Er zijn heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar door misbruikte EU-regels die ooit een keer door naive politici zijn ontertekend kan dat niet. Dan blijft er dus maar één optie over.quote:
ja precies, gewoon vervelende regels negeren en het probleem is in 1x weg en een oplossing is dan niet nodig.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Er zijn heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar door misbruikte EU-regels die ooit een keer door naive politici zijn ontertekend kan dat niet. Dan blijft er dus maar één optie over.
Als jij dat wil, prima.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:20 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
ja precies, gewoon vervelende regels negeren en het probleem is in 1x weg en een oplossing is dan niet nodig.
dat is wel het makkelijkstequote:
Lijst omtzigt met een aantal kandidatenquote:Op woensdag 2 november 2022 16:49 schreef Hanca het volgende:
[..]
En wat krijgen we dan? De grote kunstmest en pesticidenfabrikanten aan de macht (BBB)? Of een breed middenkabinet van alle nu regerende partijen +PvdA+GL+Volt oid? Of wat had jij in gedachten?
Dat vinden politici vast leuk. Misschien kun je de politiek in. Mijn steun heb je dan niet, in ieder gevalquote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijst omtzigt met een aantal kandidaten
Die bestaat nog steeds niet. Er is een kamerlid bij de Lijst Omtzigt en er is geen enkele andere kandidaat, er is geen partij en er is geen partij structuur 2 jaar na dato.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Lijst omtzigt met een aantal kandidaten
Hij moet inderdaad haast gaan maken, de kans dat het kabinet in 2023 valt is best groot.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:48 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Die bestaat nog steeds niet. Er is een kamerlid bij de Lijst Omtzigt en er is geen enkele andere kandidaat, er is geen partij en er is geen partij structuur 2 jaar na dato.
Ik denk dat hij geen partij wil, om eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:56 schreef Hanca het volgende:
[..]
Hij moet inderdaad haast gaan maken, de kans dat het kabinet in 2023 valt is best groot.
Eens. Maar goed ook, want ook nu weer bij de pensioenen heeft hij wel commentaar, maar 0 oplossingen. En eigenlijk is hij elk debat zo, tegenwoordig. En dan ben je dus geen regeermateriaal. Enige wat ik positief zou vinden is dat hij BBB kleiner maakt.quote:Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen partij wil, om eerlijk te zijn.
het is geen Putin en ook geen Ruttequote:Op woensdag 2 november 2022 18:40 schreef Malavita het volgende:
[..]dat is helemaal geen leider joh.
okquote:Op woensdag 2 november 2022 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is geen Putin en ook geen Rutte
dat klopt., maar wel de grootste partij van Nederland
wat weet jij hoe ver hij is
Als hij een partij had was die wel al geregistreerd (met website e.d.), als hij een structuur had opgezet was dat echt al wel uitgelekt. Omtzigt geeft zelf ook steeds aan dat hij er (nog) niet mee bezig is.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
het is geen Putin en ook geen Rutte
dat klopt., maar wel de grootste partij van Nederland
wat weet jij hoe ver hij is
Dan zal hij zich bij een partij aansluiten op zijn voorwaarden , dat men op hem gaat stemmen is wel duidelijkquote:Op woensdag 2 november 2022 19:21 schreef Hanca het volgende:
[..]
Als hij een partij had was die wel al geregistreerd (met website e.d.), als hij een structuur had opgezet was dat echt al wel uitgelekt. Omtzigt geeft zelf ook steeds aan dat hij er (nog) niet mee bezig is.
Die partij bestaat niet. Ik denk dat Omtzigt hierna gewoon de politiek verlaat.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan zal hij zich bij een partij aansluiten op zijn voorwaarden , dat men op hem gaat stemmen is wel duidelijk
dus die 28 zetels komen er
ik heb het idee dat je nu gewoon meer jouw eigen wensen uit spreekt. Mag hoor verderquote:Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dan zal hij zich bij een partij aansluiten op zijn voorwaarden , dat men op hem gaat stemmen is wel duidelijk
dus die 28 zetels komen er
Dus dan kan hij alsnog een omgekeerde merger aangaan met BBB of CDA
funktie eldersquote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die partij bestaat niet. Ik denk dat Omtzigt hierna gewoon de politiek verlaat.
Omtzigt als partijleider van CDAquote:
Ik denk dat het verantwoordelijkheidsgevoel van Omtzigt groter is dan dat.quote:Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Hanca het volgende:
[..]
Die partij bestaat niet. Ik denk dat Omtzigt hierna gewoon de politiek verlaat.
Niet in de standaard vorm. Van zo'n beetje alle nieuwe partijen zijn leden afgesplitst, behalve van de PVV (quote:Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Ik denk dat hij geen partij wil, om eerlijk te zijn.
Hij zal best een andere publieke functie zoeken. Maar hij is al 19 jaar kamerlid, vergis je niet. En al overspannen geweest (en klaagt nu ook vaak over vermoeidheid). Dan een partij uit de grond stampen en je dus eigenlijk weer voor heel wat jaar committeren aan de landelijke politiek (je kunt er echt de eerste 8 tot 10 jaar niet uit stappen), ik zie het niet gebeuren. Ook al niet omdat er nog niks is gebeurd, terwijl Omtzigt ook weet dat met de huidige problemen in het kabinet het elk moment zo kan zijn dat er binnen 2 maanden (max 2,5) verkiezingen zijn. Dan moet je de structuur dus volledig hebben staan.quote:Op woensdag 2 november 2022 21:10 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik denk dat het verantwoordelijkheidsgevoel van Omtzigt groter is dan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |