abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206535234
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:16 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
FTFY
Er zijn heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar door misbruikte EU-regels die ooit een keer door naive politici zijn ontertekend kan dat niet. Dan blijft er dus maar één optie over.
pi_206535253
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:19 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Er zijn heel veel problemen die opgelost moeten worden, maar door misbruikte EU-regels die ooit een keer door naive politici zijn ontertekend kan dat niet. Dan blijft er dus maar één optie over.
ja precies, gewoon vervelende regels negeren en het probleem is in 1x weg en een oplossing is dan niet nodig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_206535260
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:20 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
ja precies, gewoon vervelende regels negeren en het probleem is in 1x weg en een oplossing is dan niet nodig.
Als jij dat wil, prima.
pi_206535269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Als jij dat wil, prima.
dat is wel het makkelijkste ^O^
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 2 november 2022 @ 18:22:42 #30
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206535286
quote:
1s.gif Op woensdag 2 november 2022 16:49 schreef Hanca het volgende:

[..]
En wat krijgen we dan? De grote kunstmest en pesticidenfabrikanten aan de macht (BBB)? Of een breed middenkabinet van alle nu regerende partijen +PvdA+GL+Volt oid? Of wat had jij in gedachten?
Lijst omtzigt met een aantal kandidaten
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206535296
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
dat is wel het makkelijkste ^O^
Dat vinden politici vast leuk. Misschien kun je de politiek in. Mijn steun heb je dan niet, in ieder geval :)
pi_206535478
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
:D dat is helemaal geen leider joh.
pi_206535603
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:22 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Die bestaat nog steeds niet. Er is een kamerlid bij de Lijst Omtzigt en er is geen enkele andere kandidaat, er is geen partij en er is geen partij structuur 2 jaar na dato.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2022 18:49:14 ]
pi_206535751
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Die bestaat nog steeds niet. Er is een kamerlid bij de Lijst Omtzigt en er is geen enkele andere kandidaat, er is geen partij en er is geen partij structuur 2 jaar na dato.
Hij moet inderdaad haast gaan maken, de kans dat het kabinet in 2023 valt is best groot.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
pi_206535782
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:56 schreef Hanca het volgende:

[..]
Hij moet inderdaad haast gaan maken, de kans dat het kabinet in 2023 valt is best groot.
Ik denk dat hij geen partij wil, om eerlijk te zijn.
pi_206535818
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Eens. Maar goed ook, want ook nu weer bij de pensioenen heeft hij wel commentaar, maar 0 oplossingen. En eigenlijk is hij elk debat zo, tegenwoordig. En dan ben je dus geen regeermateriaal. Enige wat ik positief zou vinden is dat hij BBB kleiner maakt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
En ze zeggen me tel je zegeningen, maar als ik dat zou doen zou ik morgen nog bezig zijn (Damascus)
  woensdag 2 november 2022 @ 19:04:16 #37
323876 michaelmoore
pi_206535874
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:40 schreef Malavita het volgende:

[..]
:D dat is helemaal geen leider joh.
het is geen Putin en ook geen Rutte
dat klopt., maar wel de grootste partij van Nederland

wat weet jij hoe ver hij is
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_206536074
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

ok :')

Hij heeft nog geen partij, geen programma, niks. Een ongeleid projectiel, niks meer en niks minder.
pi_206536106
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:04 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Als hij een partij had was die wel al geregistreerd (met website e.d.), als hij een structuur had opgezet was dat echt al wel uitgelekt. Omtzigt geeft zelf ook steeds aan dat hij er (nog) niet mee bezig is.
  woensdag 2 november 2022 @ 19:37:07 #40
323876 michaelmoore
pi_206536410
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:21 schreef Hanca het volgende:

[..]
Als hij een partij had was die wel al geregistreerd (met website e.d.), als hij een structuur had opgezet was dat echt al wel uitgelekt. Omtzigt geeft zelf ook steeds aan dat hij er (nog) niet mee bezig is.
Dan zal hij zich bij een partij aansluiten op zijn voorwaarden , dat men op hem gaat stemmen is wel duidelijk
dus die 28 zetels komen er

Dus dan kan hij alsnog een omgekeerde merger aangaan met BBB of CDA
pi_206536462
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Dan zal hij zich bij een partij aansluiten op zijn voorwaarden , dat men op hem gaat stemmen is wel duidelijk
Die partij bestaat niet. Ik denk dat Omtzigt hierna gewoon de politiek verlaat.
pi_206536487
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:37 schreef michaelmoore het volgende:

[..]

Dus dan kan hij alsnog een omgekeerde merger aangaan met BBB of CDA
ik heb het idee dat je nu gewoon meer jouw eigen wensen uit spreekt. Mag hoor verder :)
  woensdag 2 november 2022 @ 20:11:35 #43
323876 michaelmoore
pi_206537172
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 19:39 schreef Hanca het volgende:

[..]
funktie elders

nou dat denk ik niet, tenzij men hem een hele goede funktie zal aanbieden
Hij zou dan miljoenen mensen teleurstellen
  woensdag 2 november 2022 @ 20:14:12 #44
323876 michaelmoore
pi_206537222
quote:

[..]
Die partij bestaat
Omtzigt als partijleider van CDA
pi_206537809
Allerlei partijen die tegen een delegatie naar Qatar zijn en daarom maar mogelijk maken dat de koning gaat: https://www.ad.nl/wk-voet(...)-delegatie~aed67584/

Onhandige politiek, zo zou ik zeggen.
  Vis een optie? woensdag 2 november 2022 @ 21:10:27 #46
70532 loveli
N
pi_206537868
quote:

[..]
Ik denk dat het verantwoordelijkheidsgevoel van Omtzigt groter is dan dat.
crap in = crap out
pi_206537900
Omtzigt over het pensioenstelsel. Dikke staarten, normaal verdelingen die niet kloppen, de centrale limietstelling die niet gehandhaafd kan worden en ga zo verder. Financiële techniek door een econometrist _O_
  Vis een optie? woensdag 2 november 2022 @ 21:13:06 #48
70532 loveli
N
pi_206537903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 18:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Niet in de standaard vorm. Van zo'n beetje alle nieuwe partijen zijn leden afgesplitst, behalve van de PVV ( :') ). Daar zal hij vast wat van geleerd hebben.
crap in = crap out
pi_206538016
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2022 21:10 schreef loveli het volgende:

[..]
Ik denk dat het verantwoordelijkheidsgevoel van Omtzigt groter is dan dat.
Hij zal best een andere publieke functie zoeken. Maar hij is al 19 jaar kamerlid, vergis je niet. En al overspannen geweest (en klaagt nu ook vaak over vermoeidheid). Dan een partij uit de grond stampen en je dus eigenlijk weer voor heel wat jaar committeren aan de landelijke politiek (je kunt er echt de eerste 8 tot 10 jaar niet uit stappen), ik zie het niet gebeuren. Ook al niet omdat er nog niks is gebeurd, terwijl Omtzigt ook weet dat met de huidige problemen in het kabinet het elk moment zo kan zijn dat er binnen 2 maanden (max 2,5) verkiezingen zijn. Dan moet je de structuur dus volledig hebben staan.
pi_206545469
Van der Plas begint weer eens een debat met een motie van wantrouwen. Waarom willen zoveel politici niet dat politiek serieus wordt genomen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')