Het ging wel even goedquote:Op zondag 13 november 2022 22:58 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Tot zo ver alle voorspellingen van Norrage..
Volgens mij niet meer, want zowel Ruud als Fritz hebben elk al 2 punten en spelen tegen elkaar. FAA kan dus niet doorgaan met maar 2 puntenquote:Op maandag 14 november 2022 10:03 schreef Norrage het volgende:
[..]
Het ging wel even goed
Naja, FAA gaat niet winnen van Rafa, dus de uitslag van de poule kan nog steeds kloppen
Ja ok. Ik neem mijn verliesquote:Op maandag 14 november 2022 10:09 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Volgens mij niet meer, want zowel Ruud als Fritz hebben elk al 2 punten en spelen tegen elkaar. FAA kan dus niet doorgaan met maar 2 punten
quote:Op dinsdag 15 november 2022 14:12 schreef GwaiLow het volgende:
Zit Toni Nadal deze keer wel in de box van FAA?
Inb4 7-6 6-4 Nadalquote:Op dinsdag 15 november 2022 14:51 schreef GwaiLow het volgende:
Het is niet te geloven, maar breakballen daar kan Nadal helemaal niets mee. Hoe wil hij dit ooit gaan winnen?
Ik ben lekker op dreefquote:
6.820 is natuurlijk ook een extreem laag puntentotaal voor een nummer 1. Hij had er exact 7.000 gehad met Wimbledon. Nu doet hij ook niet mee in Parijs en de WTF, maar toch. Heb niet de indruk dat hij die allebei gewonnen had.quote:Op woensdag 16 november 2022 13:42 schreef Norrage het volgende:
aar krankzinnig is het wel. Als Djoko alleen al had meegedaan met AO en USO (niet eens winnen ofzo, maar hij had toch tenminste de halve finale wel gehaald in beiden) was hij gewoon weer fluitend #1 gebleven. Laat staan als je punten voor de 4 Noord-Amerika masters had meegenomen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |