abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206534811

Herfst herfst
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534868
Dat is wel een dure folder Sumppi!
pi_206534883
@Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
pi_206534885
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_206534894
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef Sumppi het volgende:
Het was wel een mooie folder, toegegeven. Maar in die winkel bijna 8 euro en via internet 3,50 voor de folder en de patronen gratis, tja. 8)7
Volgens mij heeft deze te-snel-lezer te snel gelezen :@

Nee zo te lezen heb je wel wol gekocht :P vraag mag dus gesteld worden
pi_206534912

Deze. In het echt iets donkerder.
pi_206534918
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:50 schreef Sumppi het volgende:
[ afbeelding ]

Mooi! Kleurthema van mijn huis :P
Lekker dikke wol ook, goed voor warme voetjes O+ Mooi hoor
pi_206535111
quote:
[ afbeelding ]

Mooie kleur
pi_206535524
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 17:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
@:Sumppi Leuk dat je sokkenwol hebt gekocht *O* Sokken breien is zo ontspannend... als mijn sjaal af is moet ik er ook weer eens een beginnen. Welke kleur(en) heeft je wol?

En wel sukkel, want deze ezel stoot zich heel vaak tegen dezelfde steen. Dat komt doordat ik een beetje een normaal leven wil hebben. En als mensen vragen kun je de Xste, dan zeg ik ga, want zij hebben een druk leven. En dan vergeet ik dat ik meer rust nodig heb. Of vergeten, negeren. Maar tot half januari plan ik niks meer
Dat is voor mij ook wel herkenbaar. Ik probeer nu standaard de dinsdag vrij te houden. Geen afspraken voor mij en ook niks voor de kinderen. En voor mij vooral even genieten van die uren dat ze op school zitten. :+
pi_206535546
Maarja, nu ga ik komende dinsdag lampionnen knutselen. En gister was ik 's morgens naar de houthandel. :G
pi_206535612
Hahahaha, ik heb minimaal drie vrije dagen per week nodig. En één afspraak per dag. Ergens gaat dat erg mis hier. Ik moest in mijn agenda kijken voor mijn laatste vrije dag :@

Maar zoals vanavond een uurtje knutselen met een vriendin kost ook al de hele dag energie verzamelen, dus het is een klein iets, maar kost veel. Maar geeft meer
pi_206536326
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
pi_206536560
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:34 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb ook echt wel heel veel me-time nodig. Dat ging sinds eind augustus een beetje fout maar heb her gevoel dat het vanaf nu wel beter gaat.

Ben benieuwd wat ik daar dinsdag vanzelf zeg :D want de komende dagen worden wel lekker druk en ook erg sociaal.
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_206536872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:43 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dat geloof ik wel! En dan het brouwen erbij, dat vraagt ook veel. Je hebt een druk leven

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
pi_206536952
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:57 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Mwah met vlagen heb ik een druk leven. Ik heb soms ook een maand dat ik niemand zie behalve mijn man en ouders en elke dag een dutje doe :)

SPOILER
Snap ik! Oh een maandje niemand zien, heerlijk....
Elke dag een dutje doe ik sowieso :P

verstandig
pi_206537422
Dutje zijn sowieso the best O+
pi_206537441
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 20:30 schreef Sarabi het volgende:
Dutje zijn sowieso the best O+
Jaaaaa ik heb de tijd en ze nodig. Dus waarom niet... Dan heb ik fijne avonden
pi_206540111
Goedemorgen

Weer een nieuwe dag met nieuwe kansen
pi_206540978
Goedemorgen :W
Alweer in de brouwerij, klaar om te bottelen.
pi_206541321
quote:
[ afbeelding ]

Hey, dat verhaaltje herken ik. :D (De zeven broers, van Kivi.)
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206542150
Vandaag compleet niet vooruit te branden :') Ik heb de keuken net schoongemaakt en verder... slapen en computeren... 't Wil niet... morgen weer een dag. Dan mijn hobbykamer grondig opruimen, want zaterdag 9.00 krijg ik een nieuwe tafel daar *O* eindelijk genoeg ruimte *O* maar nu even bijkomen en straks de ervaringsdeskundige
pi_206543707
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206543851
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 13:59 schreef Dotteke het volgende:
ZIjn jullie al in het feestdagen gevoel, ik heb dat absoluut nog niet.
Meld! Yes!
pi_206543881
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:17 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Meld! Yes!
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_206543906
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:19 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Mooi op tijd dan, :D Kan je nog lange tijd genieten :D
Bomen staan al sinds laatste week september :+ Luister al een hele tijd kerstmuziek :+ Dus tja *O*
pi_206544100
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 14:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Bomen staan al sinds laatste week september :+ Luister al een hele tijd kerstmuziek :+ Dus tja *O*
Wel gezellig :)

We zijn klaar *O*
pi_206545003
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad

Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
pi_206545397
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 16:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gesprek met de ervaringsdeskundige gehad

Was erg fijn, maar wil ook huilen in een hoekje
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
pi_206545407
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan O+
pi_206545431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:28 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Afentoe lekker huilen kan fijn zijn
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Net voor de 2e keer dozen opgehaald. Op de terugweg staat er file dus nu spontaan besloten samen uiteten te gaan O+
Dat klinkt heel erg goed. Geniet ervan!
pi_206547593
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 10:05 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Hey, dat verhaaltje herken ik. :D (De zeven broers, van Kivi.)
:D

Ik wist helemaal niet dat het een verhaal is. Zo te zien kan ik het lenen in de bibliotheek.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:29 schreef Sarabi het volgende:
Wat goed. :D :Y)

quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 17:32 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Ja... zo lekker onder de douch de boel laten gaan.
[..]
Hopelijk lucht het op. :*
pi_206547923
Ja, het kwam erop neer dat mijn ziekte mijn belastbaarheid steeds verder aantast en dat ik het begin te merken. Dat maakt me verdrietig. Zal er voorlopig regelmatig om huilen, mag ook vind ik
pi_206548007
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend. :*
pi_206548258
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:02 schreef Sumppi het volgende:
Ja, natuurlijk. Het is ook een soort verlies en dat is zeer verdrietig en frustrerend. :*
Ja, naja, hoort bij de diagnose, it is what it is.

Nu loslaten, lekker televisie kijken en ontspannen, anders doe ik geen oog dicht vannacht
pi_206548382
Lekker tv kijken dan. :*

Hier was het een lange dag, maar ook een goede.

Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien. O+

En vandaag kreeg ik twee verzoeken wat me veel extra werk op zou leveren.
Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen. :7 Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.

En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen. *O*
pi_206548461
Ik kan niet geloven dat het nog maar 20 over 8 is. :O
pi_206548597
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[ afbeelding ]

Een van de handwerkdames had dit boek voor me mee. Ik denk dat ik voor het eerst een knuffel ga breien. O+

Ik heb nee gezegd zonder me schuldig te voelen. :7 Waarschijnlijk omdat ik te moe was om iets te voelen. Maar toch. En er werd positief op gereageerd.

En de stukadoor heeft het laatste stuk in de werkkamer gedaan. Kunnen we eindelijk verder met de vloer en het schilderen. *O*
ooooh wat zijn die mooi O+

Goed dat je je niet schuldig voelt! Terecht, nee is nee en nee is geaccepteerd antwoord. Goed bezig hoor
Fijn dat je bericht zo positief is
pi_206548796
Morgen een voor-foto maken van mijn hobbykamer, hem opruimen en dan zaterdag een grote tafel erin *O* Gelukkig komt hij om 9.00 al, dan kan ik 's middags oid al lekker eraan zitten
pi_206548872
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:17 schreef Sumppi het volgende:

[ afbeelding ]

Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit

(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)
pi_206549315
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Is dat boek rondbreien? Het ziet er zo gaaf uit

(nee CotS je mag het NIET kopen, nee nee nee)

Ik zal het morgen voor je bekijken. :Y Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.

Wat fijn van de grote tafel! *O*
pi_206549353
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2022 20:53 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Ik zal het morgen voor je bekijken. :Y Ik denk van wel, maar weet het niet helemaal zeker.

Wat fijn van de grote tafel! *O*
Lijkt mij ook, alleen die naad op de neusjes... (kan gemakkelijk rondbreien, ben gewoon benieuwd).

Ja! 2m bij 80cm. Heb nu een bureau van 1m bij 60cm
pi_206552369
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
pi_206552485
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:27 schreef Sumppi het volgende:
De dieren worden op twee naalden gebreid. De kleertjes veelal wel rond. Voor mij jammer, maar evengoed zijn het erg mooie knuffels.
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
pi_206553253
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 08:50 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Dank je wel voor het kijken. Jammer dat het tegenvalt...
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje. :Y
pi_206553268
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:20 schreef Sumppi het volgende:

[..]
Ik heb een hekel aan naden dichten, vandaar. Toch gaat een van de knuffels wel op m’n lijstje. :Y
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dicht ;) Geen hekel aan :P
pi_206553271
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
pi_206553274
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:21 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]
Stuur maar hierheen dan naai ik het even voor je dicht ;) Geen hekel aan :P
pi_206553292
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn hobbykamer is leeg nu... niet zo slim om dat in de ochtend te doen
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt. :o Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_206553316
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]
Da's nog best een dagje tot je nieuwe bureau komt. :o Al is gedaan wel gedaan natuurlijk, da's wel weer lekker. :Y
Het was maar een uurtje werk :P Ik stuur morgen voor- en na-foto's . Er moesten ook wat kleine kastjes de kamer uit om klusruimte te creëren

Morgen 9.00... Dus 6.00 op om de laatste dingen te doen en rustig op te staan En dan alles in elkaar en op zijn plek en dan een dutje en dan de boel inruimen en leuk maken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')