:
Voor de modeshowquote:
Dat mag tochquote:Op woensdag 2 november 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
jappie en kim
over moraima nomineren
Een pyjama modeshow?quote:
Nee dan gaat ze hem open trekken, en dan lingerie tonen ..quote:
Oh okayquote:Op woensdag 2 november 2022 22:07 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nee dan gaat ze hem open trekken, en dan lingerie tonen ..
Kim wil Berend ook wegquote:Op woensdag 2 november 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
jappie en kim
over moraima nomineren
Serieusquote:Op woensdag 2 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Alicia heeft bericht gekregen van die jongen?
ze zijn aan het overleggen wie van geen kamp ze kunnen nominerenquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:08 schreef Deisyy het volgende:
Alicia heeft bericht gekregen van die jongen?
Ow dat had ik dus gemist, ik ga morgen ontslag nemen dan kan ik 24/7 streams kijkenquote:
Isaac speelt inderdaad gevaarlijk. In de TV uitzending van vanavond werd hij ook doorzien door een deskundige die aan het woord kwam over zijn gedrag bij de Macaroni-gate van afgelopen zaterdag.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn aan het overleggen wie van geen kamp ze kunnen nomineren
Jappie vind Isaac heel gevaarlijk
Isaac gaat nooit weggestemd wordenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zijn aan het overleggen wie van geen kamp ze kunnen nomineren
Jappie vind Isaac heel gevaarlijk
Ik ookquote:Op woensdag 2 november 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat had ik dus gemist, ik ga morgen ontslag nemen dan kan ik 24/7 streams kijken
Heus welquote:Op woensdag 2 november 2022 22:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac gaat nooit weggestemd worden
dat was zondag alquote:Op woensdag 2 november 2022 22:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ow dat had ik dus gemist, ik ga morgen ontslag nemen dan kan ik 24/7 streams kijken
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was zondag al
en ze heeft maandag een gesprek gehad met de FEBO en daar ook wat gehoord van 'thuis'
that explainsquote:Op woensdag 2 november 2022 22:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat was zondag al
en ze heeft maandag een gesprek gehad met de FEBO en daar ook wat gehoord van 'thuis'
Want hij is heilig ?quote:
wil je het nog gekker?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
that explains![]()
maar wat een raar verhaal
Bepalen hun niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Sasha willen vanaf januari alleen nog maar vrouwen als manager.
Sasha is bang dat Alicia het mentaal niet meer trekt.
Preciesquote:Op woensdag 2 november 2022 22:13 schreef engine het volgende:
Tuurlijk kan Isaac ook wel weggestemd worden. Alleen zie ik dat voorlopig ook nog niet gebeuren maar dat kan volgende maand ook weer anders zijn.
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:13 schreef Deisyy het volgende:
Babette en Sasha willen vanaf januari alleen nog maar vrouwen als manager.
Sasha is bang dat Alicia het mentaal niet meer trekt.
Belachelijkquote:Op woensdag 2 november 2022 22:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
wil je het nog gekker?
Kim K die zo verdrietig was zondag en maandag
heeft ook een gesprek gehad bij de FEBO en bericht van ;thuis;
#metooquote:Op woensdag 2 november 2022 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
vind dat als vrouw zijnde echt BS
let maar eens goed opquote:
dat is gewoon z’n rol die hij zichzelf heeft aangemeten.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
let maar eens goed op
als er wat is
wie is er dan bij
wie doet de gesprekjes als er wat is voorgevallen
etc etc
en er zijn meer dingen waardoor ik dat denk
en ben niet de enige
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
let maar eens goed op
als er wat is
wie is er dan bij
etc etc
en ben niet de enige
Ik wil dat niet gelovenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
let maar eens goed op
als er wat is
wie is er dan bij
etc etc
en ben niet de enige
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook.
Zeker weten is een groot woord maar ik heb de sterke indruk dat Isaac bij de Febo hoort
Ik ook niet.quote:
nee die wint nietquote:Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kan je stoppen met kijken want dan is Isaac de winnaar.
Er is meer met Isaac , dat kan je soms horen uit bepaalde dingen die hij zegt/roeptquote:Op woensdag 2 november 2022 22:16 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dat is gewoon z’n rol die hij zichzelf heeft aangemeten.
Als er wat voorgevallen is doet GJ ook gesprekken
Ik ben echt te nuchter voor die shit.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik lees ook altijd over die posts heen
dat gaan ze nooit zeggen dat hij FEBO isquote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben echt te nuchter voor die shit.![]()
Maar als jullie het goed hebben, zal ik jullie toejuichen en zulksdat dan weer wel.
Ja. Maar dan nog denk ik niet dat hij bij de FEBO hoortquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er is meer met Isaac , dat kan je soms horen uit bepaalde dingen die hij zegt/roept
Ik geloof er ook niet in hč, nou ja eigenlijk wil ik het niet geloven dat Isaac FEBO isquote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik ben echt te nuchter voor die shit.![]()
Maar als jullie het goed hebben, zal ik jullie toejuichen en zulksdat dan weer wel.
We gaan het zienquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan hem er tot het eind inhouden
Ja dat laatste was meer voor m’n verloren zusquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in hč, nou ja eigenlijk wil ik het niet geloven dat Isaac FEBO is
Isaac gaat sowieso niet weggestemd worden. daarnaast zijn er echt wel aanwijzingen die hem op zijn minst dubieus maken.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:17 schreef Moeraskat het volgende:
Dan kan je stoppen met kijken want dan is Isaac de winnaar.
babette is een beetje eng somsquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette wil de vrouwen mobiliseren bij de nominatie om niet als makke schapen weggestuurd te worden.
Wat dan, ben ik wel benieuwd naarquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac gaat sowieso niet weggestemd worden. daarnaast zijn er echt wel aanwijzingen die hem op zijn minst dubieus maken.
Juistquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze gaan hem er tot het eind inhouden
beide hebben ze er wat over gezegdquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt uitgesproken of is het speculatie?
Geen idee, ik lees het net hierquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Hebben ze dat echt uitgesproken of is het speculatie?
Ik zeg ook niet dat hij het is ,maar ik heb er wel een dubieus gevoel bij. De rol van Babette trouwens ook .quote:Op woensdag 2 november 2022 22:19 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Maar dan nog denk ik niet dat hij bij de FEBO hoort
Nou ja, daar kunnen ze allemaal wel een houtje vanquote:Op woensdag 2 november 2022 22:22 schreef greysbones het volgende:
Jeff heeft het wel goed
over Babette
het lult en het lult en het lult maar
Kijkenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:21 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wat dan, ben ik wel benieuwd naar
haha vooor als wanda of mexx op de streams zijnquote:Op woensdag 2 november 2022 22:18 schreef Deisyy het volgende:
@:flory is die smiley met vingers in de oren er al?
Nu kom je er wel een beetje makkelijk van af. Snap je wel tochquote:Op woensdag 2 november 2022 22:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kijken![]()
Want als mensen nu nog niet zien wat er speelt dan wordt het best lastig uitleggen
Dat is Ruben zijn gezichtquote:Op woensdag 2 november 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
wtf vol een paar grote blote billen in beeld...
isaac weet vaak dingen die hij simpelweg niet kan wetenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:26 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Nu kom je er wel een beetje makkelijk van af. Snap je wel toch![]()
Ik zie prima dat hij een slang is en door de mand valt. Maar denk echt niet dat hij bij de FEBO zou horen of er niet uit gestemd kan/zal worden.
Nou, als het weer is, roep mequote:Op woensdag 2 november 2022 22:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
isaac weet vaak dingen die hij simpelweg niet kan weten
moeilijk om zo een voorbeeld te geven
stream 2? moet nog 7 min wachtenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:25 schreef chufi het volgende:
wtf vol een paar grote blote billen in beeld...
Vrouwen unite!quote:Op woensdag 2 november 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een tegengroep![]()
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:28 schreef greysbones het volgende:
Babette
het hoeft geen anti campagne maarrrrr
Berend ookquote:Op woensdag 2 november 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Babette is bij de Febo geweest en heeft een opdrachtje zo te horen.
De grootste dief die er rondloopt samen met zijn billenmaatje.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette heeft op Jeff gestemd : 'Als het Rupert was geweest, zou ik op Rupert gestemd hebben'
Sasha heeft ook op Jeff gestemd.
mannen tegen de vrouwen ... ook saai.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:28 schreef freaky40 het volgende:
Babette is bij de Febo geweest en heeft een opdrachtje zo te horen.
Jasper is ook behoorlijk vaagquote:Op woensdag 2 november 2022 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette vindt Jasper heel vaag ...
Nu is ze zeker af.
Voor manager?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Bezig met een tegengroep![]()
klopt maandag ookquote:
Precies, dat bedoelde ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maandag ook
als de groep meer activiteiten organiseert en verder vooruit plant
dan komen er hoogst waarschijnlijk meer opdrachten
sexy tochquote:Op woensdag 2 november 2022 22:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk. .. Eunice heeft een hobbezak gemaakt.
Ze zei : 'Om te voorkomen dat we als makke schapen weggestuurd worden'quote:Op woensdag 2 november 2022 22:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Oh zo omdat ze eerst alleen nog vrouwelijke managers wilde
Juist niet toch. Ze houden blijkbaar rekening met de agenda in de loods. Ze wrotten af en toe een simpel opdrachtje tussendoor maar dat is het dan.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maandag ook
was kim k op stream 2?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
klopt maandag ook
Dan moet er drank inquote:
Sommige mannen hebben wel de overhand daar.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei : 'Om te voorkomen dat we als makke schapen weggestuurd worden'
Zei ze vorige week ook in haar gesprek met Saschaquote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei : 'Om te voorkomen dat we als makke schapen weggestuurd worden'
Dat, maar ook niet allemaal anders wordt het zo saai.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik ga voor de minder leuke mensen eruit
Juist wel. Omdat ze anders niet kunnen plannenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist niet toch. Ze houden blijkbaar rekening met de agenda in de loods. Ze wrotten af en toe een simpel opdrachtje tussendoor maar dat is het dan.
welquote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Juist niet toch. Ze houden blijkbaar rekening met de agenda in de loods. Ze wrotten af en toe een simpel opdrachtje tussendoor maar dat is het dan.
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat, maar ook niet allemaal anders wordt het zo saai.
Als het zo doorgaat gaan de mannen alles bepalen .quote:Op woensdag 2 november 2022 22:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat, maar ook niet allemaal anders wordt het zo saai.
Apart.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel![]()
![]()
dat is wat berend zei
meer plannen zodat de FEBO daar rekening mee kan houden en de opdrachten er tussen kan plannen
dit ja.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel![]()
![]()
dat is wat berend zei
meer plannen zodat de FEBO daar rekening mee kan houden en de opdrachten er tussen kan plannen
Zoveel nominaties zijn er niet eens. Klopt het dat er elke maand maar 1 is?quote:Op woensdag 2 november 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zei ze vorige week ook in haar gesprek met Sascha
dat ligt aan de vrouwen zelf want die zijn in de meerderheidquote:Op woensdag 2 november 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan de mannen alles bepalen .
Dus er moet wel wat tegenactie gaan komen .
preciesquote:Op woensdag 2 november 2022 22:34 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
dit ja.
En ze eventueel kunnen helpen, maar als net zo kort dag is, valt er weinig te regelen.
ik weet het niet mario echt nietquote:Op woensdag 2 november 2022 22:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee kont van kim moet toch and.kamer zijn
Misschien zitten er wel geen vrouwen die sterk genoeg zijn om er flink tegenin te gaan en er voor te gaan.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat gaan de mannen alles bepalen .
Dus er moet wel wat tegenactie gaan komen .
als je me zegt dat babette vanaf 10 min op 2 door isquote:Op woensdag 2 november 2022 22:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het niet mario echt niet
Jij hebt dat gesprek tussen Babette en Sascha toch gezienquote:Op woensdag 2 november 2022 22:34 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zoveel nominaties zijn er niet eens. Klopt het dat er elke maand maar 1 is?
Ik schakelde half in toen was het bijna afgelopen helaas.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt dat gesprek tussen Babette en Sascha toch gezien![]()
Blijkbaar toch met een andere bril![]()
daar had je genoeg uit kunnen halen , het gaat o.a om het manager schap maar vooral dat als de vrouwen niet iets gaan doen , ze stuk voor stuk eruit worden gespeeld .
Ja precies , daarom willen Babette en Sascha een tegenbeweging , of noem het maar watquote:Op woensdag 2 november 2022 22:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat ligt aan de vrouwen zelf want die zijn in de meerderheid
nu is op 2 urtijd 22:26quote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Net wel ... nou ja meer haar billen
ja wat hebben we L janke balk beb, stress kip maddie, debiele Esther, de ik wil naar huis alicia, de ik doe niets wat marciano niet wil kimk..... ehm ik hou maar opquote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel geen vrouwen die sterk genoeg zijn om er flink tegenin te gaan en er voor te gaan.
Allemaal eruit dan!quote:Op woensdag 2 november 2022 22:38 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ja wat hebben we L janke balk beb, stress kip maddie, debiele Esther, de ik wil naar huis alicia, de ik doe niets wat marciano niet wil kimk..... ehm ik hou maar op
Mannen hebben meer eten nodig, dus duurder. Dus een man moet wegquote:Op woensdag 2 november 2022 22:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette's plan is toch voor manager .. zodat er in ieder geval 1 vrouw niet weggestemd kan worden.....
Dat moet slimmer kunnen...
Plus dat er onder de vrouwen meer gedoe is en je voor een tegenbeweging de neuzen dezelfde kant op moet zien te krijgenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien zitten er wel geen vrouwen die sterk genoeg zijn om er flink tegenin te gaan en er voor te gaan.
Sowieso zijn er te veel die hun mond niet kunnen houdenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Plus dat er onder de vrouwen meer gedoe is en je voor een tegenbeweging de neuzen dezelfde kant op moet zien te krijgen
En hun emoties niet in bedwang kunnen houdenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Sowieso zijn er te veel die hun mond niet kunnen houden
Ook datquote:Op woensdag 2 november 2022 22:40 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En hun emoties niet in bedwang kunnen houden
Kim D en Sasha delen dezelfde kamerquote:Op woensdag 2 november 2022 22:41 schreef mario390 het volgende:
sasha en kim k is toch niet de selfde kamer
Precies wat ze toen ook zei en daar ook bij vertelde dat ze straks hun eigen graf al aan het graven zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef greysbones het volgende:
Babette
December kan niet dan is er Isaac
en daar gaat niemand naast staan![]()
![]()
![]()
Babette valt zelf door de mand
Als isaac febo is eet ik mn schoen op.isaac is nou eenmaal zo hij heeft zich samen met tiano opgegeven echt waarquote:Op woensdag 2 november 2022 22:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof er ook niet in hč, nou ja eigenlijk wil ik het niet geloven dat Isaac FEBO is
Huh? Ik heb jou die video via DM gestuurd. daar kan je genoeg uithalenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik schakelde half in toen was het bijna afgelopen helaas.
Van net? Oh je bedoelt van vorige week? Ik dacht over het gesprek net oepsquote:Op woensdag 2 november 2022 22:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Huh? Ik heb jou die video via DM gestuurd. daar kan je genoeg uithalen
En dat was een lang gesprek
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:43 schreef Boebaloe het volgende:
[..]
Als isaac febo is eet ik mn schoen op.isaac is nou eenmaal zo hij heeft zich samen met tiano opgegeven echt waar
nu is 22:31 SLquote:Op woensdag 2 november 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Net wel ... nou ja meer haar billen
ik kann ook niet vor of terug dat is ja de kutquote:Op woensdag 2 november 2022 22:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen tijd en kan niet terugspoelen
Kijk nou gewoon maarquote:
Als je die twee gesprekken nu aan elkaar plakt dan zie je dat ze het daar vrijdag ook al over haddenquote:Op woensdag 2 november 2022 22:44 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Van net? Oh je bedoelt van vorige week? Ik dacht over het gesprek net oeps
Verstond het ook net nietquote:Op woensdag 2 november 2022 22:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette fluistert : Ik ben helemaal klaar met die Jasper ... (zo klonk het in ieder geval)
quote:Op woensdag 2 november 2022 22:48 schreef Boebaloe het volgende:
Hoe weten jullie zo zeker dat kim k en alicia bericht hebben gehad van achter? En dat kan toch niet dan is toch heel het concept van het programma weg. Geen contact met de buitenwereld.
Klopt idd.quote:Op woensdag 2 november 2022 22:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als je die twee gesprekken nu aan elkaar plakt dan zie je dat ze het daar vrijdag ook al over hadden
Leila is ook wel een rare . Je ziet haar amper en als je haar ziet is ze boos, opgefokt en luistert ze slechtquote:Op woensdag 2 november 2022 22:50 schreef Moeraskat het volgende:
Leila: ik heb geen communicatie error ik heb een error op een ander gebied.
OMGquote:Op woensdag 2 november 2022 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
Leila heeft de hele dag op babet gewacht om te praten zegt ze.
Tijd voor een toneelhaakquote:Op woensdag 2 november 2022 22:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leila is ook wel een rare . Je ziet haar amper en als je haar ziet is ze boos, opgefokt en luistert ze slecht
Misschien door de taalbarričre ?
Die spoort echt niet....quote:Op woensdag 2 november 2022 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
Babet staat zich aan te kleden en Leila staat met een kwaad hoofd te kijken.
Precies dat is het probleem : stel dat andere mensen wat denken of vinden als je met iemand praatquote:Op woensdag 2 november 2022 23:06 schreef Moeraskat het volgende:
Leila: nu denkt Wendy dat er iets aan de hand is
Babet: nee hoor
Leila: wel
quote:Op woensdag 2 november 2022 23:06 schreef Was-beer het volgende:
Leila is echt super achterdochtig. Al vaker gemerkt bij haar.
Die kop die ze er bij trekt helpt ook nietquote:Op woensdag 2 november 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Die taalbarriere helpt ook niet, intonatie is meestal boos, ook al is dat niet zo bedoelt, en ze is soms onverstaanbaar; je weet niet wat ze bedoelt, lastig hoor
Ik denk idd dat die taalbarričre een rol speelt , maar ook slecht kunnen luisteren en het egoquote:Op woensdag 2 november 2022 23:10 schreef Flow3r het volgende:
Die taalbarriere helpt ook niet, intonatie is meestal boos, ook al is dat niet zo bedoelt, en ze is soms onverstaanbaar; je weet niet wat ze bedoelt, lastig hoor
En dr mondhoeken zijn altijd naar benedenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:11 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Die kop die ze er bij trekt helpt ook niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
JA!! Dát en mensen met smalle bovenlippen zeggen veel over een persoonquote:Op woensdag 2 november 2022 23:11 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
En dr mondhoeken zijn altijd naar beneden
Jeffquote:Op woensdag 2 november 2022 23:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JA!! Dát en mensen met smalle bovenlippen zeggen veel over een persoon
Wat ik niet snap is dat Leila ook afspraken maakt mbt stemmen .quote:Op woensdag 2 november 2022 23:13 schreef Moeraskat het volgende:
Leila: je bent half in de pact, je bent ook daar met Wendy.
Sl
quote:Op woensdag 2 november 2022 23:15 schreef Flow3r het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Leila wilde dat babet ging spioneren bij kamp Jeff wat Isaac z’n rol is.quote:Op woensdag 2 november 2022 23:22 schreef Flow3r het volgende:
Was Leila niet aan het spioneren voor kamp Imadidin?
Bep: dat heb jij o… dat hebben jullie allemaalquote:Op woensdag 2 november 2022 23:23 schreef Moeraskat het volgende:
Wendy: Kenzy voelt zich snel aangevallen.
Aha!! Dat zegt ook wel iets danquote:Op woensdag 2 november 2022 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Leila wilde dat babet ging spioneren bij kamp Jeff wat Isaac z’n rol is.
Hou op hoorquote:Op woensdag 2 november 2022 23:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha!! Dat zegt ook wel iets dan
Ja maar ... ja maar dat is toch raar?quote:
Leila vertrouw ik ook niet en Alicia wil denk ik niet samenwerkenquote:Op woensdag 2 november 2022 23:34 schreef puzziepie het volgende:
Babette neemt nu wel een risico door dit tegen Leila te zeggen
*GJ modus*quote:Op woensdag 2 november 2022 23:39 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Dat hele vrouwen team ding is gedoemd te mislukken op deze manier.
quote:Op woensdag 2 november 2022 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
Babet: doe je altijd naaien in het donker
in donker ziet zij toch niks bij het naaienquote:Op woensdag 2 november 2022 23:41 schreef Moeraskat het volgende:
Babet: doe je altijd naaien in het donker
Leila: nee ik ga stoppen
Doet ze al heel lang bij Aliciaquote:Op woensdag 2 november 2022 23:43 schreef Charlotte-007 het volgende:
Babette is manipulatief. Ze trekt "eenlingen" naar haar toe door extreem aandacht te geven op een korte tijd. Eerst Leila en nu Alicia.
Ik vind de lach van Bep en KimD veel erger. Dan scheuren mijn trommelvliezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |