abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206534811

Herfst herfst
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534868
Dat is wel een dure folder Sumppi!
pi_206534883
@Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
pi_206534885
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezen :@

Nee zo te lezen heb je wel wol gekocht :P vraag mag dus gesteld worden
pi_206534912

Deze. In het echt iets donkerder.
pi_206534918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi! Kleurthema van mijn huis :P
Lekker dikke wol ook, goed voor warme voetjes O+ Mooi hoor
pi_206535111
quote:
[ afbeelding ]

Mooie kleur
pi_206535524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten. :+
pi_206535546
Maarja, nu ga ik komende dinsdag lampionnen knutselen. En gister was ik 's morgens naar de houthandel. :G
pi_206535612
Hahahaha, ik heb minimaal drie vrije dagen per week nodig. En één afspraak per dag. Ergens gaat dat erg mis hier. Ik moest in mijn agenda kijken voor mijn laatste vrije dag :@

Maar zoals vanavond een uurtje knutselen met een vriendin kost ook al de hele dag energie verzamelen, dus het is een klein iets, maar kost veel. Maar geeft meer
pi_206536326
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
pi_206536560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206536872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
pi_206536952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
Snap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....
Elke dag een dutje doe ik sowieso :P

verstandig
pi_206537422
Dutje zijn sowieso the best O+
pi_206537441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Dutje zijn sowieso the best O+
Jaaaaa ik heb de tijd en ze nodig. Dus waarom niet... Dan heb ik fijne avonden
pi_206540111
Goedemorgen

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
pi_206540978
Goedemorgen :W
Alweer in de brouwerij, klaar om te bottelen.
pi_206541321
quote:
[ afbeelding ]

Hey, dat verhaaltje herken ik. :D (De zeven broers, van Kivi.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206542150
Vandaag compleet niet vooruit te branden :') Ik heb de keuken net schoongemaakt en verder... slapen en computeren... 't Wil niet... morgen weer een dag. Dan mijn hobbykamer grondig opruimen, want zaterdag 9.00 krijg ik een nieuwe tafel daar *O* eindelijk genoeg ruimte *O* maar nu even bijkomen en straks de ervaringsdeskundige
pi_206543707
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206543851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Meld! Yes!
pi_206543881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Meld! Yes!
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
pi_206543906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
Bomen staan al sinds laatste week september :+ Luister al een hele tijd kerstmuziek :+ Dus tja *O*
pi_206544100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bomen staan al sinds laatste week september :+ Luister al een hele tijd kerstmuziek :+ Dus tja *O*
Wel gezellig :)

We zijn klaar *O*
pi_206545003
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad

Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
pi_206545397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad

Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
pi_206545407
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan O+
pi_206545431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan O+
Dat klinkt heel erg goed. Geniet ervan!
pi_206547593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hey, dat verhaaltje herken ik. :D (De zeven broers, van Kivi.)
:D

Ik wist helemaal niet dat het een verhaal is. Zo te zien kan ik het lenen in de bibliotheek.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat goed. :D :Y)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.
[..]
Hopelijk lucht het op. :*
pi_206547923
Ja, het kwam erop neer dat mijn ziekte mijn belastbaarheid steeds verder aantast en dat ik het begin te merken. Dat maakt me verdrietig. Zal er voorlopig regelmatig om huilen, mag ook vind ik
pi_206548007
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend. :*
pi_206548258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend. :*
Ja, naja, hoort bij de diagnose, it is what it is.

Nu loslaten, lekker televisie kijken en ontspannen, anders doe ik geen oog dicht vannacht
pi_206548382
Lekker tv kijken dan. :*

Hier was het een lange dag, maar ook een goede.

Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien. O+

En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen. :7 Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.

En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen. *O*
pi_206548461
Ik kan niet geloven dat het nog maar 20 over 8 is. :O
pi_206548597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[ afbeelding ]

Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien. O+

Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen. :7 Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.

En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen. *O*
ooooh wat zijn die mooi O+

Goed dat je je niet schuldig voelt! Terecht, nee is nee en nee is geaccepteerd antwoord. Goed bezig hoor
Fijn dat je bericht zo positief is
pi_206548796
Morgen een voor-foto maken van mijn hobbykamer, hem opruimen en dan zaterdag een grote tafel erin *O* Gelukkig komt hij om 9.00 al, dan kan ik 's middags oid al lekker eraan zitten
pi_206548872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[ afbeelding ]

Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit

(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)
pi_206549315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit

(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)

Ik zal het morgen voor je bekijken. :Y Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.

Wat fijn van de grote tafel! *O*
pi_206549353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik zal het morgen voor je bekijken. :Y Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.

Wat fijn van de grote tafel! *O*
Lijkt mij ook, alleen die naad op de neusjes... (kan gemakkelijk rondbreien, ben gewoon benieuwd).

Ja! 2m bij 80cm. Heb nu een bureau van 1m bij 60cm
pi_206552369
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
pi_206552485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:27 schreef Sumppi het volgende:
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
pi_206553253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje. :Y
pi_206553268
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje. :Y
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dicht ;) Geen hekel aan :P
pi_206553271
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
pi_206553274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dicht ;) Geen hekel aan :P
pi_206553292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt. :o Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_206553316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt. :o Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker. :Y
Het was maar een uurtje werk :P Ik stuur morgen voor- en na-foto's . Er moesten ook wat kleine kastjes de kamer uit om klusruimte te creëren

Morgen 9.00... Dus 6.00 op om de laatste dingen te doen en rustig op te staan En dan alles in elkaar en op zijn plek en dan een dutje en dan de boel inruimen en leuk maken
pi_206553338
Gisteren begonnen aan m'n huisje *O* Ik heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox :+) en een halve piano in elkaar. *O*

En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details. _O-
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_206553357
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren begonnen aan m'n huisje *O* Ik heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox :+) en een halve piano in elkaar. *O*

[ afbeelding ]

En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details. _O-
[ afbeelding ]
'

Hoe schattig! Wat leuk

En omg wat heb jij mooie handen _O_ Jaloers ;)
pi_206553402
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Het was maar een uurtje werk :P Ik stuur morgen voor- en na-foto's . Er moesten ook wat kleine kastjes de kamer uit om klusruimte te creëren

Morgen 9.00... Dus 6.00 op om de laatste dingen te doen en rustig op te staan En dan alles in elkaar en op zijn plek en dan een dutje en dan de boel inruimen en leuk maken
Klinkt als een goed plan. :Y

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
'

Hoe schattig! Wat leuk

En omg wat heb jij mooie handen _O_ Jaloers ;)
Dank je O+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_206553446
En, omdat leuk, ook nog even een plaatje van m'n trouwring. O+

Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 10:40:31 #55
382129 crew  Donna
pi_206553465
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Super leuk!!
pi_206553521
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]

Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger. :+
Oh wauw....
pi_206553522
Een playbox. 8)7 :D
quote:
[ afbeelding ]

Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels. :Y Heeft je man ook een ring?
pi_206553537
:P Mijn handen zijn zoals de voeten van heksen in The Witches van Roald Dahl
pi_206553541
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels. :Y Heeft je man ook een ring?
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
pi_206553576
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
Ik denk ook dat het de meesten totaal niet op zou vallen hoor, maar ik/we hebben toevallig zo'n beetje alles in huis staan. :D Ik vind 't vooral grappig. :D

quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dank je. O+

En ja, hij heeft er ook een, maar die past nét niet, dus hopelijk kan 'ie nog een beetje opgerekt. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 10:53:59 #61
382129 crew  Donna
pi_206553612
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.
pi_206553625
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.
Zou me ook niet verbazen nee. :D
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
pi_206553650
quote:
[ afbeelding ]

Mooi O+

En wat grappig van die console :D
pi_206553720
Dat kan ook :P Geen flauw idee, het zou iig een fout zijn die ik zou maken bij het ontwerpen van zoiets ;)
Al is een switch en steamdeck veel leuker O-)
pi_206553948
We hebben zo’n bord met tekeningen van de kinderen hangen en het stond al een poos op m’n lijstje om die tekeningen op te ruimen. Kom ik onderop allemaal sneeuwpopjes tegen. :@ :D Heb even getwijfeld om die dan te laten hangen, maar ze maken vast nieuwe.
pi_206554247
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 11:22 schreef Sumppi het volgende:
We hebben zo’n bord met tekeningen van de kinderen hangen en het stond al een poos op m’n lijstje om die tekeningen op te ruimen. Kom ik onderop allemaal sneeuwpopjes tegen. :@ :D Heb even getwijfeld om die dan te laten hangen, maar ze maken vast nieuwe.
Hahaha, maar er komen vast nieuwe :Y

Ik heb net de tekeningen van je dochter van de koelkast gehaald. Nu liggen ze in een la waar ook foto's liggen, binnenkort eens allemaal inplakken O+
pi_206554506
Oh joh, dat je die nog hebt. :D

Kleuter tekent nu echt veel en ik wilde dat ik haar onbevangenheid had en de moed om ook zomaar te beginnen en wat te tekenen zonder voorbeelden.

SPOILER
Gister tekende ze deze. O+
Sint is een superheld 'S'. Hij heeft tenslotte ook een cape. :D
/trotsemama. :@
pi_206554647
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 12:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Terecht trotste mama O+
Dit :Y mooie tekeningen
pi_206555654
Ik verveeeeeeeeeeeeeeeeeeeel me... mijn knutsels zitten in dozen, mijn hobbykamer is leeg... dus ik kan niks... lalalalaa
pi_206555676
Heb je niets zo voor het pakken?
pi_206555701
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:00 schreef Sumppi het volgende:
Heb je niets zo voor het pakken?
Ik ben zo slim geweest dat eerst in dozen te stoppen :P En daar bovenop inhouden van lades. Ik heb alleen beneden een breiwerkje liggen, alleen echt geen zin in. Misschien even gamen zo
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 november 2022 @ 14:05:01 #73
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206555711
Hoi :W

k stuiter een beetje :)
ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter :D
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_206555750
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:

ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter :D
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?
pi_206555959
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:

Wat gaaf!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 november 2022 @ 14:36:50 #76
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206555999
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?

Die laatste kan ik straks het eind resultaat van showen, die is nu aan het borduren
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206556358
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Ynske het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Die laatste kan ik straks het eind resultaat van showen, die is nu aan het borduren
Gaaf :D ik ben benieuwd
pi_206556691
Soms heb ej van die momenten dat je gaat gamen en er is ineens een uur voorbij :P
pi_206556856
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms heb ej van die momenten dat je gaat gamen en er is ineens een uur voorbij :P
Herkenbaar :D dat had ik net ook.
Nu maar even koken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 november 2022 @ 19:51:58 #80
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206558829

[ Bericht 37% gewijzigd door Ynske op 04-11-2022 20:03:22 ]
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206558964
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:51 schreef Ynske het volgende:

En de foto weg uit de quote
Leuk gedaan!

[ Bericht 16% gewijzigd door ChildoftheStars op 04-11-2022 20:20:36 ]
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie vrijdag 4 november 2022 @ 20:03:46 #82
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206559022
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 20:00 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Leuk gedaan!
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de foto :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206559313
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Ynske het volgende:

[..]
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de foto :')
Foto eruit :)
pi_206559451
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 19:51 schreef Ynske het volgende:
[ afbeelding ]
Marshall. *O*

Wat goed gelukt!

Ik ben blij dat m’n kleuter dit niet heeft gezien. :D
pi_206561149
Gisteren te hard geroepen dat het bottelen goed ging -O-

SPOILER
pi_206562851
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Dikke knuffel, dat is naar :*
pi_206562852
Goedemorgen

Was erg vroeg wakker want ik opgewonden ben over mijn nieuwe hobbykamer. Wel lekker geslapen
pi_206562860
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Sarabi het volgende:

SPOILER
Zonde van de mooie labels. -O- En wat vreemd. Dat zou toch niet moeten gebeuren.

Maar geef mij maar die met flinke beschadigingen hoor. Kun je goede aan mensen verkopen die jullie biertjes nog niet kennen en voor wie de aantrekkelijkheid misschien zwaar weegt. :*
pi_206562862
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 05:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen

Was erg vroeg wakker want ik opgewonden ben over mijn nieuwe hobbykamer. Wel lekker geslapen
En straks nog lekker een dutje zei je.
*O* voor de nieuwe kamer.
pi_206562866
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:10 schreef Sumppi het volgende:

[..]
En straks nog lekker een dutje zei je.
*O* voor de nieuwe kamer.
Ja idd :) Komt helemaal goed. Gewoon even mijn rust pakken na de onrust.
Over minder dan drie uur is die vriend er om me te helpen *O* Rond de middag staat alles wel
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 06:31:04 #91
388664 crew  Dotteke
pi_206562878
Morguh dames c_/

Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.
SPOILER
pi_206562880
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames c_/

SPOILER
Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 06:33:14 #93
388664 crew  Dotteke
pi_206562882
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
Dank je Child, dat was het zeker.
Nu begint het geleur weer met wie mee kan rijden _O-
Ik zou zo blij zijn als hij weer thuis is.
pi_206562883
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dank je Child, dat was het zeker.
Nu begint het geleur weer met wie mee kan rijden _O-
Ik zou zo blij zijn als hij weer thuis is.
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleen ;)
Nou mensen gewoon stalken daarvoor hoor!
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 06:36:28 #95
388664 crew  Dotteke
pi_206562886
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleen ;)
Nou mensen gewoon stalken daarvoor hoor!
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel. :D
pi_206562887
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel. :D
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 06:42:35 #97
388664 crew  Dotteke
pi_206562889
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Dat is toch van de zotten voor een ritje wat normaal 30 min kost
pi_206562891
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zeg :{

Dikke knuffel
  Moderator zaterdag 5 november 2022 @ 06:48:08 #99
388664 crew  Dotteke
pi_206562895
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zeg :{

Dikke knuffel
Thnx, had even de streams gekeken maar iedereen slaapt daar nog.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 5 november 2022 @ 06:50:30 #100
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206562898
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames c_/

SPOILER
Klein nkr heel heftig :*
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Heb je geen aanspraak via de gemeente of zorgverzekeraar?
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Dat is echt belachelijk :o
Today is life -

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')