Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezenquote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja.
Mooi! Kleurthema van mijn huisquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Deze. In het echt iets donkerder.
Mooie kleurquote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekochtSokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?
En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenquote:Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.
Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zegwant de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk levenMwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doeSnap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Elke dag een dutje doe ik sowieso
verstandig
Hey, dat verhaaltje herken ik.quote:Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]
Meld! Yes!quote:Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Mooi op tijd dan,quote:
Bomen staan al sinds laatste week septemberquote:Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi op tijd dan,Kan je nog lange tijd genieten
Wel gezelligquote:Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Bomen staan al sinds laatste week septemberLuister al een hele tijd kerstmuziek
Dus tja
Afentoe lekker huilen kan fijn zijnquote:Op donderdag 3 november 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad
Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
Dat klinkt heel erg goed. Geniet ervan!quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan
quote:Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hey, dat verhaaltje herken ik.(De zeven broers, van Kivi.)
Wat goed.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan
Hopelijk lucht het op.quote:Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.
[..]
Ja, naja, hoort bij de diagnose, it is what it is.quote:Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend.
ooooh wat zijn die mooiquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:
Lekker tv kijken dan.
Hier was het een lange dag, maar ook een goede.
[ afbeelding ]
Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien.
En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen.Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.
En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen.
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uitquote:Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:
Lekker tv kijken dan.
Hier was het een lange dag, maar ook een goede.
[ afbeelding ]
Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien.
En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen.Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.
En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen.
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit
(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)
Lijkt mij ook, alleen die naad op de neusjes... (kan gemakkelijk rondbreien, ben gewoon benieuwd).quote:Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik zal het morgen voor je bekijken.Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.
Wat fijn van de grote tafel!
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:27 schreef Sumppi het volgende:
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje.quote:Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dichtquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:20 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dichtGeen hekel aan
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
Het was maar een uurtje werkquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt.Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker.
'quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren begonnen aan m'n huisjeIk heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox
) en een halve piano in elkaar.
[ afbeelding ]
En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt als een goed plan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het was maar een uurtje werkIk stuur morgen voor- en na-foto's . Er moesten ook wat kleine kastjes de kamer uit om klusruimte te creëren
Morgen 9.00... Dus 6.00 op om de laatste dingen te doen en rustig op te staan En dan alles in elkaar en op zijn plek en dan een dutje en dan de boel inruimen en leuk maken
Dank jequote:Op vrijdag 4 november 2022 10:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
'
Hoe schattig! Wat leuk
En omg wat heb jij mooie handenJaloers
Super leuk!!quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Gisteren begonnen aan m'n huisjeIk heb nu een tafeltje, een Playbox 2 (de spelcomputer is duidelijk een Playstation, maar de bijgeleverde controllers zijn juist van een xBox
) en een halve piano in elkaar.
[ afbeelding ]
En even een eervolle vermelding voor het toilet. Heerlijk dat soort details.![]()
[ afbeelding ]
Oh wauw....quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
En, omdat leuk, ook nog even een plaatje van m'n trouwring.
[ afbeelding ]
Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger.
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil nog een "echte", smallere band voor om m'n ringvinger, maar ik wilde ook graag deze ring, maar dit soort trek ik dankzij m'n zwemvliezen niet om ringvinger.
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolersquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
Een playbox.![]()
[..]
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.Heeft je man ook een ring?
Ik denk ook dat het de meesten totaal niet op zou vallen hoor, maar ik/we hebben toevallig zo'n beetje alles in huis staan.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
Dank je.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:45 schreef Sumppi het volgende:
Een playbox.![]()
[..]
Jaaa, een ring die helemaal bij je past. En mooie lange vingers en nagels.Heeft je man ook een ring?
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik snap dat als je zoiets ontwerpt je niet per definitie helemaal verdiept in soorten gameconsolers
Zou me ook niet verbazen nee.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik denk dat het de bedoeling is juist, haha.
Mooiquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha, maar er komen vast nieuwequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:22 schreef Sumppi het volgende:
We hebben zo’n bord met tekeningen van de kinderen hangen en het stond al een poos op m’n lijstje om die tekeningen op te ruimen. Kom ik onderop allemaal sneeuwpopjes tegen.![]()
Heb even getwijfeld om die dan te laten hangen, maar ze maken vast nieuwe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gister tekende ze deze.![]()
Sint is een superheld 'S'. Hij heeft tenslotte ook een cape.![]()
/trotsemama.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
Ik ben zo slim geweest dat eerst in dozen te stoppenquote:
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:
Hoi
k stuiter een beetje
ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter
Wat gaaf!quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:05 schreef Ynske het volgende:
Hoi
k stuiter een beetje
ben aan t spelen met het zelf ontwerpen van dingen die ik met mijn borduurmachine kan maken, en t lukt steeds beter
quote:Op vrijdag 4 november 2022 14:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat gaaf! Heb je foto's die je kunt en wil delen?
Gaafquote:Op vrijdag 4 november 2022 14:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die laatste kan ik straks het eind resultaat van showen, die is nu aan het borduren
Herkenbaarquote:Op vrijdag 4 november 2022 15:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
Soms heb ej van die momenten dat je gaat gamen en er is ineens een uur voorbij
En de foto weg uit de quotequote:
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de fotoquote:
Foto eruitquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
thnx, kun je de quote ff weghalen? stonden nog sleutels op de foto
Marshall.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren te hard geroepen dat het bottelen goed ging
Dikke knuffel, dat is naarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 4 november 2022 22:15 schreef Sarabi het volgende:
Gisteren te hard geroepen dat het bottelen goed ging
Zonde van de mooie labels.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat vreemd. Dat zou toch niet moeten gebeuren.
Maar geef mij maar die met flinke beschadigingen hoor. Kun je goede aan mensen verkopen die jullie biertjes nog niet kennen en voor wie de aantrekkelijkheid misschien zwaar weegt.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
En straks nog lekker een dutje zei je.quote:Op zaterdag 5 november 2022 05:19 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Was erg vroeg wakker want ik opgewonden ben over mijn nieuwe hobbykamer. Wel lekker geslapen
Ja iddquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:10 schreef Sumppi het volgende:
[..]
En straks nog lekker een dutje zei je.voor de nieuwe kamer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames
Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
Dank je Child, dat was het zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is een pak van mijn hart om te lezen! Dikke knuffel voor beiden!
En fijn dat je weer naar Henk kon, dat zal wel fijn voor beiden geweest zijn
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleenquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank je Child, dat was het zeker.
Nu begint het geleur weer met wie mee kan rijden![]()
Ik zou zo blij zijn als hij weer thuis is.
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, om meer dan die reden alleen
Nou mensen gewoon stalken daarvoor hoor!
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen hebben natuurlijk hun eigending te doen, werken kinderen rennen en vliegen je kent het wel.
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zegquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Dat is toch van de zotten voor een ritje wat normaal 30 min kost
Thnx, had even de streams gekeken maar iedereen slaapt daar nog.quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Wauw... dat is gewoon gestoord. Ik snap dat ze omrijden, maar ze horen er toch voor te zorgen dat je op tijd ergens bent en weg gaat... ik snap dat je dat niet doet. Het is een ingewikkelde situatie zeg![]()
Dikke knuffel
quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:31 schreef Dotteke het volgende:
Morguh dames
Gisteren weer voor het eerst bij Henk geweest en wat zag hij er goed uit.Klein nkr heel heftigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je geen aanspraak via de gemeente of zorgverzekeraar?quote:Op zaterdag 5 november 2022 06:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Haha ja idd, mijn vrienden hebben ook een belachelijk druk leven. Snap niet hoe ze het volhouden. Alleen niemand woont in Stad, dus als ik een rit nodig heb wordt het taxiwerk. Speciaal spaarpotje voor (voor naar en na opnames)Dat is echt belachelijkquote:Op zaterdag 5 november 2022 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
2 van mijn kinderen wonen ook een uur rijden bij mij vandaan. Eentje woont hier maar die werkt dan weer in de buurt van Apeldoorn. Dan is het onzin dat ze eerste hierheen komt en dan vervolgens weer terug komt. Ze doet het wel hoor maar ze alleenstaand met twee kids waaronder nog een baby van een paar maanden.
Wilde van de week met de regio taxi maar als ik daar dan om 14 uur moet zijn dan komen ze mij tussen 12.20 en 13.20 ophalen, ze mogen drie kwartier omrijden. Dan ben ik dus met een rit van een half uurtje een uur en een kwartier kwijt. Dan ben ik al te laat als ze om 13.20 uur komen. Net zo met ophalen, je moet zeker een uur later dan het bezoek uur afgelopen is de taxi terug bestellen, als je dan pech heb sta je van iets voor 15 uur te wachten en bestaat de kans dat je dus pas tegen 17 opgehaald wordt waardoor je om 18.15 pas thuis kan zijn.
Dat is toch van de zotten voor een ritje wat normaal 30 min kost
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |