Het ging wel even goedquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tot zo ver alle voorspellingen van Norrage..
Volgens mij niet meer, want zowel Ruud als Fritz hebben elk al 2 punten en spelen tegen elkaar. FAA kan dus niet doorgaan met maar 2 puntenquote:Op maandag 14 november 2022 10:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het ging wel even goed
Naja, FAA gaat niet winnen van Rafa, dus de uitslag van de poule kan nog steeds kloppen
Ja ok. Ik neem mijn verliesquote:Op maandag 14 november 2022 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer, want zowel Ruud als Fritz hebben elk al 2 punten en spelen tegen elkaar. FAA kan dus niet doorgaan met maar 2 punten
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
Zit Toni Nadal deze keer wel in de box van FAA?
Inb4 7-6 6-4 Nadalquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Het is niet te geloven, maar breakballen daar kan Nadal helemaal niets mee. Hoe wil hij dit ooit gaan winnen?
Ik ben lekker op dreefquote:
6.820 is natuurlijk ook een extreem laag puntentotaal voor een nummer 1. Hij had er exact 7.000 gehad met Wimbledon. Nu doet hij ook niet mee in Parijs en de WTF, maar toch. Heb niet de indruk dat hij die allebei gewonnen had.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef Norrage het volgende:
aar krankzinnig is het wel. Als Djoko alleen al had meegedaan met AO en USO (niet eens winnen ofzo, maar hij had toch tenminste de halve finale wel gehaald in beiden) was hij gewoon weer fluitend #1 gebleven. Laat staan als je punten voor de 4 Noord-Amerika masters had meegenomen.
Het toernooi winnen. Maakte niet uit hoe. Hij had 900 punten nodig ofzo om #1 te worden. En zeker krijg je punten voor de WTF. Ongeslagen zelfs 1500 punten (1000 als je een master wint, 2000 voor een GS)quote:Op woensdag 16 november 2022 14:51 schreef GoldRushFrog het volgende:
Wat had Nadal moeten doen om nr 1 te eindigen? Hoever had hij moeten komen? Wist eigenlijk niet dat je ranking-punten kreeg voor de World Tour Finals.
Maximaal 1.500 dan hequote:Op woensdag 16 november 2022 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het toernooi winnen. Maakte niet uit hoe. Hij had 900 punten nodig ofzo om #1 te worden. En zeker krijg je punten voor de WTF. Ongeslagen zelfs 1500 punten (1000 als je een master wint, 2000 voor een GS)
Ik zeg ook ongeslagenquote:Op woensdag 16 november 2022 15:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Maximaal 1.500 dan heKunnen er ook 1.300 of zelfs 1.100 zijn..
Je krijgt 200 punten per winst in de Round Robin (dus maximaal 600), 400 punten voor het bereiken van de finale en 500 voor de winst in de finale. Zeer lucratief dus!
Hij let goed op zijn lichaamquote:Op donderdag 17 november 2022 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Djokovic zit de sleet er nog nauwelijks op he? Blijkbaar een veel minder taxerende stijl dan Federer (en Nadal).
De eerste echte blessure van Federer kwam toch ook pas in 2016 toen hij 35/36 was? Daarvoor af en toe wat last van zijn rug, maar verder niet. Djokovic heeft ook die polsblessure bijvoorbeeld gehad.quote:Op donderdag 17 november 2022 09:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Bij Djokovic zit de sleet er nog nauwelijks op he? Blijkbaar een veel minder taxerende stijl dan Federer (en Nadal).
SPT feliciteert Reetplukker met weer een geweldige Finalsquote:Op donderdag 17 november 2022 15:56 schreef chufi het volgende:
Rafa wint zn 3e partij netjes met 7-5 7-5 van Casper Ruud
Ik zit de stats te kijken, en zie 16 aces voor Nadal. Wat is dat voor iets raars? Zelfs een perfecte game met 4 aces op rij. Wat een service kanon zeg!!quote:Op donderdag 17 november 2022 15:56 schreef chufi het volgende:
Rafa wint zn 3e partij netjes met 7-5 7-5 van Casper Ruud
In de tweede set 5 love-games op rij en slechts 1 punt tegen in zn 6e service gamequote:Op donderdag 17 november 2022 17:50 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik zit de stats te kijken, en zie 16 aces voor Nadal. Wat is dat voor iets raars? Zelfs een perfecte game met 4 aces op rij. Wat een service kanon zeg!!
Is volgens mij volstrekt willekeurig. Volgens mij is de commercieel meest interessante partij ‘s avonds.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:04 schreef Federer-fan het volgende:
Weet iemand of al bekend is hoe de indeling zaterdag is? Ik bedoel: speelt eerst de winnaar van de groene groep of eerst de winnaar van de rode groep? Ik vraag het omdat ik benieuwd ben of Djokovic 's middags of 's avonds speelt.
Oké, bedankt. Dat moet dan toch wel de partij met Djokovic zijn, lijkt me. Ruud vind ik heel sympathiek maar die trekt volgens mij geen volle zalen.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:14 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Is volgens mij volstrekt willekeurig. Volgens mij is de commercieel meest interessante partij ‘s avonds.
Misschien is het wel Djokovic-Ruudquote:Op donderdag 17 november 2022 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké, bedankt. Dat moet dan toch wel de partij met Djokovic zijn, lijkt me. Ruud vind ik heel sympathiek maar die trekt volgens mij geen volle zalen.
Nee, want ik wil 's middags misschien iets anders gaan doen. Maar die combinatie kan volgens mij niet, omdat beiden groepswinnaar zijn en de halve finales kruisfinales zijn.quote:Op donderdag 17 november 2022 21:46 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Misschien is het wel Djokovic-RuudIs dat wel goed?
Tja, niemand verplicht hem om zo vol voor te zege te blijven gaan..quote:Op vrijdag 18 november 2022 16:28 schreef Norrage het volgende:
Dit is altijd zo lastig aan een dead-rubber...pff, dit kan Djoko de titel kosten. En Meddy is zo'n slechte matchup voor hem, echt.
Ik las het verslag op teletekst, dacht ook weer: goh, dat verwacht je toch niet?quote:Op vrijdag 18 november 2022 17:32 schreef Federer-fan het volgende:
Onwaarschijnlijk weer van Djokovic. Wel de eerste keer dat het me is gelukt om niet in die 'ik heb geen energie meer'-act te trappen - althans, hij ziet er dan uit alsof hij zijn laatste oortje versnoept heeft maar vindt dan op een gegeven moment toch weer energie. Wat een geweldige tennisser is het toch.
Toegeven dat je niet voluit bent gegaan, is wel wat anders jaquote:Op vrijdag 18 november 2022 19:38 schreef FundsAreSafu het volgende:
Ruud gaf gewoon toe dat hij niet voluit ging tegen Nadal
Zo'n poulesysteem lokt dat natuurlijk ook uit, dus het siert Djokovic extra dat hij het zo heeft benaderd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |