Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja.
Mooi! Kleurthema van mijn huisquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. In het echt iets donkerder.
Mooie kleurquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekochtSokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?
En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.
Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zegwant de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenMwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSnap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag een dutje doe ik sowieso
verstandig
Hey, dat verhaaltje herken ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Meld! Yes!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Mooi op tijd dan,quote:
Bomen staan al sinds laatste week septemberquote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd dan,Kan je nog lange tijd genieten
Wel gezelligquote:Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bomen staan al sinds laatste week septemberLuister al een hele tijd kerstmuziek
Dus tja
Afentoe lekker huilen kan fijn zijnquote:Op donderdag 3 november 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad
Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
Dat klinkt heel erg goed. Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, dat verhaaltje herken ik.(De zeven broers, van Kivi.)
Wat goed.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan
Hopelijk lucht het op.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.
[..]
Ja, naja, hoort bij de diagnose, it is what it is.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend.
ooooh wat zijn die mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:
Lekker tv kijken dan.
Hier was het een lange dag, maar ook een goede.
[ afbeelding ]
Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien.
En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen.Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.
En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen.
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uitquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:
Lekker tv kijken dan.
Hier was het een lange dag, maar ook een goede.
[ afbeelding ]
Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien.
En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen.Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.
En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit
(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)
Lijkt mij ook, alleen die naad op de neusjes... (kan gemakkelijk rondbreien, ben gewoon benieuwd).quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik zal het morgen voor je bekijken.Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.
Wat fijn van de grote tafel!
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:27 schreef Sumppi het volgende:
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dichtquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dichtGeen hekel aan
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
Het was maar een uurtje werkquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt.Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker.
'quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren begonnen aan m'n huisjeIk heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox
) en een halve piano in elkaar.
[ afbeelding ]
En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als een goed plan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was maar een uurtje werkIk stuur morgen voor- en na-foto's . Er moesten ook wat kleine kastjes de kamer uit om klusruimte te creëren
Morgen 9.00... Dus 6.00 op om de laatste dingen te doen en rustig op te staan En dan alles in elkaar en op zijn plek en dan een dutje en dan de boel inruimen en leuk maken
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
'
Hoe schattig! Wat leuk
En omg wat heb jij mooie handenJaloers
Super leuk!!quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren begonnen aan m'n huisjeIk heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox
) en een halve piano in elkaar.
[ afbeelding ]
En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details.![]()
[ afbeelding ]
Oh wauw....quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, ook nog even een plaatje van m'n trouwring.
[ afbeelding ]
Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger.
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger.
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolersquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
Een playbox.![]()
[..]
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.Heeft je man ook een ring?
Ik denk ook dat het de meesten totaal niet op zou vallen hoor, maar ik/we hebben toevallig zo'n beetje alles in huis staan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
Dank je.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
Een playbox.![]()
[..]
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.Heeft je man ook een ring?
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
Zou me ook niet verbazen nee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.
Mooiquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, maar er komen vast nieuwequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:22 schreef Sumppi het volgende:
We hebben zo’n bord met tekeningen van de kinderen hangen en het stond al een poos op m’n lijstje om die tekeningen op te ruimen. Kom ik onderop allemaal sneeuwpopjes tegen.![]()
Heb even getwijfeld om die dan te laten hangen, maar ze maken vast nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister tekende ze deze.![]()
Sint is een superheld 'S'. Hij heeft tenslotte ook een cape.![]()
/trotsemama.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Ik ben zo slim geweest dat eerst in dozen te stoppenquote:
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:
Hoi
k stuiter een beetje
ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:
Hoi
k stuiter een beetje
ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?
Gaafquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste kan ik straks het eind resultaat van showen, die is nu aan het borduren
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms heb ej van die momenten dat je gaat gamen en er is ineens een uur voorbij
En de foto weg uit de quotequote:
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de fotoquote:
Foto eruitquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de foto
Marshall.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren te hard geroepen dat het bottelen goed ging
Dikke knuffel, dat is naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zonde van de mooie labels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat vreemd. Dat zou toch niet moeten gebeuren.
Maar geef mij maar die met flinke beschadigingen hoor. Kun je goede aan mensen verkopen die jullie biertjes nog niet kennen en voor wie de aantrekkelijkheid misschien zwaar weegt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
En straks nog lekker een dutje zei je.quote:Op zaterdag 5 november 2022 05:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Was erg vroeg wakker want ik opgewonden ben over mijn nieuwe hobbykamer. Wel lekker geslapen
Ja iddquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En straks nog lekker een dutje zei je.voor de nieuwe kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames
Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
Dank je Child, dat was het zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleenquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Child, dat was het zeker.
Nu begint het geleur weer met wie mee kan rijden![]()
Ik zou zo blij zijn als hij weer thuis is.
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleen
Nou mensen gewoon stalken daarvoor hoor!
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel.
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zegquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Dat is toch van de zotten voor een ritje wat normaal 30 min kost
Thnx, had even de streams gekeken maar iedereen slaapt daar nog.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zeg![]()
Dikke knuffel
Morguh dames
Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.Klein nkr heel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je geen aanspraak via de gemeente of zorgverzekeraar?quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)Dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Dat is toch van de zotten voor een ritje wat normaal 30 min kost
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Hahahahaha, dat snap ik wel van zequote:Op zaterdag 5 november 2022 06:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, had even de streams gekeken maar iedereen slaapt daar nog.
Was in het verleden niet zo erg, maar door corona te weinig personeel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klein nkr heel heftig
[..]
Heb je geen aanspraak via de gemeente of zorgverzekeraar?
[..]
Dat is echt belachelijk
Geen flauw idee eigenlijk... Zorgverzekeraar sowieso niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
Klein nkr heel heftig
[..]
Heb je geen aanspraak via de gemeente of zorgverzekeraar?
[..]
Dat is echt belachelijk
Ow... auw... dat is balen... sterktequote:Op zaterdag 5 november 2022 06:51 schreef Ynske het volgende:
Ik kan niet meer slapen, en dat terwijl mijn lijf het zo nodig heeft.
Heb vannacht een rug verdraaid en kan me weer eens geen houding vinden... Fijn hoor zon lichaam
Ik kijk vaak ook alleen in de ochtend en als er niets op tv is zet ik de tv savonds op de streamsquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahahahaha, dat snap ik wel van ze
Gisteren had ik toevallig een dagje niks te doen, want hobbykamer leeg, dus redelijk wat gekeken, maar ik merk dat ik minder moet kijken. Het is niet goed voor me om zoveel in de COS te zitten, ik word er zuur van.
Vandaag klussen en 's avonds gewoon gezellig televisie, lezen of serie. Daar blijf ik lief van. Al denk ik dat ik vandaag boven wil zitten. Lekker kleuren, serietje op en ontspannen. Even me weer thuis gaan voelen in mijn hobbykamer als hij er anders uitziet
Wat vervelend Ynske, hopelijk kan je ergens vandaag nog een uurtje slaap pakken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:51 schreef Ynske het volgende:
Ik kan niet meer slapen, en dat terwijl mijn lijf het zo nodig heeft.
Heb vannacht een rug verdraaid en kan me weer eens geen houding vinden... Fijn hoor zon lichaam
Nou ik merk dat ik in de COS te hard oordeel over de mensen daar (loods) en dat wil ik niet. Ik ga mee in het negatieve. Dat staat mij niet vind ik.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik kijk vaak ook alleen in de ochtend en als er niets op tv is zet ik de tv savonds op de streams
Ik word niet zo snel zuur. Denk soms wel van pppfff moet dit nu, maar goed iedereen zijn eigen mening
Wat is COS?quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik merk dat ik in de COS te hard oordeel over de mensen daar (loods) en dat wil ik niet. Ik ga mee in het negatieve. Dat staat mij niet vind ik.
Geenquote:
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ik kan mij daar niet op concentreren zo raar.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:54 schreef Ynske het volgende:
Ik luister op slechte dagen ook vaak luisterboeken.
Dat is herkenbaar, dat had ik heel erg tijden Utopia en heb mij toen voorgenomen mij daar niet meer in te laten meeslepen en dat lukt mij goed moet ik zeggenquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:54 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou ik merk dat ik in de COS te hard oordeel over de mensen daar (loods) en dat wil ik niet. Ik ga mee in het negatieve. Dat staat mij niet vind ik.
Dat doe ik soms ookquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:54 schreef Ynske het volgende:
Ik luister op slechte dagen ook vaak luisterboeken.
Ja snap ik, maar het belemmerd me ook in echt bezig gaan. En zoals gisteren een dagje is oké, maar eigenlijk wil ik dat niet. Waar kijk je eigenlijk naar, je verveelt je tijdens het kijken naar mensen die zich vervelen. En ondertussen praat je erover. En ik merk dat het verslavend werkt voor mij (ben nogal verslavingsgevoelig). Naja... misschien zeur ik hoor! Alleen ik merk dat het me niet goed doetquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is herkenbaar, dat had ik heel erg tijden Utopia en heb mij toen voorgenomen mij daar niet meer in te laten meeslepen en dat lukt mij goed moet ik zeggen
Thnxquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geen
Commentaar op streams. Een Jaar Van Je Leven heeft live-streams, waar mensen op reageren op Fok.
JVJL is een soort Big Brother
Dat doe ik ook wel haquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ik kan mij daar niet op concentreren zo raar.
Ik ga dan vaak serie kijken of zo van die luchtige,
Ik snap je helemaal. en verstandig als je weet dat je er gevoelig voor bent je niet te veel moet kijken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar het belemmerd me ook in echt bezig gaan. En zoals gisteren een dagje is oké, maar eigenlijk wil ik dat niet. Waar kijk je eigenlijk naar, je verveelt je tijdens het kijken naar mensen die zich vervelen. En ondertussen praat je erover. En ik merk dat het verslavend werkt voor mij (ben nogal verslavingsgevoelig). Naja... misschien zeur ik hoor! Alleen ik merk dat het me niet goed doet
Ik ben nu bezig met de gouvernante gaat over queen Elizabethquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat doe ik soms ookEr is weinig dat ik echt leuk vind, binnenkort weer eens op Storytell kijken. Is wel beter dan series kijken
Dat heb je goed Child, want de mensen op FOK! ken je natuurlijk niet echt,quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En niet om zielig te doen, ik heb zeer weinig sociaal contact irl, door mijn ziekte, whatsapp is een goede daarvoor, want dan spreek ik echte vrienden, maar ik moet FOK niet gaan laten voelen als sociaal contact en daarom de hele dag online zijn. Ja FOK is gezellig, zit er graag op, leuke contacten, maar het moet niet de hoofdmoot worden. 's Avonds en in mijn pauzes, maar niet de hele dag
Ik snap precies wat je bedoelt. Hier rent dan nog een kleintje rond. Maar zie verder weinig mensenquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
En niet om zielig te doen, ik heb zeer weinig sociaal contact irl, door mijn ziekte, whatsapp is een goede daarvoor, want dan spreek ik echte vrienden, maar ik moet FOK niet gaan laten voelen als sociaal contact en daarom de hele dag online zijn. Ja FOK is gezellig, zit er graag op, leuke contacten, maar het moet niet de hoofdmoot worden. 's Avonds en in mijn pauzes, maar niet de hele dag
Ik heb laatst die nieuwe serie over SIsi gekeken, lag met zware bronchitis op de bank en was even de kerstfilms zat.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:11 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met de gouvernante gaat over queen Elizabeth
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen om onder de mensen te blijven komen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoelt. Hier rent dan nog een kleintje rond. Maar zie verder weinig mensen
dat zit er helaas niet in hier.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben vrijwilligerswerk gaan doen om onder de mensen te blijven komen.
Natuurlijk heb ik mijn kinderen en af en toe een kennis of een buurvrouw.
Maar wilde toch meer dan dat.
Hoe oud is de kleine?
O daar heb je je handen nog wel vol aan, nog even en hij/zij gaat alweer naar school.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:14 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat zit er helaas niet in hier.
3 jaar
Weet je, mijn respect voor jou blijft groeien. Ik vind het zo knap hoe jij in het leven staat en dingen doet. Je bent een voorbeeld voor mequote:Op zaterdag 5 november 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb je je handen nog wel vol aan, nog even en hij/zij gaat alweer naar school.
Jammer dat het er niet in zit dat je iets kan doen.
Ik heb heel veel lichamelijke klachten, zwaar rugpatient en nog een heleboel dingetjes meer.
Maar ik laat mij er niet onder krijgen. Soms moet ik daar voor boete maar dan heb ik toch gedaan wat ik wilde doen.
Ik heb mijn rug wel leren kennen en weet vaak wel wanneer ik even een pas op de plaatst moet doen.
Mijn vrijwilligers werk kan ik veel vanuit huis doen, maar we hebben ook vergaderingen en bijeenkomsten en an kom je toch nog onder de mensen. Gaat het goed met mij dan help ik op zo avond mee, gaat het niet goed dan blijf ik rustig zitten en blijf ik een uurtje en ga dan naar huis
Dat probeer ik ook.altijd blijven lachen en leven. Ja ik ben ziek, ja t is klote maar hey ik ga er niet dood aan.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O daar heb je je handen nog wel vol aan, nog even en hij/zij gaat alweer naar school.
Jammer dat het er niet in zit dat je iets kan doen.
Ik heb heel veel lichamelijke klachten, zwaar rugpatient en nog een heleboel dingetjes meer.
Maar ik laat mij er niet onder krijgen. Soms moet ik daar voor boete maar dan heb ik toch gedaan wat ik wilde doen.
Ik heb mijn rug wel leren kennen en weet vaak wel wanneer ik even een pas op de plaatst moet doen.
Mijn vrijwilligers werk kan ik veel vanuit huis doen, maar we hebben ook vergaderingen en bijeenkomsten en an kom je toch nog onder de mensen. Gaat het goed met mij dan help ik op zo avond mee, gaat het niet goed dan blijf ik rustig zitten en blijf ik een uurtje en ga dan naar huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Ik ben secretaris bij een huurdersoverleggroep. Wij behartigen de belangen van huurders en hebben stem en advies recht bij de woningbouwcoöperatie. Zitten ook samen met de coöperatie aan tafel met de gemeente om de prestatie afspraken te maken bijvoorbeeld, praten mee over huurverhogingen en andere zaken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo even inhalen
Ik heb net weer Storytel genomen en wat videodiensten opgezegd. Een boek luisteren tijdens het knutselen is lekkerder en beter voor mijn brein. Maakt de wereld groter en ik concentreer me meer op mijn handen. Soms heb ik even een periode dat ik moet wachten tot er genoeg nieuwe boeken op staan.
Dank je wel voor erop wijzen @:Ynske
En ja... Ik zie irl (zonder hulpverlening mee te rekenen) eens per week mensen. Daar ik vrede mee, ik voel me niet eenzaam, want ik heb veel echte vrienden waarmee ik dagelijks contact heb, alleen ik moet er wel oppassen dat ik FOK niet als vervanging zie als het minder met me gaat.
Stukje zelfkennis. En ja ik zit veel op FOK, maar nu is het weer in balans met echt leven. Alleen in pauzes en avonden en als ik wacht, zoals nu
@:Dotteke goed dat je vrijwilligerswerk doet! Leuk! Wat doe je?
En de COS laat ik weer eventjes links liggen de komende dagen. Ik verwacht wat vermoeidheid deze week en dan probeer ik het te vermijden. COS is niet goed voor CotS (word er uiteindelijk chagrijnig van en dat is niet het aard van het beestje)
Gelukkig gaat het hier weer goedCrisis voorbij, depressie voorbij. Dus veel inspiratie en zin om te knutselen
ALs ik een goed voorbeeld voor je kan zijn is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Weet je, mijn respect voor jou blijft groeien. Ik vind het zo knap hoe jij in het leven staat en dingen doet. Je bent een voorbeeld voor me
quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dat probeer ik ook.altijd blijven lachen en leven. Ja ik ben ziek, ja t is klote maar hey ik ga er niet dood aan.
Het is een weg zoeken in wat kan, en wat niet.Vervelend dat ziek zijn, maar ook nog moeten vechten tegen instantie is zo slopendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Interessant werk! Ook sociaal. Leuk dat het in je eigen wijk is, dan leer je ook de mensen goed kennen en zij jou. Tof!quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben secretaris bij een huurdersoverleggroep. Wij behartigen de belangen van huurders en hebben stem en advies recht bij de woningbouwcoöperatie. Zitten ook samen met de coöperatie aan tafel met de gemeente om de prestatie afspraken te maken bijvoorbeeld, praten mee over huurverhogingen en andere zaken.
Houden bewonersavonden die ik dan organiseer en zorg dat alles op rolletjes verloopt. En ben dan nog voorzitter van een bewonerscommissie, dat is alleen voor onze wijk.
Dank je welquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs ik een goed voorbeeld voor je kan zijn is dat alleen maar mooi meegenomen.
Ik heb juist respect voor jou dat je altijd zo meeleeft met iedereen terwijl je het zelf helemaal niet makkelijk hebt.
Ja een voor de eigenwijk en de andere is voor alle huurders van die coöperatie h ier in Warnsveld/Zutphenquote:Op zaterdag 5 november 2022 07:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Interessant werk! Ook sociaal. Leuk dat het in je eigen wijk is, dan leer je ook de mensen goed kennen en zij jou. Tof!
[..]
Dank je wel![]()
Dat is ook het belangrijkste dat je er zelf tevreden mee bent, wat andere er ook van mogen vinden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 07:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nog anderhalf uur en dan ben ik aan het klussen
Zo zin in en ik zal de foto's van voor en na delen. Ik verwacht een enorme vooruitgang en dat mensen gaan zeggen "ja maar het is veel te vol zo", maar dat kan me niet schelen, het is een functionele kamer en ik moet er lekker bezig kunnen. Dus grote tafel, kom maar snel
Leuk!quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja een voor de eigenwijk en de andere is voor alle huurders van die coöperatie h ier in Warnsveld/Zutphen
Kloptquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook het belangrijkste dat je er zelf tevreden mee bent, wat andere er ook van mogen vinden.
Vooral voor zo grote knustellaar als jijquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Klopten een grote knutseltafel is ideaal
Ja daaromquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vooral voor zo grote knustellaar als jij
Hopelijk heb je er veel plezier van.
Daarom nooit iets aantrekken van mensen die het te krap, te druk of niet mooi vinden. Het gaat er om wat jij er van vindt.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja daaromZit er uren en uren per dag, het is een heel belangrijke ruimte in mijn huis
Over het algemeen krijg ik complimenten over mijn huis dat het zo gezellig isquote:Op zaterdag 5 november 2022 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daarom nooit iets aantrekken van mensen die het te krap, te druk of niet mooi vinden. Het gaat er om wat jij er van vindt.
Ik heb een bureau van 2,45 bij 63,5. Inderdaad heel fijn.quote:Op zaterdag 5 november 2022 08:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Leuk!
[..]
Klopten een grote knutseltafel is ideaal
Ik kan dat ook niet. Net als met podcasts., kan ik ook niet.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eens geprobeerd, maar ik kan mij daar niet op concentreren zo raar.
Ik ga dan vaak serie kijken of zo van die luchtige,
Die kan ik ook niet luisteren, vreemd hequote:Op zaterdag 5 november 2022 09:33 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik kan dat ook niet. Net als met podcasts., kan ik ook niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lief van jequote:Op zaterdag 5 november 2022 06:08 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Zonde van de mooie labels.En wat vreemd. Dat zou toch niet moeten gebeuren.
Maar geef mij maar die met flinke beschadigingen hoor. Kun je goede aan mensen verkopen die jullie biertjes nog niet kennen en voor wie de aantrekkelijkheid misschien zwaar weegt.
Morguh dames
Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.Fijn dat het wat beter gaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opruimen doe ik laterNu kan ik er gewoon gaan zitten en bezig. Ik ben zo blij met het resultaat
VoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaMooi plekje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja. Maar tv 'luisteren' kan ik wel tijdens handwerken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 10:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die kan ik ook niet luisteren, vreemd he
Ohneee wat k.ut zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thnx. Het ging nog beter. Vanmiddag stond hij mij bij de ingang op te wachten.quote:Op zaterdag 5 november 2022 19:56 schreef Sumppi het volgende:
Bijgelezen en eenvoor Dotteke, omdat het de goede kant op gaat.
Envoor CotS haar mooie, ruime plek! Het oogt ruimer, lekker licht en helemaal niet te vol.
Dat is heel goed nieuws!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het ging nog beter. Vanmiddag stond hij mij bij de ingang op te wachten.Zonder de infuus paal en slang van de stoma. Hij was er geemotioneerd van 😢
Ja hij was zo blij, maar ik zie ook heel veel angst in zijn ogen.quote:
Wat geweldig!quote:Op zaterdag 5 november 2022 20:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx. Het ging nog beter. Vanmiddag stond hij mij bij de ingang op te wachten.Zonder de infuus paal en slang van de stoma. Hij was er geemotioneerd van 😢
Is toch anders. Ik vond dat podcasten zo neppig klinken.quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Ja. Maar tv 'luisteren' kan ik wel tijdens handwerken.
quote:Op zaterdag 5 november 2022 12:55 schreef ChildoftheStars het volgende:
Opruimen doe ik laterNu kan ik er gewoon gaan zitten en bezig. Ik ben zo blij met het resultaat
VoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NaWat mooi Cots prachtig zelfs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geloof ik graag. En nu helemaal. Ziet er gezellig uitquote:Op zaterdag 5 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ben dol op die plek in mijn huis
Redelijk. Kom net uit bed vannacht slecht geslapenquote:
Bah wat vervelend. Knuffelquote:Op maandag 7 november 2022 08:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Redelijk. Kom net uit bed vannacht slecht geslapen
O lekker tv gekeken en ben blij dat ik daarna nog in slaap gevallen ben. Dat gebeurd bijna nooit.quote:Op maandag 7 november 2022 08:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bah wat vervelend. Knuffel
Die tafel is fantastisch, zo heerlijk groot en wat lager dan mijn bureau, dus ik zit er beter aan. Ben een klein geval. Lekker ruim, lekker licht... ben er echt heel gelukkig mee.quote:Op maandag 7 november 2022 08:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O lekker tv gekeken en ben blij dat ik daarna nog in slaap gevallen ben. Dat gebeurd bijna nooit.
En hoe bevalt de nieuwe tafel? Je bent lekker aan het kleuren lees ik
Fijn hoor van je dat je er zo blij mee bent.quote:Op maandag 7 november 2022 08:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die tafel is fantastisch, zo heerlijk groot en wat lager dan mijn bureau, dus ik zit er beter aan. Ben een klein geval. Lekker ruim, lekker licht... ben er echt heel gelukkig mee.
En jaeven een kleurtic, nergens anders zin in op creatief vlak
Ja het wordt vanzelf weer een andere hobbyquote:Op maandag 7 november 2022 08:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn hoor van je dat je er zo blij mee bent.
En verder kan en mag je toch doen waar je zin in hebt. Als jij wilt kleuren ga je lekker kleuren
Het gaat er om wat jij er van vindt, want andere vinden is niet belangrijk.quote:Op maandag 7 november 2022 09:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja het wordt vanzelf weer een andere hobbyHet is misschien simpel of kinderachtig, het maakt me nu heel erg blij
Dus waarom niet
quote:Op maandag 7 november 2022 09:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gaat er om wat jij er van vindt, want andere vinden is niet belangrijk.
Lekker doen waar je je goed bij voelt.
Sommige volwassen mannen gaan touwtje springen in de sportschool
Dan vooral doen, dat is het enige wat telt.quote:Op maandag 7 november 2022 09:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]touché!
En ik voel me er erg goed bij
Al ga ik zo met de moeder naar de Primark, dus vandaag even niet kleuren
Succes bij de fysio en in het zkhquote:Op maandag 7 november 2022 09:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dan vooral doen, dat is het enige wat telt.
Veel plezier in de primark
Ik ga zo naar de fysio en dan vanmiddag weer naar het ziekenhuis
Dat geklepper naar Apeldoorn hakt er wel inquote:Op maandag 7 november 2022 09:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Succes bij de fysio en in het zkh
Weer een drukke en pittige dag voor je dus
Dat begrijp is en is heftig. Dat niet klagen maar dragen moet ik ook gaan doen, mooie uitdrukking!quote:Op maandag 7 november 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklepper naar Apeldoorn hakt er wel in
Je bent de hele middag kwijt. En ik merk dat die bronchitis best veel energie heeft gekost.
Maar goed, niet klagen maar dragen zeg ik dan maar.
Was gisteren avond ook in slaap gevallen op de bank![]()
Als het zo door blijft gaan met Henk dan zie ik hem van de week wel thuiskomen.
Fijn dat Henk weer de goede kant opgaat.quote:Op maandag 7 november 2022 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat geklepper naar Apeldoorn hakt er wel in
Je bent de hele middag kwijt. En ik merk dat die bronchitis best veel energie heeft gekost.
Maar goed, niet klagen maar dragen zeg ik dan maar.
Was gisteren avond ook in slaap gevallen op de bank![]()
Als het zo door blijft gaan met Henk dan zie ik hem van de week wel thuiskomen.
Ja vanmiddag weer. Ga meestal iedere middag. Twee keer op een dag is niet te doenquote:Op maandag 7 november 2022 09:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Fijn dat Henk weer de goede kant opgaat.Ga je vandaag nog naar Apeldoorn of is het een rustig aan-dagje?
Nee, snap ik.quote:Op maandag 7 november 2022 09:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vanmiddag weer. Ga meestal iedere middag. Twee keer op een dag is niet te doen
Hoe bevalt het getrouwde levenquote:
Goed hoor.quote:
Lekker toch, genieten van de kleuren prachtquote:Op maandag 7 november 2022 10:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed hoor.Nog een beetje wennen aan "mijn man" ipv "mijn vriend", maar dat was het wel.
En ik heb ineens bloemen in huis, zelf halen we die nooit.
Drie truien, twee dekentruitdingen, schrubhandschoentjes en een knuffelkussen (slaap ik mee en de huidige is praktisch overleden)quote:Op maandag 7 november 2022 17:27 schreef Sumppi het volgende:
Zijn jullie geslaagd bij de Primark?
Hier een rustig avondje. Normaal gesproken ben ik op maandagavond op pad, maar dat gaat vandaag niet door.
Wel fijn, want de middag was erg druk. Nu is alles wat ik moest regelen deze week wel zo goed als af.
Hoezo geen vrij dan? Dacht dat je lekker aan het knutselen was en lekker serie kijken?quote:Op maandag 7 november 2022 19:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zit even te huilen. Ik heb al een maand amper vrije tijd. Heel bewust morgen vrij gepland om een dagje in mijn pyjama te kleuren want ik het niet trek. Krijg ik net te horen dat ipv vandaag morgen twee uur lang een monteur over de vloer komt. En dan denk je acht twee uur, maar ik wil in mijn pyjama boven zitten. Ik wil alleen zijn en even niks moeten en niet twee uur lang onrust.
Naja... nait soezen. Zondag heb ik weer 1 vrije dag
Zondag had ik 1 vrije dag, afgelopen zondag. En daarvoor tijden niet. En deze week heb ik geen vrije dag en zelfs een logé. EN dat is teveel. En nu had ik morgen mijn agenda leeggemaakt voor rust en nu ineens niet meer. Dat is gewoon even tequote:Op maandag 7 november 2022 19:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoezo geen vrij dan? Dacht dat je lekker aan het knutselen was en lekker serie kijken?
Wat heerlijk!!!!!quote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Zo, dan ben je op bezoek in het ziekenhuis en hoor je dat je Henk mee naar huis mag nemen. 3,5 uur gewacht voor alles geregeld was. Maar nu is hij dan na 5 weken weer thuis.
Dan zeg je tegen die monteur dat je niet thuis bent en een andere afspraak wil makenquote:Op maandag 7 november 2022 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Zondag had ik 1 vrije dag, afgelopen zondag. En daarvoor tijden niet. En deze week heb ik geen vrije dag en zelfs een logé. EN dat is teveel. En nu had ik morgen mijn agenda leeggemaakt voor rust en nu ineens niet meer. Dat is gewoon even te
Wat superfijn!quote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Zo, dan ben je op bezoek in het ziekenhuis en hoor je dat je Henk mee naar huis mag nemen. 3,5 uur gewacht voor alles geregeld was. Maar nu is hij dan na 5 weken weer thuis.
Ja echt wel en onoverwachts zo snel de goede kant op gegaan. Ze stonden er in het ziekenhuis van te kijken.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:15 schreef Dotteke het volgende:
Ze liggen altijd daar waar je het laatste kijktquote:Op woensdag 9 november 2022 08:45 schreef Sumppi het volgende:
Ik zoek de lampionstokjes. Echt geen idee waar ik die dingen gelaten heb. Misschien wel in het hok bij de kerstspullen, maar ik heb zo geen zin dat uit te mesten.Ik hoop nu dat ik straks het deurtje van het hok open en dat ze recht voor m'n neus liggen.
Morguh Sarabiquote:
Dit is 1 van de weinige dingen die ik gewoon in een normale kast leg ipv echt opruim.quote:Op woensdag 9 november 2022 08:45 schreef Sumppi het volgende:
Ik zoek de lampionstokjes. Echt geen idee waar ik die dingen gelaten heb. Misschien wel in het hok bij de kerstspullen, maar ik heb zo geen zin dat uit te mesten.Ik hoop nu dat ik straks het deurtje van het hok open en dat ze recht voor m'n neus liggen.
Ik dacht eigenlijk dat dat geweest wasquote:Op woensdag 9 november 2022 10:13 schreef IJsdraakje het volgende:
Sint Maarten, Sint Maarten, de koeien hebben staarten....
Bedoel je qua datum of qua 'hip' zijn, dat het niet meer gedaan wordt?quote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat geweest was
Datum, in mijn hoofd zat het nog dichter bij Halloween.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:44 schreef Donna het volgende:
[..]
Bedoel je qua datum of qua 'hip' zijn, dat het niet meer gedaan wordt?
11 novemberquote:Op woensdag 9 november 2022 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Datum, in mijn hoofd zat het nog dichter bij Halloween.
11 november is de dag, dahaat m'n lichtje, dahaat m'n lichtje...quote:Op woensdag 9 november 2022 10:41 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat dat geweest was
Ahhh. Zo. Ja 11-11 is het. Lekker op vrijdag dit jaar.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:50 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Datum, in mijn hoofd zat het nog dichter bij Halloween.
Echt fantastisch.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:59 schreef Donna het volgende:
[..]
Ahhh. Zo. Ja 11-11 is het. Lekker op vrijdag dit jaar.
Ik hoef er maar 13 te maken. Alleen ik borduur niet zo snelquote:Op woensdag 9 november 2022 10:57 schreef ChildoftheStars het volgende:
Snap ik Sarabi! Je maakt er ook veel.
Vrijdag maak ik kerstkaarten met een vriendin en ik verzend er tien en geef er nog zeven weg op de haakclub. Dus dat is wel te overzien.
Hahaha nee inderdaad dit zegt me allemaal niets. Maar het lijkt me wel echt leuk voor kinderen.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
11 november is de dag, dahaat m'n lichtje, dahaat m'n lichtje...
Maar als je niet in zo'n regio woont, snap ik dat het je compleet voorbijgaat.
Misschien vindt ze het wel super leuk? Jij wel toch?quote:Op woensdag 9 november 2022 11:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik heb net in mijn agenda gekeken. Er logeert een vriendin bij me. Dus morgen koop ik geen snoep en gaat de deurbel uitheel gemeen, maar ik ga mijn aandacht aan haar geven. Dacht dat ze zaterdag kwam, gelukkig checkte ik even
Ohhhh, das wel onhandig inderdaad. Wij eten lekker snel want we moeten daarna zelf op pad.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:05 schreef IJsdraakje het volgende:
Vrijdag is precies een dag waarop ik niet voor het eten zorg en aangezien kerel vaak wat later thuis is dan ik, mag ik dus continu naar de deur.
Oh, dank voor dat laatste, ik moet zaterdag naar de binnenstad en daar hebben ze dan ook een intocht. Goed om niet door dat soort dingen verrast te worden.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:51 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb maar nieuwe stokjes gekocht. 12 november vind ik vast de oude terug.![]()
En zaterdag is dan al de intocht. Zojuist ook maar wat Sinterklaascadeautjes gekocht.
Ik vind met haar op de bank zitten leuker en zij doet normaal gesproken ook de bel uit met elf novemberquote:Op woensdag 9 november 2022 11:39 schreef Donna het volgende:
[..]
Misschien vindt ze het wel super leuk? Jij wel toch?
Dat is ook meer werk dan ik doe.quote:Op woensdag 9 november 2022 11:23 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik hoef er maar 13 te maken. Alleen ik borduur niet zo snel
[..]
Hahaha nee inderdaad dit zegt me allemaal niets. Maar het lijkt me wel echt leuk voor kinderen.
Ah. Haha dan de bel er maar af ja.quote:Op woensdag 9 november 2022 12:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind met haar op de bank zitten leuker en zij doet normaal gesproken ook de bel uit met elf novemberde straat bestaat op zo'n 250 huizen. Een snoepje minder kunnen de kinderen wel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
quote:Op donderdag 10 november 2022 09:26 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vind de schaduwen op de appeltaart anders best getuigen van wat technische skills Child.Ziet er goed uit.
Dank je wel meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb mijn best gedaan op die tekening
Ben ook wel trots hoor
quote:Op donderdag 10 november 2022 08:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Bij lange na niet perfect maar voor iemand die niet kan tekenen...Je kan het dus wel haha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ha we waren tegelijkquote:Op donderdag 10 november 2022 16:44 schreef Sumppi het volgende:
Leuk, getekende kerstkaartjes!![]()
Ik ga het sturen weer tot het laatst uitstellen, het vergeten en het er weer bij laten zitten. Vooral omdat ik niet alleen maar onze namen in een kaart wil zetten, dat vind ik zo mager. Maar voor een persoonlijke boodschap is het veel te veel werk.![]()
December is zo druk met verjaardagen, kinderfeestjes en feestdagen dat ik al blij ben dat dat allemaal lukt.
quote:Op donderdag 10 november 2022 16:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Applaus voor mezelfHelpt het om te denken dat als je 'ja' zegt op 4 dagen je 'nee' zegt tegen je geestelijke gezondheid en/ of tijd voor jezelf? Dat helpt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor jou. Het is helemaal niet egoïstisch.
Die koop ik dus wel elk jaar.quote:Op donderdag 10 november 2022 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ha we waren tegelijk
Oef ja ik snap dat je het dan laat schieten. Normaal doe ik ook een persoonlijke boodschap, maar zelfgetekend vind ik wel genoeg moeite. Wel handig dat je je eigen plan al weer, bespaard geld dat je ze niet hoeft te kopen
Kloptquote:Op donderdag 10 november 2022 17:23 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Helpt het om te denken dat als je 'ja' zegt op 4 dagen je 'nee' zegt tegen je geestelijke gezondheid en/ of tijd voor jezelf? Dat helpt mij.voor jou. Het is helemaal niet egoïstisch.
Hahaha je doet het erom dusquote:Op donderdag 10 november 2022 17:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Die koop ik dus wel elk jaar.Ik koop in elk geval al geen kaarten meer met het jaartal op of in de kaart.
Als ik straks alle tijd heb op mijn tachtigste krijgen de mensen mijn dan vintage kaartjes.
Leuk! Van Mario toch?quote:Op donderdag 10 november 2022 17:30 schreef Ynske het volgende:
Ik ben weer aan t spelen geweest
staat klaar om voor vriendlief op een shirt te zetten.
[ afbeelding ]
Yes Goomba van Marioquote:
Hey Childquote:
Koffietijdquote:
Lekker bakkie is nooit verkeerd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:03 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
KoffietijdAls het licht is even het huishouden en wachten op Picnic en daarna chillen
En daarna wachten op een vriendin
en daarna kerstkaarten maken
Gezellig van je kleinkind! Klinkt als een goede dagquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker bakkie is nooit verkeerd.
IK ga vanmorgen eerst op kleinkind passen, dan tussen door komt de thuiszorg voor Henk.
Vanmiddag boodschappen doen en verder nog koken en op FOK! neuzen.
Verder weinig doen.
Afgelopen dagen veel aanloop gehad voor Henk.
Maar ik ga het inperken tot 2 per dag het is nog te vermoeiend voor hem.
Hij vindt het zelf leuk en verteld 1000 uit ja 1000 geen 100quote:Op vrijdag 11 november 2022 07:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gezellig van je kleinkind! Klinkt als een goede dagFOK! is altijd een goede
Goed dat je even op de rem trapt voor Henk, twee is nog veel.
Wahahahaha dan is het goed. En praten is inderdaad gezondquote:Op vrijdag 11 november 2022 07:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij vindt het zelf leuk en verteld 1000 uit ja 1000 geen 100zijn manier van verwerken praten praten en praten.
Vraag mij af of ze hem geen spraakwater ipv narcose hebben toegediend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
M’n man is met de buurman een boom aan het omhalen in hun tuin. De boom is doodgegaan na een blikseminslag. Het is in elk geval fijn dat ze dat samen kunnen doen. Met de andere buren is het contact natuurlijk helemaal verpest.Jullie zijn zo'n leuke mensen dat komt vast wel goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik snap je gevoel wel.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 14:52 schreef Sumppi het volgende:
M’n man is met de buurman een boom aan het omhalen in hun tuin. De boom is doodgegaan na een blikseminslag. Het is in elk geval fijn dat ze dat samen kunnen doen. Met de andere buren is het contact natuurlijk helemaal verpest.Oh fijn ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik denk dat die onzekerheid echt niet terecht is![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2022 20:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Jullie zijn zo'n leuke mensen dat komt vast wel goed
Maar ik snap je gevoel wel.
quote:Op vrijdag 11 november 2022 21:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh fijn ...
Maar ik denk dat die onzekerheid echt niet terecht is
Die zijn heel leuk geworden! Mooie kleur kaarten ook. Welk merk witte pen gebruik je? Ik kan maar geen fijne vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2022 09:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet nog even gummen
[ afbeelding ]
Ook geen fijne pen, gewoon een gelpen die in een pakje van de action zat. Een vriendin adviseerde me deze:quote:Op zaterdag 12 november 2022 14:42 schreef Sumppi het volgende:
[..]
[..]
In een dorp is het soms best lastig.
[..]
Die zijn heel leuk geworden! Mooie kleur kaarten ook. Welk merk witte pen gebruik je? Ik kan maar geen fijne vinden.
Klinkt perfectquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:55 schreef Sumppi het volgende:
Best een goede dag. We kunnen nu even niet verder met klussen, lekker rustig. De kinderen hebben buiten gespeeld en de intocht gekeken. De intocht in het dorp slaan we over, omdat het anders zo'n gehaast was. Ik kan nu The Crown kijken, wat lezen en handwerken. Vanavond laten we eten bezorgen. Perfect.
Oh hij tekent prima voor een actionpenquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:54 schreef Sumppi het volgende:
Heb je morgen ook een rustige dag?
En jouw pen tekent dus ook niet fijn. Ik heb er echt al een stuk of 5 geprobeerd. Ik ga eens op zoek naar die uit je linkje.Via Amazon bestel ik eigenlijk nooit…
Dankjewel voor de speculaasjesquote:Op zaterdag 12 november 2022 14:48 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi en man waren hier net.![]()
De voorraad is weer aangevuld.
Kon niet meer slapen, dus zat een beetje op YT en kwam toen dit filmpje tegen. Niet afgekeken, maar ik ken haar filmpjes wel. Haar reviews zijn goedquote:Op zaterdag 12 november 2022 19:54 schreef Sumppi het volgende:
Heb je morgen ook een rustige dag?
En jouw pen tekent dus ook niet fijn. Ik heb er echt al een stuk of 5 geprobeerd. Ik ga eens op zoek naar die uit je linkje.Via Amazon bestel ik eigenlijk nooit…
Dat is wel heel erg liefquote:Op zaterdag 12 november 2022 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel voor de speculaasjesze zijn heerlijk.
En de tekening en Pokemonkaart hangen weer op de koelkast
Goed bezig 👍quote:Op zondag 13 november 2022 05:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo weer driekwartier gesport. Het is nu de derde dag achtereen dat ik sport en een kletsnat T-shirt overhoud van het zweet. Beetje gênant waarvan ik zweet, maar he, ik doe er wat aan en het was weer heerlijk. Even koffie drinken en dan douchen
quote:Op zaterdag 12 november 2022 22:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dankjewel voor de speculaasjesze zijn heerlijk.
En de tekening en Pokemonkaart hangen weer op de koelkast
En hoe is het afgelopen?quote:Op zondag 13 november 2022 12:47 schreef Dotteke het volgende:
Vanmiddag even karten kijken Max (niet Verstappen maar mijn Kleinzoon) kan Kampioen worden vanmiddag.
Yeah hij heef de race van vandaag gewonnen en JS clubkampioen gewordenquote:
Wat leuk! Gefeliciteerd voor julliequote:Op zondag 13 november 2022 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah hij heef de race van vandaag gewonnen en JS clubkampioen geworden
Thnx. Hij was net even hier. Zo trotssssssquote:Op zondag 13 november 2022 18:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wat leuk! Gefeliciteerd voor jullie![]()
Gefeliciteerdquote:Op zondag 13 november 2022 17:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Yeah hij heef de race van vandaag gewonnen en JS clubkampioen geworden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |